Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Bol.com 12-04-2023

Een shop waar je echt haast alles kunt vinden wat je zoekt. En dan vaak voor een voordelige prijs. Tevens heb je ook nog dertig dagen bedenktijd. Ik maak vaak gebruik van de tweede kans producten. Voordelig en goed voor de beurs. En toch een veilig koop en een perfect product.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2023

Enorm bedankt voor je mooie worden! 😃

Fam versijp 12-04-2023

We vinden er praktisch alles wat we zoeken, daarom niet perse goedkoper.
Maar onze ervaring leert ons dat die goedkopere sites niet altijd correct leveren.
En als er toch iets mis zou gaan met u bestelling dan pakken de medewerkers van bol hun verantwoordelijkheid en zoeken die samen uit en lossen het op.
Dat is voor mijn meer waard dan 10 cent te besparen op een site die we niet vertrouwen.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2023

Enorm bedankt voor je review! 😄

Gwynyth 12-04-2023

Toffe website waar je een waaier aan keuze hebt. Heel zelden komt een item stuk of onvolledig toe, maar dit wordt heel snel en correct rechtgezet.

Bedankt! 😊

Heijboer 12-04-2023

Helaas bol.com. Jullie hebben een verkeerd product verzonden wat wij moesten retourneren en de inhoud is vervolgens kwijtgeraakt, daar krijgen wij nu de schuld van. Jullie blijven maar mailen dat ik het pakket moet retourneren terwijl we dit gedaan hebben en ik daar ook bewijs heb. Heel vervelend dit en ik zie graag een telefoontje tegemoet.

Beste Heijboer,

Bedankt voor je review. Vervelend om te vernemen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Monique 12-04-2023

Een overzichtelijke site waar je makkelijk iets kunt vinden. Het assortiment is groot, bestellen gaat makkelijk en de service is goed

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent, Monique! 😊

Pierre 12-04-2023

Altijd correct en en goede service en gratis verzending en prijs kwaliteit.

Bedankt voor je aankopen en verteouwe, Pierre! 🙂

MH 12-04-2023

Fijne vertrouwde site. Bestellen, volgende dag in huis en is er wat dan word dat keurig opgelost. Top!

Bedankt voor je review! 😃

Ria 12-04-2023

Niets als complimenten.
Snelle bezorging, goede service en mocht er iets misgaan bv met het bestelde item, dan zorgt Bol.com er wel voor dat dit netjes opgelost zal worden.

Enorm bedankt! 😁

Roel 12-04-2023

Vaak zijn producten moeilijk te vinden,je slaagt eigenlijk altijd bij bol.com.
Is er iets mis met je product,geen enkel probleem, het wordt snel geregeld ,geen moeilijk gedoe klant is koning.
Kortom erg tevreden over snelle levering en kwaliteit van de bestelde producten.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Roel! :)

Jacqueline 12-04-2023

Zeeft fijne webwinkel hebben veel artikelen, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Nooit problemen met retourneren, betalen of terugstorten als je artikelen retourneert. Top!

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Jacqueline! Daar doen we het voor 🤩

Koalabeertje 59 12-04-2023

Bij de meeste artikelen snelle levering en vaak geen verzendkosten. Problemen worden snel opgelost, had bijv. een keer een cadeaubon ingevoerd en achteraf het artikel niet besteld. Cadeaubon is teruggezet in mijn account.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Bij vragen of problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Ikram 12-04-2023

Levering van de producten is altijd heel snel, meestal de volgende dag. Vaak zijn de zelfde producten via bol.com ook nog eens goedkoper. Voor de rest ook een goed aanbod qua diversiteit producten. Service is ook erg goed, nooit issues gehad.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

We doen samen met de bezorgdiensten ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Ikram! 💪

Ron 12-04-2023

ik koop het liefst bij Bol.com omdat bij een probleem nooit moeilijk wordt gedaan.
Ook al zou ik het ergens anders en paar euro goedkoper krijgen koop ik het toch bij Bol.com.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Ron! 😄

Pietje 12-04-2023

Nette levering,op tijd leveren, goede producten, bij klachten worden deze netjes opgelost
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Patrick 12-04-2023

Even kijken bij bol.com voor het juiste product ,bestellen en de dag erna ontvangen ,wat moet je nog meer .
Die zo verder Bol.com top service

Gaan we doen! 😀

Melanie 12-04-2023

Onhygiënisch en geopend product ontvangen. Deze retour gestuurd via antwoordnummer van Bol.com. Ze zijn nu zelf het product kwijt en toch krijg ik aanmaningen van het incassobureau. Echt schandalige service dat je er een "al geopend product" wordt opgestuurd, deze jezelf weer retour stuurt, maar dat je alsnog de rekening moet betalen + incassokosten! Zeker niet gewend van Bol.com.

Beste Melanie,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Chantal van bol.com

Joyce 12-04-2023

Nog nooit problemen gehad met Bol. Want als er iets mis ging, is er na contact met de klantenservice altijd een passende oplossing geweest.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Joyce! 😊

Peter 12-04-2023

Deze shop is ontzettend veelzijdig.
Retourneren zonder probleem.
Meestal heeeel snel

Bedankt! 😃

Sylvia 12-04-2023

Ik vind het een fijne app en makkelijk te bestellen. Een grote keuze van boeken, spelletjes en teveel om op te noemen. De bezorging is goed en terugsturen ook. Bijna nooit in al die jaren problemen gehad en als er wel is iets was werd dat keurig opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Sylvia! 🙂

Nescio81 11-04-2023

Prima. De app werkt goed, bestellen gaat makkelijk en iets retourneren ook.
Goede service. Denken met je mee.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

We vinden het belangrijk dat je zo blij bent met onze service! 😁

Kim 11-04-2023

Altijd goed.
Goeie service, aardige/behulpzame klantenservice
En mocht er eens keer iets niet goed zijn dan word dat altijd netjes opgelost
Mijn favoriete online shop 😉

Bedankt voor het mooie compliment, Kim! 🤩

Janny rijnhoud 11-04-2023

Ik vind bol.com een fijne winkel,als je een item hebt gevonden,waarna je op zoek was en je eventueel de klantenservice nodig hebt,kan ik altijd bellen,want daar kan ik beter mee uit de voeten dan met Billy, dat komt,doordat ik 70+ben voor jongeren ligt dat natuurlijk anders,maar zoals het nu gaat ,ben ik blij,bedankt daarvoor,

Jij bedankt voor je vertrouwen in ons, Janny! 😊

Marcel 11-04-2023

Altijd makkelijk en duidelijk op de website, snelle levering, makkelijk betalen via verschillende opties en als er toch iets niet goed is wordt het netjes opgelost door de zeer goede service vanuit bol.com

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Marcel! 😄

Ibo 11-04-2023

Er is zeer veel keuze over een heel groot gamma van producten. De producten worden meestal op tijd geleverd en je kan de producten met Select gratis laten leveren. Dat niet alleen, met Select kan je ook genieten van grote voordelen. Ik ben zeer tevreden over de website en diens klantendienst.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Ibo! 😁

Neslihan 11-04-2023

Voor mij eigenlijk in zijn categorie de nummer 1 webshop!
Altijd goede service, acties en snelle bezorging. Kortom een van de weinige webshops die waarmaakt wat ie beloofd en waar je je als klant bijzonder voelt :-)
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Heel erg bedankt voor je complimenten! 🤩