Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

lisette 18-04-2023

Super handig, alles is hier bijna te vinden, gratis verzenden wat wil je nog meer. Ik ga niet eens meer ergens anders kijken!!

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Lisette! 😊

Pepita 18-04-2023

Het artikel werd zeer snel bezorgd, volgens afspraak geleverd& was keurig verpakt. Perfecte service, dus zeker voor herhaling vatbaar!
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Pepita! 💪

Patje 18-04-2023

Ik vind altijd wat ik zoek en bij problemen, niet levering, zoekgeraakt pakket, retours altijd opgelost geraakt.
Wel steeds mits omleiding naar de "echte" leveranciers.
Dus van bol zeker tevreden maar dan weer "net" iets minder van de gebruikte pakketdiensten postNL, Bpost, bdp... één voor één strijden ze om de meest onvriendelijke, onklantvriendelijkste en meest luie dienst.....
"Niet thuis" toen ik er gewoon was, "Bij de buren geleverd" en dan retour gestuurd, "adres onbekend" van een bestaand adres... niets is me nog vreemd in de cowboywereld die zich een "Dienst" durft noemen. Schaamte is een onbekend woord voor deze mensen.
Maar dus verder geen klachten.

Bedankt voor je review en je feedback, Patje! 😀

Yvonne 18-04-2023

Prima platform voor veel artikelen ! Enig minpuntje is dat er artikelen aangeboden worden die soms véél duurder zijn bij andere partners bij Bol.com of in reguliere winkels ; kwestie van bewust shoppen :)
Klantenservice is uitstekend en de medewerkersuiterstbehulpzaamen vriendelijk : kunnen véél bedrijven een voorbeeld aan nemen !

Bedankt voor de complimenten, Yvonne! 😃

Heidi 18-04-2023

Het later betalen is erg prettig, mijn broodrooster brandde door, geen extra over voor nieuwe, dankzij Bol had ik de volgende dag een nieuwe. Bovendien is het niet duurder dan bij de oorspronkelijke leverancier

Heel veel plezier gewenst met je nieuwe broodrooster, Heidi! 🙂

Richard 18-04-2023

Ruime keuze uit artikelen, snel geleverd en goede service.
Ook een goede klantenservice

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Richard! 😁

Marijke 18-04-2023

Ik ben super tevreden over bol.com. Met select betaal je geen verzendkosten en het is maar €9,95 per jaar.
Bij Bol is ook altijd alles te vinden en je kan vergelijken wat de prijzen in verschillende winkels zijn.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marijke! 😄

bjorn wulteputte 18-04-2023

Altijd leuke aanbiedingen met select. Enorm leuk spaarprogramma. De producten zijn altijd op tijd en loopt er dan toch iets mis dan is er een uitstekende klantendienst. Is mijn eerste keuze voor online te bestellen
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over onze Select service, Bjorn! :)

baldo 18-04-2023

heel tevreden over de webshop,duidelijke uitleg en makkelijk bestellen duidelijke afspraken
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Het doet ons heel goed om te vernemen dat je zo tevreden bent! 🤩

Peter 18-04-2023

Doe al jaren bestellingen bij Bol.com vaak concurrerende prijzen, echter pas een mixer met kom gekocht welke de volgende dag bij Blokker 16% goed koper bleek te zijn. Tevens had deze dan niet opgestuurd hoeven worden.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Bol.com biedt niet de laagste prijsgarantie waardoor het kan voorkomen dat de prijzen bij andere webshops of fysieke winkels goedkoper of duurder zijn 🙂

Esma 18-04-2023

Duidelijke website/app. Vriendelijke medewerkers die meelevend zijn en altijd oplossingsgericht zijn. Makkelijke bestel en retour. Snelle levering. Altijd goed op de hoogte van alles.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Esma! :)

weet niet 18-04-2023

snelle levering en goede en betrouwbare producten en makkelijk te bestellen zonder gedoe en zeker voor oudere mensen
complimenten hier voor

Onwijs bedankt! 😁

Annemiek 18-04-2023

Ik vind bol.com een prettige webshop. Groot aanbod.
Minpuntje is door de verschillende aanbieders vaak verschillende leveringen. Zo kan 1 bestelling uit 3 pakketjes en 3 verschillende bezorgdiensten bestaan.

De betaling gaat echter wel via 1 druk op de knop. Dat is zeer prettig
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Annemiek! :)

Quincy 18-04-2023

Goede en duidelijke webshop, de prijzen zijn redelijk en bestellingen komen altijd goed en onbeschadigd aan.

Heel erg bedankt! 🙂

Froukje Tondeur 18-04-2023

Bol.Com heeft een ruim aanbod en een klantenservice die bereikbaar is. Wat ik alleen wel jammer vind, is dat levertijden vaak niet nagekomen worden. Ik kan er niet op aan. Verder zou Bol.Com sommige verkopers beter moeten checken: wij hebben nu al meerdere keren gehad dat we te maken hebben met dropshippers via Bol.Com. We bestellen dan bewust via Bol.Com, omdat we geen producten van Aliexpress willen. We krijgen dan echter exact dezelfde producten (soms zelfs met een sticker of verpakking van AliExpress), alleen voor een prijs die veel duurder is. Daarom een 7. Als jullie de bezem door de verkopers gooien en vooraf eerlijker zijn of de verzenddatum, dan geef ik jullie een 10.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Heel erg bedankt voor je review en je feedback! Dat waarderen we 😊

A.R 18-04-2023

Beste online shop voor allerlei zaken. Snelle levering en van tijd kortingen op zaken dat je in het verlanglijst hebt staan.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 😀

Denis 18-04-2023

Als aankoper bij een groot dienstverlenend bedrijf, ga ik ook op zoek naar leveranciers die dezelfde of soortelijke artikelen aanbieden. Prijzen vergelijken is voor mij een plicht. Bij BOL.COM vind ik altijd een betere prijs.
Het biedt waarschijnlijk ook de kans aan leveranciers om hun beter kenbaar te maken en voorraad die te lang in magazijn liggen vlugger van de hand te doen.
BOL.COM biedt mij ook de kans om pas te betalen wanneer de goederen toegekomen zijn. "De bons comptes font des bons amis" en wederzijds vertrouwen.

Ontzettend bedankt! 😃

Charlotte 18-04-2023

Heel goede ervaringen mee. Bestellingen zijn altijd op tijd. De webshop waar ik het liefste bestel.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt, Charlotte! 😊

Arthur 18-04-2023

BOL is een zeer betrouwbare en prettige webwinkel, al zeer lang klant en de laatste twee jaar ook Select klant. Zeker als je haast hebt en iets kleins wil kopen helpt dat. Het retourbeleid van BOL is enorm transparant en ook snel. Zowel voor "eigen" producten als van derden. Als je goed zoekt zijn andere webwinkels soms best wat goedkoper, voor de service van BOL betaal ik graag iets meer.

Enorm bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Arthur! 😄

Levering 18-04-2023

Elke bestelling supersnel en correct geleverd.Dus hoedje af voor de service !!

Bedankt voor de complimenten! 🙂

Hertogjan 1953 18-04-2023

Betrouwbare leverancier van de producten die je besteld bij BOL.COM
Prijs en de snelle levering.
Ik ben al jaren vaste klant.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent! :)

? 17-04-2023

Op 30 maart j.l. bestel ik een afdruiprek en ontving een doucheplankje.
Ik heb 8 x moeten bellen waar mijn bestelling bleef, zonder resultaat daar ik niet werd teruggebeld.
Uiteindelijk de leverancier gebeld welke mij op 17 april het juiste heeft geleverd.

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Monica 17-04-2023

Zeer ruime keuze , maakt zoeken makkelijk met filters.
Diverse (tot nu toe betrouwbare) aanbieders/prijzen.
Vaak goede aanbiedingen.
Snelle levering, leverings informatie nauwkeurig en levermogelijkheden divers zoals thuis buren afhaallocatie.

Lenne 17-04-2023

De GROHE QuickFix Start wastafelmengkraan S-size is een indrukwekkende keuze voor iedereen die op zoek is naar een stijlvolle en functionele wastafelmengkraan. Met zijn compacte formaat past deze kraan perfect in kleine badkamers en wastafelruimtes, zonder concessies te doen aan de prestaties. Het QuickFix-systeem maakt de installatie eenvoudig en snel, waardoor je tijd en moeite bespaart. De kraan heeft een solide en duurzame constructie, en de bediening voelt stevig aan, wat zorgt voor een hoogwaardige gebruikerservaring. De hendel is ergonomisch ontworpen en biedt gemakkelijke controle over de watertemperatuur en -stroom. De waterstraal is krachtig en nauwkeurig, en de kraan is voorzien van een perlator die zorgt voor een zachte en spatvrije waterstroom. Met zijn moderne en minimalistische design past de GROHE QuickFix Start wastafelmengkraan S-size perfect bij elke badkamerstijl. Al met al is deze kraan een betrouwbare keuze voor wie op zoek is naar kwaliteit, functionaliteit en esthetiek in een wastafelmengkraan.

Fijn dat de wastafelmengkraan zo goed bevalt, Lenne! 😃

Ingrid 15-04-2023

Levert snel, vaak vandaag besteld morgen in huis.
Veel in assortiment.
Overzichtelijke site, filters, prijsvergelijken van verschillende leveranciers.
Veel voordeel met Select, 1 x per jaar bijdrage die je snel heb terug verdiend. Geen verzendkosten en zelf keuze wanneer geleverd wordt. Dus geen pakketjes ophalen bij buren of depot.
En met Select ook nog sparen voor cadeau.
Cadeaubonnen kunnen in account worden opgeslagen, waardoor je bij betaling niet je cadeaubon vergeet in te voegen.
1 keer iets niet ontvangen, probleem: bezorgdienst of Bol.com?? Contact Bol.com, geen probleem van geld retour gekregen.
Officiele reactie van Bol.com 18-04-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😁