Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Ik 18-04-2023

Zeer goed geholpen omdat er een probleem was. Heel netjes opgelost en aardige begripvolle medewerkers
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Fijn dat de kwestie zo naar tevredenheid is opgelost! 😃

Tab 18-04-2023

Een fijne onlinewinkel. Als ik iets zoek dan is dit de eerste winkel waar ik kijk. Goede manier van zoeken, ruime keuze in producten en betaalbaar. Ook is de levertijd vaak heel goed. En als er een keer wat minder goed gaat zijn ze goed bereikbaar en oplossingsgericht.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😀

InekeTer 18-04-2023

Heerlijk shoppen, ze hebben alles wat je zoekt, en heel snel geleverd.de prijs is soms wel iets duurder, maar als je select klant bent betaal je geen bezorg of verzendkosten en dat scheelt tegenwoordig ook een heleboel, gewoon heerlijk winkelen bij BOL.com

Bedankt voor de complimenten, Ineke! 😄

Jos Stoof 18-04-2023

Prima, Bol.com , snelle levering, prima service en afhandeling bij retour. Kortom fijn om bij te kopen
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Bedankt voor je vertrouwen in ons en je aankopen, Jos! 😊

Rox 18-04-2023

Een goede site met goede service. Kwa prijs ook altijd goed. Bestel vaak bij bol.com en nooit een klacht gehad.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Rox! :)

Sandro 18-04-2023

Groot aanbod van artikelen met vaak scherpe prijzen. Ook vrij makkelijk met het terugsturen van artikelen. Bij de meeste artikelen kun je vertrouwen op de reviews,wat niet altijd het geval is.

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Sandro! 😊

Haasje 18-04-2023

Ik vindt bol.com een overzichtelijke web site hebben.
Prijstechnisch niet te duur, en altijd een snelle levering. . Ben zeer te vreden.

Bedankt! 🙂

Marleen 18-04-2023

Ik ben heel tevreden van Bol.com. De site op zich is heel gemakkelijk en de reviews per artikel zijn heel handig. Je wordt constant op de hoogte gehouden van waar je bestelling zich bevindt. Ook als het fout loopt zijn ze steeds heel snel om te helpen. Ik kan deze site aan iedereen aanbevelen.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marleen! 😄

Danny 18-04-2023

Bijna alles is er te krijgen, de zoekmachine werkt ook goed, en de leveringen zijn super snel. Als ik iets online bestel, kijk ik altijd eerst of het bij Bol.com te krijgen is, zo heb ik het sneller.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Danny! :)

Yvon 18-04-2023

Altijd netjes geregeld
Snel
Goed verpakt
Duidelijk
Ook terugsturen is geen probleem

Bedankt! 😀

Marc 18-04-2023

Ruim assortiment, prima prijzen, snelle levering. Ik kan deze webshop zeker aanbevelen.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Marc! :)

Coby 18-04-2023

Ik vind bol.com een geweldige website. Als ik wat zoek kijk ik hier het eerste. Ik bestel regelmatig wat. De bezorging is vlot, je word altijd op de hoogte gehouden wanneer je pakketje komt. En vaak de beste prijs
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Bedankt voor de complimenten, Coby! :)

Henk 18-04-2023

We hebben al vaak spullen gekocht bij Bol.com en steeds was het tot tevredenheid. Niet alleen was de kwaliteit van het bestelde goed, maar ook werden de artikelen binnen enkele dagen bij ons afgeleverd. Waar wij ons vertrouwen bij andere webwinkels soms verloren, bij Bol.com hoef je niet bang te zijn dat het mis gaat. Deze webwinkel staat als een paal!

Ontzettend bedankt, Henk! 😁

J v d Zon 18-04-2023

Ben al jaren klant bij Bol en ben echt zeer tevreden over de service, het afleveren, maar ook zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde producten, maar zoals men weet waar gehakt wordt vallen ook wel een spaanders, het is mij niet vaak overkomen maar als het product niet goed werkt is de de service meer dan top, Ik heb het meegemaakt met een scheerapparaat dat niet goed werkte terug gestuurd en zonder veel poespas een nieuwe geleverd. Top!!! En dan nog het select gebeuren geen verzend kosten en altijd snel geleverd, al met al een aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! 🤩

F.d.L. 18-04-2023

Perfecte levering, hoge kwaliteit van het geleverde product, zeer goed verpakt, snelle levering en bovenal zeer goed geprijsd.

Enorm bedankt! 😃

Thyn 18-04-2023

Het is een zeer fijne webshop met een erg ruim assortiment en met een scherpe prijs.

Het enige nadeel is dat je niet achteraf kan betalen met een cadeaukaart/bon en dat je niet kan aangeven welke koerier je wilt (postnl/dhl/dpd)

We gaan aan de slag met je feedback, Thyn! 😊

Reinier 18-04-2023

site werkt goed, aanbevelingen zijn vaak daadwerkelijk handig! (ipv van ènkel de roep om meer omzet).
aanbod is super groot, en levering is ten alle tijden accuraat.
feest om bij te bestellen.
let wel: ik laat de winkelier, sorry BOL, voorgaan. maar vaak genoeg is iets niet in de buurt de koop.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Reinier! 😀

R. Credoe 18-04-2023

Zeer tevreden met bol.com.
Zei zijn een voorbeeld hoe een webshop hoort te zijn.
Snelheid is super.
Duidelijk met hun mailtjes.
En gewoon een groot assortiment.
En als je tegen een probleem aan loopt, ze helpen altijd en doen hun stinkende best om het zo snel als mogelijk op te lossen.
Gewoon kei goed.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Bedankt voor je mooie woorden! 🤩

Ineke 18-04-2023

Bol.com is voor mij een betrouwbaar bedrijf. De bestellingen komen netjes op tijd en financiën worden keurig afgehandeld. Er is grote keuze uit de meest uiteenlopende producten, voor ieder wat wils :) - Het enige nadeel is dat Bol.com een ietsjes duurder is dan andere bedrijven, boeken uitgezonderd. Voor mij echter is de snelle en correcte levering de reden dat ik toch altijd weer hier terugkom :)

Heel erg bedankt voor je vertrouwen in ons, Ineke! 🙂

Henk.k 18-04-2023

Bol.com je kunt het niet zo raar bedenken of ze hebben het wel
en na bestellen altijd vlug geleverd
de weinige problemen die ik gehad heb waren altijd soepel en snel opgelost

Bedankt! 😄

Cindy 18-04-2023

Groot aanbod , goede service , klantvriendelijk en een goede retour beleid en geen verzendkosten Dat zijn de redenen dat ik vaak gebruik maak van bol.com.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Cindy! 🤩

Chantal 18-04-2023

Grote keuze en snelle levering. Als er al eens een probleem is wordt dit correct opgelost .
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Onze klantenservice staat voor je klaar bij vragen of problemen, Chantal! 😁

Annemiek 18-04-2023

Super winkel. Goede kwaliteit. Goede samenwerking met anderen. Altijd snel bezorgd.

Bedankt! 😊

Ruud 18-04-2023

Echt goed gegaan de leverdatum zelf kunnen bepalen en mijn bestelling werd toerplaatsen aangesloten.dus wij waren super tevreden
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Het doet ons goed om te vernemen dat jullie zo tevreden zijn, Ruud! 🙂

Camps 18-04-2023

Groot aanbod , goede service , klantvriendelijk. Dat zijn de redenen dat ik met regelmaat gebruik maak van bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😊