Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

P.M 14-04-2023

De leveranciers leveren altijd op tijd en bol.com selekt is ook prima kortom prima
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Goed om te lezen dat jouw ervaringen zo goed zijn. 😀

Carl 14-04-2023

Levering volgens afspraak, goede producten ,groot assortiment en goede betalings mogelijkheden.

Bedankt voor de complimenten, Carl.😊

rita dils 14-04-2023

Ik ben altijd zeer tevreden over bol.com nog nooit iets verkeerd
en altijd goed op tijd aangekomen daarom een 10

Ook een 10 voor jou, Rita!🎉

Grit 14-04-2023

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Gratis verzending en op tijd.
Is product niet goed kan het altijd retour.
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Fijn dat je zo tevreden bent met bol.com!

Giertje 14-04-2023

ik gebruik bol.com al een behoorlijke tijd en het assortiment is ruim meeste dagelijkse gebruiksartikelen zijn er wel te vinden zowel als huishoudelijke artikelen ,electronica en telefoons
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Veel plezier met alle aankopen!😀

Heleen 13-04-2023

Ik kies meestal voor bol.com omdat ik weet dat de service goed is. Als er iets is met een product zorgen zij er voor dat het goed wordt opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

We zijn blij met jouw review, Heleen!

Anoniem 13-04-2023

Mijn toetsenbord is defect, werkt wel maar niet goed. Binnen 7 maanden stuk! Bol.com wil niets vergoeden. Echt na 2 maanden gedoe met Bol.com nog geen oplossing! En dat terwijl je zogenaamd 2 jaar garantie hebt.
Wat een slechte service!!!!
Bol.com is geen aanrader!

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

HvD 13-04-2023

Superfijne webshop. Uitstekende klantenservice. Houden zich keurig aan de afspraken.
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Fijn dat je zo tevreden bent!

Jolanda 12-04-2023

Bol.com is vaak van alle markten thuis. Ruime keuze aan divers producten en vaak is de vraagprijs ook niet de hoofdprijs! Wel jammer dat je niet bij alle producten zelf de keuze kan maken wanneer het geleverd gaat worden. Misschien een aandachtspunt voor de toekomst?
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Bedankt voor de goede tip, Jolanda! We nemen alle feedback mee.😀

SylvieB 12-04-2023

Altijd correct
Snelle afhandeling
Goede opvolging!
Altijd een correcte oplossing!
Snelle en goede hulp telefonisch

Bedankt voor de complimenten, Sylvie.😊

Rico 12-04-2023

Ik kom uit een generatie die zijn spullen in een fysieke winkel kocht, hierbij was het zo dat de service van de fysieke winkel een doorslaggevend argument was om mijn gewoonte niet op te geven. In dit opzicht heeft o.a. bol mijn argument onderuit gehaald
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Super fijn om te horen dat je toch wel erg blij bent met bol.com.😁

Jaap 12-04-2023

Tot op heden ben ik vooral vol lof over Bol.com. De app werkt prima en er wordt uitgevoerd wat wordt beloofd.
Als er al eens een kleinigheidje misloopt valt er prima te communiceren en wordt het altijd prima weer hersteld.

Medewerkers aan de telefoon zijn netjes en vriendelijk. Ik hoop van harte dat er altijd contact met echte mensen zal blijven bestaan bij Bol.com.

Ik ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Wat een mooie woorden, Jaap. Dank je wel!

Hennie 12-04-2023

Fijne site. Kan er altijd goed slagen. Ook levering is vlot en de artikelen zijn goed verpakt. Zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Bedankt voor jouw mooie review, Hennie!

Toon 12-04-2023

Over hey geheel genomen hartstikke prima, af en toe goed opletten aangezien vaak gewerkt wordt met externe verkopers en dus verschillende bezorgdiensten, waarbij je niet altijd weet wat je moet verwachten, bijvoorbeeld de klassieke ‘wordt bezorgd tussen 8:00 en 22:00’ en dan loop je ‘s avonds met de hond, wordt je gebeld met niemand aan de lijn en ligt je pakje voor je deur terwijl je een sms’je hebt gekregen dat het bij de buren is bezorgd
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

We blijven bezig met verbeteren. Bedankt voor jouw feedback!

Jan 12-04-2023

Levering is snel en prima. Als het later wordt je op de hoogte gehouden. En er wordt navraag gedaan of het geleverd is.

Bedankt voor het compliment, Jan.😊

Brian 12-04-2023

Nog nooit problemen gehad als ik hier iets koop. Fijn bedrijf met goede service. Al jaren klant en dat zal ik ook nog jaren blijven!
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Bedankt voor jouw vertrouwen, Brian!

Ellie 12-04-2023

Op bol.com is alles te vinden, doordat er meerdere verkopers zijn heb je verschil in prijs, dus kun je goedkoop of voor een duurder artikel gaan.
De site is goed duidelijk, je weet direct de levertijd en het leveringsgemak van Budbee ,retourneren is geen probleem en is er wel een probleem dat wordt het op een goede en fatsoenlijke wijze opgelost. Een site waar je met een glimlach zit te neuzen! Deze site verdient een aai over de Bol!
Dank je wel Bol.com. 😁💝
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Ik zit deze review ook met een grote glimlach te lezen. Dank je wel, Ellie!😀

LydiadT 12-04-2023

Tot nu toe altijd positieve ervaringen met bol.com. Snelle levering, goede voorlichting. En als er een probleem is wordt dat snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2023

Fijn dat je zo blij bent met bol.com! 😁

Bol.com 12-04-2023

Een shop waar je echt haast alles kunt vinden wat je zoekt. En dan vaak voor een voordelige prijs. Tevens heb je ook nog dertig dagen bedenktijd. Ik maak vaak gebruik van de tweede kans producten. Voordelig en goed voor de beurs. En toch een veilig koop en een perfect product.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2023

Enorm bedankt voor je mooie worden! 😃

Fam versijp 12-04-2023

We vinden er praktisch alles wat we zoeken, daarom niet perse goedkoper.
Maar onze ervaring leert ons dat die goedkopere sites niet altijd correct leveren.
En als er toch iets mis zou gaan met u bestelling dan pakken de medewerkers van bol hun verantwoordelijkheid en zoeken die samen uit en lossen het op.
Dat is voor mijn meer waard dan 10 cent te besparen op een site die we niet vertrouwen.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2023

Enorm bedankt voor je review! 😄

Gwynyth 12-04-2023

Toffe website waar je een waaier aan keuze hebt. Heel zelden komt een item stuk of onvolledig toe, maar dit wordt heel snel en correct rechtgezet.

Bedankt! 😊

Heijboer 12-04-2023

Helaas bol.com. Jullie hebben een verkeerd product verzonden wat wij moesten retourneren en de inhoud is vervolgens kwijtgeraakt, daar krijgen wij nu de schuld van. Jullie blijven maar mailen dat ik het pakket moet retourneren terwijl we dit gedaan hebben en ik daar ook bewijs heb. Heel vervelend dit en ik zie graag een telefoontje tegemoet.

Beste Heijboer,

Bedankt voor je review. Vervelend om te vernemen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Monique 12-04-2023

Een overzichtelijke site waar je makkelijk iets kunt vinden. Het assortiment is groot, bestellen gaat makkelijk en de service is goed

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent, Monique! 😊

Pierre 12-04-2023

Altijd correct en en goede service en gratis verzending en prijs kwaliteit.

Bedankt voor je aankopen en verteouwe, Pierre! 🙂

MH 12-04-2023

Fijne vertrouwde site. Bestellen, volgende dag in huis en is er wat dan word dat keurig opgelost. Top!

Bedankt voor je review! 😃