Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anoniem 11-04-2023

Erg fijne webshop, een voorbeeld voor anderen.
Je kan er makkelijk op zoeken, er zijn fijne filters en ze zijn tot nu toe altijd betrouwbaar gebleken.
Tevens een snelle bezorgservice en ruime bezorgmogelijkheden, zeker met Select.
100% aan te bevelen.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Bedankt voor je mooie woorden! 🤩

Yves 11-04-2023

Duidelijke omschrijvingen van de artikels en een enorm ruime keuze, niet alleen 'volledige' items maar vaak ook toebehoren, onderhoudsproducten en vervang onderdelen. In plaats van 5 winkels te bezoeken kan je vaak alles terugvinden op bol.com. Prijzen vergelijken met andere sites kan soms wel nog een klein prijsvoordeel opleveren maar vaak zijn ze gewoon de beste in prijs/verzending combinatie. item niet beschikbaar? Dan stellen ze vaak een uitstekend alternatief voor.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Yves! 😃

Suzanne 11-04-2023

Fijne webshop, goede en snelle levering. En als het eens niet zo vlot loopt, is er een vriendelijke en kundige klantenservice die het probleem snel oplost! Altijd blij met Bol.com

Wij zijn blij met jou, Suzanne! 🙂

Christophe Maeren 11-04-2023

Goeie prijzen, ruim assortiment, goede service en leuke extra's bij een Select lidmaatschap.

Fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service, Christophe! 😊

Robert 11-04-2023

Prima webshop. Duidelijke website met heel veel keus. Eigenlijk is alles er wel te vinden. Geen gezeur. Precies zoals een webshop zou moeten zijn.

Bedankt voor de complimenten, Robert! 🙂

Rene 11-04-2023

Prima webshop. Soms moet je wel even prijzen vergelijken bij andere webshops. Bol is niet altijd de goedkoopste. Maar is wel een hele betrouwbare webshop

Bedankt voor je review! 😃

Dagmar 11-04-2023

Ze hebben vaak mooie deals en ik vind het gewoon een fijne webshop. Goede service en je wordt netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

We vinden het fijn dat je zo te spreken bent over onze service, Dagmar! 😄

Kees 11-04-2023

Fijne webwinkel. Goeie informatie op de website. Meer dan voldoende keus. Geen gedoe met versturen, retourneren of betalen. Kortom, mijn eerste keus als ik wat kopen wil.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Kees! 🥳

Paul 11-04-2023

Omdat het eenvoudig mogelijk is terug te vinden wat je (zelfs jaren ervoor) gekocht hebt bij Bol.com is het eenvoudig om nabestellingen te doen zonder gezoek etc. Zoals dat perfecte gras zaad, tuin mest, hoesje dat wel goed past om je telefoon. En de code / merk specificaties van apparaten als je onderdeel of navulling nodig hebt.
Zoeken is altijd makkelijk. Iets terug vinden is meestal lastig maar bij Bol.com dus heel eenvoudig.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Superfijn dat je het winkel bij ons zo makkelijk ervaart, Paul! 😊

Sandra 11-04-2023

Fantastisch site alles is te vinden. Wel slim om eerst even te vergelijken als je iets koopt want ze zijn niet de goedkoopste

Bedankt voor het compliment, Sandra! 😄

Jaap 11-04-2023

Via bol kun je nagenoeg alles bestellen en achteraf betalen. Ook bestellingen van derden lopen prima via bol. Een enkele keer kan er altijd in de levering iets misgaan, dat werd bii mij altijd snel en goed opgelost. Ik kan bol.com van harte aanbevelen.

Bedankt! 😁

Ronald 11-04-2023

Bijna alles is via Bol.com te koop. Altijd alles volgens schema geleverd. Ik ben er erg tevreden over.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Ronald! 😀

RiaV48 11-04-2023

Weer ging een bestelling zonder problemen. Al jaren bestel ik diverse artikelen via Bol.com en dat bevalt prima. Nadat ik mijn bestelling heb geplaatst wordt ik goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling wordt bezorgd. Dat vind ik een goede service, na ontvangst van mijn nieuwe product wordt gevraagd of ik tevreden ben. Deze werkwijze geeft mij vertrouwen voor nieuwe bestellingen die zeker zullen volgen. Ik ben dus dik tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Het doet ons heel goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😁

David 11-04-2023

De bestelde producten worden snel geleverd. Bij problemen zorgt Bol.com ook steeds voor een snelle en correcte oplossing.
Klantendienst is vriendelijk en ondernemen direct actie bij een probleem.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, David! 😊

Bianca 11-04-2023

Deze webshop heeft alles wat je nodig bent.
Ook is het snel verstuurd en als er iets niet helemaal goed gaat, word je goed geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Bianca! 🙂

Iggy 11-04-2023

Goede webshop die snel levert. Doe al jaren "boodschappen" bij Bol.com.
Is een betrouwbare leverancier!
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 🤩

Mianel 11-04-2023

Ik bestel al jaren zeer regelmatig bij Bol.com. Ik heb 1x een probleem gehad en dat is opgelost. Het bestellingsproces is overzichtelijk. Levering vrijwel altijd volgens schema. Voor mij is Bol.com een betrouwbare partner die mijn voorkeur heeft als ik iets online te bestellen heb.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Mianel! Dat waarderen we🙂

Chantal 11-04-2023

Bol.com is een echte aanrader. Van bij de bestelling tot bij de levering, krijgt je steeds ruime informatie door zodat je de zending goed kan opvolgen.Bovendien is Bol.com betrouwbaar en veilig, je hoeft je geen zorgen te maken over de betalingen.Bij Bol.com hebt je een ruime aanbod van artikelen waarvan prijs/kwaliteit goed zijn. Ik heb Bol.com ontdekt dankzij corona en ben er zeer blij mee, ik ben een tevreden klant..Ik raad het iedereen aan want Bol.com = goede service waar klant koning is!
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Chantal! 😄

Sabrina 11-04-2023

Zeer snelle levering, zeer goede afhandeling als je retourneert, zeer goede service als je de klantendienst contacteert. Bol.com is echter niet altijd de goedkoopste .
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd💪

Willem 11-04-2023

Prijs is gunstig t.o. andere aanbieders. Dit samen met gratis bezorging is top. Vandaag bestelt is morgen ontvangen. Geen reiskosten, geen parkeerkosten, etc. Puur gemak.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Vanuit je luie stoel kan je heel gemakkelijk bij ons winkelen! 😁

Sher 11-04-2023

Normaal geen klachten, maar nu een retourzending moeten doen ivm een levering van een defecte laptop.

Daarbij was deze door de bode aan de voordeur gezet, terwijl er een briefje op de deur was opgeplakt dat we niet thuis waren en het pakket bij de buren kon worden afgegeven. ????

Beste Sher,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Specialmade 11-04-2023

Enorme sortering en duidelijke omschrijving van de artikelen. Makkelijke bestelprocedure en zeer snelle levering.
Voor 22:00 uur besteld is inderdaad de volgende dag binnen. Je wordt ook perfect op de hoogte gehouden van de
aflevering. Ik heb bij Bol.com al heel veel gekocht en telkens tot grote tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons! 😃

Paul 11-04-2023

Zeer positief ervaringen met Bol.com. veel keus in producten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Goed service en snel leveren.
Officiele reactie van Bol.com 12-04-2023

Fijn dat je zo positief bent, Paul! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo blijft 😊

Cristina 11-04-2023

I'm very satisfied, considering I don't have time to go shopping, it's easy and fast for me to order online, I always find everything I need, a 10 with + you deserve
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Thank you very much!😁

André 11-04-2023

Uitgebreid assortiment. Redelijke prijzen en snelle levering. Dit is mijn indruk van Bol.com.

Winkel er erg graag. Nooit problemen en eventuele retouren ook goed opgelost.

Ik beveel deze winkel graag aan.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Je kan altijd op ons rekenen, André! 🙂