Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Bikker 05-04-2023

Goede service vlotte levering en retournering geen probleem.
vr gr

Bedankt! 🤩

Ronneke 05-04-2023

Bol.com komt steeds zijn beloften na, de bestellingen worden meestal op tijd geleverd (afhankelijk van de vervoerder). Heb nog nooit problemen gehad bij het retourneren (3 x op meer dan 20 bestellingen). Echt een aanrader voor uw bestellingen.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Ronneke! 😃

Erik 04-04-2023

Ik koop al de nodige jaren via Bol.com. Ze hebben altijd scherpe prijzen en over het algemeen zijn de verzendkosten altijd nihil of erg laag. Het retourneren van artikelen is ook geen enkel probleem en is zeer toegankelijk ingericht. Ik ervaar daarnaast de track & trace van de bestelling als zeer prettig.
Kortom, gecombineerd met het enorme assortiment is Bol.com een blijvertje voor mij.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Heel erg bedankt dat je al zoveel jaren bij ons klant bent, Erik! 😃

Martin de Boer 04-04-2023

Goede service en snelle levering, op bol.com kan ik volledig vertrouwen en ik winkel graag bij Boll.com

Bedankt dat je bij ons winkelt, Martin! 🙂

AMvB 04-04-2023

Altijd goede ervaring, snelle reactie/ goede communicatie.
Altijd mijn eerste keuze als ik iets zoek online.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zulke goede ervaringen houdt! 😁

Anny 04-04-2023

Deze side is gebruiksvriendelijk ik ben op leeftijd en weet desondanks steeds mijn weg te vinden. Proficiat !

Bedankt! 🤩

Arishtali 04-04-2023

wordt zeer snel geleverd, meestal geen porto kosten(boven de 20 euro) en een zeer ruime keuze.
Ik heb heel veel aankopen bij Bol.com gedaan na goed gekeken te hebben naar andere opties elders, prijzen en artikelen vergeleken, Bovendien is er een ruimhartig retour beleid wat als het ooit nodig is toch heel erg prettig is.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Bedankt voor je aankopen! :)

Bart Verboven 04-04-2023

Ik ben fan, uitgebreid assortiment en snel geleverd! Als ik eens een probleem met een artikel had, werd dat ook keurig opgelost.

En wij zijn fan van jou, Bart! 😄

Mart 04-04-2023

Bol.com is zeer betrouwbaar en levert altijd de producten en geeft goede informatie dmv diverse e-mails. Ook achteraf krijg je een e-mail of de producten daadwerkelijk bezorgd zijn en in goede staat. Helaas zijn ze net als alle andere webwinkels afhankelijk van DHL EN POSTNL en daarvan zijn de bezorgers erg laks. Daarom laat ik het nu afleveren bij een AH of bezorgpunt

Bedankt voor het vertrouwen en je aankopen, Mart! 😃

Evelien 04-04-2023

Groot assortiment, snelle levering. Goede service.
Soms zijn producten iets duurder dan op andere sites
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Fijn dat je zo tevreden bent met onze service, Evelien! 😀

Emma 04-04-2023

Het assortiment is groot . Veel producten van verschillende aanbieders. Keuze om te gaan voor goedkoper of iets meer maar heel snel geleverd.
Je wordt goed geïnformeerd en geven een snelle reaktie bij vraag of klacht over een aanbieder of product.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Emma! 😊

Ajitha 04-04-2023

Goed kwaliteits spullen. Maar niet altijd de giefkoopste. Maar alles is goed geregeld. Op tijd bezorft
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Bedankt voor het winkelen bij ons! 🙂

mm 04-04-2023

je vindt hier de meest uiteenlopende producten. Van elk product is er een geweldig groot assortiment. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar het is wel supergemakkelijk als je een adres hebt waar je werkelijk alles kan kopen. De service is top. Heel goede communicatie en supersnelle afhandeling. Voor mij hoeft het zelfs niet altijd zo snel te gaan.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 🤩

Coos 04-04-2023

Bol com is een perfecte organisatie.
Ik koop zeer regelmatig allerlei producten via Bol.com.
De redenen:
A) zeer concurrerende prijzen.
En, zeer belangrijk
B) de aftersale is in een woord " perfect".
Altijd bereid om te helpen en zeer goed probleem oplossend.

Enorm bedankt voor de complimenten, Coos! 😁

Angelica 04-04-2023

Bol.com heeft geweldige service! Altijd alles snel geleverd. Retouren altijd snel. Geld en kadobonnen staan dan weer snel op je account en op je rekening. Ik heb echt in al die jaren nog nooit een slechte ervaring gehad met bol.com! Echt top! En nog als extra toevoeging zeer ruim aanbod. Je krijgt er echt alles.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service, Angelica! 😀

Anne 04-04-2023

Overzichtelijke site, ruim aanbod. Snelle levering en prima service. Een aanrader om hier te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Heel gemakkelijk vanuit je luie stoel kan je bij ons bestellen, Anne! 😄

Ron 04-04-2023

Bol.com is mijn go-to place als ik op zoek ben naar wat dan ook. Altijd duidelijke info en ze doen wat ze zeggen.
En als er dan eens een product is dat niet voldoet aan mijn eisen is het ruilen eenvoudig.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Ron! 😊

Goed te doen 04-04-2023

Het is duidelijk en goed beschreven over de producten. En en eerlijk. Alls de aangeschafte producten niet voldoen is retour geen probleem. Je moet zelf ook eerlijk zijn.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Bedankt voor je review! :)

Armand 04-04-2023

nauwkeurige omschrijving van de producten die meestal goedkoper zijn dan elders en een tijdige levering.
Beste winkel in de lage landen !!!

Enorm bedankt! 🙂

Brigit 04-04-2023

Heel gebruiksvriendelijk, als je iets zoekt en ook nog snel, Bol.com heeft het wel ! Klantendienst is ook super behulpzaam als er iets misloopt met een levering door een partner. Ben echt heel tevreden over hen !
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2023

We doen er alles aan om je zo tevreden te houden, Brigit! 🤩

Joyce 04-04-2023

Ik ben blij met jullie, alles wat ik zoek kan ik bij jullie bestellen, en het is niet te duur en wordt netjes bezorgd.

Wij zijn blij met jou, Joyce! 😀

F.G. 04-04-2023

Ideale webshop. Het is als het ware mijn zoekmachine,mijn google bij online koopjes. Zelden komt het voor dat ik er niet exact kan vinden wat ik zoek. De prijs is vaak ook het laagst op bol.com. Ik heb al mogen ervaren hoe hulpvaardig en klantvriendelijk hun klantendienst is. Dan zwijg ik nog over de vele kortingen die regelmatig terugkeren.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😄

Denise 04-04-2023

Favoriete webshop. Heb ik iets nodig dan kijk ik altijd eerst even hier vanwege hun groot assortiment. Hele fijne klantenservice bij vragen/problemen.

Bedankt voor je mooie woorden, Denise! 😁

Karolien 04-04-2023

Altijd tevreden van Bol.com. Bij aankopen in bulk kan je veel geld besparen, de verzending is snel genoeg voor mij en alles is steeds in orde. Ook heb ik al eens contact moeten opnemen met de klantenservice en toen werd ik goed geholpen. Top!
Officiele reactie van Bol.com 04-04-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Karolien! 😁

Suzan 04-04-2023

Vaak heeft bol.com de spullen die ik graag zou willen hebben in hun assortiment of iets wat er op lijkt. Meestal snelle bezorging en klantenservice is goed te bereiken en reageert vlot.

Het leveren van Engelstalige boeken loopt de laatste tijd wel problematisch. Verwachte leverdatum word telkens doorgeschoven en moet zelf telkens contact zoeken wanneer de doorgegeven datum verstreken is. Wachttijd loop daardoor op en ben inmiddels bijna 3 maanden aan het wachten op 1 boek en heb reeds meerdere leverdatum te horen gekregen.
Officiele reactie van Bol.com 04-04-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Suzan! 😊