Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gasloze keukenhulp 31-03-2023

Prettig winkelen , snelle levering , gratis bezorging, zeer goede vergelijking mogelijk heden.
Officiele reactie van Bol.com 31-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😄

Ria 31-03-2023

De leveringen zijn supersnel en als er eens iets mis gaat wordt het direct opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 31-03-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Ria! 😀

Jan 31-03-2023

Als ik iets zoek, kijk ik eerst bij Bol.com. Vaak vind ik wel, wat ik zoek.
Officiele reactie van Bol.com 31-03-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Jan! :)

Badr Zerkouni 30-03-2023

Ik vind bol.com de beste , Bestel regelmatig artikelen en het komt altijd op tijd aan zonder schade.
Tot snel weer 🐑

Vriendelijke groeten
Badr Zerkouni

Heel erg bedankt voor de complimenten, Badr! 😁

Nguyen 29-03-2023

Eerste keer Krijk ik gebruikt doos gekregen( bijnaar leeg)
Tweede keer een leeg pakket gekregen ( kan niet geloof zijn van Bol.com)
Deerde keer hele maal andere product gekregen van een duurste besteling
Ga niet meer bestelen,
Bol.com is geen betrouwbaar website

Beste Nguyen,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Karin 29-03-2023

Ben zeer tevreden,de producten die ik aanschaf zijn van goede kwaliteit en de prijs ook.
Alles wordt bezorgd zoals is afgesproken en als iets niet bevalt kan ik het zonder problemen terug sturen.
Officiele reactie van Bol.com 31-03-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij met ons bent, Karin! 😊

Angelique 29-03-2023

Prima winkel met veel keuze.
Ik bestel er regelmatig, genoeg keuze qua prijs.
Als iets niet of niet optijd geleverd wordt, bel ik op en wordt het keurig afgehandeld, duurt dit te lang sturen ze zelfs een kleinigheidje/kadootje mee.
Ik ben tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Angelique! 🙂

Dré 29-03-2023

Website werkt erg goed. Snelle levering. Afhaalpunt handig omdat je niet thuis hoeft te blijven.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Heidkay 29-03-2023

Snelle levering, dikwijls dat je er een koopje op kan doen. Raad het zeker aan om steeds te vergelijken met bol.com voor een goedkopere prijs.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent, Heidkay! 😁

viviane 29-03-2023

tot nu toe altijd al kwalitatief gerief ontvangen en netjes op tijd afgeleverd

Bedankt voor je aankopen, Viviane! 🙂

kok 29-03-2023

ik vind dat er volop keus in artikelen zijn en als je iets besteld ook zeer snel in huis
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄

Yvette the Farmer 29-03-2023

Wat ik nodig heb vind ik meestal op Bol.com . Ik vind de webshop betrouwbaar en prettig . Altijd een snelle levering . Wat wil je nog meer ?

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Yvette! 😀

jeanne 29-03-2023

Duidelijke omschrijving van de artikelen. Ruime sortering. Afspraken worden nagekomen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Service is perfect. Als er ooit een klacht is wordt die 100% opgelost. Ben heel erg tevreden over Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Jeanne! 😊

Hoe een winkel moet zijn. 29-03-2023

Ik ben een grote fan van Bol.com.
Het is mijn go to winkel voor bijna alles . Je kan alles vinden op een goed prijs en gratis verzending is een pre. Makkelijk te gebruiken site en super klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

En wij zijn fan van jou! 😁

Manuel 29-03-2023

Ik kom vroeg of laat altijd bij Bol com terecht, omdat zij altijd wel hebben waar ik naar op zoek ben,
En niet onbelangrijk….ze hebben een goed service !
Als er een probleem is, wordt het altijd opgelost !

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Manuel! 😃

Peppie 29-03-2023

Ik ben fan van Bol.com. Als ik iets nodig heb wat ik niet direct in een fysieke winkel kan vinden, ga ik eerst naar Bol.com en vind daar eigenlijk alles wel. Levertijden zijn ook op orde, er staat ook duidelijk als iets niet op voorraad is. Ik vind het echt een fijne winkel ervaring. Ook de optie om het ergens anders te laten bezorgen of een dag later om CO2 te besparen, vind ik echt een hele goed zet. Dankjewel Bol.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Jij bedankt dat je bij ons winkelt! 🤩

Sanne 29-03-2023

Bij Bol vind ik altíjd wat ik zoek, het wordt snel én betrouwbaar geleverd, en als er - wat zelden voorkomt - iets is, wordt het meteen opgelost! Top!!!

Bedankt voor de complimenten! 😃

Miranda 29-03-2023

Ik bestel al jaren bij bol.com met veel vertrouwen. Alleen als het bij bol.com duurder is wil ik nog wel eens ergens anders shoppen. Ook met retourneren geen probleem gehad. Ik bestel er graag vanwege het vertrouwen op goede spullen en een fijn retour beleid. Ooh ja, ook de gratis verzendkosten zijn fantastisch.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Miranda! Dat waarderen we🙂

Karen 29-03-2023

Ik bestel al sinds 2011 bij Bol.com en heb vrijwel alleen positieve ervaringen. De website is over de jaren alleen maar gebruiksvriendelijker geworden. Naast een enorm assortiment hebben ze vaak ook de beste prijzen en leuke aanbiedingen. Mocht je een cadeau moeten kopen, maar geen idee hebben is een Bol.com-kaart vrijwel altijd een welkom geschenk voor jong en oud.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

We zijn je dankbaar dat je zo lang klant bij ons bent, Karen! 🤩

Boy Townsend 29-03-2023

Ik ben bij deze site gekomen omdat we via het werk een cadeau bon hebben gekregen ,Je kan er lekker heel veel ontdekken wat ze te bieden hebben mooie en goedkope dingen ik heb er al veel dingen gekocht en altijd op tijd geleverd dat vind ik nou een goede service van bol com
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service! 😊

28 3 2023 29-03-2023

Web shop met eer zeer ruim assortiment , scherpe prijzen en steeds snel geleverd!
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Voor ieder wat wil kan je bij onze webwinkel terecht! 🙂

Boerma 28-03-2023

De webshop waar je (bijna) alles kunt vinden. Goede service en snelle verzending. En is er een probleem wordt dit altijd opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Voor vragen of problemen, kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😄

Renee 28-03-2023

Makkelijk (bijna) alles te vinden, zeker niet duurder dan een andere webshop.
Én snel in huis
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Renee! 😊

Johan 28-03-2023

Betrouwbaarheid snelle verzending goede prijs kwaliteit verhouding.
Met select van bol.com veel voordeel.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service! 😁

O. Hillenbrink 28-03-2023

Ik had iets besteld en had bericht gekregen wanneer ze zouden komen alles zwart op wit. Ik wachten en er kwam niks, dit had ik bij Bol gemeld en toen kreeg ik een heel leuk kadootje in mijn brievenbus met droogbloemen. Daar deed ik het niet voor maar het was wel ZEER attent. Iedereen krijgt het ook te horen want klagen kunnen we maar als er wat goeds gedaan wordt mag dat ook gezegd worden. Ja ik beveel Bol.com zeker aan.

Bedankt voor de complimenten! 😄