Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Harry 28-03-2023

Vaak kom ik, op zoek naar een aankoop, bij bol.com terecht. Ik vergelijk terdege alle aanbieders , toch kom ik vaak bij bol.com uit. Vaak zijn ze de goedkoopste, maar ook wel eens niet. Wat zeer prettig is, zijn de prettige en goed leesbare reviews. Ook hiermee kun je de juiste keuze maken. Wat tevens prettig is, zijn de snelle leveringen .
Tijdens de levering word je ook goed op de hoogte gehouden via trach en trace. Ook als een bepaalde dag niet uitkomt, kun je aan andere dag die beter uitkomt aangeven. Al met al is het prettig zaken doen via bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

We vinden het heel fijn dat je bij ons winkelt, Harry! 😄

Ka1955 28-03-2023

Zeer ruime keuze op (bijna) alle terreinen. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Ik heb nog nooit iets terug gestuurd.

Een keer is een bestelling de mist in gegaan omdat de vervoerder zei iets afgeleverd te hebben en dit niet klopte (nooit ontvangen). Hierna uitgebreide excuses van zowel Bol.com als van de leverancier ontvangen, terwijl zij er niets aan konden doen.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Fijn dat de kwestie naar tevredenheid is opgelost! 🙂

Joger 28-03-2023

Na verlopen garantie hoef je niet meer aan te kloppen bij Bol. Verbruiks artikelen kopen oké , maar beslist geen elektronica kpaot=weggooien

Beste Joger,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Paula 28-03-2023

Hebben goede keuzes van alle artikelen.Super snelle leveringen,geen betaal problemen.

Fijn dat je zo tevreden bent, Paula! 😄

Inna 28-03-2023

Veel keus, snel geleverd met tracering.
Ik ben tevreden van mijn bestelling .Bedankt !

Jij bedankt dat je bij ons besteld, Inna! 😁

Wim Botterblom 28-03-2023

altijd wat je zoekt vind je .Goede prijzen ,goed in over leg waar neer je wat je besteld dat je thuis ben
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Wim! 😊

Lisa 28-03-2023

Bol.com heeft altijd snelle levering en de artikelen zijn van een goeie kwaliteit.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze beste om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Hve2212 28-03-2023

Doe al jaren aankopen via Bol.com.
Vlotte levering en betrouwbaar daarnaast is er goede communicatie.
Heb het gevoel klant is koning.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Dat is het enige gevoel dat wij jou willen geven! 👑

Ikke 28-03-2023

Jullie zijn vlot bereikbaar en overzichtelijke aanbieding correcte prijs en zeker goede afspraken wat betreft terugzenden en terugbetaling
Waarvoor dank
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Jij bedankt voor je vertrouwen en aankopen! 🤩

Silvana 28-03-2023

Fijne site om iets te kopen je ziet gelijk de prijzen bij verschillende webshops waar artikelen te koop zijn Snelle levering en is er iets niet goed staan de medewerkers je vriendelijk te woord en wordt het goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Bij vragen of problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Silvana! 😄

Frans 28-03-2023

Steeds stipt in levering . Producten prima . Terug zenden heel eenvoudig en accuraat.
Alles verloopt vlotjes en naar behoren .

Fijn dat je zo tevreden bent, Frans! 😀

Els 28-03-2023

Heel veel keuze, beste prijs.
We bestellen daar regelmatig, vlugge levering, nog nooit problemen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je geen problemen zult ervaren, Els! 😁

Pierre 28-03-2023

Bestel regelmatig via Bol.com. Altijd snelle levering en betrouwbaar. Nog nooit iets behoeven terug te sturen en....meestal goedkoper uit.
Ook de site is duidelijk en overzichtelijk en niets is te gek om te kunnen kopen. Altijd zeer tevreden geweest.

Bedankt dat je bij ons besteld, Pierre! 🙂

J. van Leersum 28-03-2023

Ik koop bijna altijd bij bol.com omdat ik op sommige spullen goedkoper uit ben dan in de winkel en het wordt super snel bezorgd lukt dat niet dat hoor je dat op tijd.
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 🤩

Zon58 28-03-2023

Bij bol.com slaag ik altijd voor cadeautjes en veel andere producten. Goede kwaliteit en snelle bezorging, ook heel veel keus altijd.
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😁

M13m 28-03-2023

Fijne webshop. Betrouwbare partners. Alles snel en keurig verpakt geleverd. Retourneren nooit bezwaarlijk.

Bedankt voor je review! 😃

Los 28-03-2023

Bij Bol.com zit je op de goede plek, fijn daar te bestellen, betrouwbaar, snelle levering, en achteraf betalen is ook héél fijn......TOP!!
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😄

Henny 28-03-2023

Steekwoorden m.b.t. Bol.com: betrouwbaar; goede kwaliteit; ruime keuze; vlotte bezorging; zorgvuldige verpakking; duidelijke communicatie; probleemloos retourneren. Afwikkeling retourbedrag prima, maar zou iets vlotter kunnen. Én, bol.com zou zich wat kritischer op moeten stellen ten aanzien van een heel klein aantal " activisten" . Niet halsoverkop meebuigen met " eisen".
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2023

Heel erg bedankt voor je mooie woorden! 🙂

Gerda 28-03-2023

Goeie en snelle levering, indien er iets niet oké is, goede hulp bij afhandeling, en select erbij is een fijne aanvulling en heb je al zo terug verdiend
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Gerda 💪

R.Pflitsch 28-03-2023

Ik vind bol.com een uitstekende site met goede service. Als je bij bol.com koopt heb je nooit het probleem dat je met malafide figuren zaken doet. Ik betaal nooit als ik de goederen nog niet ontvangen heb. Het assortiment is ook uitstekend. Ik kan iedereen deze site aanraden.
R.Pflitsch

Enorm bedankt! 😊

jandekiep 28-03-2023

Bol.com is voor mij de beste bestelside zowel de levering de service het gemak van select de prijs alles is top ga zo door
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2023

Enorm bedankt voor de complimenten! 😁

Mark Rosier 28-03-2023

Ze zijn duidelijk, communiceren goed en verzenden snel. Select is ook een goede deal, en met aankopen spaar je ook nog voor korting het volgende jaar
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2023

Korting is natuurlijk altijd goed nieuws! Veel plezier met je aankopen.😊

Gero 28-03-2023

Betrouwbaar bedrijf, snelle leveringen en goede kwaliteit. Nooit problemen gehad met Bol.com. Zeker aan te bevelen

Bedankt voor jouw vertrouwen Gero. 😁

Jeannette 28-03-2023

Je kunt er 24 uur bestellen en het wordt snel geleverd.
Makkelijke site om producten op te zoeken.
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent. Jeannette!

hoeijmakers pja 28-03-2023

ik geef nooit een tien,daarom een 9.
bol.com is de winkel waar ik mijn bestellingen doe,ik heb nog nooit een probleem gehad ,met bestellen,leveren en de bezorging aan huis,en over de kwalietijd van de producten.

Misschien maken we er ooit wel een 10 van! 😉