Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eric 24-03-2023

Bol heeft een zeer groot productaanbod. Het eigen aanbod wordt snel geleverd en biedt handige keuzemogelijkheden in de bezorging. Voor producten van derden geldt dat meestal niet. Daar is nog wat te verbeteren. Daarom een 9 en geen 10. In het algemeen goede prijzen. Niet de allerlaagste maar in combinatie met snelle en betrouwbare levering toch concurrerend.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😊

WR87 24-03-2023

Uitgebreid assortiment en fijne webwinkel. Ik maak altijd gebruik van de app, werkt makkelijk. Als ik iets wil aanschaffen maak ik ook altijd de vergelijking met Bol.com, vaak staan er goeie aanbiedingen op.
De meeste producten zijn de volgende dag al in huis, dus ideaal als je iets snel nodig hebt.
Contact met derde verkopers verloopt tot nu toe ook altijd heel soepel. Eventueel helpt een medewerker van Bol.com daarmee. Die zijn overigens ook altijd heel vriendelijk!

Enige minpunt vind ik derde verkopers die "goedkope rotzooi" verkopen via Bol.com. Die zouden wat mij betreft geen spullen mogen verkopen via hun. Maar dat is mijn mening. Het is meer dat vroeger zo wat alles via Bol.com zelf verkocht werd. Nu is het juist het tegenovergestelde. Wat je nu veel ziet is dat men producten vanuit China (lees: Aliexpress) verkoopt en dus kwalitatief niks waard is.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Heel erg bedankt voor je review en je feedback! 🙂

Juliette 24-03-2023

Fijne webshop met ruime keuze in producten tegen redelijke prijzen, je bestelling wordt snel verzonden en er is goede klantenservice!
Soepel retour beleid.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Juliette! 😃

Justin 23-03-2023

Ik bestel bijna altijd met bol .com omdat ze snel leveren en altijd een review hebben van mensen die het product gekocht hebben en een eerlijk antwoord geven over wat ze hebben besteld.
Ook is een product niet naar wens kun je deze altijd ruilen en het aanbod is vrij groot.

Bedankt dat je bij ons besteld, Justin! Dat waarderen we 😁

Baukje 23-03-2023

ik bestel vaak bij bol.com aangezien er een snelle levering is en ook goede informatie. Ook doen de producten aan de eisen, die beloofd worden.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Baukje! 💪

Luc 23-03-2023

Bol kan prat gaan op zijn reusachtig assortiment producten aan zeer redelijke prijzen. Ze maken hun belofte, een snelle levering de dag later of zelfs de dag zelf, meer dan waar. Bovendien verlopen de bestelling en levering zeer gemakkelijk, evenals de betaling. En kan je gebruik maken van de mogelijkheid om te bestellen via de formule "Select". Dat scheelt al heel wat. Ik ben al jaren een trouwe klant bij bol.com en vind het bedrijf een echte aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Luc! 😀

Ralph 23-03-2023

Ik bestel regelmatig artikelen bij Bol.com. Je wordt netjes op de hoogte gehouden, contact is snel gemaakt en op een enkele uitzondering na wordt er op tijd bezorgd (volgens afspraak).

Bedankt voor je vertrouwen in ons, Ralph! 😃

Paul Schurink 23-03-2023

Bij Bol.com krijg je je spullen altijd voor een prima prijs en kun je rekenen op een snelle en correcte levering. Heb al aardig wat zaken via Bol.com aangeschaft en nog nooit teleurgesteld. M.a.w. ik ben zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Paul! 😁

Robin 23-03-2023

De bezorging van de wasmachine door Dynalogic was een ramp. De bezorgers waren erg onvriendelijk. Zouden het apparaat op zijn plek zetten, uitpakken en aansluiten en de oude retour nemen. Zeiden op een heel onvriendelijke manier dat zij dat niet van plan waren en dat ze wel iemand anders zouden sturen en zijn er toen snel vandoor gegaan. Daarna de klantenservice van bol gebeld. Ik heb 2 personen gesproken en dat waren 2 totaal verschillende ervaringen. De eerste was erg vriendelijk en behulpzaam nav mijn klacht over de bezorging. Maar omdat ik daarna niks meer hoorde ben ik terug gaan bellen en kreeg ik een onaardige meneer aan de telefoon die niks kon vinden over het vorige contact, gaf aan mij niet verder te kunnen helpen, de oplossing stond niet in zijn handboek.. en hij kon me ook niet kon doorverbinden met iemand die dat wel kon. Ik moest de wasmachine maar retourneren en hing toen op.. Ik ga hierdoor nooit meer grote producten bij bol bestellen of bij elk ander bedrijf die met Dynalogic werkt ondanks dat Dynalogic uiteindelijk dag later weer terug is gekomen. Zoals we behandeld zijn door de eerste bezorgers en klantenservice meneer willen we niet meer meemaken.

Beste Robin,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Gretha 23-03-2023

Ik bestel vrij veel bij bol.com. Het is en prima site met goede afhandeling ook bij terug sturen artikel.

Bedank dat je voor onze winkel kiest, Gretha! 😄

MJE Veldhoven 23-03-2023

Bol.com is een topper.
Altijd goed geregeld, op tijd en achteraf betalen is fijn.
Goed dat je nu ook kunt aangeven dat er evt geen doos van bol.com om het bestelde heen zit.
Goed voor het milieu.

Bedankt voor de complimenten! 🤩

Eric 23-03-2023

Nadat ik een retour heb verstuurd en de bevestig daarvan ontvangen, heb ik de fout gemaakt mijn account op te zeggen voordat ik de retourbetaling heb ontvangen. Inmiddels 2 maanden geleden gebeurd en nog steeds geen betaling ontvangen. Vandaag voor de zoveelste keer gebeld met Bol maar te horen gekregen dat zij niets voor me kunnen betekenen. Rechtstreeks benaderen van de partner, Bestores, is helaas ook onmogelijk.

Vandaag maar een klacht ingediend bij thuiswinkel.org

Beste Eric,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via de Thuiswinkel.

Chantal van bol.com

Maurice 23-03-2023

Bol.com is een prima winkel om bij te kopen.
Waar je echter heel goed op moet letten is dat je niet via een zogeheten "Partner" van Bol.com koopt.
Het gaat goed als het goed gaat, maar zodra je wat hebt... vreselijk!!
Ze blijven gewoon volhouden dat het vooral niet aan hun ligt. En als je denkt dat je er uit bent, komen ze weer met nieuwe argumenten om het maar niet op te lossen!
Bol.com moet echt beter letten op de partners die ze toelaten, voor de rest prima.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Bedankt voor je review en je feedback. We gaan ermee aan de slag! 😊

Jos 23-03-2023

Ik koop best veel op Bol.com, er is veel keuze en de prijzen zijn goed. Ook kun je eenvoudig zoeken, daar hou ik van.

Het is een betrouwbare club, ook al komt het bij een andere leverancier vandaag dan hoef ik mij geen zorgen te maken dat ik het niet krijg, tenminste, ik heb het nog nooit meegemaakt.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Zorgeloos vanuit je luie stoel, kan je bij onze webwinkel bestellen, Jos! 🤩

BloomingseasonsShrmln 23-03-2023

Bol.com is een van mij to go site om binnen Nederland verschillende producten te bestellen. Tegenwoordig heb je ook wat partners die verschillende producten aanbieden vanuit een andere website waar de kwaliteit van de product minder zijn, maar het toch voor de hoofdprijs via bol.com aanbieden. Vind dit wel een beetje jammer, dat hier niet goed wordt bekeken, voordat het op de website komt te staan, want is soms wel moeilijk te onderscheiden! Maar al met al slaag ik meestal wel bij bol.com na een kritische overweging voor de keuze van een product.

Het is fijn dat de levering een paar dagen duurt of vaak de volgende dag binnen is.
De klantenservice is vaak ook heel behulpzaam, vriendelijk en denken mee voor een oplossing wat heel gunstig is.

Wat ik soms wel mis is een uitgebreide foto galerij van een product. Gelukkig kunnen de producten altijd weer terug als het tegenvalt!

Bedankt voor de review! 🙂

Uitstekende service 22-03-2023

Uitstekend. Ook bij een door mij verkeerde aankoop wordt zonder poespas teruggenomen.
De postbode komt het pakje de andere dag ophalen.
Ik was al trouwe klant maar nu ben ik nog trouwer.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😊

Koekiemonster 22-03-2023

Groot assortiment ,overzichtelijk ,snelle levering die gemakkelijk is te volgen.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄

Jansen 22-03-2023

Voorheen kocht je gewoon bij Bol.com.
Tegenwoordig moet je opletten of het niet van een externe verkoper wordt gezonden.
Bol geeft goede service maar op het moment dat het bij een ander verkoper vandaan komt en je hebt een probleem dan moet je goed volhouden voordat Bol zijn aansprakelijkheid neemt.
Als dat lukt lossen ze het heel netjes op maar ik vind het vervelend dat ik moet opletten waar het vandaan komt.
Ik zou graag een extra tabblad hebben met “ verkoop door Bol” en “ externe verkoop” daar zou ik op letten met het maken van m’n keuze.
Daarnaast betaal ik voor premium, echter ik heb nog nooit een product diezelfde dag thuisbezorgd gekregen.
Iets wat ze wel beloven maar geldt dus niet voor externe verkopers.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Heel erg bedankt voor je review en je feedback! Dit waarderen we😊

Tinne 22-03-2023

Ruime keuze, snelle levering. Sommige artikelen zijn wel duurder dan elders.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Tinne! 😀

Sarah 22-03-2023

Bol.com is mijn lieveling webshop ik bestel veel dingen daar, ze hebben meestal alles en de prijzen zijn laag. De medewerker zijn super vriendelijk en komen altijd met een oplossing. Levering is meestal de volgende dag thuis

Bedankt voor je mooie woorden, Sarah! 😁

CE 22-03-2023

Soms voelt het goed iemand een compliment te geven, het mag wel eens gezegd worden ….. In dit geval telefonisch medewerker Richard van bol.com: heel vriendelijk, een luisterend oor en oplossingsgericht. Nogmaals een hartelijk dank!

We zullen de complimenten aan Richard doorgeven! 🙂

Samy 22-03-2023

De meest ideale digitale winkel waar men zoveel spullen en goederen kan vinden. Het heeft niet alles maar heel veel zaken zijn hier terug te vinden. Ook kan deze als inspiratie dienen omdat men toch wel wat ideeën opdoet.

Bedankt voor je vertrouwen in ons, Samy! 😁

D Donders 22-03-2023

Service is altijd goed en snelle levering .
Ook prettig is dat ze werken met transporten die ook savonds leveren en of afhaalpunten hebben .
Dat is een verademing .
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

We vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! 🤩

Henny 22-03-2023

Bestellen bij BOL vind ik prettig omdat het vertrouwd is en de leveringen altijd goed gaan. Ook evt. retouren worden goed afgehandeld.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Henny! 😀

Edward 22-03-2023

Goede App en website.
Ruim voldoende keus en snelle levering.
Eventuele problemen worden zeer snel en klantvriendelijk opgelost.
Voor mij een aanrader!

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Edward! 😁