Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Helena 21-03-2023

Op zoek naar een speciaal iets kijk ik altijd eerst bij Bol.com waar bijna alles te vinden is, en de keuze zeer uitgebreid is.
Ook de klantvriendelijkheid is zeer goed bij Bol.com, je kunt een artikel makkelijk terug sturen als het niet is wat je verwacht en ook makkelijk achteraf betalen.
Bo.com is geweldig en aanbevelingswaardig.

Kees 21-03-2023

De afhandeling is echt snel en voldoet aan de verwachtingen. Bovendien win d ik het betalen na ontvangst erg prettig!

Bedankt voor je review, Kees! 🙂

Bob 21-03-2023

Een zeer uitgebreid assortiment voor een schappelijke prijs, en de mogelijkheid om achteraf te betalen doet mij steeds vaker kiezen voor Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! 😀

Ingeborg 21-03-2023

Duidelijk te zien wanneer iets geleverd wordt. Ook na het bestellen info krijgen over de status van bestelling.
Ik ben altijd heel tevreden. Klantenservice ook altijd correct. Top!
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Super om te lezen dat je zo tevreden bent, Ingeborg! 😊

Corrie 21-03-2023

De beste webshop. Snel met orders verwerken en snelle levering.
En met Bol select altijd gratis levering.
Retouren duidelijk uitgelegd en worden ook snel verwerkt. Kortom, TOP
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Bedankt voor het mooie compliment! 🤩

Emanuella 21-03-2023

Klantenservice is top. Alrijd wordt er voor de juiste oplossing gezocht bij een fout. En betrouwbaar.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Emanuella! 🙂

Sigrid 21-03-2023

Ik ben zeer tevreden over bol.com: snel geleverd, goede prijs en als er iets mis gaat herstellen ze het keurig!
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent, Sigrid! 😁

Claude 21-03-2023

Heel uitgebreid aanbod van allerlei dingen die je soms niet vind in de gewone winkel, heel goeie service en snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Claude! 🤩

Minou 21-03-2023

Fijne webwinkel, de optie achteraf betalen vind ik een uitkomst. Bestellingen altijd op tijd geleverd. Bij sommige artikelen weet ik wel dat bol.com duurder kan zijn, dus ik blijf wel vergelijken met andere sites. Ik ben trouwe klant en blijf dat ook.

Bedankt dat je klant bij ons bent, Minou! 😊

Siemen 21-03-2023

Altijd zeer snelle en correcte service.
In het zeldzame geval er een probleem is lost de klantendienst dit steeds snel en correct op.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Siemen! 😀

Kim 21-03-2023

Bol.com weet altijd te scoren met het enorm ruime aanbod en duidelijkheid over de leveringsdata- en tijdstippen. Ook de "betalen na ontvangst" optie vind ik erg handig.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Kim! 😄

Moon 21-03-2023

Al jaren bestel ik op bol.com. Het assortiment is uitgebreid, de levering is snel en goed.
Een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Bedankt dat je al jaren bij ons besteld! 😃

Wouters 21-03-2023

Het keuze aanbod is erg uit gebreid!
Wij hebben altijd goede ervaringen met de bestellingen en snelle bezorging.
Ze vragen ook om je ervaring van het product en/of de leverancier, zodat ze voor de kwaliteit kunnen gaan.
We hebben wel eens de klantenservice benaderd met vragen over een bestelling of een product wat niet naar behoren werkte.
Dit is sporadisch geweest maar ook
de klanten service is top, we worden altijd prima en rustig geholpen zodat er een goede oplossing kwam.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! 😁

Theo Kaffa. 21-03-2023

Heel fijn en goed online winkelen bij Bol.com.
Al jaren eerst bij Bol.com de producten zoeken , 9 van de 10 hebben zij wat ik nodig heb en ook nog voor een goede prijs.
En als lid van Select altijd gratis en heel snelle levering.
Ook bij evt retour is het direct geregeld.
Zeer tevreden bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Theo! 😃

Robin 21-03-2023

Bol.com is een webwinkel die reeds al jaren gebruik. Bestelde artikelen zijn zo goed als steeds tijdig en correct geleverd. Op enkele verwaarloosbare minpuntjes na is dit de fijnste online winkel waarbij ik al heb geshopt.

Enorm bedankt, Robin! 🙂

Ron 21-03-2023

Bol.com is mijn inziens één van de betere internetwinkels.
In al die jaren nooit noemenswaardige problemen ondervonden.
Betrouwbaar en altijd op tijd.
Het enige nadeel vond ik altijd,als je een BTW factuur wilde hebben. Maar dat kan sinds kort ook gemakkelijk .
Al met al ruime keuze en degelijk bedrijf.

Bedankt voor je mooie woorden, Ron! 😀

John 21-03-2023

Fijne site, ik kijk hier regelmatig en bestel hier ook regelmatig met zeer goede ervaringen betreffende levering ,( en in een heel enkel geval retourneren),
alles verloopt soepel.
Persoonlijk vind ik het ook fijn om reviews te lezen van gebruikers als ik iets wil aanschaffen.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, John! 😀

Angela 21-03-2023

Je vind bijna alles wel bij bol. Alleen vind ik de laatste tijd de bezorging slecht sinds veel via de fietskoerier gaat en die zich niet houdt aan het tijdvak wat aangegeven wordt. Je weet nooit wanneer je thuis moet zijn.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Angela! :)

Jomeer 21-03-2023

Duidelijke communicatie; bij bestellen zie je meteen wanneer de bestelling bezorgt wordt.
Meestal is dit zelfs eerder dan aangegeven.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Jorn 21-03-2023

Heel veel artikelen,snelle levering,en goede service, maak veel gebruik van Bol !!!

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Jorn! 😀

Anouk 21-03-2023

Het maakt eigenlijk niet uit wat je nodig hebt, het is altijd wel te vinden bij Bol.com. Makkelijk te bestellen, fijne communicatie over levering . En die keer dat het toch tegenvalt , een hele prettige manier van retourneren. Ook die keer dat er wat mis ging met de levering heb ik een hele fijne service ondervonden en was het probleem snel verholpen. Echt top allemaal!

Super bedankt voor de complimenten, Anouk! 🤩

Bea 21-03-2023

Groot assortiment,snelle levering en eventuele retour wordt snel afgehandeld 🤩

Bedankt voor je aankopen, Bea! 😊

Cor 21-03-2023

Je vind er alles, bijna alles snel geleverd ,met select nog meer bezorgkeuzes en gratis.
Makkelijk retour.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Cor! 🥳

Tim 21-03-2023

Snelle en nette levering van de bestelde artikelen. Worden goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Stuur je iets retour wordt dit ook snel afgehandeld.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Tim! 😁

Snorb 21-03-2023

Fijn bedrijf om snel wat in huis te hebben
En met select van bol gaat alles nog sneller, die kosten heb je er naar twee xx al uit
Goede kwaliteit /prijs verhouding
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Wij vinden het fijn dat je bij ons besteld! 🥳