Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Tinne 22-03-2023

Ruime keuze, snelle levering. Sommige artikelen zijn wel duurder dan elders.
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt, Tinne! 😀

Sarah 22-03-2023

Bol.com is mijn lieveling webshop ik bestel veel dingen daar, ze hebben meestal alles en de prijzen zijn laag. De medewerker zijn super vriendelijk en komen altijd met een oplossing. Levering is meestal de volgende dag thuis
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2023

Bedankt voor je mooie woorden, Sarah! 😁

CE 22-03-2023

Soms voelt het goed iemand een compliment te geven, het mag wel eens gezegd worden ….. In dit geval telefonisch medewerker Richard van bol.com: heel vriendelijk, een luisterend oor en oplossingsgericht. Nogmaals een hartelijk dank!

We zullen de complimenten aan Richard doorgeven! 🙂

Samy 22-03-2023

De meest ideale digitale winkel waar men zoveel spullen en goederen kan vinden. Het heeft niet alles maar heel veel zaken zijn hier terug te vinden. Ook kan deze als inspiratie dienen omdat men toch wel wat ideeën opdoet.

Bedankt voor je vertrouwen in ons, Samy! 😁

D Donders 22-03-2023

Service is altijd goed en snelle levering .
Ook prettig is dat ze werken met transporten die ook savonds leveren en of afhaalpunten hebben .
Dat is een verademing .
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

We vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! 🤩

Henny 22-03-2023

Bestellen bij BOL vind ik prettig omdat het vertrouwd is en de leveringen altijd goed gaan. Ook evt. retouren worden goed afgehandeld.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Henny! 😀

Edward 22-03-2023

Goede App en website.
Ruim voldoende keus en snelle levering.
Eventuele problemen worden zeer snel en klantvriendelijk opgelost.
Voor mij een aanrader!

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Edward! 😁

Jac 22-03-2023

Fijne en goede app, snelle levering (als PostNL meewerkt). Veel keus.
Bestel graag bij bol.com
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

We vinden het fijn dat je bij ons besteld, Jac! 😃

Prinses 22-03-2023

Ik vind dit een goede website. Altijd goed geholpen, als we klachten hadden. De bezorging is meestal op tijd.
Ook retourneren is geen probleem. Klantvriendelijkheid staat hoog aangeschreven, en is ook zo.
Ik raad deze winkel zeker andere aan. Al vele malen besteld, meestal naar alle tevredenheid.
Ook achteraf betalen is makkelijk.
Bol.com is TOP! 👍👍👍
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Enorm bedankt voor de complimenten! 🤩

Obed 22-03-2023

Tot nu toe zeer tevreden. Gemakkelijk bestellen snelle levering en goede communicatie.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Obed! 😃

Brenda 22-03-2023

Zeer tevreden over de snelle en goede service van Bol.com! Door het ruime en afwisselende aanbod weet ik hier altijd wel te slagen.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Brenda! 😄

Marretje 21-03-2023

Fijne webwinkel, ruime keus, uitstekende service. Ik bestel al jaren bij Bol,com en nog altijd dik tevreden. Als ik iets nodig heb ga ik eerst hier kijken en zoeken en meestal slaag ik hier ook.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 😊

Sacha 21-03-2023

Al jaren bij bol.com besteld, altijd een fijn gevoel bij omdat ik zeker weet dat het goeie product er op tijd is.
Ik kan heel veel pluspunten opnoemen, het enige wat ik mee heb gemaakt is een te grote doos met een klein product..
Voor mij de beste webshop!

Bedankt voor je mooie woorden, Sacha! 🤩

Lydewy 21-03-2023

Ik ben super blij met de service van Bol.com.
Snelle levering en afhandeling van het bestelde product.
Mocht er toch iets mis gaan, dan wordt je netjes en correct geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Wij zijn blij met jou! 🙂

Top! 21-03-2023

ik bestel graag bij bol.com dit doe ik eigenlijk al jaren (voorheen via een ander emailadres). Maar ik kan hier met veel onderbouwing schrijven altijd goede service, mooie scala aan verkoopproducten en mocht er een keer iets misgaan. Dan wordt dit door een medewerker graag hersteld. Dus ik zou iedereen Bol.com aanprijzen. Wel jammer dat de inpakservice er niet meer is en dat je niet een kaartje met afzender erbij kunt sturen. Enige 2 minpunten.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Bedankt voor je review en je feedback! We gaan ermee aan de slag 😃

Jacoba Sijtsema 21-03-2023

Ik ben meestal zeer tevreden over bol.com! Veel keuze, snelle levering! Mocht product keer niet goed zijn , geen probleem met ruiling of geld terug ! Zeer aan te raden dus 😊
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent, Jacoba! 😄

Michael 21-03-2023

groot assortiment , zeer snel bezorgd en prima after sales, soms iets te veel mail, maar dat nemen we dan maar voor lief
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

Bedankt voor je review en je feedback. We nemen het mee! 🙂

Paul Eskes 21-03-2023

Uitermate tevreden in productkeuze, snelheid van levering en keuzemogelijkheid waar product afgeleverd kan worden. Ook de garantie van niet goed geld terug en persoonlijke assistentie heb ik als uitstekend ervaren . Ik ben een regelmatige klant/gebruiker van /bij bol.com

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Paul! 😄

Marga Habets 21-03-2023

Zeer tevreden, al een paar keer een product wat niet goed is, krijg meteen een nieuw product of het geld terug. Snelle levering en zeer klantvriendelijk. De app is ook super handig en kunt alles terug zien wat je besteld hebt.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marga!

Lorin 21-03-2023

Bestel er geregeld, alles te vinden en vaak voor een mooie prijs. Met select ook zelfde dag in huis. Top!

Heel fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Lorin! 😁

Christel 21-03-2023

Zeer tevreden over Bol.com. Alles word snel geleverd, bij problemen met een apparaat werd alles keurig afgehandeld na het terug zenden van het toestel. Bij Bol.com zit je goed .

Fijn dat je zo tevreden bent, Christel! 🙂

Ed 21-03-2023

Bijna alles wat ik zoek, kan ik vinden op Bol. Com. Daarnaast is de levering gratis en super snel.

Veel plezier met je bestellingen, Ed! 🤩

Mathilde 21-03-2023

Bij bol.com kan ik bijna alles kopen wat ik nodig ben. Google het en je komt uit bij Bol.com
Super makkelijk, goede service, snelle levering een gratis bezorging

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Mathilde! 😁

Tevreden klant 21-03-2023

Ik ben zeer tevreden over Bol.com. Ik bestel vrijwel alles bij hen. Alles staat zo goed beschreven met uitvoerige specificaties van producten. En het bestelproces is ook erg vlot en prettig.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent! 😊

Ahk 21-03-2023

Fijne webshop. Vooral optie betalen achteraf, als je een leverancier niet kent of twijfel hebt over een product voelt deze optie veilig en zorgt er voor dat je net wel besteld. Zelf weinig te maken gehad met manco's, de keren wel, kregen we keurig alsnog het product nagestuurd. En eenmaal product kapot en vrij vlot contact en feedback over hoe dit aan te pakken.

Bedankt voor je aankopen! 😃