Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Ton 21-03-2023

Bol.com heeft veel keuze en tegen een redelijke prijs! Levering is snel, met prima betaal mogelijkheden.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😁

Paul 21-03-2023

Bol.com is overzichtelijk, gezochte artikelen zijn makkelijk te vinden. Als je een keer een verkeerde keuze hebt gemaakt, word je snel, bijvoorbeeld via de klantenservice, geholpen. De bestelde artikelen worden in korte tijd geleverd. Kortom, ik maak graag gebruik van Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

We vinden het heel fijn dat je gebruik maakt van onze webwinkel, Paul! :)

Gert 21-03-2023

Houd zich prima aan de regels. Wij kopen er graag niks geen gezeur over bezorg kosten

Bedankt dat je bij ons winkelt, Gert! 🤩

Lydia 21-03-2023

Ik vind het heel makkelijk om specifieke producten te vinden die ik nodig heb.
Het scheelt tijd, reisgeld en parkeerkosten.
Soms is het iets duurder dan in de winkel, maar ik heb een Select abonnement waardoor de verzendkosten gratis zijn.
Ik maak ook vaak gebruik van de tweedehands opties, dat is tot nu toe heel goed bevallen; net zo goed als nieuw, maar wel voordeliger omdat de verpakking open is geweest.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in onze tweedehands collectie! 🙂

Natachia 21-03-2023

Gewoon simpel, makkelijk, duidelijk, groot aanbod en goede service!
Dat wil je van een webshop

Heel erg bedankt! 😀

Maja 21-03-2023

Bol.com is een prettige site, je vind er bijna alles.
Soms zoek ik iets en dan kijk ik eerst op Bol.com , ga dan vergelijken, maar als het dan maar weinig scheelt kies ik altijd voor Bol.com omdat ik weet dat het goed zit, met retouren, klachten of problemen. Die ik bijna nooit heb, maar heb 1 keer iets in de verkeerde kleur geleverd gekregen, hoefde maar te bellen en Bol.com lost het op. Kan eigenlijk altijd achteraf betalen wat ook fijn is.
Alles wordt over het algemeen snel geleverd en anders staat het erbij , betaal eigenlijk nooit verzend kosten , ook heel fijn.

Bedankt voor de complimenten, Maja! 😁

Gertje 21-03-2023

Ik bestel graag bij Bol.com omdat het de volgende dag wordt geleverd, en de prijzen daar meestal goedkoper z’n dan in de winkel!!!En de service is uitstekend niks meer aan doen!!!
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service, Gertje! 😃

Kwabena 21-03-2023

Mensen kunnen beter hun spullen bij Bol.Com bestellen. Werkt prima en medewerkers zijn klantvriendelijk.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😊

Robert 21-03-2023

Makkelijk, klantvriendelijk en uitgebreide keuze
Meestal aan competitieve prijzen. Uitzonderlijk zijn er onverklaarbaar hogere prijzen dan bij de concurrentie of lokale winkels. Het is aangeraden om blijven te vergelijken
Tot slot er zijn bijna nooit problemen met Bol.com en als er al eens iets misloopt wordt binnen de kortste tijd rechtgezet

Bedankt voor je review, Robert! 😄

G.B.H.J. 21-03-2023

ben al jaren klant, als er iets niet goed is wordt het goed opgelost
nooit problemen
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Enorm bedankt dat je al jaren klant bij ons bent! 🤩

Wilma 20-03-2023

Vele producten besteld . Altijd wordt ik goed op de hoogte gehouden . Ook telefonisch bereikbaar . En zeer goede service . Kortom ik ben zeer tevreden over Bol.com 👌
Officiele reactie van Bol.com 20-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Wilma! 😃

Linze 20-03-2023

Goede prijs en snelle levering en product werkt ook goed, voor de volgende keer ook weer naar BOL.COM

Bedankt! 😊

Tiny 18-03-2023

Bij Bol.com zeggen ze "volgende dag bezorgt" maar dat vergeet maar. Je kunt het 2 dagen later zelf ophalen bij een servicepunt. Waardeloos... Voor mij GEEN Bol.com meer.

Beste Tiny,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

May 18-03-2023

I have been a BOL.COM customer for many years and have always admired that even though the business has grown the service to the customer has not been jeopardised. This is not easy to do for a business growing at rapid pace. I will always turn to BOL.COM as my favourite and trusted online retailer for my purchases.

Thank you very much!🤩

nora48 18-03-2023

Ik heb al vele malen artikelen besteld en alle naar tevredenheid .Als er al iets niet klopte werd het snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 20-03-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent! 😁

Jos 17-03-2023

Vaak besteld totdat ik een bestelling deed met achteraf betalen bij twee radiators. Een terug gestuurd en een gehouden. Deze betaalde ik netjes de dag erna. Vervolgens kreeg ik herinneringen tot drie keer toe terwijl ik netjes had betaald. Elke keer nam ik contact op via de chate en kreeg ik te horen dit te negeren en verder deden ze er niks mee. Ik had alles op orde zo vertelde ze mij. Inmiddels krijg een weer een herinnering en nu nog meer dreigingen aan mijn adres terwijl ik netjes had betaald. Wederom contact opgenomen en nu kreeg ik een man aan de telefoon. Deze zocht het uit en vroeg meneer ik zie dat u achteraf betalen koos en netjes alles betaalde. Ik zeg ja dit klopt ! Wij hebben per ongeluk se retour terug betaald zegt deze man terwijl we niks verschuldigd waren. Onze fout maar wel wat u nog moet betalen. Ik niet beter weten dan alles op orde terug gaan zoeken. En idd hun maken een fout wat ik echt niet heb gezien omdat ik alles direct betaal altijd zo ook nu. Maar dan komt het de ten onrechte aanmanigskosten moest ik toch betalen ondanks bol.com zijn fout. Ik wil gewoon mijn gemaakte kosten betalen maar niks meer door hun gemaakte slordige fout wat mij al stress genoeg bezorgde. Toch moest dit en konden ze mij wel een tegoed bon geven. Bizar niet mijn schuld en moet betalen voor hun schuld. Bol.com maakt een fout en legt de rekening bij mij neer. Zeer slecht na zo vaak iets gekocht te hebben en trouwen betaler. Eens maar nooit meer wat is dit een slechte service en klant onvriendelijk.

Beste Jos,

Bedankt voor je review. We hebben je klacht via klachtenkompas in behandeling genomen.

Elisa 17-03-2023

Goede website met heel veel verschillende produkten. De bestelde produkten worden snel geleverd en mocht je iets willen retourneren, dan krijg je jouw geld snel weer terug gestort.
Het enige nadeel is dat niet alle produkten bij een ophaalpunt kunnen worden afgehaald, dan is thuis bezorgen de enige optie. Aangezien ik weinig thuis ben, wordt de bestelling alsnog afgegeven bij een ophaalpunt die soms ongunstig ligt.

Bedankt voor je review en je feedback, Elisa! 🙂

Jzzz68 17-03-2023

Prima webwinkel met veel aanbod. Snelle levering en een duidelijk retourbeleid. Klantenservice is top. Ze reageren snel en een oplossing wordt altijd gevonden.
Officiele reactie van Bol.com 20-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😊

Tobias 17-03-2023

Ze sturen producten ongevraagd via avondbezorging op (Cycloon). In de avond ben ik niet thuis en overdag kan je het niet ophalen (hoewel Cycloon wel de hele dag open is!). Ik kan het product dus niet in ontvangst nemen. Enorme tijd- en geldverspilling voor iedereen.

Oma Hilversum 17-03-2023

Duidelijke site. Tot nu toe is alles goed en op tijd binnengekomen. Kan soms iets duurder zijn dan een ander product maar weet dat als je iets retour stuur ook snel je geld weer terug krijgt.
Officiele reactie van Bol.com 20-03-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 😃

Judith 17-03-2023

Gaat altijd goed als je via bol zelf besteld. Soms via externe verkopers een langere levertijd maar weinig problemen ondervonden.
Officiele reactie van Bol.com 20-03-2023

Bedankt voor je review, Judith! :)

Leo 17-03-2023

Bol verkoopt iets aan mij en dus heb ik overeenkomstig de wet uitsluitend met Bol te maken. Maar wanneer er iets mis gaat, verschuilt Bol zich achter de 'partner' en schuift de schuld af richting 'partner' en weigert zelf handelend op te treden. Een verwerpelijke houding en bovendien in strijd met de wet!

Beste Leo,

Marianne 17-03-2023

Erg tevreden bestellingen worden netjes en op tijd bezorgd je kan zelf ook de bezorging tijd veranderen als t je niet uit komt
Officiele reactie van Bol.com 20-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marianne! 😁

Martin 17-03-2023

Een goed bedrijf . Doet wat het zegt ,niet goed geld terug . goed georganiseerd vooral op deze manier doorgaan.
Officiele reactie van Bol.com 17-03-2023

Gaan we doen! 💪

Ratna Jiawan 17-03-2023

Ik vind fijn om bij jullie bestellen soms kan ik niet betalen vriendelijk gr ratna
Officiele reactie van Bol.com 17-03-2023

Wij vinden het fijn dat je klant bij ons bent, Ratna! 😁