Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolinda 19-04-2022

Oplichters.
Mijn retour is geweigerd omdat ik alles netjes teruggestuurd heb.
Krijg alsnog een rekening .
Wat zijn dit voor praktijken!
Bol.com lost niks op leverancier geeft zich niet thuis reageert nergens op. Al dagen mee bezig.
Betalen voor een artikel die je netjes retour gestuurd hebt?

Beste Jolinda,

Dank voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot en klachtenkompas.

Chantal van bol.com

Peter de Geus 19-04-2022

Snelle levering, en het contact is altijd goed.
Niet alles gaat vlekkeloos, maar dat is overal zo, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Peter!

Kramer 19-04-2022

Bol.com een winkel naar je wens. Bijna alles te verkrijgen. SUPER! Ik heb ook Select genomen, omdat ik zovaak er iets koop en als ik nu iets koop onder de 20 euro altijd gratis verzendkosten. Ideaal! Aanrader!

Bedankt! :)

Anit 19-04-2022

Vind het altijd heel fijn om bij bol te bestellen.
De levering is snel en goed.
En als er iets niet goed is staat er een vriendelijke medewerker om het met je op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

H. 19-04-2022

Inmiddels al wat jaren klant van bol.com. altijd tevreden geweest over hun producten en service. Helaas laatste tijd minder tevreden. Met name snelheid in de service/retour afhandeling. Gemerkt dat de goede personen helaas vertrokken zijn en de nieuwe minder klantvriendelijk/klantgericht zijn. Er zijn nog enkele goede over, maar merk toch duidelijk een dalende kwaliteit. Hierdoor besloten om voorlopig even niet meer bij bol.com te shoppen.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Bedankt voor je review en je feedback. We gaan ermee aan de slag. We hopen je in de toekomst toch weer van dienst te kunnen zijn :)

Christine 19-04-2022

Blij dat ik deze winkel heb leren kennen ! Echt fantastisch ! Ruime keuze en alles is steeds prima verlopen van begin tot eind.
Alles is overzichtelijk en wijst zichzelf uit. Alles is altijd op tijd geleverd geweest. Ik ben dus dik tevreden.
Ik wil ook eens een dikke pluim geven aan de vaste persoon die bij mij aanlevert. Hij laat de bel twee maal rinkelen. Ik zeg dat hij het pakketje op de brievenbus mag stellen (woon in een appartementenblok) en ik bedank hem. Hij zegt tot ziens en weg is hij. Top ! Bedankt BOL en alle medewerkers !

Enorm bedankt voor de complimenten, Christine! Dat waarderen we 😃

Stella 19-04-2022

Keer op keer kies ik voor bol.com omdat ze er bijna alles hebben wat ik zoek, van luiers tot luxe stofzuigers. De website en ook de app zijn erg duidelijk en makkelijk in gebruik. Door een eigen account te hebben log je zo in en is de bestelling snel en simpel afgerond. Het product heb ik vaak al de volgende dag in huis, wat ik erg leuk en prettig vind. Waarom ik ook vaak voor bol.com kies is omdat ik onder een nieuw product ook kan kiezen voor tweedehandse artikel van particulieren. Er staat bij in welke staat de producten zijn, dus heb je wederom veel keus. Retourneren is eigenlijk nooit nodig, maar indien nodig, gaat dit zeer soepel.
Regelmatig vind ik er scherpere prijzen dan in de winkels te vinden zijn. Daarom kan ik iedereen bol.com aanraden. Kijk voordat je iets elders koopt eerst op bol, want wie weet hebben ze wel een mooie aanbieding…
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Enorm bedankt voor je review. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

HenkC 19-04-2022

Prima platvorm. Ruim assortiment en goede kwaliteit die worden verkocht door de andere bedrijven die aangesloten zijn. En..... mocht er toch nog iets niet in orde zijn dan wordt dit snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Karen 19-04-2022

Goede webshop, makkelijke app. Slechts 1 keer al nood gehad aan de klantenservice en deze heeft me goed geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Karen! :)

VIviane 19-04-2022

Bol.com is een topbedrijf.
Je kan er van alles en nog wat kopen.
En steeds met de beste service en dikwijls aan leuke prijsjes een echte aanrader.
Ben een zeer tevreden klant.
En ook altijd behulpzaam als het iets langer duurt.
Een fijn en leuk topbedrijf verdiend dikke 5 sterren.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Ontzettend bedankt voor de complimenten! 😃

M 19-04-2022

Fijne site, veel is er te vinden/kopen.
Informatie is goed; koop je hetgeen via Bol.com zelf of een andere winkel/leverancier, wanneer het pakket wordt geleverd, enz. Via 'select' kan je helemaal zelf je bezorgmoment kiezen. Via mail word je op de hoogte gehouden.
Ze bieden naast betalen per Ideal en creditcard ook de mogelijkheid om achteraf te betalen.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service! :)

John 19-04-2022

Een web winkel met veel keus.
Een goede klantenservice al is dat persoonlijk natuurlijk.
Snelle leveringen en met select een jaar lang gratis bezorging en retourneren voor maar een klein bedrag.
Al blijf ik wel scherp op de prijs letten aangezien de prijzen erg kunnen fluctueren.

Bedankt voor je review! 😃

Collinda Feberwee 19-04-2022

Zowel de makkelijkheid met bestelling plaatsen kan, zou ik ook wel fijn vinden als er bij staat door welke pakketdienst het geleverd wordt, en soms vind ik de levertijd van sommige producten wel lang, en soms kan je bij bijvoorbeeld veiligheidsschoenen geen 2 paar bestellen en dat vind ik wel jammer, maar ook het contact met de klantenservice is top en ze kijken ook mee als je vragen hebt en ik heb het contact via messenger fijn gevonden, iedereen is hulpvaardig, en krijgt ook snel een reactie.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Collinda! 😃

Petra 19-04-2022

Bol.com is een fijne webwinkel. Super veel keus en goede prijzen. De verzending is altijd snel. Ook de retouren worden snel en correct afgehandeld. Zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Petra! 😃

Gerard 19-04-2022

Bol.com is een goeie site je kan er van alles bestellen en als select klant wordt het snel en kostenloos geleverd
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service! :)

Dirklee 19-04-2022

Soms gaat er wel eens iets mis, vekeerde levering of geen goed product, dit lost men altijd keurig op, lof voor deze winkel.

Enorm bedankt! :)

Ad Mouwen 19-04-2022

Bol is een bedrijf dat doet echt wat het zegt.
En de ene dag besteld is de andere dag in huis.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😃

Marcel 19-04-2022

Bij bol.com kan je alles vinden van A tot Z en soms zijn de prijzen nog lager dan elders en steeds snelle levering dus voor mij is bol.com mijn vaste winkel

Ontzettend bedankt! :)

Silvia 19-04-2022

Ik bestel het liefs bij Bolcom alles is prima geregeld produkten mooi op tijd betalen achteraf ik kan alleen zeggen ga zo door.

Gaan we doen💪

Martine 19-04-2022

Super gemakkelijk, je vind er alles, en aan zeer goede prijzen....de levering is altijd top en op tijd....ik zou nog moeilijk zonder bol.com kunnen....

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Martine! 😃

Desiree 19-04-2022

Ik vind bol.com super ze hebben alles en snelle levering en als je iets wil retour sturen ,gaat dat ook goed en snel
Makkelijke site ,koop al jaren bij bol
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Enorm bedankt voor de complimenten, Desiree!

Tobias 19-04-2022

Een zeer betrouwbare website en een heel goede klantenservice. Heel tevreden! Geweldig assortiment en leuke acties!
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Tobias!

Cor 19-04-2022

Makkelijk zoeken van dat wat je wilt kopen.
Ruime keuze en snelle levering!
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

ErnieHA 19-04-2022

Ik beveel deze shop aan. Het assortiment is heel divers en je wordt goed geïnformeerd over de levertijd.

Bedankt! :)

Ton hagedoorn 19-04-2022

Zeer fijne en duidelijke winkel om te shoppen,goede prijs kwaliteit verhouding,goed telefonisch contact.
Zeer ruime keuze uit een verscheidenheid van artikelen.Ik hoop nog vele jaren klant van Bol.com te mogen zijn.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

We doen onze uiterste best dat er nog meer jaren bij komen, Ton! 😃