Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Eef 14-02-2023

Bol.com is een winkel waar je haast alles kunt vinden wat je zoekt .Een goed beschrijven van product die je zoekt dus volop informatie maakt keuze simpel .Sinds 6 maanden lid van select wat een voordeel gratis verzenden plus avond bezorging laats een Samsung monitor besteld volgende dag bezorgd dat is pas service alle lof voor bol.com

Bedankt voor de complimenten, Eef! 🙂

bol.com 14-02-2023

Handige shop waar het meeste te krijgen is, snelle levering. Netjes thuisbezorgd, echt ideaal.

Bedankt! 😄

Lisette 14-02-2023

Ik beveel Bol.com zeer zeker aan. Ze hebben een enorm breed assortiment met verschillende prijs klassen. Er zijn goede reviews te vinden. De website werkt perfect je kan snel vinden wat je zoekt. Een uitstekende klantenservice bij eventuele problemen of vragen. Snelle levering. Heb enorm veel vertrouwen in het bedrijf en durf er met een gerust hart te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen, Lisette! Dat waarderen we :)

Azem 14-02-2023

De assortiment is groot en je kan makkelijk bestellen en het word meestal de volgende dag geleverd. De klantenservice is goed en helpt mee en je krijgt altijd je geld terug. Deze shop is een aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

André de visser 14-02-2023

Ik bestel altijd bij bolpuntkom ben zeer tevreden altijd netjes op tijd en goede service

Bedankt, André! 🙂

Kitty 14-02-2023

Groot assortiment, altijd netjes verzorgd, klantvriendelijk. Zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😊

B van Tricht 14-02-2023

ik bestel vaak bij bol.com
dat heeft te maken met de kwaliteit van het product en de kwaliteit qua levering
je wordt keurig constant op de hoogte gehouden van je product met levering
en dat werkt perfect

Bedankt voor je bestellingen! 😃

Wesley 14-02-2023

Vanaf het bestellen tot aan de Facturatie gaat goed. Wanneer je een retour hebt of een vermist pakketje wordt dit ook goed opgepakt en meegedacht tot een oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Harry 14-02-2023

ik koop al bij bol.nl sinds het begin toen ze alleen maar boeken verkochten. ik koop nu ook bij bedrijven,die via bol.nl verkopen,soms zelfs liever via bol dan het betreffende bedrijf,omdat bol de service verzorgd,mocht er toch iets niet goed gaan.de servace van bol is altijd tevredenstellend geweest. dus ik blijf via bol.nl kopen.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Harry! 🤩

Hans Koppens 14-02-2023

Bestelproces is helder en duidelijk, ook als het om spullen gaat die niet door Bol zelf geleverd worden. Verpakkingen zijn altijd goed en tot nu toe niets beschadigd ontvangen. Facturatie is ook oké.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Bedankt voor de complimenten! :)

Git 14-02-2023

Altijd goede service altijd op tijd altijd behulpzaam en met select is het perfect
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

We vinden het fijn dat je zo blij bent met onze Select service! 🙂

Dick B 14-02-2023

Goede kwaliteit snelle levering ook op retour goederen geen extra kosten prima
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Tom 14-02-2023

Beste prijs. Snelle levering op afgesproken tijd zonder kosten voor aflevering. Goed verpakt.

Bedankt! 😃

Jannie 14-02-2023

Goede site,en vlugge snelle levering.service perfect bij het terug sturen als het niet goed is.
Altijd geleverd op de juiste datum.

Fijn dat je zo tevreden bent, Jannie! 😀

Jeroen 14-02-2023

Ik ben al jaren klant bij Bol.com. Goede prijzen, snel geleverd en als er eens een keer wat fout gaat wordt het snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

We hopen dat er nog meer jaren bij komen, Jeroen! 😁

Sabine 14-02-2023

Ik ben al jaren klant bij bol ( bolleke 😀)
Altijd zorgvuldig geholpen
Verzending altijd op tijd
Als er iets niet ok dan wordt je toch vriendelijk geholpen
Door de billy chat of een medewerker

Enorm bedankt, Sabine! 😀

Maria 14-02-2023

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Afspraken nakomen, goede service. Altijd bereikbaar.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Maria! :)

Tonnie Spaans-van Beek. 14-02-2023

Snelle levering en een paar keer klantenservice gebeld ,dat waren zulke aardige mensen en erg goed en met veel geduld hebben ze me geholpen.

24 augustus 2021
Ik vind het een echt fijne winkel en bestel hier al jaren. Kado’s voor mijn kinderen en kleinkinderen en natuurlijk voor mijzelf. Heel vaak de andere dag al geleverd,goed verzorgd en verpakt ,ik raad Bol altijd aan bij vrienden en familie 🥇

Bedankt voor de complimenten! 😃

Bas 14-02-2023

Bestel er bijna alles wat ik in mijn buurt niet kan vinden
Blijft een hele fijne online winkel een paar klikken en het is besteld en onderweg.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

We vinden het heel prettig dat je bij ons winkelt, Bas! 😊

Ed 14-02-2023

Enorm aanbod, concurrerende prijsstelling en razendsnelle levering: dat is wat je verlangt van een online winkel.

Bedankt! 😁

Mark 14-02-2023

Bestel regelmatig wat bij Bol en over hun eigenlijk geen klachten. Overzichtelijke internet winkel en ruim assortiment.
Ook geen klachten bij reparatie van een artikel.
Keurig en snel weer opgelost.
Enigste minpuntje is de vervoerder die de pakketjes stuurt. Vaak is dat dhl en daar gaat het regelmatig fout.
Meestal zijn ze te laat of je krijgt de melding dat er niemand thuis was terwijl er dan de hele dag iemand wel thuis is. Of ze zetten de pakket zo voor de deur
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

We vinden het heel fijn om te vernemen dat je zo tevreden met ons bent, Mark! 😄

Geert van Hersel 14-02-2023

Ik bestel regelmatig wat bij bol.com de site is overzichtelijk en je vindt snel wat je wil hebben.
Ik heb ook gekozen voor select zodat je vaak kan kiezen wanneer iets bezorgd wordt en waar je het bezorgd wil hebben vind het nl zonde als de bezorger voor de deur staat terwijl er niemand thuis is .
Met select heb je ook vaak extra kortingen.
Ik heb nog nooit iets terug hoeven te sturen maar dat kan ook.
Kortom je kan hier met een gerust hart iets bestellen.

Bedankt voor je aankopen, Geert! 😀

Gerrit Jansen 14-02-2023

Duidelijke website goede informatie en makkelijke app.
Keuze gemaakt om select te nemen heel makkelijk vooral omdat je geen verzendkosten meer hoeft te betalen en nog spaart voor leuke kado's.
Voor mij is het duidelijk ik kijk eerst op bol.com voordat ik iets ergens anders koop.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Bedankt dat je kiest voor onze winkel, Gerrit! :)

J-P D S 14-02-2023

Bij Bol.com is de keuze groot in bijna alle artikelen. Meestal is de prijs ook goed en het is een betrouwbare partner. Ik probeer zoveel mogelijk zelf producten te kopen die Bol.com zelf aanbied maar durf wel eens van andere verkopers ook iets aankopen. Bij een andere verkoper via Bol.com bleef mijn bestelling eens op zich wachten maar na contact met Bol.com werd deze 2 dagen nadien toch geleverd. Dus zeker een aanrader.

6 december2022
Ruime keuze en ik betaal ook voor select waar je soms nog voordeliger mee uitkomt en levertijdstip kan kiezen.
Ik koop wel altijd alleen de spullen die verkocht worden door Bol.com zelf, daar heb je geen rompslomp mee wat ik al eens meemaakte met gewone verkoper. En helaas biedt Bol daar geen bijstand voor alhoewel ik van de verkoper nooit een reactie heb gekregen. Maar ik ben toch een tevreden koper bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Bedankt voor de mooie woorden! :)

SU 14-02-2023

Snelle webshop die alle vraag naar producten levert. Ik ben een grote fan. Klantenservice is vriendelijk en lost alles netjes op.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

En wij zijn fan van jou! 😊