Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Zeer betrouwbare online winkel. 14-02-2023

Zeer betrouwbaar, krijg altijd de juiste informatie en producten en als dat een keer niet zo is, wordt dat snel en adequaat opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

We vinden het fijn dat je zo'n vertrouwen hebt! :)

Jos 14-02-2023

duidelijk en eerlijk verhaal. Komt afspraken na, leveringen stipt en duidelijk wanneer bezorgmoment afwijkt

Bedankt, Jos! 😀

Jo Verstegen 14-02-2023

Bol.Com is erg gemakkelijk als je een product zoekt.Je vindt het altijd wel.Dus geen geleur langs diverse winkels.Is vooral makkelijk als je iets ouder bent.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Heel erg bedankt voor je review! :)

Schingenga 14-02-2023

Ik vind Bol.com echt een prima shop. Ook het systeem waar spullen uit andere winkels wegkomen werk prima. Gewoon alles goed voor elkaar. Niet altijd de goedkoopste maar het scheelt niet veel. En vandaag bestellen/morgen in huis gaat met de huidige pakket drukte van de verzendbedrijven niet altijd op. Retourneren is een fluitje van een cent. Ga zo door Bol!

Gaan we doen! 💪

Nazir 14-02-2023

Vindt het fijn om bij Bol.com te winkelen. Veel keus, snelle service en heel belangrijk, geen gezeur bij evt retour.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Nazir! 😀

petra 14-02-2023

snel geleverd goede bereikbaarheid en geweldige duidelijke app :)
Al met al super tevreden
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Petra! 😊

kambeel 14-02-2023

snelle levering geen verzend kosten asl het niet gaat zoals het moet houden ze je op de hoogte ,goede probleem oplossers
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Bij problemen of vragen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 🙂

willem 14-02-2023

bij bol.com weet je zeker dat het daar te krijgen is altijd ruime producten voor handen en als je select heb ben je nog beter af
nee voor mij niets anders

Enorm bedankt, Willem! 😁

Avamis 14-02-2023

het aanbod bij bol.com is zeer groot ook de produkten zijn van uitstekende kwaliteit en je word er altijd correct behandeld.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Annette 14-02-2023

Bol.com is echt winkelen vanaf je luie stoel ! Bijna altijd goed geprijsd,goede service,en een hele overzichtelijke website!
Ik zou zeggen…..ga gewoon winkelen bij Bol.com daar krijg je geen spijt van …..
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Vanuit je luie stoel kan je heerlijk zonder zorgen bij ons bestellen! 😁

Pieter 14-02-2023

Ik ga voor zekerheid en dat vind ik altijd bij deze shop. Ook de snelheid van levering en het eventueel ruilen of retour sturen is geen probleem.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Pieter! :)

GG. 14-02-2023

Bol.com is goed te bereiken, komt afspraken goed na. Ik heb de afgelopen periode een aantal keer meegemaakt dat het product snel defect was of de leverancier kwam afspraken niet (volledig) na. Bol.com heeft dit elke keer snel, correct en netjes afgehandeld! Verder zijn ze zeer vriendelijk en begripvol naar de klant toe! Ga zo door @bol.com!

Gaan we doen! 💪

Huub 14-02-2023

Het prettige is, dat ik maar weinig bot vang, ongeveer alles is verkrijgbaar en wordt zeer snel geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Huub! 🙂

Maria 14-02-2023

Ik vind er altijd wat ik zoek en ook nog vaak, zeker als het een aanbieding is, voor de laagste prijs. Dus heb ik iets nodig, is Bol.com mijn eerste shop adres. Zeker weten!!!
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Maria! :)

Richard 14-02-2023

Het is makkelijk bestellen met goede verzending en goede prijs de service is ook goed. Aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Richard! 😊

HH 14-02-2023

Op tijd en correct geleverd. Ook betaling na levering is een goede optie. Deze optie gebruik ik regelmatig om zeker te zijn dat het geleverde product correct is.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😀

wil 14-02-2023

alles loopt werkelijk subliem en als ik tel.advies nodig heb wordt me dit goed gegeven
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Sonja 14-02-2023

Er stond vandaag bestellen, morgen thuis. Heb een extra dag mogen wachten. Nu, dat maakt mij niet uit. Ik ben tevreden met bol.com. Altijd correct behandeld geweest. En of het pakje nu komt met post.nl, dpd of bpost er is toch altijd wat mis. De 2eerste zijn wel een ramp. Heb eens in de camionette gekeken en amai, hoe daar alles heelhuids uitkomt is een wonder. Een kat zou er zijn jongen nooit in terug vinden. Alles ligt er op elkaar ingesmeten. Gewoon een ramp. Maar wat bol.com betreft 👍.

Bedankt, Sonja! 😊

Liana 14-02-2023

Duidelijke site, snelle levering, bij bijzonderheden goede afhandeling door klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Karin46 13-02-2023

Ik shop regelmatig bij Bol.com en de levering is vaak snel mits het niet via DHL is. Eén groot nadeel is dat ze de kritische reviews zelden plaatsen. Ik schrijf regelmatig reviews en de positieve worden steevast geplaatst, de negatieve zelden. Vind ik toch een slechte eigenschap van Bol.com. Dat geeft geen realistisch beeld van de producten. Ik shop nu steeds minder bij ze want ik vind het onbetrouwbaar gedrag van ze. Wat met opvalt is dat ze wel reageren op dit soort negatieve feedback op hun service maar dat heeft weinig toegevoegde waarde, immers het verandert er niets aan dat ze kritische reviews zelden plaatsen. Erg teleurstellend.

Nicole van de Walle 11-02-2023

Ik ben erg tevreden over bol.com en dat de bestelling zo snel in huis is binnen 1 tot 2 dagen.
Mocht je toch niet tevreden zijn dat je het product terug kunt sturen.
Officiele reactie van Bol.com 13-02-2023

Superfijn dat je zo tevreden bent, Nicole! 😀

HWPO 11-02-2023

Met de webshop van bol.com ben ik tevreden, alleen zou ik willen dat de verzendingen niet met DHL Parcel zouden gebeuren, er is haast altijd wat met de bezorging, ben volgens hun nooit thuis terwijl ik op het zelfde moment een pakketje aanneem van een ander bedrijf, en ik moet dan als ouder iemand (83 jaar) als nog naar een afhaalpunt. Dit is voor mij wel een reden om echt goed te kijken met welke bezorgdienst iets gebracht wordt.
Officiele reactie van Bol.com 13-02-2023

Bedankt voor je review en je feedback! :)

weet ik niet meer 10-02-2023

Producten worden zo snel mogelijk geleverd.
Altijd meerdere mogelijkheden.
Je kan achteraf betalen, dus, als een product niet naar je zin is kan je het altijd terugsturen.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2023

Bedankt dat je voor onze winkel kiest! 😊

Meta De Heus 10-02-2023

Bol houdt zich aan de afspraken en die zijn goed verzorgd en op tijd. Bestelling via post nl zijn goed. Dhl heeft ons heel vaak in steek gelaten en het pakket achter gelaten .
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2023

Bedankt voor je review! :)

Bikkeltje 10-02-2023

Ik kan er meestal vinden wat ik zoek en de levertijd is kort. Bovendien is het product, als het niet bevalt, makkelijk te retourneren.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! 😃