Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Ruurd 20-02-2023

Ik ben al een aantal jaren klant van bol.Com
De eerste jaren was alles perfect geregeld een super klantenservice en een heel goed retour beleid
Het afgelopen jaar zijn er bezuinigen doorgevoerd
En nu is het komen en kwel
Veel vertraagde artikelen duurt soms meer dan 14 dagen voor dat je pakket via de Post nl daar binnen is en dan nog eens meer dan 10 dagen wachten op je geld terug gestort te krijgen
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Ruurd!

Jelle 18-02-2023

Alle informatie en reviews over aangeschaft product te vinden,, bestellen gaat gemakkelijk en levering geheel volgens berichtgeving.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor je aankopen, Jelle!

Ingrid Uitterdijk 18-02-2023

Je kunt hier van alles bestellen, de goederen worden snel geleverd en er is een uitstekende service.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Ingrid! 😀

Henk 18-02-2023

Ik koop al jaren bij Bol.Com en ben dik tevreden.
Over het algemeen wel wat duurder met vergelijkbare producten,maar als er iets mis gaat dan wordt het netjes opgelost.
Daarom blijf ik zeker klant bij Bol.Com
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn, zo'n trouwe klant als jou, Henk!

Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je klant blijft, Henk! 😄

Andre Sleeuwits 17-02-2023

Goede service, ook als er een geschil is met de verkopende partij. Goede bereikbaarheid servicedesk. Reageren snel en adequaat om problemen/dingen op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Andre! :)

Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Andre!

oldieboi 17-02-2023

Motivatie
Uit eigen beweging

Algemeen
Ik heb een kleine 2 weken bij Bol een iPhone besteld een 14 pro. Deze is nog steeds niet afgeleverd, heb contact opgezocht met Bol.com er zou een pakketonderzoek worden ingesteld maar inmiddels 1,5 week verder nog steeds mijn geld niet terug ( was cadeau).

Blijkbaar zou de postnl chauffeur het pakket retour afzender hebben gestuurd, ook dit is zonder mijn medeweten gegaan. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en de klantenservice helpt me ook niet fatsoenlijk verder. Echt bizar hoe je geholpen wordt, en je door de klantenservice aan het lijntje wordt gehouden. Hopelijk wordt het nog opgelost

Verzending
nooit pakket gekregen, na 1,5 week verder nog steeds niet.

Klantenservice
iedereen zegt hetzelfde maar helpt niet. 1 sterretje, allemaal robots

Eling 17-02-2023

Bol com is een prima webwinkel betrouwbaar goede service en de levering van producten zijn over het algemeen
behoorlijk snel.
Officiele reactie van Bol.com 17-02-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😄

wim claessen 17-02-2023

Al jaren vaste klant bij Bol !
Nog nooit problemen gehad … prijzen zijn meestal goed (verz. Incl)
Soms loont het om eens verder te zoeken…maar het is zo makkelijk en betrouwbaar via Bol , dat je niet altijd de goedkoopste wil nemen !

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Wim! Dat waarderen we 😁

Leon 17-02-2023

Vind bol.com al jaren de winkel waar ik vaak als 1ste kijk wat ik nodig heb en altijd mooi op tijd met leveren
Officiele reactie van Bol.com 17-02-2023

Bedankt voor je mooie woorden! :)

Frank 16-02-2023

Bestel regelmatig bij Bol, het winkelen is heel eenvoudig. Duidelijke app is ook handig, waarin ik alles kan vinden wat ik zoek.
Gemak is het sleutelwoord

Bedankt dat je voor onze winkel kiest, Frank! 😃

Marianne 16-02-2023

Ben super tevreden over Bol.com. Bestel hier regelmatig, website is heel gebruiksvriendelijk, er is een enorme keus aan artikelen.
Prijs is vaak ook gunstig, levering meestal binnen twee dagen, goede klantenservice, En gaat er eens iets mis met de bezorging wordt dit gelijk naar tevredenheid opgelost.
Meestal gratis verzending en betaling achteraf.
Officiele reactie van Bol.com 17-02-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marianne! 😊

Hans57 15-02-2023

Ik bestel ongeveer tweemaal per maand bij BOL en tot nu toe geen klachten. Dus, ga zo door.
Groet,

Gaan we doen! 💪

Elyas 15-02-2023

Ik ben altijd tevreden met bol. Ik vind bijna alles wat ik nodig heb en als ik een probleem heb met mijn aankoop krijg ik een snelle oplossingen. Ik vind bol de best online winkel .
Officiele reactie van Bol.com 17-02-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😁

ajg 15-02-2023

snelle levering maar ik krijg vaak platen waar een tik op zit en over slaan, deze is de zoveelste. Volgens mij zijn dat platen die al retouir gestuurd zijn en hij valt vies tegen dat had ik niet verwacht ik hou echt van de jaren 80 muziek maar dit... nee dat had ik niet verwacht

Beste AJG,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Aardenburgse 15-02-2023

Ik ervaar Bol.com als prettig winkelen, met een enorm assortiment in allerlei prijscategorieën. Fijn ook de recensies, vooral diegene die tot in groot detail ingaan op ’t product zelf. Altijd snelle levering, veelal goed verpakt, levering vrij goed te volgen en als er iets is en je contact opneemt krijg je vrijwel altijd vriendelijke en behulpzame medewerkers. Omdat ik momenteel niet persoonlijk kan winkelen, bestel ik bij voorkeur bij Bol.com omdat dat erg vertrouwd is en weet dat, mocht er onverhoopt iets niet goed gaan, er in goed overleg een oplossing wordt gevonden.
Officiele reactie van Bol.com 17-02-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo blij met ons bent! 😊

Bestelling Calgon 15-02-2023

Ik was zéér tevreden over de samenwerking met Bol.com maar nu heeft mijn vertrouwen een flinke deuk gekregen.Ik heb rond 22 januari 2023 Calgon ontkalkingsgel besteld en betaald en heb tot nu toe niks ontvangen,na een eerste klacht op 4 februari 2023 gingen ze het onderzoeken maar tot nu toe heb ik niks ontvangen of zelfs gehoord.Zéér triest en ik zal mijn Calgon ergens anders moeten gaan kopen,vrees ik?

Beste klant,

Chantal van bol.com

Quantana 15-02-2023

Ruime keuze in allerlei producten.
Snelle levering, en zit altijd netjes verpakt.
Leuke aanbiedingen en juiste prijzen voor de producten.
Soms zelf weleens voordeliger dan bij.......
Leuke winkel dus om zeker bij te kijken via de site.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 😄

Moors188 15-02-2023

Grote keuze, snelle levering en als er iets niet goed gaat, lissen ze dat keurig op.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😁

AvdV35 15-02-2023

Bol.com is in mijn beleving een prettige winkel met mooie spullen van doorgaans goede kwaliteit. Bovendien is de keuze enorm groot met een snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2023

We vinden het heel prettig dat je zo tevreden bent! :)

Manita 15-02-2023

Erg fijne shop: overzichtelijk, ruim assortiment, genoeg keuze, garantie, goede levering en vriendelijke medewerkers. Wij bestellen bij voorkeur hier omdat dat erg vertrouwd is en weet dat, mocht er onverhoopt iets niet helemaal goed gaan, er altijd een oplossing komt. Meestal snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status. We bevelen deze zeker aan!

Bedankt voor de complimenten, Manita! 😊

Ernst 15-02-2023

Vrijwel altijd juiste en snelle levering, zeer tevreden bij alle leveringen die ik besteld heeft.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Saskia 15-02-2023

Bol heeft praktisch alles in het assortiment en biedt bij het betreffende product ook nog alternatieven aan. Goede omschrijving van wat je wil weten aan extra's en de reviews zijn ook fijn, hoewel vaak per type product dezelfde reviews worden gebruikt. Dus dezelfde reviews over type A of B van bv een televisie. Dat is wel jammer.
De leverancier levert zijn producten soms slecht verpakt waardoor het beschadigd is en terug moet. Dat is niet duurzaam.
Ondanks dit een 9, want snelle levering wat heel fijn is in acute situaties en ook omdat er zeer goede service wordt verleend, de drempel voor bezorgkosten laag is en ook de betalingswijze genoeg keuze en vertrouwen biedt
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2023

Bedankt voor je review en je feedback! Dat waarderen we 😊

patrik 15-02-2023

Beveel deze webshop aan. Met select gratis verzendingen en kunt zelf tijd en dag kiezen voor laten bezorgen.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Patrik! :)

Quentin 15-02-2023

Fijne online winkel met een goede service. Veel te kiezen en een goede interface mbt de website.

Snelle service via select maar vaak toch te laat omdat dit dan aan de service van de bezorger ligt wat wel jammer is. Je betaald voor de snelle service maar krijgt hem niet van de bezorger. DHL laat vaak weten dat ze geweest zijn en je niet thuis was terwijl je gewoon zit te wachten op je pakketje. Is wel jammer.

Als er iets is dan word je altijd netjes geholpen door de klantenservice wat een hele grote plus is.

De 8 omdat de levering vaak niet door toedoen van bol te laat komt maar je wel betaalt voor de snelle service
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2023

We vinden het fijn dat je zo blij bent met onze service, Quentin! 😁

Petronella Verhoeven 15-02-2023

Ik koop graag bij Bol.com. Ze leveren een goede service, je krijgt je pakketjes snel en mocht het een keer wat langer duren dan krijg je daar meteen bericht van. Je wordt op de hoogte gehouden van veranderingen en als het echt verkeerd gaat wordt het prima opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2023

Bedankt dat je voor onze winkel kiest! 😃