Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A J M B 21-02-2023

Goede shop, helemaal als je select hebt, dus een eenmalig bedrag betaald per jaar, en daardoor de rest vh jaar geen verzendkosten. Keuze is enorm. Enig nadeel vind ik de lever tijden. Soms staat er een bepaalde dag dat het bezorgd wordt, hier wordt regelmatig van afgeweken. Maar voor de rest zeer tevreden.

Fijn dat je zo blij bent onze Select service! 😀

Eloy 21-02-2023

Webshop is prima en er valt meestal wel dat gene te vinden wat je zoekt. Het is natuurlijk een platform (winkelcentrum) met diverse aanbieders (winkeltjes), waardoor het een one-stop-shop is. Nadeel is alleen de levertijden. Hoewel je verwacht dat je pakket de volgende dag in huis is, is dat niet altijd haalbaar. PostNL levert goed werk. DHL wordt naar mijn beleving steeds beter, de andere kunnen nog wel beter. Maar zoals ik al zei, het kan natuurlijk ook zijn dat de "winkeltjes" de pakketten niet meteen versturen en daardoor een dag later pas aankomen.
Maar tot op heden geen problemen gehad met niet geleverde of defecte spullen.

Mijn laatste pakket werd zonder BOL.com (over)doos geleverd. Dit uit milieu overweging. Dit snap ik, maar het word wel lastiger om het eventueel (onbeschadigd) terug te sturen omdat zo'n doos een functie heeft. Maar dat is misschien wennen en de leverancier zal moeten accepteren dat het product met flinke korting doorverkocht zal moeten worden omdat het zichtbaar geen nieuw product is (ondanks dat het nooit gebruikt is).
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Eloy! :)

Riejet 21-02-2023

Fijne web winkel! Heel groot assortiment, goede kwaliteit van de producten, snelle correcte levering.
Niets aan toe te voegen, ik ben zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Edwin 21-02-2023

Fijne webwinkel, koop er al jaren geregeld producten in prijs variërend van €5,- tot €2.000,-
Altijd levering volgens planning en goede communicatie van de voortgang na plaatsen van de order.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 😁

Ed 21-02-2023

Bijna alle producten die je zoekt bied BOL.com ook aan.
Door gebruik te maken van BOL-select ook nog eens achteraf betalen en gratis verzenden.
We hebben er al veel besteld en nog nooit problemen gehad.

Bedankt voor al je aankopen, Ed! 🙂

Maribol 21-02-2023

Prima webshop:
*Duidelijke website.
*Veel keuze, vaak van artikelen die bij de plaatselijke winkels niet vinden zijn.
*Vergelijk van artikelen mogelijk.
*Vergelijk prijzen mogelijk.
*Snelle levering.
*Goede verpakking.
Ik koop dus graag bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

We vinden het heel fijn dat je bij ons winkelt! 😀

Riet 21-02-2023

Ik bestel zoveel mogelijk bij bol
Goede communicatie vlotte afhandeling correcte fakturatie.en
Veilig en stipt vervoer.
Vgl met gelijkaardige artikelen zijn zeer nuttig.
Ook select aan te bevelen.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Riet! 😁

Elke 21-02-2023

Erg handige webshop.
Veel keuze en makkelijk filter systeem.
Ook veilig om iets te bestellen van een minder bekende website.

Bedankt! :)

Marel 21-02-2023

Bol.com heeft een heel groot assortiment. Men vindt bij Bol.com alles wat mogelijk is en betalen kan ook achteraf en ook een snelle levering en altijd op de afgesproken tijd. Retourneren is ook mogelijk en ook binnen 30 dagen. Ik zal een ieder Bol.com adviseren.

Enorm bedankt! 😄

Pieter 21-02-2023

Goede website, goede service, snelle afhandeling!
Goede producten en accurate behandeling van terug storten!

Bedankt voor de mooie woorden, Pieter! 😀

Cees Boot 21-02-2023

Zeer stabiele winkel,goede service.
Je wordt door de klantenservice ook prima geholpen bij klachten als het garantie termijn bijna verlopen is.
Er wordt ook met je mee gedacht op een vriendelijke manier.
Ga zo door 👍

Gaan we doen, Cees! 💪

Jaap 21-02-2023

M.b.t. winkelen bij Bol.com ze hebben heel veel tegen schappelijke prijzen. Goede webwinkel overzichtelijke site en app etcetera.
Alleen het verzenden via PostNl moeten ze een ander oplossing voor zoeken. Veel problemen met te laat geleverd, zending niet te vinden etcetera. Omt te vaak voor.. en niet alleen tijdens kerst en sinterklaasperiode. Geeft toch regelmatig ergenis..vandaar een 8 en geen 10.

Bedankt voor je review en je feedback, Jaap! 😊

Netty 21-02-2023

Gewoon een heel fijne site, hele ruime keus en klantenservice die goed is, niet altijd de goedkoopste maar kwaliteit en service is voor mij belangrijker.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

We vinden het fijn dat je zo blij bent met onze service, Netty! :)

Jo 21-02-2023

Ik heb voor bol.com gekozen omdat je daar bijna alles vindt. De prijzen zijn goed vergeleken met andere. Goede service en bij problemen goede hulp. Ben tot nog toe tevreden!!!
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Bedankt dat je voor onze winkel kiest! 🙂

Marcel 21-02-2023

Ik heb maar een tien gegeven. Omdat ik echt niets kan bedenken dat er ooit fout is gegaan. Altijd voldaan aan wat afgesproken was, altijd snel genoeg. Hetgeen ook geldt voor de zgn. partners. Ook bij een retourtje (mijn eigen fout) een prima afhandeling ervaren. Nóg beter zou het misschien zijn als alles bij AH of Jumbo afgeleverd zou kunnen worden, maar ook zo ben ik prima tevreden. Eigenlijk is alleen Femke beter. Maar ja: dat is dan ook een Bol..

Bedankt voor de 10, Marcel! 🤩

Eindeloze sortering 21-02-2023

Bol.com heeft alles wat een mens nodig kan hebben. Hun sortering is onbegrensd. Vaak hele scherpe aanbiedingen waar geen ander bedrijf aan kan tippen. Bezorging is snel en efficiënt! Daarnaast is het heel belangrijk dat de meeste artikelen later betaald hoeven te worden. Bol.com is een onderdeel van ons gezin geworden!
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

We zijn blij onderdeel te zijn van het gezin! 😉

Jan 21-02-2023

Heel vervelend om telkens weer om een BTW nota te moeten vragen . Waarom sturen bedrijven niet standaard een BTW nota mee met het product ?
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

Math.Konings 21-02-2023

Heb vaak artikelen besteld bij bol, com. Altijd tijd werd op de afgesproken periode geleverd.
Het retour sturen bij calamiteiten is doorgaans goed geregeld . en is bijna allemaal gratis .
Verder zijn de medewerksters/medewerkers goed op de hoogte met het geven van advies.
Ook telefonisch zijn de contacten vriendelijk en effectief. Dank hier voor.
Groeten Math
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Goed om te horen dat je zo tevreden bent! 😊

Janna 21-02-2023

Er is veel keus. Wat ik bestelde hoefde ik nooit terug te sturen. Het bestelde artikel werd altijd op de genoemde data geleverd.
En de artikelen waren altijd goed verpakt.
Ik heb geen klachten.

Wat een mooie complimenten, Janna.😊

Henk Jan 21-02-2023

Bol maakt waar wat ze beloven: snelle levering, geen gedoe met retourneren en vriendelijke uitstraling
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor de mooie woorden, Henk Jan.

Mark Noorman 21-02-2023

Heel triest dat Bol.com de samenwerking met Jan Dijkgraaf opzegt, alleen omdat hij in zijn Briefjes een voor sommigen onwelgevallige mening opschrijft. Tja zulke dingen doen kritische journalisten nou eenmaal... Cancelen is hierin niet de oplossing, ik hoop dat het effect averechts zal werken.

Natalya van bol.com

Wim1958 21-02-2023

Bol.com is mijn webwinkel als ik wat nodig heb kijk ik eerst op hun website.
De bezorging is 99 van de 100 keer op de aangegeven datum, die ene keer dat het fout gaat ligt aan de bezorging.
En als er al een probleem is, is mijn ervaring dat bol.com het snel en goed op lost.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat als er al wat fout gaat, de ervaring is dat dit snel en goed wordt opgelost! Bedankt voor dat compliment, Wim.

Lia 21-02-2023

Hele betrouwbare winkel. Altijd levering juiste product. Op tijd geleverd. Goede prijs. Heel veel producten. Je kan het zo gek niet bedenken, Bol.com heeft het. Ben al een aantal jaar klant en als ik iets moet aanschaffen ga ik direct naar Bol. Je weet dat de kwaliteit goed is en dat je niet wordt opgelicht ook al moet je van te voren betalen. Ik ben heel tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

We zijn blij met zo'n trouwe klant als jou! 😁

Rj 21-02-2023

Ik ben al jaren lid van bol.com omdat ik select lid ben heb ik geen bezorgkosten dat is wel erg aantrekkelijk en ik krijg dagelijks info over aanbiedingen dat is mooi meegenomen
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Geen extra kosten is natuurlijk altijd aantrekkelijk! 😁

Vera 21-02-2023

Snelle levering.. Betalingen kunnen achteraf gebeuren. Zodat je eerst je levering kan bekijken. Ik bestel veel bij bol Com... Grote keuze aan artikels. Ik ben zeer tevreden

Fijn dat je blij bent met onze service, Vera. 😊