Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fred 21-02-2023

Bol.com is een goede site, over de wederverkopers ben ik minder te spreken omdat de producten soms van slechte kwaliteit zijn.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor het compliment Fred! We nemen je feedback zeker mee.

Julien 21-02-2023

Als ik iets nodig heb kijk ik allereerst op Bol.com. Meestal vind ik het daar ook. De levering is zoals aangeduid, is het eens niet op tijd, dan ligt de fout bij de bezorger, niet bij Bol.com.
Blij dat er Bol.com is.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Blij dat jij er bent, Julien!

Jeanine 21-02-2023

Bol.com levert tot nu goede kwaliteit. Wat ik bestel is conform het aanbod. Goede levertijdindicaties. Goede leveringen. Erg tevreden.

Winkel zelf een 10

Kobo Books een 7
Alleen jammer dat Kobo Books dat ook via Bol.com gaat nog steeds weinig aanbod Engelstalige boeken heeft. Vooral op het gebied van spiritualiteit. Hele vreemde selectie van boeken van dezelfde schrijver. De ene wel en dan net die ik wil weer niet. Ms gewoon pech voor mij. Kindle heeft breder aanbod maar helaas nog niet voor Nederland. Voor mij interessanter
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat je zo blij bent met bol.com. Misschien kan je jouw wensen doorgeven aan Kobo? 😊

Gerda135 21-02-2023

Ik koop al jaren bij Bol.com.Je hebt er veel keuze.Ik betaal ook select en dan kan je zelf kiezen op welke dag of uur het word geleverd en ook de levering thuis of in een bezorgpunt.De levering is ook heel snel en is altijd goed verpakt.Dienst na verkoop is ook heel goed.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Select is inderdaad een mooie aanvulling, Gerda!

Stefan 21-02-2023

Duidelijke site. Goede omschrijving van het product. Snelle levering. Duidelijke leveringsinformatie
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor deze mooie complimenten, Stefan.😊

Flitsje 21-02-2023

Wat ik in gedachten heb om aan te schaffen is bijna altijd op voorraad of met een kleine wachttijd te bestellen
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat je bijna altijd bij ons terecht kan!

Willetje 21-02-2023

Als we iets nodig hebben vinden we dat altijd wel bij Bol.com. Goed adres en inmiddels ook vertrouwd.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor het vertrouwen wat je in ons hebt.❤️

Casper 21-02-2023

Het was echt niet liefde op het eerste gezicht. Ik ben begonnen met eerst kleine dingen te kopen bij Bol.com.
De laatste grote aankoop was een Epson ET-8500 printer. Na bijna een maand was ik minder tevreden met mijn aankoop en ging ik kijken wat mijn mogelijkheden waren. Ik had nog vier dagen om hem terug te sturen. Meteen werk van gemaakt. De originele doos had ik nog. Ik was bere nieuwsgierig hoe dat verder zou gaan.
Ik bestelde meteen de Epson ET-8550. Binnen vijf dagen stortte Bol.com het volledige bedrag terug op mijn rekening.
De printer die ik nu heb voldoet bijna aan wat ik er van verwachtte. PANORAMA FOTO’S. Maar hierbij laat ik het. Fotopapier is ook niet goedkoop
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat dit allemaal goed is gekomen en dat je nu met alle plezier kan printen!

Nathalie 21-02-2023

Groot assortiment, gemakkelijk bestellen en je hoeft geen enorm bedrag uit te geven voor gratis bezorging. Wel jammer dat niet álles op een service point afgehaald kan worden, want het is niet altijd zeker dat de bestelling geleverd wordt op de geplande dag.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor de complimenten. We nemen je feedback mee!

luc 21-02-2023

ik bestel al jaren bij Bol.com en ik heb daar nooit problemen gehad maar de laatste keer is mijn vraag naar een verkoper nooit doorgestuurd geweest wat heel wat stress met de benodigde problemen heeft gezorgd, ik zal blijven bestellen bij Bol.com en ik raad iedereen aan om bij hun te bestellen maar het wordt tijd dat ze eens naar hun klanten service kijken en dat die service bot vervangen wordt want dat ding is antiek.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor jouw bericht, Luc. Wat jammer dat het niet altijd probleemloos is verlopen. We nemen je feedback zeker mee!

Sarah 21-02-2023

Zeer uitgebreid assortiment, correcte levering, zelden problemen, vriendelijk en persoonlijk (voor zover dat mogelijk is voor een webshop, ik winkel dus vrij vaak bij Bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Wat zijn we blij met zo'n trouwe klant als jij, Sarah!

Gurth 21-02-2023

Ik vind de site van Bol.com heel overzichtelijk. De uitleg bij de producten is duidelijk en beantwoordt (bijna) alle vragen die ik ook in een winkel zou hebben gesteld. De bestelprocedure blinkt uit in helderheid en duidelijkheid. Hier kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen. Heb je eenmaal iets besteld dan word je goed op de hoogte gehouden van de aflevering. De goederen komen (bijna) altijd op tijd en in goede staat aan. Eenmaal werd een klein artikel niet afgeleverd. Bol.com stuurde mij een mail met de vraag of ik het betreffende artikel wel had ontvangen, want volgens hen was er iets niet goed gegaan. Dit werd razendsnel opgelost. Ik ben zeer tevreden met Bol.com!!
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat onze service helemaal naar wens is!😊

Louis 21-02-2023

Bestel al jaren bij Bol.com zeer tevreden over de webshop snelle levering en bij problemen wordt je goed en snel geholpen,
betrouwbaar webshop

Bedankt voor het vertrouwen, Louis.😊

Hugo 21-02-2023

We bestellen regelmatig bij Bol.com en tuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar er word altijd gekeken of het opgelost kan en moet worden. Klantenservice is altijd vriendelijk en behulpzaam
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor de complimenten, Hugo!

Theo 21-02-2023

Altijd alles te vinden en vaak op voorraad , en snelle levering meestal binnen de beloofde tijd

Bedankt voor jouw aankopen, Theo.😁

Lies 21-02-2023

Bestel al jarenlang bij Bol.com . Nog nooit iets te laat of niet ontvangen. Ze komen altijd afspraken na.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Samen met de bezorgdienst doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt! 💪

Robbert van bremen 20-02-2023

Wat gaat er niet mis met bol.com
Ik heb een tondeuse voor mijn vriendin besteld deze is verkeerd geleverd, wanneer je ze hiervan op de hoogte brengt wordt dit niet opgelost en het probleem bij de klant zelf neergelegd. En je kunt gewoon 14 dagen op je geld wachten en wordt er gezegd bestel maar opnieuw. Er wordt zelfs door personeel gelogen over dat het pakket vanaf een partner wordt verzonden maar wanneer je voor een tweede keer belt dit gewoon uit het magazijn in Waalwijk wordt verzonden dus daar gaat het fout maar nee we kunnen het niet oplossen voor mij nooit geen bol.com

Beste Robbert,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Chantal van bol.com

Benno 20-02-2023

Bol, jaren geleden had ik twijfels over dit bedrijf.
Hoorde rare verhalen, producten worden niet geleverd, service is slecht, ze zijn onbereikbaar.........

Niet dus...

Sinds mijn eerste bestelling en tot de laatste (tot nu toe) heb ik hele andere ervaringen.
Service staat bovenaan.
Bereikbaarheid is goed.
Producten worden geleverd, volgens afspraak.
En ik heb geen rare verhalen.
Producten zijn van goede kwaliteit.
De beschrijvingen van producten kloppen, bijna, altijd.

Ik ken ook de spreuk "Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt"
Natuurlijk geldt dat ook voor Bol.com, maar het wordt altijd (naar behoren) opgelost.

De volgende bestelling?
Die komt van Bol
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Enorm bedankt voor de complimenten! 🤩

Ruurd 20-02-2023

Ik ben al een aantal jaren klant van bol.Com
De eerste jaren was alles perfect geregeld een super klantenservice en een heel goed retour beleid
Het afgelopen jaar zijn er bezuinigen doorgevoerd
En nu is het komen en kwel
Veel vertraagde artikelen duurt soms meer dan 14 dagen voor dat je pakket via de Post nl daar binnen is en dan nog eens meer dan 10 dagen wachten op je geld terug gestort te krijgen
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Ruurd!

Jelle 18-02-2023

Alle informatie en reviews over aangeschaft product te vinden,, bestellen gaat gemakkelijk en levering geheel volgens berichtgeving.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Bedankt voor je aankopen, Jelle!

Ingrid Uitterdijk 18-02-2023

Je kunt hier van alles bestellen, de goederen worden snel geleverd en er is een uitstekende service.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Ingrid! 😀

Henk 18-02-2023

Ik koop al jaren bij Bol.Com en ben dik tevreden.
Over het algemeen wel wat duurder met vergelijkbare producten,maar als er iets mis gaat dan wordt het netjes opgelost.
Daarom blijf ik zeker klant bij Bol.Com
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn, zo'n trouwe klant als jou, Henk!

Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je klant blijft, Henk! 😄

Andre Sleeuwits 17-02-2023

Goede service, ook als er een geschil is met de verkopende partij. Goede bereikbaarheid servicedesk. Reageren snel en adequaat om problemen/dingen op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Andre! :)

Officiele reactie van Bol.com 21-02-2023

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Andre!

oldieboi 17-02-2023

Motivatie
Uit eigen beweging

Algemeen
Ik heb een kleine 2 weken bij Bol een iPhone besteld een 14 pro. Deze is nog steeds niet afgeleverd, heb contact opgezocht met Bol.com er zou een pakketonderzoek worden ingesteld maar inmiddels 1,5 week verder nog steeds mijn geld niet terug ( was cadeau).

Blijkbaar zou de postnl chauffeur het pakket retour afzender hebben gestuurd, ook dit is zonder mijn medeweten gegaan. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en de klantenservice helpt me ook niet fatsoenlijk verder. Echt bizar hoe je geholpen wordt, en je door de klantenservice aan het lijntje wordt gehouden. Hopelijk wordt het nog opgelost

Verzending
nooit pakket gekregen, na 1,5 week verder nog steeds niet.

Klantenservice
iedereen zegt hetzelfde maar helpt niet. 1 sterretje, allemaal robots

Eling 17-02-2023

Bol com is een prima webwinkel betrouwbaar goede service en de levering van producten zijn over het algemeen
behoorlijk snel.
Officiele reactie van Bol.com 17-02-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😄