Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fender 23-02-2023

Smartwatch.

Een dure Samsung Smartwatch besteld. Na een maand gebruik werkt de GPS tracker niet. Terug gestuurd naar BOL.COM voor een reparatie. Na een week krijg ik de smart watch weer defect terug. Bol.com zegt niets te kunnen betekenen hierin, zou wéér mijn dure smartwatch op moeten sturen voor nóg een reparatie. Kortom, bol.com stuurt je van kastje het naar de muur en weer terug. Zonder resultaat.

Wat een service 🙂👌
Officiele reactie van Bol.com 24-02-2023

Beste Fender,

Dank voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Hendrika de Mol 23-02-2023

Een bijzonder groot assortiment.Als ik iets nodig heb kijk ik eerst op de site van Bol. En meestal bestel ik het daar, de gratis bezorging door select is ook heel prettig. Dus alle lof
Officiele reactie van Bol.com 24-02-2023

Heel erg bedankt! 😁

Yvonne 22-02-2023

Zeer regelmatig kom ik bij Bol.com uit omdat ik het nergens anders kan vinden. Ze hebben een zeer goede service. Wat soms wel jammer is dat je niet een medewerker aan de telefoon kunt krijgen.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Superfijn dat je zo tevreden bent, Yvonne! Mocht je onze klantenservice telefonisch willen bereiken, dan kan je bellen naar de volgende telefoonnummers: NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999

M.Omer 22-02-2023

| 2 MAANDEN VERDER EN NOG GEEN OPLOSSING |
Wij hebben 24 februari 2022 kroonluchters besteld via Bol.com. Deze zijn nu defect, dit hebben wij 17 december 2022 gemeld bij Bol.com. De partner van Bol.com zou gestopt zijn, Bol zou spoedig met een gepaste oplossing komen. Helaas is Bol tot op heden niet met een gepaste oplossing gekomen. Wij hebben meerdere e-mails verstuurd en meerdere keren gebeld met de klantenservice. Er wordt beloofd dat er contact wordt opgenomen, echter bellen ze ons niet terug en krijgen geen reacties op onze e-mails. Vandaag nogmaals contact opgenomen met de klantenservice, de medewerkster geeft aan dat de hoofdkantoor heeft aangegeven dat de klantenservice niet meer meldingen mogen maken. Beloftes worden niet nagekomen en er wordt niet gereageerd. Het is triest, we zijn nu 2 maanden verder en ik weet nog steeds niet in welk tijdsbestek er een oplossing komt.

Beste M. Omer,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Jo 22-02-2023

Snel , goede en duidelijke communicatie.
Handig door keuze voor meerdere leveranciers.
Goede hulp en afwikkeling van een leeggehaald pakket. Duidelijk prijs vergelijking.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! 😄

timo 22-02-2023

ik vind bol.com heel handig ik kan wat bestellen en laten leveren wanneer het mij uitkomt

Bedankt voor je review! 😁

Marjolein 22-02-2023

Ik kan op Bol.com (bijna) altijd vinden wat ik zoek.
Service is prima en ook afhandeling van evt. problemen is goed.
Makkelijk in betalen en retour sturen (indien nodig, meestal niet).
Altijd wordt een oplossing gezocht, ook met medeverkopers.
Mijn 1e keus is altijd Bol.com.

Bedankt dat je voor onze winkel kiest, Marjolein! 😊

Marijke 22-02-2023

Bol.com heeft een groot assortiment. Ook vind ik dat ze goede service bieden bij problemen met artikelen. Ook als je met een derde partij te maken hebt.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Marijke! 😄

Veel malafide aanbieders op Bol.com 22-02-2023

Ik merkte dat Bol.com gebruikte Outlet spullen als nieuw verkoopt. De beschadiging op de doos en het ontbreken van de officiële zegel zijn daarvan het bewijs. Beschadigde verpakking terug gestuurd. Geld na 3 weken nog steeds niet retour. Dit is nu al de 2e keer. Klantenservice traag of reageert niet. Dit is niet wat ik van Bol gewend ben. Persoonlijk vind ik dat er steeds vaker malafide aanbieders tussen zitten.

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Hans van Tatenhove 22-02-2023

Als je niet zo goed ter been bent is Bol.com een fantastische shop om je spullen te regelen.
Vooral select van Bol.com ze komen het nog voor je deur brengen ook,ik ga er nog wel mee door met het bestellen.
Heb er al heel wat besteld maar nog nooit problemen mee gehad.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je het zo fijn vindt om bij ons te bestellen, Hans! 😁

MCT 22-02-2023

Makkelijk toegankelijk op internet om je inkopen te doen, en de bezorging van artikelen of bestellingen groter dan de klepopening wordt heel netjes op tijd (track) bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😊

Ruth 55 22-02-2023

Zeer tevreden over Bol.com.
De producten zijn goed en de levering wordt netjes optijd bezorgd.
De bezorging is tot aan de deur en als je het vriendelijk vraagt willen ze het ook nog wel binnen zetten.
Vriendelijk personeel.
Ben al jaren bij Bol.com.
Van mij krijgen ze een dikke 10

Ontzettend bedankt voor de mooie woorden, Ruth! 🤩

Karin 22-02-2023

Bij Bol.com gaat alles overzichtelijk en volgens afspraak. Retour artikelen worden snel afgehandeld. Het klantcontact is ook zeer deskundig en vriendelijk.
Ik maak gebruik van Select en dat vind ik ook een enorm pluspunt.

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Karin! 😄

RLinn 22-02-2023

Ik ben tevreden over mijn aankopen bij bol.com of de firma's die via hun verkopen, ben tot nu nu altijd prima geholpen ook bij retour of reparatie, ook de snelheid waarmee de bestelling wordt bezorgd is prima.
De kwaliteit van artikelen is ook prima.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

We doen ons best om je zo tevreden te houden! 😀

Manu 22-02-2023

Groot assortiment, interessante prijzen, goede afhandeling van de bestelling. Af en toe zit er een product bij dat reeds eerder verkocht werd, maar als het werkt en in goede staat is, maal ik daar niet om.
Teruggave politiek is zeer correct.
Je vind er vaak producten waarvan je niet waar elders te vinden. En de reviews zijn ook een enorme hulp.

Wel jammer

Bedankt voor de review, Manu! 😊

JETT 22-02-2023

Ruime keuze, verschillende winkels zodat je kunt kiezen. Snelle levering. Kortom alles pp 1 plaats.

Bedankt! 🙂

greta 22-02-2023

deze webshop is snel met opsturen je word goed geholpen als er iets mee is met wat je besteld heb dus heel goede service ook
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

We worden er blij van om te lezen dat je zo tevreden bent, Greta! 😄

Sabrina 22-02-2023

Goeie webshop en bij problemen altijd een goede oplossing. Snelle leveri g en streng voor de verkopers hierdoor is elk bedrijf transparant, eerlijk, snel en oprecht.
Heel fijn ik zoek altijd eerst of ze het niet bij bol hebben want daar bestel ik het liefst als ze het daar niet hebben dan pas naar een andere webshop!!

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Sabrina! 😊

R.te Water Mulder 22-02-2023

Bestellingen meestal binnen een dag geleverd. Bij vergissingen goed contact en oplossingen.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Marcel 22-02-2023

Lang geleden bij BOL.COM een cd gekocht, en daarna veel dvd's. Doordat hun assortiment groeide, groeide ook mijn aantal bestellingen. Meestal is het nog op tijd binnen ook, en altijd onbeschadigd. Twee duimen voor BOL.COM.

Bedankt, Marcel! 👍

aaldert boertien 21-02-2023

Alles perfect, bestellen gaat makkelijk leveren vrij snel 1 min puntje, waarom geen standaard factuur bij de bestelling
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Bedankt voor de review! Je feedback punt over de facturen nemen we mee. 😊

Eugène 21-02-2023

Ik ben zo gewend om als eersre blj Bol.com te shoppen als ik iets nodig heb. Of het een nieuw nieuw inktpatroon voor mijn printer is (wat ik wel bij mij om de hoek kan halen maar dan met keuze uit een klein assortiment), of een nieuwe zonwering op maat voor mijn 3 ramen, bij Bol.com kan je veel aanbieders vergelijken vanuit je luie stoel en als je iets vind van je gading is het met een druk op de knop besteld. Gratis verzending, recht op retourzendig en goede communicatie vanaf bestelling tot levering maakt het winkelen bij Bol.com tot een plezierig evenement.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

We vinden het heel fijn dat je voor onze winkel kiest! 🙂

MWS 21-02-2023

Bol heeft een heel groot Assortiment. Is niet altijd de goedkoopste, maar heeft wel over het algemeen een goede service als er wat mankeert bij je bestelling. Ik zie in de reviews de problemen met post nl. Heb ik ook al mee gemaakt. maar dat ligt niet aan bol.
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Fijn dat je zo blij bent met onze service! :)

alt 21-02-2023

Bol.com is OK, tenzij ze verzenden via PostNL - want die lui zijn een ramp. Ze bellen niet aan, ik heb een grote brievenbus speciaal voor pakjes, en daar steken ze de pakjes niet in. Ik verneem dan dat ik een dag later mijn levering ergens mag gaan afhalen.

Jammer dat je zulke ervaringen hebt met PostNL. We nemen je feedback mee! 😊

Ware kampioen!!! 21-02-2023

Wat je ook zoekt,ze hebben het! Elk artikel wat ik had besteld,en dat zijn er in de loop der jaren heel veel geweest, zonder uitzondering kwamen ze allen op de afgesproken tijd binnen en ook nog eens netjes verpakt en prima in orde, Bol,je bent voor mij een ware kampioen!!!
Officiele reactie van Bol.com 23-02-2023

Ontzettend bedankt voor de mooie complimenten! 🤩