Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Lobo 28-02-2023

je vindt er praktisch alles, heel vaak tegen een goede prijs (altijd eerst checken, want sommige producten vind je toch elders goedkoper). Zeer correct qua communicatie, levering, betaling en bij eventuele probleempjes.

Bedankt! 😁

gerrit 28-02-2023

een snelle correcte service van zowel de toezending als de retourzending worden keurig en netjes verwerkt waarvoor hulde
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Gerrit! 😀

Tiff 28-02-2023

Heerlijk fijn online shoppen, er wordt snel geleverd en bij problemen, ben ik ook goed geholpen. Hele makkelijke site.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je vragen of problemen hebt! 😄

Anna 28-02-2023

Ik koop graag via Bol.com omdat deze winkel werkt met betrouwbare partners. Een probleem met een stofzuiger is binnen korte tijd bijvoorbeeld weer naar tevredenheid opgelost. Pakjes komen altijd binnen de beloofde tijd aan, dus ik ben blij met BOL!

Wij zijn blij met jou, Anna! 🤩

M. Vijgen 28-02-2023

Bol.com is een webshop die doet wat hij beloofd. Altijd op tijd en is iets niet in orde nemen ze contact met je op. Ook bij ruilen of anders gaat alles keurig. Zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Je kan altijd op ons rekenen! 😁

Chris 28-02-2023

Grote keuze, scherpe prijzen, snelle bevestiging en informatie over levering.

Dankjewel! 🙂

Anita Stam 28-02-2023

Ik koop heel veel bij Bol.com, goede prijzen ruime keus en goede hulp als er iets niet goed gaat met de levering. zal er blijven kopen zolang ze op deze weg door blijven gaan

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Anita! 😊

Jaap 28-02-2023

De Apple adapter werd snel geleverd en werkt uitstekend! De adapter doet het uitstekend!
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Heel veel plezier met je bestelling, Jaap! :)

Karin 28-02-2023

Bol.com een betrouwbaar bedrijf,goede duidelijke mailwisseling.
Soms producten niet voordeliger, maar de luxe en handigheid van on-line bestellen is een groot pluspunt.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Vanuit je luie stoel kan je zorgeloos bij ons bestellen, Karin! 😄

videAD 28-02-2023

Altijd duidelijk wie wat en wanneer , scherpe prijzen en altijd de goede service .
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Je kan altijd op ons rekenen! 😊

A'mieke 28-02-2023

Erg tevreden over Bol.com. Soms niet de laagste prijs, maar vanwege de snelheid van leveren, het gemak van retourneren en de goede service bij vragen of bij problemen met een product, kies ik nagenoeg altijd voor Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

We worden er blij van dat je zo tevreden bent! 🤩

Tim 28-02-2023

Bol.com is het voorbeeld van hoe een online leverancier moet zijn. Zeer goede klantenservice, altijd levering op tijd, betrouwbaar en niet te pushy. Perfect, ga zo door!

Gaan we doen, Tim! 💪

Jan 28-02-2023

Goeie internetshop, Bol.com levert snel, heeft veel artikelen, retourneren is geen probleem, correspondeert uitstekend, kortom heel goed, ben al jaren klant.

Enorm bedankt voor de complimenten, Jan! 😄

Jaco 28-02-2023

Bestel heel veel bij Bol.com nog nooit problemen gehad, en als er iets niet goed gaat wordt dit probleemloos opgelost
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je geen problemen zult ervaren, Jaco! 😊

Aleida 28-02-2023

Een fijne internetshop, snelle service, netjes verpakt, kijk altijd eerst of Bol.Com het heeft

Bedankt! 🤩

Petra 28-02-2023

Fijne shop.bijna alles is verkrijgbaar.goede en snelle levering.en goede controle op de zending
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt! :)

Marina 28-02-2023

Ik bestel al jaren via Bol.com en ben heel tevreden. Ik ben zelf heel kieskeurig dus ik Google heel veel. Tot nu toe komt Bol.com altijd als beste en goedkoopste uit de bus. En mocht er ooit een klein prijsverschil bij hun bij zitten dan kies ik toch voor hun omdat ze en snel leveren en betrouwbaar zijn. Is er ooit ergens een probleem mee dan zijn ze bereikbaar en denken met je mee en proberen het mee op te lossen.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Marina! 🙂

Doki 28-02-2023

Altijd alles goed geregeld, nooit problemen gehad. Vaak is de levering de volgende dag na bestelling, dus heel snel. Ik ben al jaren tevreden over Bol.com.
Mocht je iets retour willen sturen, is dit ook simpel en snel. Zeer ruime keuze in artikelen.
Wat ik wel al een paar keer heb ondervonden, als Select-lid , dat er niet op zondag geleverd wordt,terwijl dit wel beloofd was. Dan bestelde ik op zaterdag, en zou het op zondag bezorgd worden. Helaas nog niet voorgekomen. Dat is het enige minpuntje.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Bedankt voor je review en je feedback over de Select service! We gaan ermee aan de slag 😊

El 28-02-2023

Al vele jaren klant bij Bol. Prima webshop. Snelle levertijden, die ook bij het product vermeld staan. Ik heb wel eens Bol cadeaubonnen waarmee ik betaal en dat werkt fantastisch. Geen omkijken naar. Goed geholpen door de klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😊

vivke 28-02-2023

Eerlijke prijs .Snelle levering.Op tijd geleverd zoals ze beloven
Top winkel

Bedankt! 😃

Ina Oubrie 28-02-2023

Nog altijd uitstekende ervaring bij Bol.com.
Ook bij de nevenpartners gelukkig alleen maar lof tot nu toe.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

We worden er blij van om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt! 😀

Peter 28-02-2023

Bol.com is ten eerste altijd goed te bereiken van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat. De medewerker(stiksters) zijn altijd vriendelijk en uiterst behulpzaam. Helpen met al je vragen en zoeken altijd naar een oplossing. Ik ben al ruim 10 jaar klant bij Bol.com en zal dat blijven. Dit bedrijf verdient een DUIM!
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Peter! 😊

Jan 28-02-2023

Bol.com is de beste internet winkel die ik ken en heb je een probleem dan word het direct en opgelost , makkelijk ,snel , betrouwbaar en goede producten . Ik winkel er graag dus van mij krijg je een 10 omdat ik niets heb aan te merken wat negatief is.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Enorm bedankt voor je mooie woorden, Jan! :)

Leo 28-02-2023

In deze tijd, waarin betrouwbaarheid absoluut niet vanzelfsprekend is, kan je Bol.com een enorm baken noemen. 99% Van de aankopen verlopen vlekkeloos, maar mocht het een keer fout gaan...dan lost Bol.com het in een oogwenk op. Retourneren is net zo eenvoudig als bestellen, betalingen staan meestal de volgende dag alweer op je rekening. Kortom...je bent geen nummer maar een klant....ook als je maar iets kleins koopt.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Leo! 🤩

Frank68 28-02-2023

Betrouwbaar bedrijf, doet wat 't zegt en levert goed. Af en toe gaat het mis via een leverancier van BOL, maar dit wordt altijd goed opgelost door BOL zelf, of de leverancier. De levering van 24-02 was weer uitstekend, zelfs vlotter dan was aangegeven. Kwaliteit goed, ervaringen duidelijk. Eén minpuntje vind ik altijd wel de veel te grote dozen waarin soms kleine artikelen worden verzonden.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestellingen zo snel mogelijk worden geleverd! 💪