Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Julien van Nieuwenhove 28-02-2023

Goede klantondersteuning - enorme keuze van producten - snelle leveringstijden - goede verpakking producten - Super !
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Wat een mooie woorden, Julien!

Kees Vrielink 28-02-2023

Toen ik voor het eerst kennismaakte met Bol.com was mijn gedachte: "Die gaat het niet redden in webwinkel land." Maar ik heb mij stevig vergist. Bol.com is inmiddels bekend bij iedereen in het hele land. Ik vergelijk Bol.com altijd met een ander groot warenhuis. Maar Bol.com is veel groter en veel prettiger om je aankopen te doen. Op de website is echt van alles te koop. De Winkel van Sinkel voor de internetgebruiiker. Het samenwerken met andere leveranciers vind ik een goed idee. Zo komen de kleintjes in deze verkoopwereld ook aan bod. Zoeken naar een artikel, bekijken en beoordelen, bestellen en afrekenen is een makkie. Zelfs ik ben er handig in en ik ben niet meer één van de jongsten. En dan wordt je aankoop bezorgd. Ik moet je zeggen dat ik nimmer de klantenservice nodig heb gehad om mij met iets te laten helpen. Het gaat goed zolas het gaat. Bol.com timmert ook aan de milieuweg in ons land. Dat zie je bijvoorbeeld aan het verpakkingsmateriaal. Mijn laatste aankoop? Een standaard voor mijn pas aangeschafte smertphone. (Opa gaat met zijn tijd mee.) En als ik alleen ben noem ik Bol.com stiekem "mijn Bolcommeke".

Mijn bolcommeke. Dit maakt mijn dag goed, Kees! 😁

Irene van Harten. 28-02-2023

Ben altijd heel tevreden met de levering van de bestelde producten. Op de juiste aangegeven tijd afgeleverd. kan vaak vinden wat ik zoek. daar ik niet makkelijk winkels kan bezoeken, is bol.com een uitkomst voor mij. vooral wat betreft boeken.etc.

De winkel voor Irene!

Jeroen 28-02-2023

Heldere website met een groot aanbod, in 1 oogopslag is de levertijd zichtbaar.
Goede betaal mogelijkheden.
Mijn favoriete online winkel
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

We zijn blij met klanten zoals jou, Jeroen.😉

EDS 28-02-2023

De website en de app zijn heel gebruiksvriendelijk. Aanbod is groot en prijzen meestal gunstig. Als er al eens een klacht is, dan wordt deze goed opgevolgd!
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Wat fijn dat je zo tevreden bent!

d.lente 03-03-2023

Ik heb al contact gehad met Bol.com , het schijnt te druk te zijn om retour snel te verwerken, in de voorwaarden van de bestelling staat dat je met 3 dagen het geld op je rekening hebt staan dus daar ga je dan vanuit…
Als een retour een aantal weken nodig heeft om verwerkt te worden kan het dus zo maar twee of drie weken duren voor je de betaling terug hebt en dat vind ik vreemd.
Het is misschien een aanname maar ik ging ervan uit dat na de ontvangst van de retourzending dat je daarna binnen drie dagen je geld terug hebt maar dat is dus niet het geval. Ik wacht gewoon rustig af tot ik het bedrag van €1400 terug heb maar ik kies volgende keer voor een betaling achteraf.

Inez 28-02-2023

Bol.com is een plek om heel veel producten te vinden die goed worden omschreven op duidelijke, overzichtelijke pagina's met BOL-layout.
Ook altijd fijn om de reviews onder de producten te lezen om echt de knoop door te hakken.
En wat fijn is: Komt het van Bol.com zelf, dan is het de volgende dag in huis. En dat is fijn.
Bij de BOL-partners duurt het gemiddeld 3-5 dagen. En dat is wat het is.
De klantenservice van Bol.com vind ik echt super; Ze zijn zeer behulpzaam, sociaal en meedenkend. Er is geen (lange) wachttijd voordat je iemand aan de lijn krijgt en dat vind ik super. Ja, daar kan menig klantenservice nog wat van leren! Ga zo door!

Nadelen: De BOL-prijzen zijn erg hoog geworden. Ik betaal jaarlijks voor Mijn Select om geen verzendkosten te hebben, maar die worden ruimschoots doorberekent in de verkoopprijs. En met de gebruikelijke winst die daar nog eens boven op komt worden de prijzen daarmee erg duur.
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Bedankt voor de mooie complimenten, maar ook jouw feedback nemen we mee!

Willy 28-02-2023

Heel veel keus en snelle bezorging! En je kunt ook nog achteraf betalen als je dat wenst. Wij zijn zeer tevreden over deze webshop! Een dikke pluim!!

Bedankt voor de pluim, Willy.😀

Baslag 28-02-2023

Prima uitgebreide online winkel. Met goede service. Snelle levering. Alleen de nieuwe zoekmachine is een drama. Voorheen altijd goede resultaten. Tegenwoordig krijg je uiteenlopende resultaten.

13 december 2022
Groot aanbod, duidelijke website en goede service. Plus een snelle levering en veel afhaal mogelijkheden. (AH)
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

Hugo 28-02-2023

Makkelijk bestellen goede service als er iets fout gegaan is wordt het opgelost kortom een 9.
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Bedankt voor de complimenten, Hugo.

Dirkje 28-02-2023

Veel keuze, levering op tijd en gratis bezorgd, alhoewel het daardoor soms even duur is als wanneer je het rechtstreeks bij externe leverancier besteld.
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Fijn dat je voor bol.com kiest, Dirkje.

Sandro Coppens 28-02-2023

Steeds correcte en stipte levering. De site is heel overzichtelijk en enorm gemakkelijk in gebruik. TOP

Wat een TOP reactie, Sandro.😉

Loes 28-02-2023

Snelle en fantastische service. Plus de advertenties op Facebook zijn fantastisch. Ik word blij van Bol
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Wij worden blij van jou, Loes!

geert&birgit 28-02-2023

steeds snelle levering en als er iets verkeerd gelopen is (wat altijd kan gebeuren ) steeds opgelost zonder enige vorm van discussie
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Als er iets misgaat, moet het opgelost worden!😀

Patricia Moerenhout 28-02-2023

Ik was niet 1 van de eerste klanten, maar naarmate de tijd vorderde ben ik toch beginnen bestellen. Zaken die elders niet te verkrijgen waren, een zeer grote diversiteit aan artikelen, duidelijke uitleg over het artikel enz. Tot nu toe gingen alle bestellingen vlot, werden netjes geleverd en als er al eens iets misloopt wordt dat meteen geregeld. Oh ja, Bol blijft zeer menselijk, onlangs vergat ik even iets te betalen, ik kreeg een herinnering en betaalde meteen. Niet dat je al meteen kosten moet betalen, DAT vind ik een prima service !! Een tevreden klant hier !
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Tevreden klanten. Daar doen we het voor!

Geertje79 28-02-2023

Heerlijk shoppen hier, vooral de uitgebreide omschrijvingen en revieuws trekken mij zeer aan. Wil altijd graag weten hoe andere over een product denken. Ook vind ik het belangrijk wat een product kan en niet kan en dat je ze kan vergelijken met elkaar.
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2023

Veel plezier met shoppen bij ons, Geertje.🛍️

Ed 28-02-2023

Zeer groot assortiment en wordt uiterst nauwkeurig afgewerkt. Mijn bestelling(en) wordt altijd op tijd en nauwkeurig geleverd. Lof hiervoor.

Heel erg bedankt! 🤩

Etiennr 28-02-2023

Er is voor welk artikel ook een ruim aanbod. De info bij bestelling is prima, levertijden worden stopt aangehouden en via mail gecommuniceerd. Betaling loopt vlot. Bij problemen vlot chatten. Wat wil je nog meer? Oh ja , de prijzen zijn interessant en vergelijkbaar met andere sites.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent! 😁

Robert1973 28-02-2023

Opgelet deze review behoort toe aan de verkooppartner Qlay

Was na een nog voortslepende kwestie waarbij bol als een partner wat echt niet kan op zoek naar een product die bij een andere verkooppartner aangeboden werd te weten Qlay.

En dan verdien je een eerlijke en mooie review

Een mooi breed assortiment van kwaliteit producten.
Waarbij de reviews overeenkomen met mijn eerste ervaring.
Waarbij mocht er iets niet goed gaan dit keurig word opgelost. Geen dozen schuiver !

Levert bestellingen af zoals je mag verwachten.
Dit vlot met ook de juiste levertijd

Er zijn geen minpunten.
Het heeft mijn vertrouwen terug gewonnen om bij een partner te kopen.

We zullen de complimenten aan Qlay doorgeven! 🙂

Lobo 28-02-2023

je vindt er praktisch alles, heel vaak tegen een goede prijs (altijd eerst checken, want sommige producten vind je toch elders goedkoper). Zeer correct qua communicatie, levering, betaling en bij eventuele probleempjes.

Bedankt! 😁

gerrit 28-02-2023

een snelle correcte service van zowel de toezending als de retourzending worden keurig en netjes verwerkt waarvoor hulde
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Gerrit! 😀

Tiff 28-02-2023

Heerlijk fijn online shoppen, er wordt snel geleverd en bij problemen, ben ik ook goed geholpen. Hele makkelijke site.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je vragen of problemen hebt! 😄

Anna 28-02-2023

Ik koop graag via Bol.com omdat deze winkel werkt met betrouwbare partners. Een probleem met een stofzuiger is binnen korte tijd bijvoorbeeld weer naar tevredenheid opgelost. Pakjes komen altijd binnen de beloofde tijd aan, dus ik ben blij met BOL!

Wij zijn blij met jou, Anna! 🤩

M. Vijgen 28-02-2023

Bol.com is een webshop die doet wat hij beloofd. Altijd op tijd en is iets niet in orde nemen ze contact met je op. Ook bij ruilen of anders gaat alles keurig. Zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Je kan altijd op ons rekenen! 😁

Chris 28-02-2023

Grote keuze, scherpe prijzen, snelle bevestiging en informatie over levering.

Dankjewel! 🙂

Anita Stam 28-02-2023

Ik koop heel veel bij Bol.com, goede prijzen ruime keus en goede hulp als er iets niet goed gaat met de levering. zal er blijven kopen zolang ze op deze weg door blijven gaan

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Anita! 😊