Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

GloriousBastard 27-12-2022

Ik ben fan!
Ruim assortiment aan de beste prijs en alles wordt correct afgehandeld!.
Ik surf tevreden terug .

Enorm bedankt! 😃

John Reijnders 27-12-2022

Ruime keuze,goede prijzen,makkelijk contact indien nodig.Tot nu toe niks als complimenten voor deze site.

Bedankt voor de complimenten, John! 😁

Heda 27-12-2022

Snelle levering, goede service en bij vragen wordt gelijk actie ondernomen, gigantisch assortiment. Ik bestel er graag

Dank voor je bestellingen en vertrouwen, Heda! 😁

P.vh 27-12-2022

Bol is betrouwbaar, en wat je wil zal je snel krijgen ook!!!.Precies zoals het hoort verweken ze snel je bestelling.Soms sneller dan je deze geplaatst hebt,want zeg nou eerlijk soms duurt kiezen tussen bepaalde producten het langst.De website is duidelijk en veelzijdig.Goede specificaties producten Afrekenen van je bestelling kan op allerlei manieren.
Cadeaubonnen beschikbaar,wie wil ze nou niet hebben of krijgen..Verzending altijd degelijk verpakt.
Helemaal top.Het is altijd feest als bol is geweest ;)
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

En wij vinden het feestje als je bij ons besteld! 🥳

Joop 27-12-2022

Het is een groot gemak om bij bol.com te bestellen. Je hebt alles vlug thuis. Iets niet goed of het bevalt niet, stuur het mooi weer terug. De laatste keer een warmtepompdroger gekocht en mooi de volgende dag gekregen en aangesloten.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Joop! :)

Eugenie 27-12-2022

Snelle levering na bestelling. Duidelijke omschrijving van het product op de site. Hebben alles in huis.

Bedankt! 😁

Bobby pindakaas 27-12-2022

Ik vind vooral de service van bol.com geweldig. Aantal keer gebeld over n terugbetaling of als n artikel nog niet binnen was, dan wordt er meteen gehandeld. Klantvriendelijkheid
Is echt top.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

En wij vinden het top dat je bij ons besteld! 😃

Wilma 27-12-2022

Bol.com zelf is een goeie site maar de leveringen via PostNL zijn serieus ondermaats . Dit is nu al de derde keer dat wij blijven wachten achter een pakje. Komt het of komt het niet??

Beste Wilma,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Jolanda 27-12-2022

Bij bol.com kun je vertrouwd een product aanschaffen. Is het een keer toch niet wat je er van verwachte kan het retour en krijg je gewoon je geld terug.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Dank voor je vertrouwen en aankopen, Jolanda! :)

Ben 27-12-2022

Bestel vaker wat bij bol.com. Altijd keurig verpakt en op de aangegeven tijd bezorgd. Mocht er toch iets retour gestuurd worden is dat geen enkel probleem.
Kortom… zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Samen met de bezorgdienst doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 😃

Jos 26-12-2022

Vlak voor de kerstdagen een keukenmachine besteld, die ondanks de kerstdrukte toch nog verrassend snel bij mij arriveerde.

Veel plezier met de nieuwe keukenmachine, Jos! 😁

J.G.van’t Hof 26-12-2022

Regelmatig bestel ik bij Bol.com,een fijn winkel.
Als er een probleem is ,wordt dat goed en snel opgelost.
Iets besteld wat niet goed is ,terug sturen is geen probleem en binnen drie dagen je geld retour gestuurd.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt dat je voor onze winkel kiest! 😃

A.J.R. 24-12-2022

Bol.com is een betrouwbare leverancier gebleken van vele uiteenlopende producten. Levertijd is meestal snel en in geval er een keer iets retour gaat wordt dat altijd soepel en vlot verwerkt. Deze door mij ervaren gang van zaken bieden een prettige zekerheid. Bij aankopen via internet wordt daarom meestal als eerste Bol.com geraadpleegd.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! :)

Zeer zeker ja 24-12-2022

Ik mag graag shoppen bij Bol. Com. artikels zijn er erg snel, en meestal goed. Toch gaat het weleens mis ligt niet altijd aan Bol.Com.
Ook de klant (ik) maak fouten, maar ruilen is nooit een probleem bij Bol.Com. En het word snel opgelost.
Verder wens ik alle medewerkers van Bol.Com fijne feestdagen en een heel goed uiteinde.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Enorm bedankt! Jij ook een hele fijne en mooie jaarwisseling gewenst! ✨

John 23-12-2022

bestel regelmatig bij Bol.com omdat er veel producten zijn van a tot z die zonder veel problemen worden geleverd . Hier hoeft je niet voor naar de winkels. Altijd alles netje gekregen. Daarom bestel ik nog altijd genoeg bij Bol.com.

Groetjes....
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Je kan altijd op ons rekenen, John! :)

Rob 23-12-2022

Zeer tevreden, makkelijk bestellen, goeie prijs en snelle levering. Ik bestel graag via bol.com
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Rob! :)

paul 23-12-2022

zeer tevreden over Bol.com/ snelle levering en aangeven leverdatum

al jare bij hun klant
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt dat je zo lang klant bij ons bent, Paul! 😃

Ringo3940 23-12-2022

Bol.com Select genomen voor snellere bezorging. Echter sowieso bij de laatste bestellingen hebben we meerdere dagen moeten wachten op levering. Dit kan te maken hebben met externe factoren maar daar heeft de klant geen boodschap aan als er beloofd wordt dat producten dezelfde dag, of de dag erop, geleverd worden. Bol.com kom na wat er beloofd word en houd je klanten daarmee tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt voor je review! :)

Rianne 23-12-2022

Zeer tevreden over Bol.com. Artikelen zijn heel makkelijk te vinden. Er is altijd wel een vervangend artikel als de 1e keus niet beschikbaar is. Meer dan uitstekende klantenservice, deskundige, behulpzame en leuke medewerkers. Kortom die 10 is echt verdiend!

Heel erg bedankt voor de 10, Rianne! 😃

Anita 23-12-2022

Bestellingen altijd goed en snel geleverd.
Is er een probleem, dan wordt deze correct afgehandeld..
Zeker aan te raden om hier te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

Mocht je problemen ervaren, dan kan je altijd terecht bij onze klantenservice, Anita! 😃

Charelle 23-12-2022

Producten zijn de meeste tijd goed beschreven. Kunt na de bestelling makkelijk contact opnemen met de leverancier, lukt het niet springt bol.com in. Retourneren is makkelijk en snel. Duidelijk overzicht en de zoekactie geven goede resultaten
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Charelle!

Brigitte 23-12-2022

Steeds correcte opvolging en levering. Ook goede beschrijving van de artikelen.
Eenmaal niet op tijd geleverd. Probleem bij leverancier en niet bol.com
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Sandra 23-12-2022

Bestellingen gaan altijd prima via bol.com.. en als er wat is is er een vriendelijke klantenservice om je te helpen. Bestel hier erg graag m'n spullen.
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

En wij vinden het erg fijn dat je bij ons besteld, Sandra! 😃

Luc V 22-12-2022

steeds tijdig geleverd, bij eventuele problemen zorgen ze ALTIJD voor een oplossing.
nu nog zorgen voor steeds de goedkoopste te worden dan ontvangen jullie een 10!!
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

Ontzettend bedankt voor je review, Luc! :)

Henk 22-12-2022

Toch nog even een vervolg op mijn review van 20-12-2022.
Gisteren alle 2 de pakketten ontvangen.
De postbode gaf aan dat het nieuwe sorteersysteem niet en zelfs onvoldoende werkt en dat hierin de verklaring gezocht moet worden waarom ik een mail had gekregen dat mijn 1e pakket reeds was bezorgd, dit terwijl er helemaal niets was bezorgd.
Ik vertelde hem dat ik bijzonder blij was hem te zoen en dat hij zich niet hoefde te verontschuldigen.
Wel blijf ik bij het standpunt dat met grote stelligheid wordt vermeld, dat wanneer iets op voorraad is, dat het de volgende dag wordt bezorgd......enige terughoudendheid hierin is op zijn plaats. V.w.b. het 2e pakket, Post nl moet stoppen te vermelden dat zij onderweg zijn terwijl dit geenszins het geval is. Ik heb tot 22:00uur gewacht en niemand is gekomen. Ook de melding van de dag ervoor is voor rekening van Post nl.........waarin werd vermeld dat zij onderweg waren. Ik wil hierbij mijn excuus aan bieden voor mijn vervelende reactie richting bol.com terwijl dit geheel voor rekening moet worden gehouden bij Post nl. Mijn vrouw kan haar cadeaus met de kerst tegemoet zien.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

We zijn blij dat het is opgelost, Henk! Hopelijk is je vrouw erg blij met de cadeaus! 😃