Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Mahmoud 27-12-2022

Bol.com is de beste webwinkel die ik gezien heb. Ze zijn betrouwbaar en de klant heeft altijd goede overzicht over de status van de bestelling en de levering... Aanrader
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

archphilos 27-12-2022

op tijd geleverd en altijd keurig in de afhandeling, ook bij klantcontact. En prettig dat je ook achteraf mag betalen.

Bedankt voor je review! 😀

Kim 27-12-2022

Ik ben erg tevreden over Bol.com.
Ik shop hier regelmatig. Bestelling worden snel en goed geleverd. Veel keuze in prijs, assortiment en kwaliteit. Ook handig als je Select klant bent en je vaak net als ik last minute nog een cadeautje moet kopen maar geen tijd hebt om te winkelen. Als Select klant heb je nog meer voordelen en meer keuze in levering momenten.
In het verleden ook een keer iets ter reparatie op gestuurd en dit werd zonder problemen verholpen en keurig opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Kim! :)

Veerle 27-12-2022

Is altijd leuk om te winkelen bij bol. Com veel keuze, netjes geleverd dus tevreden klant 🙂
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Wij vinden het altijd leuk als je bij ons besteld, Veerle! 🥳

Winkel voor plezier en benodigheden 27-12-2022

Deze shop (Bol. Com) winkel ik graag.
Hebben veel in huis en anders via een andere winkel. Is er iets niet goed kun je het terug sturen.
Al met al een plezierige winkel waar je een mooie tijd kunt winkelen voor elk wat wils.

Bedankt! 😊

Andréas 27-12-2022

Geruime tijd koop ik bij bol.com. Eerst alleen maar films. De laatste tijd koop ik ook andere dingen. Wat ik fijn vind aan bol.com is dat als er een probleem is, het altijd goed opgelost wordt. Dat komt met name door het personeel aan de andere kant van de lijn. Zij luisteren goed en komen met uitstekende oplossingen. Weten ze het een keer even niet, dan komen ze altijd kort daarna op terug. Probleem alsnog verholpen.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Bij problemen of vragen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Ingedp 27-12-2022

Heel dikwijls de beste prijs voor hetzelfde product en altijd geleverd zoals beloofd met post.nl.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Patrick 27-12-2022

Ik bestel al geruime tijd via Bol.com en kan me hier goed vinden. Ik vindt er meestal waar ik naar op zoek ben . Ik kan het zeer makkelijk bestellen en betalen en mijn producten worden altijd op tijd en met zorg geleverd. Echte aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Patrick!

Geertje Peggeman 27-12-2022

Blij met bol.com. prijzen over het algemeen redelijk, goede service en vlotte bezorging.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Wij zijn blij met jou, Geertje! :)

rene 27-12-2022

korrekt en gewoon goed alles altijd goed op tijt gelevert en goed verpakt als er een probleem is word het opgelost super

Heel erg bedankt! 😊

Agatha 27-12-2022

Geweldig vind ik Bol.com.. alles lekker simpel te vinden op deze site. Je order krijg je vaak de volgende dag al binnen. Retourneren gaat gemakkelijk zonder gedoe. Super!!!
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Wij vinden het geweldig dat je bij ons winkelt, Agatha! 🥳

Rtrider 27-12-2022

Over het algemeen tevreden maar af en toe, twee keer dit jaar, gaat een bestelling de mist in.
Dd eerste keer elastiekjes 2cm diameter besteld maar de gewone +8cm gekregen. Retouraanvraag werkte prima, Bruna bewijs van retourzending ontvangen. Nooit ontvangen door BOLpartner…. Gelukkig maar drie Euro foetsie.
Voor de Kerst een kleurboek voor Volwassenen besteld. Grootte van het geleverde komt niet overeen, veel kleiner, dan bij bestelling aangegeven. Ontvanger heeft Kado-pakket al opengemaakt en is tevreden. Eind goed, al goed ……
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Fijn dat de ontvanger van het cadeau alsnog tevreden is! 😊

Remco de Boer 27-12-2022

Al jaren klant bij bol.com en nooit problemen. Klantenservice goed bereikbaar en vriendelijk. Evt problemen worden zonder problemen verholpen. Bol is niet altijd de goedkoopste maar ondanks dat 8 van 10 aankopen die ik doe online zijn via Bol. Al is t vanwege de betrouwbaarheid en goede klantenservice zou ik Bol zeker aanbevelen.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Remco! :)

M. van Staveren 27-12-2022

Een heel mooi en groot assortiment. Alles wordt keurig verpakt en heel snel geleverd.
Fijne aanbiedingen komen regelmatig voorbij.
Bol.com is zeker een aanrader.

Bedankt! 😁

Quality Manager 27-12-2022

Ik koop al jaren bij bol.com. Ben dan ook erg tevreden over de website, de bestellingen waarvan je goed op de hoogte gehouden wordt. Ook eventuele problemen worden door de klantenservice netjes, correct en snel opgelost. Ik ben nu al een paar jaar select lid van Bol.com maar het bevalt me prima. Het scheelt echt wel veel. Ook de aanbiedingen zijn altijd wel goed en gemakkelijk te bestellen. Ook kun je nog betalen na ontvangst van het pakket. Dan kun je eerst controleren of het heel en in goede staat bij je is aangekomen. Ben erg tevreden over Bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Bedankt dat je al zoveel jaren bij ons besteld, dat waarderen we heel erg! 😀

Super tevreden klant 27-12-2022

Erg tevreden. De bestelling gaat makkelijk, meteen bevestiging en je wordt goed op de hoogte gehouden van de volgende stappem.
De bestelling wordt snel geleverd en wanneer het toch niet goed is. Gaat de retour ook prima.
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😁

John 27-12-2022

Enorme keuze en een enorm assortiment. En bij een konflict bij een verkoper word het keurig opgelost door bol
Officiele reactie van Bol.com 29-12-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! 😁

Kaatje 27-12-2022

Heel snel en gemakkelijk in enkele clicks. Snel betaald (al is overschrijven geen optie meer), maar met qr heel gemakkelijk. Goede mails, steeds op de hoogte van pakjes. De verschillende leveranciers voor zelfde product zou ik willen kn vergelijken. Duidelijk.

Bedankt voor je review, Kaatje! 😁

Ellen H. 27-12-2022

Ik ben al lange tijd klant bij bol en intussen ook Select klant. Ik ben blij met het grote aanbod en de verschillende aanbiedingen en promoties; als je goed uitkijkt kan je soms flink besparen. Ik ben daarnaast erg tevreden van hun service na verkoop. Steeds doen ze hun uiterste best het op te lossen voor je.. De klantendienst is makkelijk te bereiken.
Tenslotte vind ik het fijn dat men erg snel levert , staat er duidelijk bij binnen welke termijn je het product kan verwachten, dit is altijd correct geweest.

Wij zijn blij met je, Ellen! 😃

Immi 27-12-2022

De 7 komt alleen door laatste tijd. Waarom werkt cadeaubon niet? Dan moet je maar ‘praten’ met de computer die er nooit wat van snapt. De codes zijn ook heel lang en klein geschreven! En wat met de partners? Moeilijk om dan pakje terug te sturen, heb nog steeds geen bericht! (Over de trui) Maar nu spreek ik over de laatste maznd, daarvoor alles prima. Kom Bol, word weer als vroege!
Ik bestel vaak, en heb nu denk ik maar 2 keer iets terug gestuurd
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt voor de review en de feedback! 😀

Antoine 27-12-2022

Ik ben vooral zeer tevreden over het grote aanbod waarbij je altijd de juiste keuze vind. De goede aanpak en vooral de snelle leveringsservice van het bedrijf. Goede kommunicatie is ook een belangrijk punt waarbij ze goed scoren.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden met ons bent, Antoine! 😁

b m fokkema 27-12-2022

Fijne webwinkel met een enorm assortiment, goede service, leuk spaarsysteem en vaak gratis verzenden
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Fijn dat je blij bent met onze service! 😁

Lilou 27-12-2022

Ik ben zeer content van BOL .
Altijd snelle levering zoals beloofd.
Je vind alles op de website.
Goede service en na service.

Wij zijn ook content met jou, Lilou! 😀

Mees Van Veenendaal 27-12-2022

Ik bestel al langer op bol.com en ze hebben eigenlijk wel alles en heel veel verschillende soorten en maten. Ik ben dan ook zeer tevreden na elke bestelling die ik maak
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt dat je al langer klant bij ons bent, Mees! :)

D. 27-12-2022

Je kan er bijna alles vinden. Levering via de Albert Heijn is erg prettig, want je hoeft niet thuis te blijven.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! 😊