Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Jessica 03-01-2023

Een artikel, kleuren op nummer, was niet in orde. De nummers op het doek kwamen niet overeen met de kleuren verf en er misten kleuren. Het schilderij was een kerstcadeautje voor mijn dochter in Denemarken, dus niet zomaar terug te sturen.
Tegoed gekregen incl. verzendkosten, om een nieuw schilderij te kunnen kopen en weer op te sturen. Echt superlief!!
Medewerker was erg vriendelijk en doortastend. Dankjewel Bol.com!!
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Wat fijn dat het is goed gekomen. Hopelijk was jouw dochter hier erg blij mee! 🎁

Faye 03-01-2023

Hele goede ervaring met Bol.com
Assortiment is heel divers en de levertijden zijn super
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Bedankt voor de mooie woorden, Faye!🤗

Maria 03-01-2023

Snelle bezorging makkelijk eventueel om te ruilen goede klantenservice.
Netjes verpakt geven track en trace ook door via e mail kortom fijne betrouwbare internetsite.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. 😃

Luuk van Esschoten 03-01-2023

wij zij erg blij met de winkel Bol.com we kunnen er alles vinden wat we zoeken en dankzij de meerdere bedrijven kun je daar ook terecht voor een goede prijs van je product.
duidelijke afspraken worden er gemaakt en een snelle levering.
en een gebruiksvriendelijke website

Wij zijn ook erg blij met jou, Luuk! 👏

Sylvia 03-01-2023

Bol.com is een platform dat zaken doet met dropshippers. Daarnee is de betrouwbaarheid gedecimeerd. Geen zin meer om uit te zoeken of de leverancier betrouwbaar is.
En nee, de winkel hoeft niet met me te bellen. Ze mogen in plaats daarvan de bedrijven met wie ze zaken doen screenen.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Sylvia!

Jacq 03-01-2023

Goede internet site. Snelle levering. Duidelijke communicatie over leveringstermijn en leveringspartners. Misschien niet altijd de goedkoopste, de goede service, correcte afhandeling bij defecten en retourneren maakt kleine prijsverschil voor mij niet het belangrijkste.

I
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Bedank dat je kiest voor onze webwinkel, Jacq!

Anja 03-01-2023

Bol.com super, fijne site en alles goed te vinden, snel besteld en ook geleverd, keurig verpakt ook, is er toch iets mis of kapot dan heel makkelijk te melden en een nieuwe product geleverd dus top
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Enorm bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons, Anja! :)

Annemarie v Leeuwen 03-01-2023

Een dikke vette 10 van mij nooit problemen met bol.com en als er wat is dan lossen ze dat netjes op maar je krijgt altijd je geld terug van ze daarom bestel ik bijna alles daarzo voor de goeie service gr Annemarie

Ontzettend bedankt, Annemarie! 😁

Margriet 03-01-2023

Snel een bevestigingsmail van je bestelling, men gaat heel snel met je bestelling aan de slag ,MeN stelt je snel.op de hoogte als de bestelling verzonden is ! En achteraf betalen is mogelijk en de betaling is snel en simpel te doen via de betalingsmail die men stuurt zodra het product verzonden is !
Is iets niet op voorraad dan kan je er instellen dat je een mail wil ontvangen zodra het product weer op voorraad is !
Topsite met veel mogelijkheden!
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Geweldig dat je zo blij met ons bent, Margriet! :)

Jos 03-01-2023

Goede webshop met enorm gevarieerd aanbod. Vaak laagste prijs. Vlotte verzending. Ben ook blij met de Select mogelijkheid

Bedankt voor je review en je vertrouwen, Jos! 😃

Tinus 03-01-2023

Ik ben zeer tevreden over bol.com
De service is goed. Klopt als ze de leverdatum aangeven. En als er iets fout gaat dan wordt dat keurig hersteld!!
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

We vinden het super dat je zo blij bent met onze service, Tinus! :)

Jan 03-01-2023

Bol levert of bemiddeld een breed scala producten en goederen die elk voldoen aan hoge kwaliteit eisen. De prijzen zijn meestal scherp ! Leveringen zijn doorgaans snel en meestal correct, kortom goed bedrijf !

Bedankt! 😁

Nel 03-01-2023

Ik bestel graag bij bol.com omdat het assortiment ruim is, snelle levering, goede communicatie en de klantenservice is heel erg vriendelijk en behulpzaam!.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! :)

Rene298 03-01-2023

De jaren sinds we lid zijn van Bol.com zijn alle bestellingen naar alle tevredenheid geleverd. Dat geld voor de snelle levering ongeacht door partners als Bol. En ook de verscheidenheid aan artikelen.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Enorm bedankt dat jullie al zo lang klant bij ons zijn! 😃

Annelies 03-01-2023

Ik bestel graag bij Bol.com omdat ze een ruime sortering hebben. Artikelen worden snel geleverd. Goede communicatie wat betreft de leveringsdatum.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Emmie 03-01-2023

Bestellen bij Bol.com is eenvoudig en duidelijk. Je kunt de bezorging naar wens laten komen. Als er iets niet goed is gegaan is de klantenservice goed bereikbaar en altijd vriendelijk en meedenkend.
Ik bestel graag bij Bol.com omdat het assortiment heel groot is en de bezorging snel.
Ik beveel bol.com dan ook zeker aan!!

Bedankt! 😁

John 03-01-2023

Goede service en 90 procent van de geleverde producten zijn in orde. als dat soms niet zo is is er altijd een oplossing voorhanden.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, John! :)

Familie Schneider 03-01-2023

Bestellen via Bol.com is bij ons naar alle tevredenheid gegaan. Als er toevallig iets mis was met een item, dan werd dat altijd netjes opgelost. Dit is voor ons de reden om toch vaak weer bij Bol te shoppen. Ook het feit dat je de leveringen vaak kunt plannen is daar een groot voordeel.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Izmee 03-01-2023

Na een fout van Bol kan ik de kosten betalen. Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord. Heel veel heen en weer
gemaild , maar ze lossen het probleem niet op.
Niet te snappen van zo'n groot bedrijf.
Helemaal klaar mee!!

Beste Izmee,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Jan 03-01-2023

Doen altijd wat ze beloven. Je wordt goed geinformeerd over de voortgang van verzending en ook klachten worden goed afgehandeld.

Je kan altijd op ons rekenen, Jan! 😁

Missy 03-01-2023

Alles makkelijk te vinden via de zoekbalk en altijd op tijd de levering als die ongelukkig vertraging oploopt krijg je bericht erover ,de productinformatie is ook goed te vinden en de beschrijving zeer duidelijk
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Fijn dat je zo tevreden bent met ons! :)

Louisa 03-01-2023

Ik ben ontzettend blij met Bol.com vlotte levering door bol en partners
Duidelijke beschrijving en zeer divers
Van kleding tot meubelen en van toiletpapier tot witgoed
Als er iets retour gestuurd word dan houden ze je duidelijk op de hoogte
En als er iets fout gaat lossen ze het snel vakkundig en op de juiste manier op
Voor mij gaat er niets boven Bol als het er op aan komt

Wij zijn blij met jou, Louisa! 😁

Erik 03-01-2023

Vooral het gemak (betalingsmogelijkheden, Select, centraal inkoop punt en de voorwaarden) is geweldig.
Geen gedoe.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Bedankt voor de complimenten, Erik! :)

Astrid 02-01-2023

altijd snelle levering bij een probleem is dit ook snel opgelost. Ook de leveranciers die via Bol.com verkopen gaat makkelijk en snel.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Trudie 01-01-2023

Slechte zaklozestofzuiger Miele. Cw1 boots. Zuigkracht slecht, loopt heet als ik de kamer, keuken en trap heb gezogen dan moet ik hem even uit laten staan. Heel veel ergenis. De stifzuiger is 1 jaar oud.
Officiele reactie van Bol.com 02-01-2023

Beste Trudie,

Dank voor je review. Met het doorgegeven e-mailadres kunnen wij helaas geen account terugvinden in ons systeem. Ik wil je vragen om je klacht en een bestelnummer of klantnummer te mailen naar klantenservice@bol.com. Ook kan je ons telefonisch bereiken op telefoonnummer: 030 310 4999. Mijn collega's helpen je dan graag verder.

Natalya van bol.com