Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Anne 21-12-2022

Prima webshop/platform. Ook de resellers houden zich prima aan de Bol.com standaard. Retourneren is nooit een probleem zelfs als het mijn eigen schuld is omdat ik de beschrijving niet zorgvuldig genoeg gelezen heb. Geen probleem.
Voor de communicatie hebben ze naar mijn idee een hele goeie toon gevonden. Al met al heel prettig

Heel erg bedankt voor je review, Anne! 😃

Anne 20-12-2022

Ik vind Bol.com ideaal voor het bestellen van wat ik wil/nodig heb, geen eindeloos gesjok en zoeken in winkels ook al kan dat wel eens gezellig zijn.
De snelheid van de levering hangt af van degene die het levert vaak gaat het snel tenzij het artikel even niet beschikbaar is of vanwege drukte meer tijd nodig is voor de levering van mijn pakket.
Retour bij Bol.com is ook goed geregeld dat betekent geen gezeur enzo :) Gewoon je pakket weer retour in de originele verpakking en voor je het weet heb je het betaalde geld weer op je rekening. Ik vind Bol.com " TOP,,
Officiele reactie van Bol.com 21-12-2022

Bedankt voor je mooie woorden! 😃

Vanessa 20-12-2022

Snelle aflewering en bij retour snelle en flinke dienst. Klant word constant via email op de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden.

Fijn dat je zo tevreden bent, Vanessa! 😃

Cees 20-12-2022

Ik koop al een aantal jaren bij Bol naar tevredenheid. Mocht er eens iets fout gaan dan wordt dat correct en snel opgelost door Bol.
Ook prettig vind ik de snelheid van levering, ze doen wat er beloofd word. Omdat ik gebruik maakt van select hoef ik nooit te kijken naar de verzendkosten. Ook een voordeel vind ik.
Een klein minpuntje vind ik dat als je een product zoekt en denkt gevonden te hebben, er steeds vaker 'niet leverbaar' gemeld wordt.
Officiele reactie van Bol.com 21-12-2022

Dank dat je al zo lang klant bij ons bent, Cees!

Dree H 20-12-2022

Ik bestel regelmatig dvd's of spullen voor persoonlijke hygiëne en dat bevalt me goed. Over het algemeen heb ik de spullen binnen 1 of 2 dagen. Als het langer duurt krijg ik daar bericht van.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden over geleverde diensten en producten.

Franske Plezier 20-12-2022

Ik ben al enkele jaren klant bij Bol.com en tot op vandaag totaal geen spijt van. Deze shop is zeer betrouwbaar en komt stip haar afspraken na. Wat mij betreft mag ze nog heel lang bestaan.

Fer 20-12-2022

Op zich heel tevreden met bol.com, maar onlangs kreeg ik de melding dat er een bestelling geannuleerd en dat zou ik zelf hebben gedaan. En dat was NIET waar.
Contact met bol.com en die konden mij niet helpen. Ik moest de bestelling maar opnieuw doen. Maar ja, toen was in een keer het artikel €20,- duurder geworden.
Ik weet zeker dat dit de reden was dat bol.com zelf de bestelling heeft geannuleerd en beweerd dat ik dat was.
Vuil spel!!

Hoffa 20-12-2022

Hebben select gekocht voor 1 jaar. Een bezorging voor zondag zou tussen 10:00 en 20:00 uur bezorgd worden en na de gehele dag thuis te moeten blijven kregen we om 19:30 bericht dat ze ons gemist hadden. Niemand aan de deur geweest (camera opnames bij voordeur voor zekerheid ook nog gecontroleerd). Helpdesk was niet behulpzaam en pakje werd maandag overdag bezorgd en helpdesk probeerde mij door te verwijzen naar PostNL om een klacht in te dienen wat incorrect is.

Winderickx Lolalou 20-12-2022

De beste producten aan een correcte prijs. Snelle levering en afhandeling bij elk product.
Heel blij met mijn aankopen.

Leo 20-12-2022

Was heel te vreden over bol.com , maar bij de laatste 2 bestellingen gong het mis. Reden: batterijen zouden niet geleverd worden wegens transport schade. Retour bol.com.
Dit heeft bol.com gemeld. Dit zou gecrediteerd worden binnen twee dagen. Wilde ik het toch snel hebben, dan opnieuw bestellen. Gedaan volgend dag de nieuwe levering. Wat schets mijn verbazing. Oude levering wordt 5 dagen later toch geleverd. Waarom eerst zeggen het wordt gecrediteerd. Jammer. Laatste bestelling tochtstrip is vertraagd. Vertraging duurt wel heel lang. App gestuurd dit is goed opgepakt. Kreeg antwoord dat ik het bij een andere firma kon bestellen helaas 2x zo duur. Jammer dat dit niet anders is op gelost. Dus lokkertjes die niet geleverd kunnen worden. Jammer.

Hugo 20-12-2022

Uitgebreid assortiment en keuzemogelijkheden. Steeds snelle levering. Afhandeling bij ''retour'' gaat heel vlot en correct.
De prijzen zijn redelijk. ''Gratis verzending'' zit echter meestal in de prijs inbegrepen...

HanneSauternes 20-12-2022

Product aangekocht bij een partner van bol, er was een geschil tussen de verkoper en mezelf. Bol zou bemiddelaar op de case zetten, is nooit gebeurd. Heb weken gewacht verschillende keren gebeld bol deed niets aan de situatie. Uiteindelijk product verplicht moeten betalen inclusief herinneringskosten. Van bol zelf niets meer gehoord.

Wilma 20-12-2022

Makkelijke site, snelle levering, keurige afhandeling.
Ik ben een zeer tevreden klant.
Eigenlijk bestel ik bijna alles via deze webwinkel

Willem70 20-12-2022

Bol.com is een prima webshop, waar de klant zich kan uitleven in de vele producten die er te vindenzijn. Wat je ook zoekt het is er altijd tegen een goede prijs. Ze doen wat ze beloven met de levertijd, en dat is super! Ik ben een tevreden klant. probeer het en je zal tevreden zijn.

Mj 20-12-2022

Bij bol. Com zit ik altijd goed. Ze zijn eerlijk en behulpzaam. Er waren problemen maar ze hebben deze goed opgelost.

Vera Joustra 20-12-2022

Ik ben heel tevreden, wordt netjes op tijd bezorgd!
Aardige bezorgers!
Iets terug sturen, geen probleem, krijg het bedrag snel terug gestort op mijn rekening.

Peter Deenen 20-12-2022

Telefoonhoesje besteld, war echter bij levering een niet functionerende ritssluiting had. Bericht gestuurd en zonder mitsen of maren een nieuw toegestuurd gekregen, hoefde het defecte exemplaar niet eens terug te sturen. Dit werd rechtstreeks door de leverancier gedaan, nadat ik Bol een bericht gestuurd had. Chapeau voor de snelle afhandeling en aan de leverancier dank voor de coulance.

OPLICHTERS 20-12-2022

3 weken geleden een klacht ingediend over een verkeerd model televisie dat ik heb ontvangen van een verkooppartner van bol.com. In januari 2021 een Samsung Smart televisie besteld op bol.com. Deze werd een dag later geleverd door Quick goods. Bij levering bleken er twee etiketten op de doos te zitten, één met Hongaarse tekst en een sticker waarop in het NL Benelux model stond. Meteen de bol.com klantenservice gebeld. Zij garanderen mij dat ik het juiste model televisie heb ontvangen. Gerust gesteld neem ik de televisie in gebruik. Tot begin december 2022 de televisie ermee ophoudt. Aangezien het binnen de twee jaar fabrieksgarantie valt, heb ik contact opgenomen met Samsung NL. Zij vertellen mij dat ik een Europees model televisie heb en dat zij hem dus niet repareren. Tot mijn grote verbazing, want dit stond niet op mijn factuur of de orderbevestiging. Hier begint de ellende! Contact gezocht met de klantenservice van Quick goods en bol.com. Klantenservice Quick goods niet te bereiken, telefoon gaat over, maar wordt NOOIT opgepakt. Contact formulier ingevuld op hun 'website'. Ik krijg als reactie dat ik mijn televisie moet opsturen en dat ik hem 10 weken kwijt ben! Dit zaakje stinkt aan alle kanten. Ondertussen lees ik online negatieve reacties van klanten die ook gedupeerd zijn. Klanten die hun televisie opsturen en nooit meer terug zien! Dat gaat mij niet gebeuren, dus ik rijd zelf naar Capelle aan den IJssel, naar het adres dat op het retourlabel staat. Ik kom aan op een industrieterrein met verlaten kantoorpandjes. Geen kip te bekennen. Loop al 3 weken te mailen en bellen met de bol.com klantenservice. Mensen worden opgelicht waar ze zelf bij staan, maar het interesseert bol.com niets! Een hele koude douche voor Quick goods en de bol.com klantenservice! Ben voor 700 euro opgelicht en ik heb een kapotte televisie, waar ik nergens mee terecht kan!

Lenny 20-12-2022

Heel veel keus en altijd precies op de afgesproken tijd bezorgd en met select ook nog eens gratis! Voor mij DE webwinkel

Beatje1959 20-12-2022

ik bestel regelmatig producten en altijd netjes op tijd bezorgd en als er een probleem is wordt het uitstekend opgelost dus voor mij is boll.com een uitkomst heel tevreden met alles wat ik tot nu besteld heb. Dus al met al een super webwinkel waar je bijna alles kunt bestellen Top

Henk 20-12-2022

Vandaag 20-12-2022 een mail gekregen dat om 14:24 mijn bestelling door de brievenbus was bezorgd. Op de mat veel kerstkaarten en wat post gevonden, maar niet mijn bestelling van bol.com (kerstcadeau voor mijn vrouw) aangetroffen.
Bol.com gebeld en deze mail mededeling voorgelegd. Volgens de vriendelijke medewerker krijgen zij vaker deze meldingen dat e.e.a bezorgd is, maar dat dit feitelijk nog moet gebeuren. Hier zit ik nu........volgens Post-nl bezorgd maar in werkelijkheid niets ontvangen. De medewerker gaf aan dat ik wat geduld moet hebben en dat ik ervan uit mag gaan dat de bestelling vanavond en anders morgenochtend alsnog geleverd gaat worden. Ik vind dit niet acceptabel.

jan ruurd de jonge 20-12-2022

Uitmuntend aanbod, zeer toegankelijke website en prima prijs kwaliteit verhouding van het gebodene. Heb j.l. vrijdagavond een vaatwasser besteld die zaterdag geleverd werd waarbij er prima service werd geboden door de bezorger. Ik werd voortdurend op de hoogte gehouden van het verloop van..en het uiteindelijke tijdstip van de aflevering.. KLASSE!
De vaatwasser voldoet aan alle verwachtingen, en was bij BOl echt de goedkoopste....

Hans 20-12-2022

Over het algemeen snelle en betrouwbare levering. Vrij goede communicatie. De laatste keer een infrarood rood verwarmingskleed gekocht. Levering zou binnen 2 weken zijn, maar kwam al binnen 2 dagen. Ook weer een goed product.

Max Sr 20-12-2022

Veel producten, doorgaans snelle en correcte levering. Prima klantenservice. Duidelijk en gebruiksvriendelijk account waar je als klant zelf veel kunt regelen!
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Max!😃

Sylvia 20-12-2022

Bol.com is een website waar ik vol vertrouwen kan winkelen. Een groot assortiment. Makkelijk te navigeren website. Gegarandeerde retour wanneer producten niet 100% is wat je zocht
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Sylvia! :)