Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Hannah 20-12-2022

Ten eerste is van alles te vinden op Bol.com voor eerlijke prijzen! Daarnaast is het duidelijk wanneer je jouw pakketje in huis kan verwachten. Tot slot, lossen ze eventuele fouten in de levering snel en passend op. Zeker een goed bedrijf dat een 10 verdiend.

Enorm bedankt voor de 10! 😃

cphart 20-12-2022

Goede service en aftersales, ook als een artikel beschadigd is, makkelijk retourneren
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

We vinden het fijn dat je zo blij bent met onze service! :)

Annie Amsterdam 20-12-2022

Tegenwoordig is niet alles meer in winkels (in de buurt) te koo0p. Bij Bol.com slaag ik altijd, je kunt er de gekste dingen kopen.
Ik vind het een betrouwbare organisatie, nooit problemen mee gehad, ondanks zeer veelvuldig gebruik.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Annie! :)

Gerrit K 20-12-2022

altijd een vlotte verzending en goede afwikkeling. Ook de eneige klacht van dit jaar is prima opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Samen met de bezorgdiensten doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Gerrit! 😃

L.G. 20-12-2022

Webshop met groot assortiment( al dan niet van partners) en met een goede zoek mogelijkheid
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! 😃

Johan 20-12-2022

Het is een winkel voor alle gemakken je besteld met 1 druk op de knop en retourneren is super makkelijk en eenvoundig ze leveren binnen de aangegeven tijd prijs is meestal nog een van de goedkoopste ook gaat er nooit wat mis met je bestelling voor mij een super winkel !!

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Johan! 😃

Bamps Erik 20-12-2022

Zeer degelijke winkel; snelle service en vooral correct. Bovendien kan je er terecht voor bijna alles.

Bedankt! 😃

Lisa 20-12-2022

Bol.com is ideaal om alles dat je maar nodig hebt te bestellen! Groot aanbod en een goede prijs kwaliteit verhouding. Verder een goede service en snelle levering!
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

We vinden het fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Lisa! :)

Yvonne 20-12-2022

Bol.com is gewoon een" Top" winkel.....wat betreft groot assortiment ook voor iedereens beurs.....kwaliteit.....en goede service...... klantvriendelijk!!
Ben niet" voor niks" al jaren klant bij Bol.com!!
Gewoon in 1 woord "TOP"
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bijkomen, Yvonne! :)

Bol.com to go 20-12-2022

Bol. Com doet wat het beloofd.
Bestellingen doen is eenvoudig.
Het volgen van je bestelling is easy.
Aflevering door select gewoon klasse. Kortom het is een plezier te shoppen via Bol.com

Bedankt! 😃

Een perfecte wasmachine 20-12-2022

Een goede website, wasmachine Miele WSF363WCS gekocht tegen een heel goede prijs.
Perfecte levering, geplaatst door uitstekend en gemotiveerd personeel, en een uitstekende klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Heel veel plezier met je nieuwe wasmachine! 😃

gilbert 20-12-2022

alles word goed afgeleverd en op tijd goed producten ben zeer tevreden en zal zeker nog andere producten aan popen
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Gilbert! 💪

Bets 20-12-2022

Bol heeft alles, en doet er alles aan om snelle en goede service te leveren.
Ik bestel al jaren bij bol en heb nog nooit een klacht gehad.
Ga zo door Bol.

Gaan we doen! 💪

RS 20-12-2022

Alles goed geregeld en eigenlijk nooit problemen gehad. Alle bestellingen werden snel geleverd. En als er een probleem is dan wordt het opgelost. Zo willen we dat zien. Dus voorlopig heeft Bol.com mijn voorkeur.

Bedankt voor de complimenten! 😃

Y.P 20-12-2022

Goede ervaringen met producten die ik bij BOL.COM heb besteld tot nu toe.
En ik heb al heel wat besteld.
Hoop dat het zo blijft en dat ze daar ook alles aan doen voor in de toekomst.
Tot nu toe alleen complimenten, ik zou zeggen hou dit vast.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Enorm bedankt voor de complimenten! 😃

Ria de Zoete 20-12-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol.com. Het bedrijf komt de afspraken goed na en als er een levering is gedaan zonder track & trace nummer wordt er altijd een melding gedaan of het artikel is ontvangen.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent, Ria! :)

Nelly 20-12-2022

Bij bol.com vind ik altijd leuke producten ze hebben heel veel bruikbare en goede spullen te koop.
Ook als het niet goed is kun je het makkelijk retour doen en word altijd vriendelijk geholpen mocht het een keertje fout gaan.
Ik raad deze winkel en app aan om je cadeautje of spulletjes aan om te kopen ben zeer tevreden.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Nelly! 😃

christian rikhof 20-12-2022

Bol.com is een webwinkel waar je gemakkelijk en snel een goed en redelijke producten vind tegen een vrij scherpe prijs en met door mekaar een snelle levering. Ook hebben ze een gemakkelijke terug zending van pakketten en de klantenservice is ook gemakkelijk bereikbaar. Ook als een product niet goed is dan is er een snelle terug gave van het geld. Ook beschikken ze over de optie afterpay en dat is soms ook wel handig. Ze zouden het nog beter kunnen doen als ze de optie gespreid betalen zouden hebben.

Bedankt voor je review, Christian! 😃

Marja Veijgen 20-12-2022

Bij Bol wordt je altijd netjes geholpen en is ook zo in huis. Bestel regelmatig cadeautjes en e-books.
Je wordt goed geïnformeerd en mocht er een product niet op voorraad zijn krijg je daar direct bericht van. Ik ben heel tevreden over Bol.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marja! 😃

Fien 20-12-2022

Ik ben super blij met Bol.com, de bestellingen zijn er altijd snel en netjes afgeleverd.
En bevalt er iets niets, kan je het gewoon retourneren zonder problemen.
Bovendien ben ik ook blij met Selekt, je hoeft dan eenmalig per jaar 9,99 te betalen en alles wordt kosteloos bezorgd, ongeacht het bedrag van de aankoop. En kosteloos kan je retourneren.
Ik ben echt tevreden, top!

En wij zijn blij met jou, Fien! 😃

leo 20-12-2022

heel overzichtelijk site met een goede prijs klopt er niets niet word het opgelost en krijg je geld terug
beste dat bol alles heeft wat je zoekt
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

Bedankt voor de complimenten! :)

Sylvie 20-12-2022

Betrouwbare website, geweldige klantenservice, groot aanbod, mooie aanbiedingen … What’s not to love?

Enorm bedankt voor je vertrouwen in ons, Sylvie! 😃

Awika 20-12-2022

Snelle levering, goede communicatie. De site is overzichtelijk en informatief en de service prima.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent, Awika!

Leonard 20-12-2022

Goede en overzichtelijke informatie over het ruime aanbod van diverse kwaliteiten en op velerlei gebied.
Snelle en probleemloze afwikkeling na bestelling.

Bedankt, Leonard! 😃

Jos 20-12-2022

Prima, levering op tijd, goede service bij onduidelijkheden. Er wordt zo weinig mogelijk verpakking materiaal gebruikt.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2022

We vinden het fijn dat je zo blij bent met onze service, Jos! :)