Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Geria 02-08-2022

Prima shop, heerlijk thuis op je gemak.
Snelle levering en door select ook avonds thuis bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Geria!

Stijn 02-08-2022

Ik koop al jarenlang bol.com. Het is een betrouwbare website waar alles goed te vinden is. Duidelijke omschrijving en veel reviews. Ook snelle levering en vaak geen bezorgkosten. Ik ben een tevreden klant en blijf graag via bol.com aankopen doen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Stijn!

Willem 02-08-2022

Bij Bol.com kan je bijna alles bestellen, snelle levering en goede service en met premium alles zonder verzendkosten geleverd
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je aanbeveling, Willem!

SJOUKE DE HAAS 02-08-2022

BIJ ALLES KIJK IK EERST OP BOL.COM, DE LEVERING IS ALTIJD CORRECT EN DE PRIJZEN ZIJN ALTIJD DE LAAGSTE . DE PRODUCTEN ZIJN OOK BETER DAN ELDERS,

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Sjouke! 😊

Erwin 02-08-2022

Bijna alles gaat goed via Bol.Com. Er zit soms wel eens een keer verkeerd product tussen, maar ruilen of retouren gaat altijd probleemloos. Achteraf betalen is voor mij de 2 e plus aan Bol.Com. Daarmee geef ik ze voorrang op elke site die dat niet doet. Het grote aanbod zorgt ervoor dat ik op hun website meestal wel vind wat ik zoek. Dus handig en betrouwbaar!

We waarderen je enorm als klant, Erwin! 😊

Linda 02-08-2022

Bij bol .com is het gemakkelijk te bestellen en er zijn bijna nooit verzendkosten bij gerekend. De bestellingen worden snel en netjes afgeleverd en zijn gemakkelijk terug te sturen bij niet tevreden.
Er valt niets aan te verbeteren vind ik

Bedankt voor je complimenten, Linda! 😀

Fred 02-08-2022

Prima shop voor snelle bestelling en levering. Alleen contact met ze opnemen kan alleen via zo'n chat-robot. Bij ons was een glasplaat in de koelkast beschadigd. Of we dan de gehele koelkast dan maar willen retourneren, ha ha hoe zo milieuvriendelijk ?

Danielle 02-08-2022

Prima webshop snelle levering alleen altijd problemen met dhl bezorging geven het pakket nooit af maar leggen het ergens. Heb hier ook al eens een melding van gemaakt bij bol maar blijft hetzelfde . Maar ik blijf toch bestellen hoor👍👍👍
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Danielle, je kunt dit soort situaties altijd melden bij ons en dan pikken wij het op met DHL of onze verkooppartner. Je kunt contact met ons opnemen via de klantenservice dan helpen mijn collega's je verder. 😊

Tea 02-08-2022

Fijne duidelijke webshop met ontzettend veel keuze en aanvaardbare prijzen. Bestellen en bezorgen gaat altijd goed en als er iets retour moet is ook dat altijd snel en goed geregeld.
Niets dan lof!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We waarderen deze lof oprecht, Tea!

Ron 02-08-2022

Door de enorme hoeveelheid aangesloten partners, betrap ik mezelf erop dat ik eigenlijk geen andere sites meer raadpleeg dan Bol. Prijsverschil is vrijwel altijd gelijk aan de prijs die op de site van de partners staan, dus dat maakt het ook makkelijk om niet verder te hoeven zoeken.
Vandaag besteld en morgen geleverd, is voor Bol vrijwel altijd een feit, uitzonderingen daar gelaten. De partners zitten daar niet altijd even strak in. En het gaat allemaal zo simpel op de site van Bol.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij dat je zoveel gebruikersgemak ervaart op onze website, Ron!

Roberto 02-08-2022

Ik koop veel dingen via BOL, en ben ook heel tevreden. Maar af en toe zit er een “winkel” tussen waar ik niet happy mee ben. Vandaar de 9
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn enorm blij met deze 9, Roberto! Laat je het aan ons weten als we je nog blijer kunnen maken?

Co van Bennekom 02-08-2022

Zo hoort een bedrijf te zijn, GOED, SNEL, en BETRAUWBAAR, ga zo door met deze formule, dan heeft u alleen maar
tevreden klanten.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt Co! We zijn blij om te horen dat je zo blij met ons bent. 😀

Brenda10 02-08-2022

Over het algemeen ben ik tevreden over aspecten als: Verzending, klantenservice, producten. Ik raad andere mensen zeker aan om bij Bol.com te kopen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dat waarderen we enorm, Brenda!

Hailey 2022 02-08-2022

Voor zover ik ooit een klacht had, is dat netjes afgehandeld, bol.com is 1 van de beste bedrijven en werkt samen met de beste bedrijven
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Hailey, ontzettend bedankt voor je review!

Oldmoose 02-08-2022

Prima webshop met snelle levering over het algemeen.
2 minpunten; Vaak als je een bepaald artikel zoekt en niemand heeft het,dan heeft Bol.com het wel,alleen is het niet leverbaar en vaak ook onbekend wanneer het wel leverbaar is. Persoonlijk vind ik dit storend haal het dan van de site.
Het tweede punt is dat als je bij een partner van Bol besteld,dat dan de levertijden vaak langer zijn dan bij Bol zelf.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Oldmoose, bedankt voor je review! Als je vaker meemaakt dat artikelen niet leverbaar zijn, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@bol.com. Ik en mijn collega's helpen je graag verder!

Peeke 02-08-2022

Heel wijd assortiment, snelle levering, altijd correct en uiterst betrouwbaar. Echt een eerlijke webshop. Top, doe zo verder.

We doen zo verder, Peeke! 💪

Erna van der Zweth 02-08-2022

Goedemorgen , shop heel graag bij bol.com ! Snelle levering ! Bij vragen zijn de antwoorden snel duidelijk . Wanneer t artikel niet leverbaar is dan snel t geld retour!
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Goedemiddag Erna, we zijn superblij met jou als klant! Bedankt voor je complimenten. 💙

noel genk 02-08-2022

Aanbod is geweldig en na aankoop is er een exacte opvolging, Als klant hoef je zelf de levering niet op te volgen, dat wordt voor U gedaan
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Top dat je zo blij bent als klant Noel! We waarderen dat je ons dit laat weten.

Ingrid 02-08-2022

Ik zoek eerst of iets wel te koop is...en als Bol het niet vind...Snelle service...Goed contact...Blij mee...

En wij zijn blij met jou als klant, Ingrid! 😀

Tonny 02-08-2022

ben heel blij met bol.com goede garanties,snelle bestellingen. dus niets op aan te merken.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor je review, Tonny!

Anneke 02-08-2022

Wij kopen hier heel graag. Groot assortiment, ruime keuze en snelle bezorging van de bestelde artikelen. Wij kopen gewoonlijk eigenlijk het meeste bij bol.com. ook vanwege de vlotte levering.
Een zeer tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor de keuze voor onze webwinkel, Anneke!

Linda Jessica 02-08-2022

Gewoon superhandig. Zeker met select. Vaak ben ik overdag niet thuis maar met select vaak ook in de avond gratis bezorging.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

We werken er hard aan met de bezorgdiensten om je de beste bezorgopties te bieden, Linda! 😀

Struusken 02-08-2022

Gewoonweg fantastisch wat betreft bestellingen en leveringen .Steeds op tijd en goede service
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Struusken bedankt voor deze fantastische review. Daar zijn we oprecht enorm blij mee. 😀

peter 02-08-2022

als ik iets zoek, kijk ik eerst even rond
daarna vindt ik meestal de beste koop/prijs bij Bol.com
snelle levering ook meestal
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

We zijn blij dat we je eerste keus zijn, Peter!

Wil 02-08-2022

Altijd wanneer ik iets nodig heb, kijk ik eerst bij Bol.com of ik het daar kan vinden. Op allerlei gebied kan ik heel veel vinden.
Naast de hoeveelheid artikelen heeft Bol ook een fantastische Select-mogelijkheid: de pakjes worden gratis thuis bezorgd.
Helemaal nooit hoef je lang op de bezorging te wachten.
De verpakking is perfect, te recyclen karton. Bol controleert ook via nette mails of de bezorging is gedaan en wat je van het product vindt. Ik ben heel blij met Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

En wij zijn heel blij met jou als klant, Wil! 💙