Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pauline Dumay-Wolthers 15-02-2022

Erg tevreden over Bol. Groot assortiment door ook samen te werken met andere bedrijven, met meestal duidelijke lever termijn die ook wordt nagekomen. Meestal goed verzorgde pakketten. Handig achteraf betalen. Mogelijkheid tot een met anderen te delen verlanglijstje en helder overzicht van je eerder bestelde artikelen.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Pauline!

Michel Scheerstra 15-02-2022

Een fijn werkende webshop. Goed assortiment. Klachten of vragen worden serieus of soms ludiek opgepakt. Maar altijd naar tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Michel!

Karin 15-02-2022

Ik krijg altijd precies wat ik besteld heb en ook mooi op tijd. Goede service
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Karin! :)

Rudi 15-02-2022

Goede prijzen,goede service en vlugge levering
Een top winkel
Grote verscheidenheid aan producten

Bedankt! 😃

Josje 15-02-2022

Bol.com is mijn favoriete web winkel .
De service is prima en duidelijk . Bij retour sturen , altijd snelle afhandeling .

Dank voor het compliment, Josje! 😃

souad 15-02-2022

ik bestel al 8 jaar bij Bol.com
in die 8 jaar veeeel besteld en nooit problemen gehad met retourneren of garantie altijd netjes in orde !
ook zalig 24 op7 chat echt top!!!
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar, Souad! :)

Kleine Rooie 15-02-2022

Ik maak veel gebruik van Bol.com.
Komt altijd op tijd met select.
Gewoon een fijne zaak om te kopen.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Fijn om te lezen dat je blij bent met onze Select service! :)

Mia 15-02-2022

Fijne webwinkel. Heel groot assortiment en een goede klantenservice die met je meedenkt. Daardoor durf ik ook bij de kleinere leveranciers te bestellen omdat je dan zonder problemen via Bol kan retourneren.
Wat ik verder leuk vind zijn de kleine attenties en berichtjes bij verjaardag of zoveelste aankoop. Maakt het net even wat persoonlijker.
Ik ben fan!

En wij zijn fan van jou, Mia! 😃

Hilde 15-02-2022

Ik ben blij met bol.com, alle bestellingen worden netjes op tijd geleverd en retours worden correct afgehandeld
En zeker nu ik select lid ben en de leveringen gratis zijn , heeft bol com een streepje voor
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

En wij zijn blij met jou, Hilde! :)

Peter 15-02-2022

Ik ben al sinds mensenheugenis klant bij bol. Als ik iets nodig heb (en zelfs als ik niets nodig heb) kijk ik altijd eerst op hun site. De ruime keus, mogelijkheid van achteraf betalen en royaal retourbeleid vind ik grote voordelen.
Als je bij bol koopt, weet je dat je niet fout kan gaan.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Peter. Dat waarderen we enorm! 😃

Gerjan 15-02-2022

Enorm veel keuze, Select is een goede deal en service is ook dik in orde. Erg blij mee!
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

En wij zijn blij met jou, Gerjan! :)

Saskia 15-02-2022

Algemene beoordeling Bol.com : Ik bestel vrij regelmatig producten via Bol.com, variërend van klein tot groot en laag- dan wel hoger geprijsd.
Altijd zeer tevreden over keuze-mogelijkheden, vergelijkbaarheid/filters en transparante informatie over levertijd.
Nooit problemen ondervonden (houden zo) en goede track&trace en after-sales.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Saskia! 😃

maria 15-02-2022

Omdat bol.com betrouwbaar is in online bestellen. En een prima levering met Select nog Beter. Ruim voldoende producten en keuze hiervan.

Bedankt! 😃

Hedwig 15-02-2022

Wij bestellen geregeld bij bol.com en zijn tevreden over de dienstverlening, het is vooral dubbel nakijken voor te confirmeren. Belangrijk is dat we steeds kunnen vergelijken. Levering wordt correct nageleefd. Dienst na verkoop verloopt correct.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Enorm bedankt voor de aankopen in onze webwinkel, Hedwig!

Andries 15-02-2022

Tot op heden regelmatig wat besteld en gekocht bij BOl. com en alles naar tevredenheid .
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Andries!

Ineke 15-02-2022

Ben heel tevreden over Bol. Makkelijk bestellen,snelle levering,soms zelfs zelfde dag nog.Mocht er ooit iets zijn wat beschadigd is b.v. wordt dat heel snel goed opgelost.prima service

Je kan altijd op ons rekenen, Ineke! 😃

Dylan 15-02-2022

Ik maak nu ongeveer 2 jaar intensief gebruik van Bol.com.
Ik blijf hier terugkomen omdat het een top bedrijf is.
Ruime keus in het assortiment, vaak de beste prijzen, snelle levering en het belangrijkste bij problemen een goede service.

Ik lees dat mensen dingen kopen die nep zijn of iets anders maar dat kan je al zien aan de prijs natuurlijk. AirPods voor 50 euro ga je nergens vinden dus krijg je een variant binnen.

Kortom alles is er te vinden en ik blijf hier gebruik van maken.

Onwijs bedankt voor je review, Dylan! 😃

Maria 15-02-2022

Altijd keurig op tijd en mocht er iets mis gaan zeer correct afgehandeld.
Koop al jaren bij bol.

Bedankt voor al je vertrouwen en je aankopen, Maria! 😃

Gaitrie 15-02-2022

Ik kan makkelijk vergelijken. Ook andere aanbieders. Bij problemen helpt Bol.com altijd. Nooit drama gehad. Hoop dat het in de toekomst ook zo blijft. Ik word goed op de hoogte gehouden bij bestellingen. Bol.com is een uitgebreid. Alleen soms kloppen de prijzen niet van de aanbieders op Bol.com met de prijzen die deze aanbieders op hun eigen website hanteren. Geen idee of Bol.com commissie ontvangt, dat daarom de prijzen dan hoger zijn. Ook als ik een review geef op een product van en aanbieder, dan word ik benaderd door de aanbieder met een smeekbede om de review te wijzigen, omdat ze een kleine winkel/onderneming zijn. Vind dat wel vervelend, maar de waarheid is toch wel, dat als een artikel te laat wordt geleverd, dat dat ook deels aan de aanbieder ligt, als die te laat bij de vervoerder het product aflevert, terwijl je zelf aangeeft vandaag besteld is morgen in huis. Dan moet je dat niet zo omschrijven bij je product of je moet je klant informeren. En dat laatste doen de aanbieders niet. Soms klopt ook de informatie niet van deze aanbieders. Bol.com zou daar meer op moeten controleren.

Jen 15-02-2022

Prettige web winkel, veel keuze in producten.
Altijd goede service van bol.com
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Jen! :)

Jamecia 15-02-2022

Altijd heel tevreden over de service van Bol.com. pakketjes snel in huis, retouren gaat heel makkelijk. Veel betaalmogelijkheden.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Jamecia!

Alexandre 15-02-2022

Alles was zoals afgesproken. Ik bestel graag bij bol.com steeds een goede service
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Heel erg bedankt dat je kiest voor onze webwinkel!😃

Taco 15-02-2022

Geen problemen ondervonden van de bestelde producten. Alles was als getoond.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

We doen er alles om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Taco! :)

Henk-Jan 14-02-2022

Bol,com doet zaken met onbetrouwbare partner die nepproduct verkoopt. Ik kocht Xiaomi oortjes en ontving oortjes in een merkloos doosje voorzien van afbeeldingen die ongewijzigd afkomstig zijn van Apple. Op de doosjes van Apple Aerpods staan namelijk dezelfde foto’s. Volgens de partner van Bol.com verstuurden zijn per abuis een verkeerd artikel, Ze wilden het oplossen en ik mag de oortjes retourneren. Ze konden niet de originele oortjes leveren voor de prijs die ik betaalde. Bol.com bemiddelt hier niet in en geeft aan dat het hiermee is opgelost.

Beste Henk-Jan,

Dank voor je review. Op 5 februari heeft de partner je een e-mail gestuurd met meer informatie en een voorstel om de kwestie naar tevredenheid op te lossen. De partner had graag de juiste oortjes naar je opgestuurd en het aankoopbedrag gecrediteerd zodat je de oortjes gratis mocht houden voor het ongemak. Je hebt aangegeven al elders oortjes te hebben besteld.

Chantal van bol.com

Natascha 14-02-2022

Ik bestel veel bij bol.com. Het aanbod is groot en divers, eigenlijk is altijd alles op voorraad en snel bezorgd, meestal de volgende dag al.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Natascha! :)