Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Lida fakkeldij 07-06-2022

Goede service en als je bestelling niet is wat je wilt dan kan je het zonder problemen retour sturen. Ik blijf bij Bol.com bestellen.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Lida! 😃

Richard 07-06-2022

Perfect informatie over je bestelling en levertijd. Altijd alles goed en veilig verpakt.

Bedankt😃

Harold van Tien 07-06-2022

site goed te gebruiken.produkten gekocht bij bol.com kunnen evt bij een post/nl punt worden afgehaald.de produkten zijn goed van kwaliteit.probleem= zo opgelost bij de klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Harold! :)

Tess2211 07-06-2022

Super winkel. Makkelijk bestellen met de app. Select functie is ideaal, dat jaar bedrag heb je met 2 keer bestellen er wel uit, en ik bestel zeer regelmatig. Als er al problemen zijn is dat meestal de externe bezorgdienst en Bol lost het dan in no time zonder gedoe op.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

We vinden het fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service! 😃

Johan 07-06-2022

Ze hebben een bijzonder goede zoekmachine, plus het is erg eenvoudig om te bestellen

Bedankt! 😃

AnnABeek 07-06-2022

Ik ben erg tevreden over Bol .com
Komen hun afspraken na . Op tijd leveren . Niet goed , komt er n oplossing. Kortom aan te raden bestel bij Bol .
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Patrick 07-06-2022

Bestel al een tijdje bij bol.com en ben hier super tevreden over. Alle producten worden op tijd geleverd zoals aangegeven en nooit problemen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Patrick! :)

Hans1309 07-06-2022

Reeds jaren klant bij Bol.com. Ruim assortiment, makkelijker website, meestal de goedkoopste, snelle en verzorgde levering en als er eens iets mis loopt, wordt het in een knip en met de glimlach opgelost. Via Bol.com vind je vaak ook plaatselijke verkopers die je anders nooit zou tegenkomen.
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer tevreden jaren bij komen, Hans! 😃

anita 07-06-2022

Ik bestel al jaren via bol.com. Producten worden altijd netjes op tijd geleverd. En de producten zijn 99% van goede kwaliteit. Heb 2x een probleem gehad met een product waarvan de leverancier moeilijk deed. Bol.com heeft dit netjes voor me opgelost . Heb in de coronatijd ook bestellingen gedaan omdat ze via de winkel niet meer verkrijgbaar waren of uit verkocht. Via bol.com werd het dan wel netjes geleverd.

Bedankt voor complimenten, Anita! 😃

Bart 07-06-2022

Nog nooit problemen gehad bij bol.com. Ook bij retourneren gaat het heel goed. En een zeer uitgebreid leveranciers bestand.
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Bart! :)

ideale online winkel 07-06-2022

Bol is voor mij de ideale online-winkel. In de webshop is alles heel eenvoudig weer te vinden, bestellen met een druk op de knop en verschillende betaalmogelijkheden. Ik hoef mij niet te verplaatsen en alles wordt netjes en heel goed ingepakt aan huis geleverd. Leveringstermijnen zijn supersnel en met track en trace kan ik alles volgen. Bijna alles wat ik zoek is aanwezig bij bol en voor een goede prijs.
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

Heel erg bedankt voor het compliment! 😃

Wykske 07-06-2022

Altijd zeer goede service en altijd zeer tevreden.
Als er iets niet werkt kijken ze altijd voor oplossing.
Gewoonweg topservice 😁

Ontzettend bedankt! 😃

Calimero 0212 07-06-2022

Altijd tevreden over mijn bestellingen, werden altijd tot nu toe in een zeer fatsoenlijke staat geleverd en op de afspraak
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Joyce 07-06-2022

Bol. Com fijne Winkel. Altijd snel mijn producten snel en goed verzorgd ontvangen.. en vrijwel altijd de volgende dag bezorgd. Zal mijn aan kopen vaak bij deze winkel bestellen. Bol.com is eigenlijk de enige winkel waar ik mijn spullen koop.
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd💪

Baak 07-06-2022

de producten voldoen aan mijn eisen een aanrader .Levering op de afgesproken tijd
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

Veel plezier met je bestellingen! :)

johanna 07-06-2022

Waarom bol.com nou om de snelle levering natuurlijk en het uitgebreide assortiment. Iets retour zenden geen probleem. Zou zeggen ga zo door!!

Gaan we doen, Johanna! 💪

dim damen 07-06-2022

professioneel en betrouwbaar.problemen worden snel en correct opgelost.gratis verzending
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

tony 07-06-2022

goed, snel en goede service, duidelijke website en veel goede aanbiedingen.

Bedankt, Tony! 😃

Graaf A 07-06-2022

Top site!!

Je kan er alles bestellen en 9/10 keer heb je het de volgende dag in huis.

Retourneren is ook geen probleem en makkelijk te regelen.
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😃

Dick 07-06-2022

er zijn ontzettend veel producten op voorraad en daardoor meestal de volgende dag al geleverd.
duidelijke omschrijvingen van de producten, waardoor je goed en snel kunt vergelijken.
en mocht er dan eens wat bij zitten wet toch niet helemaal aan je verwachting voldoet of de maat niet goed is.
dan is ook het terug sturen ook snel en makkelijk te regelen, en staat het aankoopbedrag weer binnen een paar dagen op je rekening .
ik ben zeer tevreden en kijk meestal eerst op bol.com als ik ergens naar op zoek ben.
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

We zijn heel blij dat je zo tevreden bent, Dick! 😃

mabmi 07-06-2022

alles overzichteljik en voor een redelijke prijs. altijd correcte leveringen

Bedankt! :)

Yfke77 07-06-2022

Uitgebreide webwinkel met uitstekende klantenservice. Goede duidelijke productomschrijvingen. Prima levering. Duidelijke communicatie. Allemaal tiptop in orde!
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar! 😃

Emilio 07-06-2022

Als select member altijd goede aanbiedingen en gratis leveringen op de momenten die mij uitkomen. Daarnaast is de klantenservice netjes en correct. Leveringen zijn er vaak de volgende dag al.
Kortom. Ben zeer tevreden met Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Emilio! 😃

Jeetee 07-06-2022

Heel klantvriendelijk, goede producten, snelle levering, helemaal goed mbt Select! Makkelijk te retourneren. Heel veel producten. Soms goedkoper en soms duurder dan elders. Dat vind ik jammer.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Jeetee! 😃

Doortje 07-06-2022

Bol,com vind ik geweldig snelle levering goeie spullen en is iets niet goed kan je het altijd retourneren ik ben al v.a.het begin klant bij Bol en dat blijf ik zeer zeker Bol lekker doorgaan zo

Gaan we doen💪