Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Naoual 30-06-2023

Veelzijdige producten, leuke aanbiedingen, veel voordeel mbt select sparen etc
Officiele reactie van Bol.com 04-07-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Naoual! 😁

Sanna Kalkhoven 30-06-2023

Snelle levering én goede klantenservice, wij kijken áltijd eerst op Bol.com, en meestal slagen we daar ook, van koffiemachine voor onszelf tot cadeautjes voor de kleinkinderen!

Bedankt dat je bij ons winkelt, Sanna! 😀

Rossy 30-06-2023

Altijd snel levering en als er its is kan je altijd melden en kome ze met goede oplosing
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent, Rossy! 😁

IngeMuld 30-06-2023

Bol.com levert snel en volgens afspraak. De communicatie omtrent bestelling is helder. Klantenservice is goed bereikbaar.
De site geeft voldoende informatie.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Nikol 29-06-2023

Altijd zeer snel geleverd en het bestelde product is zoals beschreven op de site. Ik ben zeer tevreden met Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 💪

Lieuwke 29-06-2023

Let op! Is niks meer dan een Marktplaats variant waarop oplichters zich kunnen verschuilen!
Samsung smartphone is binnen zes maanden stuk. Bol verwijst naar een verkoper die niet meer op het platform bestaat voor garantie. Gegevens van verkoper zijn nergens terug te vinden. Ondanks dat de factuur betaald is aan Bol nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid. Consumentenrecht wordt met voeten getreden. Moet nu via rechtsbijstandverzekering mijn gelijk gaan halen. Kan mensen alleen maar waarschuwen dat hier bestellen een groot risico met zich mee brengt dat je bedrogen thuis komt. Een grote naam betekent helaas niet altijd fatsoenlijke service. Kunnen nog wat leren van Coolblue, die snappen wel hoe aftersales werkt!

Beste Lieuwke,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

R Balk 29-06-2023

Ik ben zeer tevreden met Bol.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 🙂

Theo 29-06-2023

Ik heb voor bol.com gekozen voor het het grote assortiment de snelle levertijd de prijzen en altijd netjes verpakt .Ik ben zeer tevreden .
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Theo! Dat waarderen we🤩

gerrit 29-06-2023

groot assortiment leveringen keurig op tijd
en ik woon in een dorp met een bakker en een supermarkt ik heb geen auto ben slecht ter been
maar gelukkig hebben we BOL.COM
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

We vinden het fijn dat we je makkelijk bij ons kan winkelen, Gerrit! 😄

Umit 29-06-2023

Heb de klantenservice van bol.com benaderd over mijn bestelling en levering. Ze gaven aan de bestelling is geleverd. Dat zie je ook in track and trace. Had eerder een mail ontvangen dat het retour is verstuurd. Ik kom op dit punt aan geen pakket. Jammer dat ik zo verkeerd word geïnformeerd.

Beste Umit,

HansPurmerend 29-06-2023

Groot en breed assortiment. Snelle reactie op bestelling en correcte afhandeling. Bij een eventueel gebrek aan artikel wordt reparatie of vervanging snel en correct uitgevoerd.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Hans! 👍

Laura 29-06-2023

Bol.com doet wat ie beloofd en zegt.
Bij problemen met levering of retouren helpen ze en houden je op de hoogte van vertragingen.
Koop alleen maar bij bol.com, die zijn betrouwbaar, correct, klantvriendelijk en hebben eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken.
Top online shop.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Laura! 😁

T nietje 28-06-2023

Vind bol.com 1heel super online shop..je kunt er alles op vinden en online kopen..super snelle bezorging...goede service
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Bedankt voor je mooie woorden! 😀

Wouter 28-06-2023

Een boek besteld en deze betaald. Ook bevestiging hiervan gekregen per mail. Zelfs in mijn bestelgegevens van mijn account staat dat het betaald is. Vervolgens wordt door bol.com geclaimd dat een deel niet betaald is en krijg nu betalingsherinneringen, extra kosten en dreigementen van incasso aan mijn broek. Vervolgens na veel moeite de servicedesk te pakken gekregen. Willen ze het probleem niet uitzoeken. Bol.com wil dat ik ga uitzoeken wat er bij hun mis is gegaan. Wat een achterlijke zooi zeg. Helemaal klaar met ze. Heb jarenlang gekocht bij bol en was zelfs lid van select, maar dit alles is nu gelijk voorbij.

Beste Wouter,

Hans 28-06-2023

Erg fijne winkel veel te vinden fijne comicatie goede service en denken mee als je een oplossing zoekt

Enorm bedankt, Hans! 😊

Hanna 28-06-2023

Snelle service.
Pakket komt altijd aan zonder problemen.
Ruim assortiment.
Ik kijk eerst of ze het bij bol.com hebben als ik iets nodig heb.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent met onze service, Hanna! 👍

Els 28-06-2023

De website is zeer gebruiksvriendelijk. Het aanbod is enorm. Wat je zoekt vind je bij Bol.Com.
Snelle en correcte levering. Pakje is traceerbaar en de info mails handig.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Els! 😀

KeniaGC 28-06-2023

Ik besteld jarenlang bij Bol.com en ik vindt het fantastisch! Ze hebben een grote assortiment, bijna alles te vinden. De service van A tot Z is excellent. Als er een probleem is, het is makkelijk op te lossen! 👍🏼
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft! 🙂

Ilse 28-06-2023

Zeer uitgebreid assortiment en snelle levering. Soms wel lastig dat de prijs kan veranderen omdat het bij de ene leverancier is uitverkocht.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Ilse! 😃

Ikke 28-06-2023

Als er zich een probleem voor doet zullen ze het altijd proberen voor je op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice voor vragen of bij problemen! 😁

Louis 28-06-2023

mooie site met alles wat je nodig hebt, prima geprijsd en snel geleverd, ook als je iets retour zend wordt dit snel geregeld
al met al een site om spullen te bestellen

Bedankt! 🙂

Ashley 28-06-2023

Bol.com vind ik een gebruiksvriendelijke app voor jong en oud je kan er (bijna) alles op vinden.

Wat ik ook fijn vindt is de diverse mogelijkheden van betalen. Wat ik ook erg prettig ervaar is het gemakkelijk retouren van artikelen bij ontevredenheid, dit kan gemakkelijk via de app en is zo geregeld. (Wel jammer dat je dit bij sommige bedrijven toch nog via een andere website moet regelen)

De klantenservice van Bol is ook erg toegankelijk en ik ben altijd direct geholpen bij eventuele zaken waar ik zelf niet uit kom

Bedankt voor de complimenten, Ashley! 😀

JBAU 28-06-2023

Bij Bol.com vind je echt alles! Zoek jou artikel, je vindt er duizenden, handige filter, dan heb je enkele, en.... kies maar, klaar! Betalen via app, zo handig en veilig!
Snelle levering, levertermijn altijd gerespecteerd, goed plan voor gratis levering als je regelmatig koop. De retour? Dat is mogelijk maar nog nooit nodig gehad omdat kwaliteit is er altijd. Zo goed? Kan bijna niet dus....Ik ben zekker dat ze mijn mening lezen en dat ze denken aan groener beleid 😉
Officiele reactie van Bol.com 28-06-2023

Ontzettend bedankt voor de complimenten! 🙂

Sophia Meier 28-06-2023

Geweldige webshop. Snelle levering,goede kwaliteit producten en als je vragen hebt ben je snel geholpen. Uitstekende service. Wat wil je nog meer
Officiele reactie van Bol.com 28-06-2023

We vinden het belangrijk dat je zo blij bent met onze service, Sophia! 😃

J. Blok 28-06-2023

Uitgebreide keuze. Niet goed geld terug. Levering van een product was door problemen bij de bezorgdienst niet gelukt, maar snel opgelost door medewerker van bol.com. Zeer tevreden over de service!
Officiele reactie van Bol.com 28-06-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄