Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sylvia Verhagen 11-07-2023

Duidelijke website, goed geregeld, alle informatie kun je goed vinden. Ook beteikbaar als je vragen/ klachten hebt. Behulpzaam en vriendelijk. Levering goed geregeld. Zijn op tijd en zoniet laten ze je weten waarom het wat later word. Ik ben tevreden met Bol. Com👍🏻
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Sylvia! 😄

Mvdw 11-07-2023

Makkelijk, overzichtelijk, goede communicatie, snelle levering, groot aanbod.

Gewoon top!

Bedankt! 😊

Berto 11-07-2023

Vooral die artikelen die moeilijk te vinden zijn in de fysieke winkels kun je wel vinden bij Bol.com.
Bol.com en aangesloten webshops leveren goede service.
Zeer aan te bevelen.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Berto! 😁

Theo 11-07-2023

BOL.com
De afkorting BOL staat bij mij voor Beste Online Leverancier
Degelijk materiaal aan een goede prijs en snel geleverd.
En als er al eens iets mis of defect gaat, dan wordt dat snel opgelost.
Wat wil je nog meer ??

Wat een leuke naam! 🤩

Ben 11-07-2023

Voormalige condens droger defect, gezien de leeftijd van de machine niet meer interessant om te repareren derhalve op de site van Bol.com gekeken waar een interessante aanbieding was van een AEG warmte pomp droger. Deze aanbieding direct zondagsavonds besteld en de machine werd direct binnen 24 uur afgeleverd en gratis geinstalleerd.
Ook namen de medewerkers direct de oude machine mee alsmede, de verpakking.
Super geregeld en de machine werkt voortreffelijk en is zo'n slordige 40% zuiniger.

Veel plezier met je nieuwe droger, Ben! 👍

dutch 11-07-2023

BOL is een webshop met veel ervaring. Wat wordt beloofd wordt gedaan. Snelle levering en goede producten. Bij evt. problemen is er geen probleem na het oevrleg. Helaas weten de medewerkers niet altijd antwoord te geven bij een gewenst prodktvergelijk. Er is echter wel een backup-groep. maar dan meot je wat langer wachten.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 😃

P 11-07-2023

Heel groot assortiment, meestal vandaag besteld morgen in huis, ook als je iets retour wilt sturen is dat geen probleem en geen extra verzend kosten voor het retour gestuurde artikel.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🙂

Marleen 11-07-2023

Bij bol.com verloopt het allemaal heel vlotjes. Wel spijtig van de bezorging waar het soms misloopt. Al meermaals werd het pakket afgeleverd bij dichtstbijzijnde straat met zelfde huisnummer. Wanneer ik merk dat pakket is bezorgd loop ik naar dat adres en daar staat het dan buiten te wachten op me.
Wel spijtig dat ik als goede klant eens geen extra bonus krijg. vb. Bij 20 e aankoop een kleine korting

Dank voor je review en je feedback, Marleen! 😀

Jan Huls 11-07-2023

1. Enorme variatie in artikelen.
2. Vandaag besteld- morgen in huis
3. Soepel bij onverhoopt retour zenden

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jan! 😄

Malleswanka 11-07-2023

Ik koop regelmatig bij Bol.com en altijd tevreden, ook wanneer er wat scheelt aan het product. Snel in huis en een fijne klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 😁

Inge 11-07-2023

Altijd al tevreden geweest van bol. Enkel de bezorgdiensten laat vaak te wensen over. Ben je niet thuis gooien ze het in de tuin, vaak staat het in de regen en zijn de dozen stuk van het nat. Ben je wel thuis komen ze niet eens bellen maar krijg je een mail dat het geleverd is, je zoekt je dan te pletter terwijl je 2 dagen later een mail krijgt dat het ergens anders geleverd is. Volgens mij tijdsgebrek of geen zin meer en komen ze niet eens langs vandaar dat dan ergens anders geleverd wordt. Bpost zijn de enige die volgens mij hun werk doen zoals het hoort al hangt dit ook af welke postbode je hebt want heb ook al voor gehad dat ze aanbellen, pakjes gewoon afzetten en verder rijden. Dat er dan pakjes gestolen worden kan ook niet anders
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Fijn dat je zo tevreden bent, Inge! Bedankt ook voor je feedback.

Eveline Van Kempen 11-07-2023

Fijne winkel en grote assortimenten.
Je wordt er goed op de hoogte gehouden van de lopende bestellingen.

Fijn dat je zo tevreden bent, Eveline! 😊

StefLeiden 11-07-2023

Makkelijke website met zeer uitgebreid aanbod. Heb wel een keer een nogal onprofessionele medewerker (gok extern, en grote kans op niet Nederlands als primaire taal) op de chat gehad. Verder enorm tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Voor ieder wat wils kan je altijd bij onze webwinkel terecht! 😀

DeHassies 11-07-2023

dit was voor mij de beste keus op dat moment en het blijkt ook echt zo te zijn.

Bedankt! 😁

Stefan 11-07-2023

Het snelle bestellen en service zijn heel prettig!
Over het algemeen is het bestelde product snel in huis!
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Stefan! 👍

Appeltaart 11-07-2023

Ik geef een dikke 9! Bol.com is een fijne winkel om te shoppen online.Heeft mooie artikelen en volop keus.
Bijna nooit is er wat uitverkocht.Terug retouren is geen probleem.Ik zou zeggen,ga zo door.

Gaan we doen! 💪

Frank 11-07-2023

Duidelijke website waarbij het beoogde artikel gemakkelijk is terug te vinden en kan besteld worden. De levering van het bestelde product gebeurt vlot en snel, waarbij je correct wordt op de hoogte gehouden van de juiste levertijd.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Frank! 😃

Esther v B 11-07-2023

Bij Bol.com gaat alles prima het zijn de bezorgdiensten waar het vaak fout gaat.
Afleveren bij verkeerde zonder bericht. Geheel niet bezorgen of op foutief huisnummer, en ga zo maar door
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Esther!

Linda 11-07-2023

Wij kopen best veel bij Bol.com ,ik hou niet van wachten en bij Bol is het de volgende dag in huis, retour ook goed geregeld en de prijzen liggen gunstig.ik blijf klant.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Linda! 😄

Peter 11-07-2023

Tot nu toe al heel qat besteld via Bol.com. Slechts 1 keer een lege verpakking (hondenriem) ontvangen. Snel contact gelegd met de klantenservice. Prima en snel geholpen. Met drie dagen een nieuwe hondenriem, kosteloos, ontvangen. Verder nooit noemenswaardige problemen gehad met Bol.com. Heel fijn dat het assortiment zo uitgebreid is.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Voor vragen of blij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Peter! 😊

WLDC 11-07-2023

Een supergebruiksvriendelijke site, betrouwbaarheid en service. Ook betalen achteraf en het oplijsten van voorgaande bestellingen is een plus.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Fijn dat je zo tevreden! :)

B.Leguijt 08-07-2023

Meestal gaat het goed bij Bol, maar als het fout gaat... Zelden zo'n slechte klantenserice meegemaakt. Onberijkbaar per telefoon; geen indicatie hoe lang het nog gaar duren. Dan blijft de chatserice over; kansloos. Mensen die daar zitten hebben niet de intentie om een probleem op te lossen. Ben nu al 2 maanden bezig met een bestelling die bij de postbezorger "blijft hangen" maar na herhaaldelijk aangeven dat ik mijn geld terug wil, is er nog niks gedaan. Zeer slechte ervaring met de klantenserice.

Thomas 07-07-2023

Enorm groot aanbod, veel scherpe deals. Premium abonnement (select) met vele extra's wat je er vaak met een aantal aankopen al uit hebt dus op jaarbasis bespaar je nog meer.

Verder een vrij overzichtelijke site + app en een enorm snelle klantenservice die ook niet te beroerd is om humor te gebruiken maar net zo goed, formeel en zakelijk dingen kan afhandelen.
Officiele reactie van Bol.com 07-07-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Thomas! 🙂

El 07-07-2023

Bol.com heeft bijna alles,prijzen van verschillende verkoopppartners vergelijkenen de reviews die me bij mijn aankoop helpen zijn erg handig. Vriendelijke en behulpzame klantenservice!
Officiele reactie van Bol.com 07-07-2023

Je kan voor vragen of bij problemen altijd rekenen op onze klantenservice! 😊

Vera van Oudheusden 06-07-2023

Wat is de klantenservice van BOL achteruit gegaan door de jaren zeg.

Bij een defect aan mijn externe harde schijf binnen garantieperiode contact gezocht. Het vermoeden was dat het defect in de kabel zat. Er werd door de medewerker van BOL voorgesteld om een nieuwe kabel te halen om te kijken of daarmee het probleem verholpen zou zijn, zodat ik de schijf niet wekenlang kwijt zou zijn voor reparatie. Hele fijne oplossing! Wel met klem gevraagd of dit gerestitueerd werd, gezien de garantieperiode. Dit werd bevestigd. Ik vroeg of dit in de notities kon komen, zij gaf aan dit te zullen doen zodat collega’s dat ook zouden terug lezen.

Nu eenmaal de schijf gekocht, helaas lost dat het probleem niet op, en weigert BOL mij ineens die schijf terug te betalen! Ik kan een cadeaubon krijgen. Die hoef ik natuurlijk niet. Dit is nota bene door jullie zelf voorgesteld als oplossing en met klem bevestigd dat dit vergoed zou worden! Was dit niet gebeurd, had ik überhaupt die hele kabel nooit gekocht/voorgeschoten.
Telefonisch blijft het hangen bij “we kunnen u niet helpen mevrouw”. Nee lekker is dat dan, mij met valse voorwendselen iets laten aanschaffen en vervolgens het willen afdoen met een cadeaubon? Ik zit gewoon binnen de garantietermijn en reparatie of welke vorm van oplossing dan ook zou mij 0 euro moeten kosten!

Ik heb m’n rechtsbijstandverzekering erop gezet, want ik ben hier alles behalve van gediend. Ik heb BOL nog een algemene mail gestuurd hierover. Als jullie dit niet oppakken en mij die kabel vergoeden, was dit de allerlaatste aankoop bij BOL voor mij. Stelletje oplichters.

Beste Vera,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com