Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Edith 19-04-2022

Als ik iets nodig heb kijk ik altijd bij Bol.com, ruime keuze in artikelen.
Goede service. Vanaf het moment van bestellen tot aan de bezorging, helemaal top. Je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling. Als er iets was, werd ik snel en vakkundig geholpen. Ik ben blij met Bol.com.

En wij zijn blij met jou, Edith! 😃

Evelyne 19-04-2022

Mijn to go to shop. Ruim assortiment, goede kwaliteit, snelle levering en goede service.

Bedankt voor het compliment! 😃

Anneke 19-04-2022

Zeer ruime keuze in artikelen
Beloofde levertijd klopt
Snelle levertijd
Artikelen zijn goed verpakt
Officiele reactie van Bol.com 19-04-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Lara 19-04-2022

Bol doet wat ze beloven. Ze bieden veel producten aan en verzenden snel. Om een 10 te krijgen mogen de prijzen nog wel iets scherper

Bedankt voor je review en je feedback, Lara! 😃

Tot 2 x aan toe geen geld retour 17-04-2022

Artikel retour gestuurd, maar geen bevestiging ontvangen. Via track and trace was zichtbaar dat artikel wel retour was gekomen. Contact met klantenservice opgenomen en na 20 minuten was het duidelijk. Ik zou na 2-3 dagen als nog geld retour ontvangen. Na 10 dagen weer contact opgenomen met klantenservice en wederom aangegeven dat ik én geen geld en geen excuus had ontvangen Na 30 minuten chatten wordt opnieuw beloofd dat ik na 2-3 dagen geld retour krijg, In de chat gevraagd om een link te ontvangen zodat ik een review zou kunnen plaatsen. Deze zou ik per mail ná de chatsessie ontvangen. Helaas deze ook niet ontvangen. Ik ben benieuwd of straks het geld wel retour komt.

De extra compensatie waar ik om heb gevraagd konden ze niet aan beginnen.

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

jerrys 16-04-2022

Makkelijk zoeken, altijd op tijd. Nog nooit een slecht product ontvangen.
Voor bijna alles wat je zoekt, elektronica, games, boeken, bordspellen, muziek is wel iets te vinden.
Officiele reactie van Bol.com 19-04-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Jerrys! :)

Henk 16-04-2022

Het is een makkelijke website om te bestellen.
De service is uitstekend en als het bestelde artikel niet goed is dan stuur je het gewoon weer terug en dan krijg je het geld gewoon weer terug gestuurd op je bankrekening. Zonder te vragen wat er aan scheelt.
Dat vind ik persoonlijk geweldig en daarom zou ik iedereen aanbevelen om het bij bol.com te bestellen.
Je bestelde artikel heb je meestal binnen twee dagen in huis.
Officiele reactie van Bol.com 19-04-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Henk! :)

fred moret 15-04-2022

slecht service en pas na dreigen van juridische loket je geld direct terug krijgen. bol.com is van mening jou pakket bij de buren in een straal van 250 meter te mogen brengen. nu is mijn pakket weg. 3 dagen uitzoeken en dan nog vragen het zelf daar op te halen en zelf te regelen. maar pakket was weg. kreeg geld niet terug was immers geleverd. het maakte niet uit waar. belachelijk pas na dreigen van die loket zijn ze gaan betalen. nu weer 1 pakket niet aangekomen. word er ziek van weer de zelfde riedel.
Officiele reactie van Bol.com 15-04-2022

Beste Fred,

Peke 14-04-2022

Snel, makkelijk, veel keus, overzichtelijk en zeer goede service.
Klant vriendelijk.

Enorm bedankt! 😃

Floris 14-04-2022

Goede service, op tijd leveren. Alleen informatie over levering derde partijen gaat niet altijd helemaal goed.
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Floris!

Ingrid 14-04-2022

Alles te vinden op de webshop en super snel geleverd!
Garantie is goed, mocht dat nodig zijn
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk wordt bezorgd. 💪

Diane 13-04-2022

Een hele overzichtelijke en fijne webshop. Je kunt er bijna alles kopen en de artikelen worden snel geleverd. Bij elk product staat ook een geschatte levertijd en die klopt bijna altijd.
Mocht er iets niet helemaal goed gaan is de klantenservice goed bereikbaar en altijd vriendelijk.

Bedankt dat je kiest voor onze webshop, Diane! 😃

Istar 13-04-2022

Bol.com heeft: veel keuze, goede service, is supersnel met leveren, goede klantenservice die met je meedenkt en helpt.
Officiele reactie van Bol.com 14-04-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Istar!

Anne 13-04-2022

Laat ik beginnen met wat een verschrikkelijk bedrijf dit is geworden. De klantenservice is echt ver te zoeken. Brutaal en onvriendelijk.

Zo dat gezegd hebbende is mijn klacht als volgt.
Ik koop een set airpods pro. Ze bevallen niet en stuur ze gelijk een dag later retour. Een paar dagen later krijg ik de melding dat mijn retour verwerkt is en dat het aankoopbedrag binnen 2 tot 5 dagen terug gestort wordt. Niks aan de hand zou je zeggen. Helaas niets is minder waar. Weer een paar dagen later krijg ik een belletje met de melding dat het serienummer niet klopt?! Met de vraag of ik misschien weet hoe dit komt. Ik antwoord terug dat ik dat niet weet en alles netjes retour gestuurd heb zoals ik het gekregen heb. Daarna is het een dag stil en krijg ik geen reactie.Ik stuur meerdere mailtjes met het verzoek mn geld terug te geven. In een reactie terug wordt ik onbeleefd te woord gestaan als of ik een zwaar misdrijf gepleegd zou hebben.
Dit is toch te bizar voor woorden!!! Ik laat het er niet bij zitten. Dit is volgens mij niet hoe het hoort.
Ik ga echt nooit maar dan ook nooit meer iets via bol aanschaffen tenzij geen ander bedrijf het aanbied.
Hoop van harte dat Amazon terrein wint en bol failliet gaat.
Annew1977 14-04-2022

De reactie moet van ver komen want heb nog niemand gehoord op trustpilot. Dit laat zien hoe arrogant een bedrijf als BOL.COM is

Beste Anne,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Jeanne Ripzaad 13-04-2022

Ik vind Bol een fijne webshop waar alles te vinden is. Gemakkelijk bestellen en je kunt de dag uitzoeken om te laten bezorgen, ook heel fijn. Ik maak er veel gebruik van

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons, Jeanne! 😃

Gina 13-04-2022

Al jaren klant bij bol.com en nog steeds even tevreden. Aangeboden producten zowel als service na verkoop. Geen enkele negatief puntje
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Bedankt dat je al zoveel jaren klant bij ons bent, Gina! Dat waarderen we😃

Isabella 12-04-2022

Ik ben helemaal tevreden met. Bol. Snelle, correcte levering, veel keuze en een goede afhandeling als er eens iets mis gaat. Koop er vaak en al jaren, dus het is gebaseerd op heel wat aankopen.
Er zijn ook leuke acties en achteraf betalen vind ik fijn
Er zijn ook vaak veel reviews bij een artikel en ik ga ervanuit dat het niet fake is. Dat helpt bij een keuze.

Heel erg bedankt! 😃

Martin 12-04-2022

Gewoon fijne webshop met heel veel verschillende spullen en overzichtelijk en altijd snel en op tijd geleverd en fijn communicatie over wanneer iets word geleverd en hoe het ook retour zou kunnen gewoon TOP!!!

Ontzettend bedankt! :)

Like-shopping!!! 12-04-2022

Een fijne overzichtelijke webshop waar je alles hebt,
Altijd zeer snel bezorgd .
Klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam.
Het liefst winkel ik op bol.com
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Hans 12-04-2022

Bol.com is vooral een betrouwbare leverancier. Heeft een toegankelijk keuze- en bestelsysteem.
Het bestelde wordt vlot volgens afspraak geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Veel plezier met je bestelling, Hans! :)

Jan Thomas Cremer 12-04-2022

Fijne Online winkel met een duidelijk produktoverzicht. Ik zoek altijd gericht op een item, die vaak te vinden is. Ze hebben ook een breed en steeds breder worden de produktoverzicht. Soms ook handig in prijsvergelijkingen. Slechts een keer ging er iets niet goed met de retourzending Ook hun samenwerkingspartners zijn meestal van goede kwaliteit en leveren op tijd. Kortom een goede winkel.

Enorm bedankt! 😃

Ingrid 12-04-2022

Ik vind bol.com een fijne webshop. De website is duidelijk en overzichtelijk. Ik zoek meestal gericht naar iets en heb dat dan zo gevonden. Iets bestellen werkt heel simpel en de levering is vrij snel. Ik maak al jaren gebruik van bol.com en ik heb pas 1 x iets verkeerd geleverd gehad. Bol.com heeft dit toen super opgelost. Kortom, voor mij is bol.com ideaal en betrouwbaar.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ingrid! 😃

Jol 12-04-2022

Duidelijke informatie over bestellingen. Verder een prima service. Kortom: niks negatiefs.

Bedankt! :)

Wen 12-04-2022

Vanaf het begin goede ervaring met website , aanbod en de levering van bestelde artikelen .
Om tijd en geld te besparen inmiddels een Select abonnement (oa altijd levering binnen 1 dag) .

Die enkele keer dat iets te laat kwam lag het aan de logistiek en werd dat keurig gemeld . Geen klachten over bol.com, haar leveranciers en vervoerders.
Alleen maar goede ervaringen .

Meeste bestellingen betreffen klusspullen voor renovatie huis , huishoudelijk artikelen, electronica en mode .
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

We zijn blij om te lezen dat je alleen maar goede ervaringen hebt, Wen! 😃

Irma 12-04-2022

Super fijne online shop. Ontzettend veel keuze. Een heel groot assortiment. Mooie aanbiedingen. Snelle levering.
Klantenservice is erg persoonlijk en reageert heel snel. Lost alles heel netjes en accuraat op.
Ik ben ontzettend blij met Bol.com en een grote fan.