Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Baukhe 22-02-2022

Over het algemeen snelle bezorging.
Wel vaak duurder dan andere winkels...
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Dank voor je review en je feedback, Baukhe!

Ed 22-02-2022

Bol is een prima bedrijf met een ijzersterk logistiek systeem. De bestelde spullen worden direct verzendklaar gemaakt en deze ontvang je echt z.s.m.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor t te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Ed! :)

Judith-La 22-02-2022

Bol.com heeft een fijn website en app. Zeer gebruiksvriendelijk. Goede klantenservice. Ik maak ook gebruik van Select. Geen verzendkosten en het kan snel geleverd worden. Ook maak ik gebruik van Kobo Plus, ook dat werkt zo makkelijk. Ja voor mij is Bol.com. top!

Dank voor de complimenten! 😃

Hellas63 22-02-2022

Bol.com is een betrouwbare en professionele internetwinkel. De communicatie vanaf het bestelmoment tot aan het bezorgmoment is goed en professioneel en men laat nooit steken vallen. De klant is koning bij bol.com en het ruilen of melden van schade aan artikelen is ook goed geregeld.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen in onze webwinkel! 😃

Loes 22-02-2022

Top bedrijf, snelle levering en uitstekende service. Ben de laatste steeds meer online gaan shoppen, maar kies tegenwoordig al heel snel voor bol.com
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Loes!

Algarve 22-02-2022

Altijd goede service en bezorging altijd op tijd. Waarschuwing als er iets op je verlanglijstje staat dat is afgeprijsd, ideaal. Verder vind ik de select methode heel fijn, meer keuze over bezorgtijden en 1x per jaar €9.99 betalen en het hele jaar gratis bezorging. Dat is pas service
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Algarve! 😃

Mariëlle 22-02-2022

Fijne site met al het aanbod wat je nodig hebt. Snel en je te es geleverd. Ook bij problemen is er altijd een oplossing en kom je er altijd met ze uit.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Mariëlle! :)

wien 22-02-2022

Ik kies met heel veel regelmaat voor Bol.com omdat als ik een product nodig heb van stofzuigerzakken tot boeken etc weet ik dat het snel geleverd kan worden. Ik ben bewust dat Bol.com een platform is geworden dus werkt met leveranciers en tussenpersonen. Met die kennis moet je je spullen ook aanschaffen zodat je niet teleurgesteld wordt mocht er iets fout gaan met de levering!
Overigens heb ik tot nu toe altijd een bevredigende oplossing gekregen bij het terug sturen oid. Ik bestel met grote regelmaat.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Wien! :)

Peter 22-02-2022

Bol.com is gewoon de winkel van alles.....je vind er idd alles maar wel met een hele goede service van Bol.com erbij, de keren als er iets was neemt Bol.com het gelijk op en word het naar tevredenheid afgehandeld.....we hebben er het laatste jaar zoveel weggehaald en altijd tevreden..... onze hele familie is er nu klant.....zoek je iets snel omdat je het nodig hebt of ....kijk op Bol.com en meestal heb je het de volgende dag al binnen....goede kwaliteit voor een lekker prijsje wel zonder die glimlach van een winkel maar wel met de ouderwetse service van de winkel zoals vroegah.....
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Heel fijn jij en je familie zo tevreden zijn, Peter! 😃

Chantal 22-02-2022

Ik ben al jaren klant bij Bol.com en heb altijd goede service en oplossingen gekregen.
Ik ben altijd met vriendelijkheid benaderd en behandeld.
Ik bestel nergens anders dan alleen bij Bol.com.
Bij Bol.com voel ik me echt thuis, er is genoeg voor mijn hele gezin.
Ik zou zeggen Blijf vooral doorgaan.

Gaan we doen, Chantal! 💪

Anna 22-02-2022

Vandaag gebeld en morgen in huis. Echt super snel. Ik ben blij met Bol.com. bestel er al jaren.

En wij zijn blij met jou, Anna! 😃

Mike 22-02-2022

Prima zoekfunctie en snelle levering. Product lijkt ook goed te functioneren.

Dank voor je review! :)

Kevin 22-02-2022

Zeker weten een 10 waard! Snelle service! Snelle levering! En altijd netjes geholpen als je iets te vragen hebt of een probleem hebt!
Zeker een aanrader voor iedereen!

Heel erg bedankt, Kevin! 😃

Delphine 22-02-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site, uitgebreide keuze en ongelooflijk goede dienst-na-verkoop. Wel jammer dat ze werken met post nl want die hebben een iets minder hoge kwaliteitsstandaard. Bij problemen - ook deze waar zij niets aan kunnen doen bv fout van post nl - zoeken ze steeds naar klantvriendelijke oplossing. De levertijd is kort of het wordt anders aangegeven. Prijzen variëren van concurrerend tot iets duurder dan de marktprijs, maar daar krijg je wel veel service voor in de plaats.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je bestellingen, Delphine! :)

Sonja 22-02-2022

Ik heb tijdens de pandemie heel veel besteld bij Bol.com.
Heb toen ervaren dat het een goede keus is geweest.
Vooral als je select nam scheelde het ook bezorgkosten.
Ook de mail die je krijgt over het product of je te vreden bent .
Had je een klacht over het product werd er actie genomen.
Er zijn ook regelmatig aanbiedingen.
En keus genoeg.
Bedankt Bol.com voor de goede service.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Jij bedankt voor al je vertrouwen in ons en je aankopen, Sonja! 😃

Ingrid 22-02-2022

Goede webwinkel prima service ,bestel er regelmatig en dan producten die hier in de regio bijna niet te koop zijn of ik moet er al meer dan 20 km enkele reis voor rijden .Bestelde producten altijd op afgesproken dag geleverd .Gewoon top !
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Enorm bedankt, Ingrid! :)

Astrid van Buijtenen 22-02-2022

Bol.com is de winkel waar je tegenwoordig, mede door andere verkopers erbij, bijna alles kunt vinden. Fijn is ook dat ze , als je select verkoper bent, voor jou, ook net een klein beetje harder rennen. Door meer aanbiedt service te geven en dat is erg prettig.
Dus zal ik zeker van deze diensten gebruik maken.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Astrid! 😃

Issa 22-02-2022

Bol.com is mijn favoriete internetwinkel, overzichtelijk en als er iets niet goed gaat komen hun met een passende oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Issa!

Chris Snelders 22-02-2022

Overzichtelijke website met duidelijke informatie. Diverse leveringen worden altiid keurig op tijd bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen in ons en je aankopen, Chris! 😃

Renate 22-02-2022

Altijd variatie van producten, goede levering en service.
Geen gezeur maar actie door bol.com als iets niet goed is.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Mocht je ons nodig hebben, dan staat onze klantenservice 24/7 voor je klaar om je te helpen, Renate! 😃

Reina 22-02-2022

Letterlijk alles is verkrijgbaar bij bol.com en de klantenservice is uitstekend! Vragen worden snel beantwoord en met een dosis humor!
Bol.com is een mega groot bedrijf maar iedere klant is waardevol en wordt persoonlijk te woord gestaan. Dikke chapeau voor bol.com!

Ontzettend bedankt! 😃

Marc 22-02-2022

Prima webshop met een groot assortiment. Slechts sporadisch conflicten gehad met externe verkopers op de site, maar het werd altijd netjes opgelost.
Vriendelijke customer service en snelle levertijden.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Marc! :)

Gonnie 22-02-2022

Bol is een geweldige webshop, ze leveren zoals ze aangeven en zijn heel snel.
Vorige week een printer gekocht, dezelfde avond al in huis. Zeker de afgelopen tijd van lockdown was het reuze gemakkelijk, aangezien wij op leeftijd zijn, en ook nu niet altijd naar een winkel kunnen, is dit super! En ook nog een hele aardige bezorger van de pakjesboot, dat mag ook wel eens gezegd worden!

Bedankt voor de complimenten, Gonnie! Dat waarderen we😃

Mieneke 22-02-2022

Je kunt heel veel producten vinden op bol.com. Het bestellen is makkelijk en producten worden snel geleverd. Problemen worden snel en goed opgelost. Je moet wel even checken wat de bestel- en verzendkosten zijn bij de bedrijfjes zelf, want bestellen via bol.com is vaak duurder.

Bedankt voor je review! 😃

Johan 22-02-2022

Bij het kopen van artikelen is een betrouwbare winkel met goede service zeer belangrijk. Bol.com is voor mij de winkel die betrouwbaar is en daarnaast ook nog een prima prijs-kwaliteitsverhouding van de producten aanbieden.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Johan!