Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cobi 18-10-2022

Prima webshop, waar alles makkelijk is te vinden. Als er iets niet helemaal goed gegaan is hoef je maar te bellen en ze gaan er direct achteraan. Super goede service. Goede prijs/ kwaliteit. Ik ben dik tevreden.

Ortho Echt 18-10-2022

Het is heel makkelijk zoeken op de website, hebben bijna alles en zeer snelle levering.

Rony 18-10-2022

Goede website waar bijna alles te vinden is, ook grote voorraad aan goede prijs.
Steeds snelle levering, en nodige info wanneer je pakje geleverd word.
Raad bol.com zeker aan.

Annemarie 18-10-2022

Bestel regelmatig bij Bol.com
Altijd snel bericht dat bestelling ontvangen en in behandeling is.
Over het algemeen snelle levering (ligt natuurlijk aan leverancier die samenwerkt met Bol.com)
Bij vragen aan Bol.com snel en duidelijk antwoord.

Jacques 18-10-2022

Je kunt er alles kopen. Heel handig. Maar jammer voor bijvoorbeeld de boekhandels in de stad. Wat veel misgaat is de bezorging door Post. NL. Mijn laatste aankoop werd zes dagen lang elke dag een dag uitgesteld. Dus ‘Nu bestellen, morgen in huis’ geloof ik niet meer.

Steve 18-10-2022

Bol.com; zeer professioneel, zeer accuraat en snel. Retourbeleid erg gebruiksvriendelijk.
Kortom, deze zaak beveel ik een ieder aan.

FV 18-10-2022

Bijna alles te vinden voor een prima prijs. Vlotte levering en producten voldoen aan verwachting. Kortom, erg tevreden over Bol.com

Marina janssens 18-10-2022

Ik heb onlangs een hoesje besteld voor mijn tablet die ik ook aankocht bij bol.com.
Ik ben er heel tevreden over. Binnen de 5 werkdagen had ik mijn bestelling, omdat het hoesje niet rechtstreeks van bol. com kwam. Al mijn andere bestellingen die ik ik via bol.com bestelde had ik binnen de 2 dagen ontvangen in de allerbeste staat. Ik ga zeker nog bestellingen doen bij BOL.com.. en raad het iedereen aan.

Ingrid 18-10-2022

Goede webwinkel
Snelle levering
Problemen worden snel oplost
Bereikbaarheid mag beter

Marianne 18-10-2022

Bol.com is een hele fijne webwinkel. Bijna alles is er te koop. Bestellen gaat vlot en artikelen zijn meestal van prima kwaliteit.
Ook goed is dat achteraf betalen mogelijk is.
Koop hier zeer regelmatig, meeste wordt binnen een dag of uiterlijk een week geleverd.
Krijg altijd netjes bericht over de verwachte leverdatum en tijd.
Kortom Een top winkel!!!

Viviane 18-10-2022

Ik ben enthousiast over het enorme aanbod dat bij Bol.com te vinden is. Als webwinkel hebben ze het prima voor elkaar met betrekking tot levertijden (die voor mij niet persé zo kort hoeven te zijn). Er gaat wel eens wat mis, maar zelden. Echter, dit wordt keurig en met dezelfde voortvarendheid opgelost en hierin zit ook een belangrijke kwaliteit van een bedrijf : hoe los je problemen op.

Ikke 18-10-2022

Bol is goed in prijs/kwaliteit.
Je word op de hoogte gehouden van aankomst/retour.
Ze doen er alles aan je product zo snel mogelijk en netjes aan je voordeur te bezorgen.
Een dikke duim omhoog voor hun.

Wim Baardse 18-10-2022

Alles is makkelijk te vinden en is er iets mis, dan is het goed mogelijk om via de site hulp te krijgen en alles wordt opgelost.

Ad 18-10-2022

Snelle levering, en van Bol. Com kan je van op aan , en goed verpakt en bezorgd

Ib 18-10-2022

Redelijk veel problemen met een toeleverancier, maar telkens goed opgelost via bol.com
Andere bestellingen steeds zonder problemen verlopen.

John en Marianne 18-10-2022

Wij zijn heel tevreden met en over bol.com ,uitgebreid assortiment in verschillende prijsklassen.
Mocht het artikel onverhoopt toch niet bevallen dan is het aanmelden en retouren heel klantvriendelijk, ook de terugbetaling gaat snel ,zeker als je het artikel netjes verpakt in de originele verpakking.
Wat wij ook fijn vinden zijn de lijstjes die je kan aanmaken om artikelen die je interesse hebben in op te slaan.

mzw 17-10-2022

Rustig thuis zoeken. Prijs vaak lager dan in winkel. Snelle levering. Betaling na levering.

Kelly 17-10-2022

Ruim aanbod van diverse merken, snelle levering, duidelijke omschrijvingen bij de artikelen.

Ricardo 16-10-2022

Fijne webshop veel keus en eigenlijk alles kan je via bol l kopen en met gebruik van select nog meer gebruikers gemak. Altijd gratis bezorgen en nog duidelijker je tijden aangeven. En mocht er iets retour gaan komen ze het thuis op afspraak ophalen.

Ivamo 16-10-2022

Frequente koper en steeds tevreden, levertijden correct en met select een pak voordelen

Stan 15-10-2022

Ruime keus aan artikelen en met Select hoeven geen verzendkosten betaald te worden. Op jaarbasis scheelt dat nogal wat. Vrijwel alles kan de volgende dag al bezorgd worden en als daarvan wordt afgeweken krijg ik netjes bericht. Ook de retourservice werkt voor mij optimaal. Enige mindere punten zijn dat de artikelen niet altijd de goedkoopste zijn (vanwege het gemak kies ik vaak dan toch voor Bol.com) en niet altijd kan er gekozen worden voor bezorging bij het Bol.com afhaalpunt. Gevolg is dat die prutsers van pekketjesbezorgers de bestelling voor de deur achterlaten.

Ria 14-10-2022

Super service en als het niet de volgende dag bezorgd kan worden krijg je netjes bericht.
Super voor elkaar!!!

Angelique 14-10-2022

Bol.com heeft een fijne en duidelijke site. Het is makkelijk om het product te vinden dat je zoekt. Het is een site met grote keus aan producten, goede omschrijving van de producten. Ze geven het aan als een ander bedrijf het ook aanbiedt op de site en vermelden daar ook de prijs bij zodat je makkelijk kunt vergelijken. Altijd is er een duidelijke omschrijving van het product zodat als je het besteld je niet voor verrassingen komt te staan. Je weet precies wat je koopt. Het is fijn om te weten dat wanneer je iets online koopt je het koopt bij een betrouwbaar bedrijf.
Wanneer je een vraag hebt zijn ze gemakkelijk te bereiken en helpen je dan ook vriendelijk en snel.

tevreden klant 14-10-2022

een fijne zaak om bij te bestellen! Grote sortering, duidelijke berichtgeving over de status van de bestelling, doorgaans snelle levering ( soms via ander bedrijf) correcte afhandeling bij eventuele retourzending en met Select geen bezorgkosten, waardoor je eerder wat kleinere dingen besteld. Al met al ben ik een tevreden klant!

Marcel Friedrichs 13-10-2022

Heb je snel wat nodig, en kan je het in de dichtbijzijnde winkel niet vinden /krijgen..
Ff Bol.Com app openen, artikel zoeken , bestellen
Direct /achteraf betalen, keuze is reuze.
Artikel die niet past, voldoet aan eisen,toch anders dan gedacht: stuur eenvoudig retour..
Ben je niet thuis?: haal op bij afhaalpunt..
Bezorging avond/ weekend .. geen probleem
Service staat hoog bij Bol…
Kortom reuze gemakkelijk, groot assortiment..
Daarom bestel ik heel vaak bij Bol.com …
Top in alles !!