Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

TENTA 18-10-2022

DE SHOP IS OVERZICHTELIJK EN HET ASSORTIMENT IS ZEER UITGEBREID. ALTIJD ALS EERSTE KIJK IK OP DE SITE, HET LIJKT DE WINKEL VAN SINKEL WEL ECHT BIJNA ALLES HEBBEN ZE. DE BEZORGING IS ERG GOED EN MET SELECT MOOIE AANBIEDINGEN.
EEN AANRADER!

Cor Boon 18-10-2022

Altijd een duidelijke omschrijving van het product. Goede prijs kwaliteit verhouding. Pakket goed te volgen. En altijd op tijd geleverd.

GA ZO DOOR 👍

ivonm 18-10-2022

alles ok,geen opmerkingen tot dus ver,hopelijk blijft het zo verder gaan in de toekomst.

Ludo 18-10-2022

ik koop al jaaaaaaaren bij de chop , maar nu hebben ze mij al ferm beet genomen , heb iets besteld op 29 september , en nu 18 oktober nog altijd niks aangekregen

Dieker 18-10-2022

Bestel graag bij bol.com snelle levering goede aanbidding en nooit problemen

Turco 18-10-2022

Kwa prijs en productskwaliteit is bol.com nummer 1! Ik kijk altijd eerst naar bol.com wanneer ik iets nodig heb. Wat ook handig is voor mij is dat de leveringstijd er altijd bij staat.

Wouter Groeneweg 18-10-2022

Met regelmaat koop ik dingen via BOL.COM omdat daar aanbiedingen zijn die elders duurder zijn mede door gratis verzendkosten. Ik kan daar ook cadeau bonnen inleveren.
Ook de garantie is goed geregeld als een artikel niet voldoet kan ik het eenvoudig terugsturen of omruilen.

Willem. B. 18-10-2022

Al jaren vaste klant. Nooit geen problemen,tot een week geleden. .iets is niet geleverd ondanks de melding van. PostNL van wel.
Maar voordat ik het vergoed heb gekregen,moest ik worstelend door de chat werken, en bij een iedere chat een ander verhaal. Zonde van mijn tijd en geld.
Dus,niet tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 21-10-2022

Beste Willem,

Bedankt voor jouw bericht.
Fijn dat het inmiddels is opgelost, maar natuurlijk erg balen dat het contact zo stroef verliep. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik zal je klacht daarom zeker noteren. Mijn excuses voor het ongemak.

Natalya van bol.com

Peter 18-10-2022

Over het algemeen worden wij prima bediend door BOL.com. Wij kopen er al bijna 20 jaar en meestal is het prima. De laatste tijd merk je wel dat er bedrijven zijn die verkopen via BOL.com die het niet zo nauw nemen met de voorwaarden en service. Vervolgens wringt de klantenservice zich in allerlei bochten om je toch tevreden te houden en dat valt niet altijd goed. Een aandachtspunt voor BOL.com!

Margaretha 18-10-2022

Bol is gewoon makkelijk, ik bestel er van alles voor mijn huishouding , aanbiedingen zijn super voordelig bv wc papier . (Goedkoop een mooie voorraad)
Verder bestel ik de kerstcadeau’s bij bol, ik heb dan alle cadeaus voor een mooie prijs op tijd in huis.

Puzzels van Jan v Haasteren, een hobby van mij en vaak leuke aanbiedingen.

Kortom , makkelijk en snel.
Je kunt de bestelling laten bezorgen op een moment dat jou uitkomt.

Ben erg tevreden over bol ook over de bezorging .

Sebastiaan van Ettinger 18-10-2022

Ik ga altijd naar verschillende winkels om de kwaliteit te testen van een product/artikel wat ik wil kopen. Vervolgens bestel ik het dan op Bol.com omdat ik hun service gewend ben, die is altijd in zeer prettig. Ze
Zijn zeker niet de goedkoopste maar wel het prettigste naar mijn mening. Ik maak zelf ook gebruik van de Select service dan worden sommige producten nog de zelfde dag geleverd. Ik heb er niet veel meer aan toe te voegen dan dat het mijn meest favoriete webshop is ben altijd blij als ik zie dat Bol.com iets verkoopt wat ik nodig heb.

DoraK 18-10-2022

Ik kan het zo gek niet verzinnen of ik kan het ook via Bol gestellen, ook in het weekend.
Gaat de bezorging dan via post.nl dan is ook dat stukje van de bestelling prima in orde.
Andere vervoersbedrijven houden zich vaak niet aan de afgesproken datum/tijdstip.

Pete 18-10-2022

Duidelijke site echter te veel reclame, wat ik wel begrijp. Dit vertraagt het zoeken.
Het moet meer -to the point- zijn.
De vergelijkingen zijn mi goed en duidelijk.

Petra 18-10-2022

Bol.com is een topwinkel waar je bijna alles kunt kopen, ik kijk eerst altijd op bol.com als ik iets wil bestellen. De prijzen en kwaliteit is er goed. er is ook altijd een snelle levering. Artikelen netjes en goed verpakt. Achteraf betalen is ook heel fijn. ik bestel er al jaren en heb er nog nooit geen problemen mee gehad. Ik ben erg tevreden.
Ga zo door.

Anja 18-10-2022

Heel veelzijdig, altijd op tijd, mocht er iets mis gaan wordt het zeer netjes afgehandeld.

EJ1966 18-10-2022

Snelle en nette levering. Mocht er onverhoopt toch iets fout gaan, kan altijd, wordt het netjes opgelost. Zonder veel gedoe. Klasse.

Annelies vos 18-10-2022

Goed en zeer snelle gratis levering bestel er regelmatig nooit een probleem gehad .zeg tegen mijn vrienden zoek maar op bol.com dan zal je wel vinden wat je zoekt ben er blij mee

Ron 18-10-2022

Goede en snelle service, goede omruilmogelijkheden. Groot assortiment. Beveel deze webwinkel zeker aan.

Patricia 18-10-2022

Prima webwinkel met breed aanbod en fijne aanbiedingen.. Ook fijn dat achteraf betalen mogelijk is

Merietje 18-10-2022

Ik zet graag mijn review neer, omdat ik bol.com een hele fijne site vind, waar veel op te vinden is, snelle vezorging en als er problemen zijn met verzenden bezorgen etc. word dit altijd correct en snel opgelost. Kortom geweldige service.
Ik bestel graag bij jullie!

Marcel 18-10-2022

Bol heeft een enorm assortiment aan spullen. Bij Bol vinden wij daarom altijd datgene wat we nodig hebben. Bol levert snel en hun partners trouwens ook. Bovendien zijn de prijzen altijd goed en vaak zelfs superscherp en mocht er een keer wat mis zijn met een levering of product, dan wordt dit altijd perfect opgelost door de klantenservice van Bol.

De Groote Patrick 18-10-2022

Beste,
Bol.com is een goede winkel ,enkel de andere leverancier heb ik mijn buikje nu van vol onder ander AdroitGoods M.Parcel daar heb ik al drie mails naar geschreven dat ik het product dat ik besteld heb nog niet heb gekregen en altijd komen ze met een ander fabeltje af !!

Gr
Patrick

Ann 18-10-2022

Bol is een toffe webwinkel. Artikelen zijn gemakkelijk te bestellen en worden steeds tijdig geleverd. Indien er zich toch een probleem voordoet dan wordt dit supersnel door de klantendienst opgelost. Ik raad iedereen bol.com aan omwille van het uitgebreidde assortiment en het snelle aan huis leveren.

Math 18-10-2022

Ik ben uiterst tevreden over Bol.
Ruime keuze, duidelijke site, snelle verzending, en altijd op tijd geleverd.
En de keuze om achteraf te betalen, zodat je het product eerst kunt bekijken c.q. Uitproberen.
Mijn favoriete site!!!

Jack 18-10-2022

Ik koop van alles bij Bol.com, goede service, snelle levering, juiste informatie en mooie prijs kwaliteit verhouding. Reageert snel op vragen en regelt snel een factuur.