Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kathy 13-10-2022

Snel en makkelijk. Als er wel eens iets is snelle service klantenservice. Top

termorsje 13-10-2022

goede webshop gaat heel weinig verkeerd ik koop er graag omdat het vertrouwd voelt en ik er van uit ga dat als ik wat koop het gewoon goed gaat en mocht er wat mis gaan word het goed opgelost

LGb 13-10-2022

Ik vind dit een gevarieerde en kwalitatief goede shop. Ze hebben erg veel, het wordt snel en met duidelijke communicatie geleverd. Ook de communicatie bij eventuele vragen ed is goed geregeld. Voor.mij is het een uitkomst omdat ik minder mobiel ben en na veel zoeken en vergelijken toch heel vaak hier uitkom. De selectie optie zorgt ervoor dat ik minder geld kwijt ben aan bezorgkosten waardoor een eventueel iets hogere prijs van een artikel wel weer vaak voordeliger is dan bij andere winkels .

Sylvia 12-10-2022

Altijd op tijd levering, geen gedoe met select gratis levering. Goed bereikbaar en informatie. Ben en blijf daarom als trouwe klant bij bol.com

Eelco 12-10-2022

Bol.com is een mooie complete aanbieder. Je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben het.
Makkelijke app, met select snel geleverd.
Soms ben ik iets aan het zoeken en gelukkig popt er vaak een aanbieding van Bol op met schappelijke prijzen. Aanrader!

Vincent 12-10-2022

Ik vind Bol.com top en heel gemakkelijk. Alles wordt altijd zo snel mogelijk geleverd en alles is altijd netjes verpakt.

Mahtilda van Oostendes 12-10-2022

Altijd op tijd, goede klantenservice! En (zeker tegenwoordig) een heel goed ruilbeleid. Al met al ben ik heel tevreden over deze grote toko met voor ieder wat wils. Misschien er wel op letten dat de ondernemers onder Bol.com bij elektrische apparaten ook de Nederlandse handleidingen meegeven. Via de Europese wet en regelgeving is het verplicht om zowel van het land van herkomst als wel het land van verkoop dit erbij te leveren.

Mahtilda van Oostendes 12-10-2022

Mathilda van Oostende 12-10-2022

Anne 12-10-2022

Kort en bondig: goede webshop; snelle en correcte levering, goed retourbeleid

Serge 12-10-2022

Uitgebreid assortiment en veel keuze daarin. Snelle levering en een goede service. Tot zover nog nooit echt problemen gehad.

Mariska 12-10-2022

Prettigste online winkel voor mij waar ik regelmatig wat bestel.
Duidelijke website, snelle levering, goed retourbeleid.
Goed bereikbaar.

Marie-José 11-10-2022

Duidelijke site en snelle correcte levering.
Ook aan de telefoon zeer vriendelijk .

Lutske Veenstra 11-10-2022

Super snelle service, duidelijk app en duidelijk wanneer niet leverbaar of langere levertijd

Karen Eding 11-10-2022

Hele goede webshop. Leveringen zijn snel, je wordt goed op de hoogte gehouden van wanneer je bestelling wordt bezorgd en door welk bedrijf. Ben heel tevreden.

Petra 11-10-2022

Fijne Webwinkel. Vaak binnen een paar dagen geleverd. Ook retour zenden is geen probleem.
Het enige is dat er erg veel mailtjes worden gestuurd mbt de levering. Ook door de leveranciers.
Dat werkt heel verwarrend.

Miranda 11-10-2022

Mijn ervaring is dat bestellingen snel worden geleverd, als de koeriersdiensten meewerken. Ook retourneren gaat zonder problemen. Dozen mogen wel beter aan het formaat van de levering aangepast worden. Regelmatig kleine bestelling, veel te grote dozen.

Angélique 11-10-2022

Uitgebreid assortiment. Goede service. Je makkelijk iets retour sturen en het geld wordt snel teruggestort.

Pien 11-10-2022

Webshop met veel diverse artikelen.
Keuze maken dmv filters maakt het simpel.
Producten zijn altijd prima ,nog geen rare dingen meegemaakt. Bezorgen gaat ook supersnel.
Netjes verpakt altijd.

Mieke 11-10-2022

Snelle levering, meestal heel goede artikelen. Mocht er een keer iets niet goed gaan, is het in no time geregeld. Ze bezorgen op tijd, volgens de afspraak, kortom een supergoede webwinkel!

A. Bijlsma 11-10-2022

Super goede service en alles op 1 adres. Direct reactie als een bestelling vertraagd is.

patrik 11-10-2022

Duidelijke site. Snelle levering, vooral als je select hebt. Geen verzendkosten. Vaak de dag erna in huis. Spaart ook nog voor punten, waarmee je weer kados of kadobon mee verdient. Bestelprocedure makkelijk. Soms mogen de producten wel iets beter omschreven worden of meer informatie.

Rene V 11-10-2022

Makkelijk, overzichtelijk, breed aanbod en volgens afspraken.
Enige wat soms stroef verloopt is via derde partijen/sub-verkopers.

Josanino 11-10-2022

Na 3,5 maanden lang beschuldigd te zijn wegens het zogenaamd niet retour zenden, wat wel degelijk gebeurd was. Waar ik bewijs van had! 3 maanden lang bellen chatten mailen enz. Is het bedrag op 0 gezet, maar een fatsoenlijk excuus krijg je niet!
Zelfs de medewerkers begrepen het niet, het moet van boven komen en die lui hebben absoluut geen haast.
Dus 2 x een deurwaarder , die gelijk terug trokken wegens mijn bewijs.
3,5 maanden ellende met bol.com!!!!
Josanino 14-10-2022

Een kletsdoosje (kaartspel) en kaartje met sorry? Dat is wat ik kreeg. Dit meen je toch niet serieus na 2 deurwaarders. Jammer dat ik hier geen foto’s kan plaatsen. Van de gesprekken. Waarin zelfs het personeel zegt hoe slecht het geregeld is.

Officiele reactie van Bol.com 14-10-2022

Beste Josanino,

Bedankt voor jouw bericht.
Ik begrijp dat dit jou veel frustratie heeft gegeven en dat je baalt van hoe het is verlopen. Echter, we hebben jou een cadeautje opgestuurd met daarbij onze excuses. We willen namelijk zeker wel onze excuses hiervoor aanbieden.

Met vreindelijke groet,
Natalya van bol.com

William 11-10-2022

Keurig bedrijf alles snel geleverd indien op voorraad. Niet goed bij retour word snel gehandeld en je hebt op korte termijn een vervangend product of geld terug. Al bij al helemaal klasse. Ga zo door