Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Josanino 11-10-2022

Na 3,5 maanden lang beschuldigd te zijn wegens het zogenaamd niet retour zenden, wat wel degelijk gebeurd was. Waar ik bewijs van had! 3 maanden lang bellen chatten mailen enz. Is het bedrag op 0 gezet, maar een fatsoenlijk excuus krijg je niet!
Zelfs de medewerkers begrepen het niet, het moet van boven komen en die lui hebben absoluut geen haast.
Dus 2 x een deurwaarder , die gelijk terug trokken wegens mijn bewijs.
3,5 maanden ellende met bol.com!!!!
Josanino 14-10-2022

Een kletsdoosje (kaartspel) en kaartje met sorry? Dat is wat ik kreeg. Dit meen je toch niet serieus na 2 deurwaarders. Jammer dat ik hier geen foto’s kan plaatsen. Van de gesprekken. Waarin zelfs het personeel zegt hoe slecht het geregeld is.

Beste Josanino,

Bedankt voor jouw bericht.
Ik begrijp dat dit jou veel frustratie heeft gegeven en dat je baalt van hoe het is verlopen. Echter, we hebben jou een cadeautje opgestuurd met daarbij onze excuses. We willen namelijk zeker wel onze excuses hiervoor aanbieden.

Met vreindelijke groet,

William 11-10-2022

Keurig bedrijf alles snel geleverd indien op voorraad. Niet goed bij retour word snel gehandeld en je hebt op korte termijn een vervangend product of geld terug. Al bij al helemaal klasse. Ga zo door

Berend 11-10-2022

Alles makkelijk te bestellen , snelle leveringen , en mocht er toch iets zijn dan is er nog die robot waar je mee kan chatten en mocht het probleempje dan nog niet opgelost zijn , dan belt de volgende dag een callmedewerker je persoonlijk op , om het probleem op te lossen !.
Goede en betrouwbare service dus .

Gerrit 11-10-2022

Betrouwbare onderneming . Kunt hier alles bestellen en wordt ook nog duurzaam verzonden . En super snel . 1 min puntje zeggen in reclame vandaag besteld morgen in huis . Dat is niet altijd waar . Vandaar 9 punten ps bestel hier bijna alles dus vaak

Ton Smakman 11-10-2022

Ik bestel graag bij Bol.com. Altijd betrouwbaar. Makkelijk te bestellen, redelijke prijzen, snelle levering. Keurige informatie wanneer iets geleverd wordt en daarna ook de check of het product is aangekomen en bevalt. Daarnaast ook een uitstekende klantenservice, die telefonisch goed bereikbaar is.

Marion 11-10-2022

Bol.com is een serieus bedrijf. Men vind er van alles voor schappelijke prijzen en zelden verzendkosten.

Wil Mulder 11-10-2022

Website loopt als een trein. Heel veel keuze en snelle levering. Bij retouren snelle financiële afwikkeling.

theo 11-10-2022

ik winkel regelmatig bij bol.com eenvoudig omdat het een betrouwbare winkel is
je spullen komen altijd aan en ze doen niet moeilijk met omruilen
ook het verzenden is gratis dus waarom zou ik ergens anders gaan

JanN 11-10-2022

Prima en betrouwbare webshop met enorm assortiment. Nog nooit meegemaakt dat een levering buiten het vermelde afleveringsplan plaatsvond. Communicatie, bij voorkeur met een "echt iemand " als er vragen zijn, verloopt zeer correct en vlot.

Brahans 11-10-2022

Als je een betrouwbare webshop zoekt en een webshop met een gigantisch assortiment moet je natuurlijk bij Bol.com zijn. Bovendien kun je elke relatieve vraag m.b.t kwaliteit alleen maar beantwoorden met uitstekend. Deze webshop staat werkelijk BOL van uitstekende eigenschappen.

Jeroen 11-10-2022

Als we een artikel nodig hebben en deze online bestellen nemen we altijd ook een kijkje bij Bol.com Door het grote assortiment zit het bepaalde artikel er meestal wel bij of vinden we een goed alternatief. De website geeft duidelijke informatie over de levertijd en prijs. De ervaringen zijn tot nu toe altijd positief geweest. De aanbiedingen zijn meestal zeer goed en scherp geprijsd reden te meer om de nieuwsbrief en aanbiedingen te ontvangen

LU 11-10-2022

Werken heel correct en hebben een uitgebreid assortiment. Heb nog nooit problemen gehad

jetje 11-10-2022

Accuraat en op tijd. Bovendien veel keus en goede afhandeling. Ook de klantenservice denkt met je mee.

Andre en Josine 11-10-2022

Zeer uitgebreid assortiment met snelle levering, vooral als je Select hebt.
Wel is er een verschil tussen de kwaliteit van producten via Bol en de aangesloten bedrijven.
Bij Bol is het over het algemeen een kwalitatief goed product terwijl er veel leveranciers zijn via Bol die hoge prijzen hanteren met de kwaliteit van Aliexpress, kun je beter in China rechtstreeks bestellen. Goed opletten dus.

Pappy 11-10-2022

Bestsellingen Worden goed behandeld even zo klachten en retours
Telefonische vriendelijkheid
Mvg

Aankoop 11-10-2022

Snelle levering, degelijke producten en goede prijzen. Keuze tussen verschilende leveranciers.

Janke 11-10-2022

Ik kies voor deze shop omdat de artikelen vlot en accuraat worden geleverd. Altijd op tijd.

RiaMarcel 11-10-2022

Bol.Com. is een van de winkels waar ik het meeste bestel !
Altijd alles prima in orde en mocht er iets fout gaan, kan je het melden en je krijgt 1 dag later al je geld terug of de cadeaubon .
Ook een fantastische klantenservice hebben ze.
Ik beveel Bol.Com. 100 % aan !!!

Hans 11-10-2022

Vroeger was bol.com dé referentie voor een online winkel.
Nu mijd ik ze zo hard als ik kan.

De laatste tijd gaat het beduidend bergaf met bol.com:
- Hun systeem meld me dat het pakket in mijn postpunt ligt, maar het ligt er niet. Contact met bol.com laat heel lang op zich wachten en verloopt moeizaam. Het terugkrijgen van mijn geld (van het nooit ontvangen product) verloopt heel langdradig en ik moet meerdere malen bol.com contacteren
- Er worden foutieve producten opgestuurd, en bol.com schuift de schuld gewoon door naar een 3de partij. Heel behulpzaam of begripvol zijn niet (behalve de standaardzinnetjes die in hun draaiboek staan natuurlijk)(
- Een product dat aangegeven staat "op voorraad" wordt toch niet opgestuurd, omdat er zogezegd geen voorraad is. Echter, de website geeft nog steed "op voorraad" aan (door dezelfde leverancier, namelijk bol.com)

Jammer dat ik een select-abonnement heb die ik niet meer gebruik

Beste Hans,

Bedankt voor jouw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

Hans3451 11-10-2022

Bol.com is een uitermate goed georganiseerde en geautomatiseerde web leverancier. De vrolijkheid spat ervan af. De prijsstelling van het aanbod is doorgaans zeer acceptabel. Aanbiedingen zijn vaak heel aantrekkelijk. Voor een handjevol euro's wordt alles gratis bezorgd. Ik ben een tevreden veelgebruiker!

Naomi rachel 11-10-2022

Fijne website altijd snel bezorgt als er iets is kan je altijd contact opnemen met bol. Com altijd snel reactie nog nooit probleem gehad en zou het zeker aanraden aan andere mensen

James 11-10-2022

Enorme keuze, vlotte en juiste levering. prijs kwaliteit goed.
Gemakkelijk van uit je zetel te bestellen.

Danaci 11-10-2022

Ze werken met oplichters als hun business partners. Ik heb de artikel direct teruggestuurd in de originele verpakking. Na een mand nog steeds geen terugbetaling. Het is heel duidelijk in de e-mails van de verkoper dat hij een leugenaar is. Eerst zei de verkoper dat het artikel niet compleet is. Nadat ik hem had bewezen dat het compleet was, zegt hij dat het niet zijn product is. Bol.com ziet al deze communicatie met de verkoper, maar geeft mij nog steeds geen geld terug. Grote teleurstelling. Geen grote aankopen meer bij bol.com.

Klantenservice is erg onbeleefd en probeert niet echt je problemen op te lossen. Ze willen het gesprek gewoon zo snel mogelijk beëindigen. Sommigen van hen bespotten je zelfs met domme emoji's. Ze hebben geen normen en de hulp die je krijgt, hangt volledig af van de persoon met wie je praat.

Beste Danaci,

Bedankt voor jouw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Ome_Cor 11-10-2022

Het assortiment is gewoon super groot. De prijs is niet altijd de goedkoopste, maar meestal wel.
Daarbij retourneren is geen probleem. Zowel het terugstorten van het bedrag op je rekening is binnen een paar dagen geregeld.
Dus gewoon zo het moet goed geregeld.

Hans 11-10-2022

Duidelijke site , overzichtelijk, gemakkelijk om artikelen te vergelijken en te selecteren.
Goede beschrijvingen en de prijzen zijn vaak ook heel aantrekkelijk.
Wat ik erg belangrijk vindt een goede communicatie ,service en snelle levertijd