Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Joop 25-10-2022

Bol.com levert een goed product tegen een leuke prijs conform de leveranciers en service is optimaal.

Denis 25-10-2022

Bestellen bij BOL.com is eenvoudig en duidelijk.
Retourneren gaat ook erg makkelijk.
Geld wordt ook snel teruggestort, zodra het product terug ontvangen is. Ook als er met cadeaubonnen is betaald.

Joyce Heppener 25-10-2022

Geweldige webshop, altijd bereikbaar en vriendelijke mensen bij klantenservice je wordt echt geholpen, koop ervan alles en de leveringen zijn altijd goed, zelfs als je product tegen valt, binnen 2 dagen geld terug. Heel coulant bedrijf.

jeannette1969 25-10-2022

snelle bezorging , fijne service en duidelijkheid op de site
als je vragen hebt staan jullie altijd geduldig te woord

Bob 25-10-2022

Bol.com vind ik de beste en betrouwbaarste webshop die er is !!
Daarom kiezen wij voor Bol.com

Thamara 25-10-2022

Een zeer divers aanbod, altijd netjes verpakt en snel geleverd.
Bij klachten is bol makkelijk bereikbaar en komen ze met goede oplossingen voor je klacht.
Mijn favoriete webshop voor (bijna) al mijn online aankopen.
Ik kan niets anders dan bol.com waarderen met een dikke 10!

Lydie Koning 25-10-2022

Regelmatig bij bol besteld. Ze hebben een ruim aanbod. Levering is snel, producten zijn goed verpakt en de service is prima. Bol.com is het eerste dat in mij opkomt wanneer ik iets wil bestellen.

Ria 25-10-2022

Goede product de server is top bij klacht snel en correct geholpen dus geen probleem altijd goed opgelost

Bol.com Top class ! 25-10-2022

Veel keuze ,makkelijk te gebruiken en uitstekend klanten service de enige website waar je weet vooraf dat alles goed zal lopen , ik bestel bijna altijd bij Bol.com zeker 100% een aanrader .

Anoniem 25-10-2022

Al zeer frequent gebruik gemaakt van bol.com en quasi altijd tevreden.
Eens een medisch boek besteld van €250 bestaande uit 2 delen, waarvan ik slechts 1 deel ontvangen heb, na communicatie heb ik deze terug kunnen sturen en kreeg ik mijn geld terug. Een volledig 2-delig boek was niet beschikbaar, dus heb dat via een andere winkel besteld. Verder nooit problemen gehad.

Tess 25-10-2022

Wat ik ook bestel of wanneer, Bol.com levert altijd zoals op de website beschreven staat. Vaak de volgende dag, soms binnen 3 dagen. Artikelen zijn altijd goed verpakt. Heb 1 keer een klacht gehad van een geleverd artikel. Deze werd direct opgelost en naar volle tevredenheid. Ik vind Bol.com een zeer betrouwbaar en toegankelijk bedrijf. Bestel er graag.

George 25-10-2022

Ruim pakket aan artikelen.
Overzichtelijk en duidelijk omschreven.
Prima verwerking van aankopen en soms bij klachten een correcte afhandeling.

PostNL is niet goed in het nakomen van afspraken betreffende de leverdatum zoals door Bol.nl is aangegeven.
Soms krijg ik de melding dat een pakket is afgeleverd, maar heb ik nog niets ontvangen. Bij PostNL worden de paletten afgescand als geleverd, maar pas 1 of 2 dagen later bezorgd.

baziel 25-10-2022

Ben best tevreden van Bol.com,correcte prijzen, snelle levering,maar post Nl brengt het pakket NOOIT thuis ,maar zet het ALTIJD af in het ophaalpunt, erg is dit niet ,t'is maar 50meter van mijn deur

Ingrid 25-10-2022

Fijne online winkel, je kunt er echt alles kopen en wat ik heel belangrijk vind is dat Bol.Com hele goede service verleent. Een top winkel waar ik graag wat bestel

Carla 25-10-2022

Fijne app, goede service, snelle levering, ook tweedehands boeken in goede staat, kortom zeer tevreden!

Petra 24-10-2022

Bestel regelmatig bij Bol.com
De levering van de artikelen is snel, de service is goed en je kan bij verschillende zaken via hun bestellen.
Ik kan er geen slecht woord van zeggen

Lisaa0318 24-10-2022

Zeer grote fan van bol.com!
Ze hebben een groot aanbod en het meeste is snel in huis. Wat ik heel fijn vind is de klantenservice. Bol.com is een van de weinige bedrijven met een echte klantenservice. Dus geen automatische mailtjes, geen smoesjes, geen gelul.
Je kan de chat openen en je wordt direct super goed geholpen!
Bol.com is overigens echt geniaal! Ik volg ze op Facebook en ik lig steeds helemaal dubbel door hun posts.

Martijn Schütz 23-10-2022

Al sins het begin klant bij bol.com. 10+ jaar dus. Bestellen voor duizenden euro's per jaar. Dit jaar ruim 10.000 door o.a. Nieuwe wasmachines, kookplaat e.d. Scherm was kapot gegaan 6 maanden na aankoop. Bol. Com beweerd nu dat het scherm gevallen is en daardoor schade heeft terwijl hij al die tijd aan een Wall mount hing tot hij een streep door het beeld kreeg. Opgestuurd en bol.com weigert een nieuwe te sturen. 1e product in al die jaren waar we een probleem mee hadden en zelfs dat 1e product weigeren ze überhaupt een vergoeding te geven. Wij zijn geen klant meer, waardeloze service. Koop hier niet!
Officiele reactie van Bol.com 27-10-2022

Beste Martijn,

Bedankt voor jouw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

Natalya van bol.com

HJ van Otterlo 22-10-2022

Wanneer je iets nodig hebt, maak niet uit wat, kun je bij bol.com terecht. zeer snelle levering en wat betalen betreft veel mogelijkheden zelfs achteraf betalen. Heb zelf al vele dingen besteld en ben er zeer content over en tevreden.
Bestellen bij Bol.com is zeer aam te bevelen.

Marielle.68 22-10-2022

Een scala van uiteenlopende produkten, duidelijke website met informatie en reviews en correcte en snelle levering!

Joris 21-10-2022

Met gemak te bestellen bij bol. Goed te bereiken en vriendelijke klantenservice.

Herman 20-10-2022

Dit is een shop die mijn bestelling aanneemt,
Het verzend
En altijd goed toppie

John 20-10-2022

Bestelling wordt volgende dag geleverd. Vooraf een seintje van de bezorger. Oude apparaat retour mee genomen.

Karin 20-10-2022

Een klacht kun je nergens op de site melden. Alles loopt via automatische systemen, dat gaat goed totdat een bestelling niet oftewel laat geleverd wordt door een partner. Hoop gedoe, stomme chatbox die geen antwoorden geeft en betalingsherinneringen die ze niet stop kunnen zetten. Maatwerk is blijkbaar niet mogelijk
Officiele reactie van Bol.com 24-10-2022

Beste Karin,

Bedankt voor jouw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

Natalya van bol.com

Willem 19-10-2022

Zeer een hele goeie webshop en veel artikellen. Ik ben al tevreden ermee wat ik dan ook koopt. Bol.com is mijn favoriete webshop!