Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

MARLY 20-06-2023

Altijd snel geleverd. Goede informatie over de bestelling, het verzenden en het controleren of het geleverd is door een andere partij dan bol.com zelf.
Ook bij evt. Terugsturen verzekerd van een goede communicatie.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Marly! 😊

Leo 20-06-2023

Altijd duidelijk over levering. Meestal super snel.
Fijne website.
Het is de eerste website waar ik zoek. Bol.com is de Google onder de winkel-websites

Bedankt dat je bij ons winkelt, Leo! 😊

Sabine vo 20-06-2023

Super tevreden van Bol com, snelle levering
Prijs kwaliteit producten . Nog nooit iets stuk of verkeerd geleverd.
Dus Toppie
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Sabine! 😄

Marlene 20-06-2023

Geweldig vind ik Bol.com. Alles wat ik nodig heb is er te vinden en met regelmaat hele goede aanbiedingen
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Wij vinden het geweldig dat je bij ons besteld, Marlene! :)

Henri 20-06-2023

Super shop besteld vaak bij bol
Top service en optijd geleverd spullen
Super

Heel erg bedankt! 😁

Ad Kasse 20-06-2023

Ik heb niets te klagen over bol.com. Ze hebben een groot assortiment, verwerken de bestellingen snel en correct en, mocht er toch een probleem zijn, staan ze voor je klaar dit zo snel mogelijk en klantvriendelijk op te lossen. Zeer tvreden tot nu toe.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Ad! 👍

JC 20-06-2023

Wij zijn zeer tevreden over Bol.com het bestellen gaat zeer makkelijk en de levering gaat snel, zeker omdat je het zeer makkelijk bij een afhaalpunt kan halen! Daarbij geen verzendkosten en wordt je zeer goed op de hoogte gehouden waar het pakketje op dat moment is! Ook wordt er in het weekend geleverd! Dus top👍🏻
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent! :)

Bert Brinkman 20-06-2023

Grote verscheidenheid aan producten van datgene wat je zoekt met meerdere producten in verschillende prijsklassen
Makkelijk om te zoeken via de app naar wat je wil hebben.
Groot aanbod van producten en makkelijk te bestellen.
Ook de verschillende betalingsmogelijkheden werken heel makkelijk.
Over het algemeen wordt het product ook op de afgesproken datum geleverd.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Bert! 🙂

Gerdy Oskam 20-06-2023

Prima shop, zeer groot assortiment, goede service en komen afspraken na
Echt top

Bedankt! 😄

Sylvia prins 20-06-2023

Ik vind het super om bij bol.com te bestellen hele goede service en snel geleverd en wat heel belangrijk iseen betrouwbare web winkel
Ga zo doot

Gaan we doen, Sylvia! 💪

Jeanet 20-06-2023

Zeer tevreden over bol.com ! Altijd netjes geleverd en bij retouren ook nooit geen problemen.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Jeanet! 🤩

Birgitte 20-06-2023

Zeer tevreden geen verzendkosten directe snelle levering
Als ik op andere site’s kijk en daarna op bol kan ik het daar bestellen zonder verzendkosten en soms sneller bezorgt en heel soms goedkoper 👍😁

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Birgitte! 😊

Thom van Kordenoordt 20-06-2023

Zeer goede ervaring met Bol.com.
Ze leveren altijd snel en op tijd, bovendien zijn de (meeste) prijzen zeer redelijk. Bij de weinige keren dat ik tegen een probleem aanliep, werd dat kundig en netjes opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Thom! 😁

Jan 20-06-2023

Hebben een groot assortiment en bestellen gaat makkelijk en als er problemen zijn worden ze uitstekend opgelost.Ze zijn gewoon goed en betrouwbaar.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Jan! 😃

kees 20-06-2023

klein of groot het maakt niet uit , maar de levering is snel accuraat en nog gratis ook via mijn abonnement.

Fijn dat je zo te spreken bent over het Select abonnement, Kees! 😀

toppie 20-06-2023

altijd een goede ervaring met bol.com. en als er levering problemen zijn word er niet moeilijk
gedaan en het gelijkt opgelost!

daarom raad ik bol.com aan voor iedereen!

Bedankt! 🙂

Steven 20-06-2023

Altijd al positieve ervaring gehad met Bol.com, correcte leveringen, goed geïnformeerd.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je alleen maar zulke positieve ervaringen hebt, Steven! 😃

Gilbert 20-06-2023

Bol.com is zonder twijfel de beste online winkel en daarvoor zijn verschillende redenen.
Het aanbod is immens, de leveringen verlopen soepel, de prijzen concurrentieel.
Het allerbelangrijkste voor mij is wel de vlotte manier waarop de garantie gebruikt wordt namelijk 100% correct.

Heel erg bedankt voor het mooie compliment, Gilbert! 😄

Elias 20-06-2023

Ik vindt de Shop goed , Partners ook alles duidelijk aangegeven .Levering door bekende bezorgdienst laat de wensen over
In het algemeen een goede Shop

Bedankt dat je bij ons winkelt, Elias! 👍

Itsmejet 20-06-2023

Bol.com prima platvorm met groot assortiment, goede garantie.
Helaas laatste tijd langer moeten wachten op artikelen, maar dat ligt niet aan bol, maar aan de partners of aan de vervoersdienst.
Soms ook product van slechte kwaliteit, weer contakt met partners, gaat niet over bol, behalve dat ze dat dus wel te koop aanbieden als tussenpersoon. Hellas ook producten zonder review.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Bedankt voor je review! :)

Nijssiena 20-06-2023

Wij zijn zeer tevreden over bol.com. snelle levering. In mijn jaren ervaring bij bol heb ik 1x mijn pakketje niet gekregen. Maar door alle acties heb ik netjes mijn geld terug gekregen. Top.
Ik bestel bijna alles wat ik graag wil en nodig heb, bol is van alle markten thuis.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We doen er alles aan om jullie zo tevreden te houden! 😀

ZY 20-06-2023

Bol.com is top! Je kunt er bijna alles vinden en de levering is vaak ook snel. Het bestellen gaat makkelijk en de optie om achteraf te betalen is ideaal. Ook is het fijn dat de bezorging gratis is als het aankoopbedrag boven de 20 euro uitkomt.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Badplaats 20-06-2023

We vinden al jaren alles op Bol.com. Altijd naar tevredenheid. We kunnen er echt alles op vinden zoals; speelgoed, huishoudelijke artikelen, boeken( e-reader), kleding. We vergelijken altijd met andere aanbieders maar komen nooit goedkoper uit of het artikel is dan kwalitatief minder. We lezen daarom ook altijd de reviews wat ons echt goed inzicht geeft! Nu de badkamer aan het renoveren en echt alle ascessoires kunnen we vinden!
Communicatie is ook perfect qua bestelling en levering en het gemak met achteraf betalen!
Kortom Bol.com is voor ons top!👍

Bedankt voor de complimenten! 😊

Madani 20-06-2023

Alles naar wens, goed service snel leveringen vriendelijk customer service.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Madani! 🙂

Nicole 20-06-2023

Ik vind bol.com de ideale webwinkel. Vaak snel geleverd (alleen als partners leveren, dan duurt het vaak een dag langer, groot assortiment, je kunt achteraf betalen, nog nooit problemen ondervonden al die jaren dat ik bestel bij bol.com
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2023

We hopen dat je nog jaren klant bij ons blijft, Nicole! 😁