Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 20-06-2023

Bol.com kortom de website waar ik bijna alles bestel omdat ik de prijzen heel goed vindt.
Assortiment is groot, levering is heel snel, zelfs op zondag. .
Tuurlijk kijk en shop ik ook op andere webshops .
Het was mij opgevallen dat ik toch meestal bij Bol uitkom.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Mark! 🙂

De Prest 20-06-2023

Zeer goede webshop, ik beveel deze aan: goedkoop, snelle levering, niet tevreden stuur het terug.

Bedankt! 😁

Gijsbert van Rhijn 20-06-2023

Ik bestel regelmatig wat kleinere eenheden met geringe bedragen. Door mijn select lidmaatschap , wat onder meer gratis bezorging inhoudt is dit een efficiënte manier van dingen bestellen. Daarbij is het aanbod van producten bij Bol zeer breed.
Gijsbert

Heel fijn dat je zo te spreken bent over onze Select service, Gijsbert! 👍

John 20-06-2023

De service van jullie kant is gewoon perfect, de producten die jullie leveren gewoon super,de levertijd en service van de bezorg dienst is gewoon perfect. Dit maakt bij jullie gewoon fijn winkelen. Ga zo door.

Gaan we doen, John! 🤩

Garrit 20-06-2023

Ben erg tevreden over Bol.com, weinig problemen met leveringen, en mocht het zich voordoen, wordt het probleem netjes opgelost, prima dus.
Bestel regelmatig,

Bedankt voor je aankopen, Garrit! 😀

Dick 20-06-2023

Al jaren goede ervaringen met BOL.com. Een uitgebreid assortiment en snelle levering volgens afspraak.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Dick! 😄

Joep 20-06-2023

Goed winkel met snelle levering en goed keuze mogelijkheden voor producten. Ook bij retour of problemen altijd een goed oplossing vanuit Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Bij problemen, staat onze klantenservice altijd voor je klaar om je te helpen, Joep! 😊

Sarah 20-06-2023

Levering is altijd vlot. Je kan goed mee volgen wanneer pakje wordt geleverd. Handig dat je reviews kan bekijken van de producten.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We doen samen met de bezorgdiensten ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 💪

Ronald 20-06-2023

Voor 23.00 besteld morgen in huis, ze maken het vaak waar( afhankelijk van de post). Klachten worden serieus genomen. Aanrader!
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Op het moment dat er iets aan de hand is, kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Ronald! 🙂

Saskia001 20-06-2023

Altijd als ik iets nodig heb kijk ik bij bol. Meestal de volgende dag geleverd en is dit anders dan staat het er bij. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden over de algehele verzending. Raad dit bedrijf zeker aan!!

Bedankt dat je bij ons winkelt, Saskia! 😊

Rene kennis 20-06-2023

Heeft een groot assortiment en goede service en snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden door de bol app daarom kies ik altijd voor bol

Bedankt, Rene! 😁

Mirella 20-06-2023

Bol.com is een veelzijdige website. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer een product wat langer duurt qua verzending. En vaak s het op bol.com net iets goedkoper!

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Mirella! 😃

Mientje Reitsma-Visser 20-06-2023

Snelle levering en als er wat is dan word je snel en vakkundig geholpen. Ik ben zeer tevreden over deze webwinkel.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 🤩

Roos 20-06-2023

Goede keuze mogelijkheden, prijzen ook goed. Verder komen ze afspraken goed na in verband met levering. Vriendelijke klantenservice ze helpen je snel en goed. Perfecte winkel.

Bedankt voor de mooie woorden, Roos! 😄

Beppa. Balk 20-06-2023

Wij zijn super tevreden over bol.com.De winkel waar bijna alles is te koop.
Iets retour zenden is goed geregeld.
Bestellingen worden snel en goed geleverd.
Blijf zo doorgaan.

Gaan we doen! 💪

christel 20-06-2023

Veel keuze,de mogelijkheid om tweede hand boeken te kopen.regelmatig mooie promoties.niet altijd de goedkoopste dus best vergelijken.de service is uitstekend ook bij problemen.altijd snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Christel! 🙂

bart 20-06-2023

ik bestel hier regelmatig iets. altijd netjes afgeleverd en de levertijd staat er bij. en eenmalig betaal je en de rest van het jaar wordt alles gratis bezorgd
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We hopen dat je nog heel veel jaren bij ons blijft bestellen, Bart! 😃

Rita 20-06-2023

op Bol.com vind je het altijd en zeer goede klandizie en heel klant vriendelijk gericht

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Rita! 😁

Ine Lens 20-06-2023

Ik vind bij Bol meestal wat ik in veel fysieke winkels niet vind. Bovendien heeft Bol al heel wat voorbereidend werk voor mij gedaan, want je kan op hun website ook de prijzen van verschillende verdelers vergelijken. Daarom is het dubbel tijdbesparend. Ik merk wel dat de levertijd iets langer is dan pakweg een jaar geleden. Dat vind ik meestal niet zo erg want als ik ernaar op zoek moet met de wagen, gebeurt dat ook pas als ik er tijd voor heb. Misschien nog een tip: aangeven op de website wanneer de wagens die leveren reeds in mijn buurt zijn, dan wordt het ook allemaal nog duurzamer.

Bedankt voor je review en je feedback, Ine! 😀

MARLY 20-06-2023

Altijd snel geleverd. Goede informatie over de bestelling, het verzenden en het controleren of het geleverd is door een andere partij dan bol.com zelf.
Ook bij evt. Terugsturen verzekerd van een goede communicatie.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Marly! 😊

Leo 20-06-2023

Altijd duidelijk over levering. Meestal super snel.
Fijne website.
Het is de eerste website waar ik zoek. Bol.com is de Google onder de winkel-websites

Bedankt dat je bij ons winkelt, Leo! 😊

Sabine vo 20-06-2023

Super tevreden van Bol com, snelle levering
Prijs kwaliteit producten . Nog nooit iets stuk of verkeerd geleverd.
Dus Toppie
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Sabine! 😄

Marlene 20-06-2023

Geweldig vind ik Bol.com. Alles wat ik nodig heb is er te vinden en met regelmaat hele goede aanbiedingen
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Wij vinden het geweldig dat je bij ons besteld, Marlene! :)

Henri 20-06-2023

Super shop besteld vaak bij bol
Top service en optijd geleverd spullen
Super

Heel erg bedankt! 😁

Ad Kasse 20-06-2023

Ik heb niets te klagen over bol.com. Ze hebben een groot assortiment, verwerken de bestellingen snel en correct en, mocht er toch een probleem zijn, staan ze voor je klaar dit zo snel mogelijk en klantvriendelijk op te lossen. Zeer tvreden tot nu toe.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Ad! 👍