Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janny Wolthuis- van Guldener 08-06-2022

Uitstekende levertijd, prima verpakt en klant vriendelijk voor de telefoon.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Janny! :)

David 08-06-2022

Review score 9
Hoe kan ik ooit nog zonder?
bol.com | De winkel van D. | 7 juni 2022
+ Verrast me met spontane mails
+ Maakt gezellig een praatje
+ Altijd gastvrij met pakketjes
- Er is maar één bolcom.nl
- Past helaas niet door de brievenbus

Ontzettend bedankt! 😃

Anjaranja 08-06-2022

Altijd blij met Bol! Het is er altijd snel en klopt er eens iets niet dan wordt het geregeld! En met select krijg je zelfs in Luxemburg je pakje gratis bezorgd! Top dus! Ik ben fan!
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

En wij zijn blij met jou!😃

EdvS51 08-06-2022

Veel keuze, vaak laagste prijs, snelle levering, geen gezeur over terugzending (defecte) artikelen.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Dominique 07-06-2022

Service is onwijs snel en is er wat fout word je per direct geholpen. Blijft mijn favoriet verkoop punt.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Je kan altijd op ons rekenen!😃

Papikoster 07-06-2022

Bol.com helemaal geweldig.
Ik kan er eigenlijk alles vinden en altijd snel bezorgt.
Ik kan bijna niet wachten om weer iets te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Ontzettend bedankt voor het compliment😃

Meijer 07-06-2022

Na zoeken op Google kom je gemakkelijk uit bij bol.com leuke prijs en zeer snelle service.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! :)

HENK PAS 07-06-2022

we kannen niet meer zonder bol.com this een goede zaak this zo geregeld bijna DE ZELFDE DAG IN HUIS OF ANDERS DE ANDERE DAG TOPPIE MET BOL.COM
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😃

frank 07-06-2022

Correcte levering, ruim assortiment, goede site met duidelijke informatie over de producten.

Bedankt, Frank! :)

J van Sabben 07-06-2022

Ik kan bol.com een ieder aanraden. Probleem snelle oplossing tot grote tevredenheid.
Aankoop prijs is gunstig. Krijg wat je besteld hebt
EEN GOEDE AANRADER.

Bedankt voor het compliment! 😃

Marcel 07-06-2022

Ik ben al jaren heel tevreden over de service en het aanbod van Bol.Com. Heel veel keuze op allerlei gebied en ik vind ook eigenlijk altijd wel wat ik zoek. Bestellen gaat eenvoudig en snel en het artikel is meestal de volgende dag al in huis! Echt geweldig, heel tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Marcel! Dat waarderen we enorm😃

LILY 07-06-2022

Wij zijn heel blij met bol com. Als wij iets willen bestellen en dat kan van alles zijn, kijken we altijd eerst op bol.com. en ze hebben het ook nog!! En dat kunnen boeken zijn, make-up artikelen, gereedschap......van alles. De levertijd is zeer kort: vandaag besteld en vaak al de volgende dag in huis. Altijd keurig verpakt, nog nooit problemen gehad. Soms ook mooie aanbiedingen....
Één keer iets besteld wat niet helemaal goed ging, maar dat werd keurig opgelost. Dus van ons geen kwaad woord over bol.com.
Wij blijven een trouwe klant!!

En wij zijn blij met jou, Lily! 😃

rob fens 07-06-2022

Heb select van bol al een half jaar maar nu voor het eerst iets retour moeten sturen, moet je het zelf naar een dpd adres brengen. Je bestelt bij bol en betaalt bij bol, die bestelt bij een ander bedrijf, dan geld de select ophaal dienst niet, vind dat heel raar, staat er niet bij als je het afsluit. Valt me heel erg tegen van bol com, misleidend vind ik, maar het schijnt in de kleine lettertjes te staan is mij verteld aan de telefoon.

Beste Rob,

Bedankt voor je review. De Select opties gelden alleen voor Select artikelen.

Chantal van bol.com

Jeroen 07-06-2022

Wij hebben nog nooit problemen gehad met bol.com. Zeker niet altijd de goedkoopste maar dat wordt ook niet beweerd.
De site/app is heel gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Duidelijkheid over je bestellingen en betalingen.
Wij zijn helemaal tevreden over bol.com. Achteraf betalen en met select helemaal super.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Jeroen! 😃

Niels 07-06-2022

Nooit moeite gehad met bol.com. Dit wil niet zeggen dat er nooit wat fout kan gaan, maar wel dat alles netjes wordt geregeld.

Functioneel is de site/app heel gemakkelijk. Duidelijkheid over je bestellingen en betalingen. Helemaal tevreden over bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent, Niels! 😃

Martijn 07-06-2022

Bol.com is een top site waar je eigenlijk alles wel kan vinden. De leveringstijden worden eigenlijk altijd goed nagekomen. Uitgebreide productomschrijvingen en goeie klantenservice. Waarom dan geen 10?! Omdat vaak prijzen die op bol.com staan niet de goedkoopste online prijzen zijn. De rest van de punten maakt dat je wel altijd even bol.com er bij pakt als je wat zoekt en door de pluspunten je toch daar besteld.

Enorm bedankt voor de complimenten, Martijn! 😃

Riek 07-06-2022

Makkelijk /duidelijke te gebruiken app van Bol.com met vele verschillende producten, goede service, snelle levering.

Bedankt! 😃

Henk 07-06-2022

Zeer duidelijke site , alles goed te vinden , alles goed na te pluizen via de geschreven reviews. Leveringen op tijd , wordt ook duidelijk gecommuniceerd via de mail wanneer spullen bezorgd worden. En mocht er onverhoopt een probleem zijn wordt je goed geholpen door de klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar, Henk! 😃

Wyb Kuizenga 07-06-2022

Veelzijdig aanbod van goederen. Als ik wat nodig heb dan zoek ik vaak op de Bol.com site en vind het dan ook. Concurrerende prijzen, goede productinformatie en makkelijke, duidelijke stappenplan voor een order. Daarnaast franco levering, en welkome informatie over het verzendtraject. Zelfs de hardcore digibeet moet echt zijn stinkende best doen om niet te slagen bij Bol.com. En, niet onbelangrijk, klantvriendelijke benadering en vriendelijke communicatie. Positief!
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Toppertje 07-06-2022

Vaak geshopt de laatste tijd bij jullie en nog steeds zeer tevreden vooral net het retourneren. Als er eens een artikel teruggestuurd wordt dan staat binnen de kortste keren het geld ervan op mn rekening . Altijd zo gepiept, ga zo door😊

Gaan we doen! 💪

Gonda 07-06-2022

Alle positieve opmerkingen in de reviews over Bol.com onderschrijf ik uit ervaring vanaf het begin dat ik er klant ben en dat is best lang. Ik ga ze dus niet herhalen want dan wordt het saai. Waarom zou ik deze winkel dan niet het hoogste cijfer geven?

Enorm bedankt, Gonda!😃

Astrid van Andel 07-06-2022

Zeeeeeeer veel keuze in allerlei categorieën 🎉Super simpel je bestelling plaatsen.
Meerdere betaalmogelijkheden 😃
Makkelijk retourneren als het toch niet naar wens is
Ik ben ook select-lid…. Handig als je keuze wilt hebben qua bezorging 🚚
Ik blijf zeker bestellen bij bol
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Astrid! 😃

Lida fakkeldij 07-06-2022

Goede service en als je bestelling niet is wat je wilt dan kan je het zonder problemen retour sturen. Ik blijf bij Bol.com bestellen.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Lida! 😃

Richard 07-06-2022

Perfect informatie over je bestelling en levertijd. Altijd alles goed en veilig verpakt.

Bedankt😃

Harold van Tien 07-06-2022

site goed te gebruiken.produkten gekocht bij bol.com kunnen evt bij een post/nl punt worden afgehaald.de produkten zijn goed van kwaliteit.probleem= zo opgelost bij de klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 08-06-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Harold! :)