Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Goede winkel, groot assortiment 15-03-2022

Mooie koop site.
Erg veel keuze in koopwaar.
Altijd een terug koppeling hoe het is gegaan met de levering en of het product bevalt.
Mocht t zo zijn dat er problemen zijn dan zoeken ze samen met je naar een oplossing.
In een woord : goede winkel met een diversiteit aan spullen.
Ik koop graag bij bol.com

Enorm bedankt! 😃

Richard 15-03-2022

Fijne, snelle shop. Vaak meerdere bestellingen per maand. Mocht er een keer iets niet gaan, dan is er altijd nog de supervriendelijke klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! :)

Brenda 15-03-2022

Ik koop regelmatig via de site van bol.com
Groot assortiment,vaak aanbiedingen,snelle service.
Klantenservice ook goed bereikbaar en bieden je de juiste oplossing. Retouren gaat ook altijd goed. Als er iets is dat niet in orde is bv als het artikel stuk is is het geen probleem. Overal is een oplossing voor.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Brenda! 😃

Luus65 15-03-2022

Bestel nu al enige jaren bij Bol.com en van alle bestellingen eigenlijk alleen maar zeer positieve ervaringen, nooit iets terug hoeven sturen. Als Select klant nu een aantal keer op zondag of zaterdagavond moeten laten bezorgen ivm "spoedje" ook hier echt super goede ervaring mee. Kortom een zeer tevreden bol.com klant.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Lieve 15-03-2022

Betrouwbaar
Snelle en correcte levering
Geen beschadiging aan de verpakking
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen! :)

MarcoTilburg 14-03-2022

Ik koop met regelmaat bij Bol.com. Dit heeft meerdere redenen: het assortiment is groot, de levering is snel en als er eens wat mis is, dan wordt dat prima afgehandeld. De prijzen zijn over het algemeen vergelijkbaar met de concurrentie. Het loont natuurlijk altijd de moeite om prijsvergelijk te doen, maar ik kom toch vaak bij Bol uit.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2022

Enorm bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Marco! :)

Frank de Beer 14-03-2022

Bol.com plaatst geen product review
Dit was mijn review:
Heb via Bol.com bij GS Webshop de Nonna Pizzaschep RVS gekocht. Wat blijkt: de schep is helemaal niet van Roest Vast Staal (RVS) maar van aluminium. Een bedrog-product uit China. Contact opgenomen met GS Webshop en ze ontkennen het gewoon. Geen geld terug. Koop niet bij GS webshop van Bol.com.

Ik heb tot twee maal toe geprobeerd deze review bij het product te plaatsen maar hij wordt niet geplaatst door Bol.com. Terwijl ze toch duidelijk zeggen:

Negatief, positief, neutraal: we zetten een review altijd online. We controleren wel eerst of ’ie voldoet aan onze reviewvoorwaarden en niet nep is. We controleren ook of ’ie is geschreven door iemand die het artikel heeft gekocht via bol.com en zetten dit er dan bij. De controles gebeuren automatisch, al kijken er soms mensen mee. Bol.com betaalt niet voor reviews. Als een reviewer door een andere partij is vergoed, staat dit in de review zelf.

Heb gevraagd waarom ze de review niet plaatsen maar krijg geen antwoord.
Nu ben ik dus twee keer belogen: eerst door GS Webshop van Bol.com en nu ook rechtstreeks door Bol.com.

Beste Frank,

Dank voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Chantal van bol.com

Ethel 13-03-2022

Ik ben altijd heel tevreden met de snelheid waarmee alles gaat. En laatst ook met de chat met verkoper over Select. Alles is uiteindelijk in orde gekomen. Zal in de toekomst zeker nog kopen bij bol
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Ethel! 😃

Stefan 13-03-2022

Werkelijk alles is te vinden op bol.com . Tevens heb ik het select-lidmaatschap gekozen. Hierdoor betaal je nooit verzendkosten en krijg je goede deals gepresenteerd. Verder is de opvolging en bezorging steeds in orde.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2022

Heel erg bedankt voor je aankopen en je vertrouwen, Stefan!

Peter 13-03-2022

Duidelijk bestelproces en correcte afhandeling. Ook fijn dat verschillende kadobonnen geaccepteerd worden.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Peter!

Aarnoud 13-03-2022

Ik koop al jaren bij Bol.com, vanwege het grote assortiment en de meestal redelijke prijzen. Het is vaak beter om van Bol te kopen dan van onderliggende partijen. Maar gelukkig is dit duidelijk aangegeven. Als het direct van Bol komt dan is de retour/refund ook prima en doen ze niet moeilijk.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent. Dat waarderen we enorm! 😃

Frank de Beer 12-03-2022

Bol.com werkt mee aan bedrog.
Heb via Bol.com bij GS Webshop de Nonna Pizzaschep RVS gekocht. Wat blijkt: de schep is helemaal niet van Roest Vast Staal (RVS) maar van aluminium. Een bedrog-product uit China. Contact opgenomen met GS Webshop en ze ontkennen het gewoon. En dan denk je dat Bol.com wel serieus op de zaak zal ingaan? Nee hoor, ze geloven GS Webshop gewoon zonder verder onderzoek te doen naar het product. Ja, als je de slager zijn eigen vlees laat keuren dan krijg je dit. Koop niet Bol.com en zeker niet bij GS Webshop van Bol.com.
En wat gek dat bij Kieskeurig allemaal van die blije review zitten over Bol.com. Moet je eens bij Trustpilot gaan kijken...
P.s. van mij hoeft er hieronder niet zo'n suffe reactie van Bol.com te komen want jullie doen toch niks...

Beste Frank,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Chantal van bol.com

Jannnnnn 12-03-2022

Zeer groot assortiment met veelal snelle leveringen, echter niet altijd de goedkoopste - maar daar staat weer tegenover dat de Select-levering geen extra kosten geeft ... dus al-met-al vaak een prima keuze.
Heb enkele keren te maken gehad met foutieve leveringen - werd allemaal keurig opgelost ... chapeau !

Enorm bedankt! 😃

model cars 11-03-2022

alles goed en overzichtelijk te vinden en goede prijs en tevens snelle levering van de winkel
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2022

Bedankt voor je review! :)

Veranna 11-03-2022

Bij Bol.com kopen en retourneren, verloopt altijd eerlijk, duidelijk en helder. Reeds decennialang bestel ik bijna alles via Bol.com! Met op die manier van die honderden leveranciers, toch maar één account en één wachtwoord nodig!!! Bovendien prima aanbiedingen en hun goedkope Select lidmaatschap mogelijkheid.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2022

Heel fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Veranna!

N 11-03-2022

Artikel die ik had besteld voor m’n zoons verjaardag kreeg ik niet binnen. Bol.com gebeld en werd verteld dat het waarschijnlijk niet meer leverbaar is. Bestelling hebben we geannuleerd en ik moest helaas gauw opzoek naar een ander cadeau. Inmiddels hebben we iets anders. Ik werd geholpen door een vriendelijke vrouw maar wat ik niet had verwacht is dat ik een dag later een kaartje kreeg voor de verjaardag van m’n zoontje met een heel lief berichtje en heerlijke koekjes! Super super attent xxxx! En heel erg bedankt! Top geholpen dus 🙌🏾
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Heel fijn dat de koekjes zijn aangekomen. Hopelijk heeft je zoon een leuke verjaardag gehad en hebben de koekjes gesmaakt! 😃🎂

lexc 11-03-2022

groot assortiment, goed geprijsd en komen hun afspraken na. Bestel vaak bij Bol.Com en altijd tot tevredenheid
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Heel erg bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! :)

S. Troost 11-03-2022

Een goede site waar veel te vinden is. Ik word goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Op aanraden van een vriendin select genomen, daar heb ik zelf het voordeel nog niet van gevonden. Voor de rest een prima site.
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen! :)

Julie Kuijer 11-03-2022

Mijn bestelling was binnen 24 uur thuis en ik werd goed via e-mail geïnformeerd

Veel plezier met je bestelling, Julie! 💪

Romy 11-03-2022

Bestel best regelmatig en ik heb nog nooit een probleem gehad met een bestelling. Altijd goed op de hoogte gehouden van hoe je bestelling loopt. De prijzen zijn soms hoger dat andere aanbieders, dus vandaar een 9 ipv een 10.

Bedankt voor de 9 zijn we heel blij mee😃

Andre 11-03-2022

Prettige site en ruime keuze en mochten ze het tijdelijk niet op voorraad hebben dan krijg je een mailtje wanneer t weer voorradig is.
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Bedankt voor je review! :)

Joyce 11-03-2022

Bol.com goed bereikbaar zeer klantvriendelijk. Producten worden snel geleverd. Wanneer er iets mis is met een bestelling wordt er meteen goed en snel gehandeld voor de consument! Daarbij komt dat er veel diversiteit is in de producten wat je ook nodig hebt je vindt het bij Bol.com.
Ik zou Bol.com aan een ieder aanraden!!

Je kan altijd op ons rekenen, Joyce! 😃

Helene123 10-03-2022

Bol.com is zeer bereikbaar, heeft het online bestellen eenvoudig en overzichtelijk gemaakt. Het assortiment is groot en gevarieerd. Wat betreft de levering zijn er verschillende keuzes mogelijk. Deze is snel en duidelijk. Bij problemen is de communicatie ook in orde
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Helene! :)

Maria A. 10-03-2022

k koop veel dingen via Bol.com. De eerste is omdat ik tijd bespaar door naar de winkels te gaan (wat ik niet leuk vind), ten tweede omdat ze een breed scala aan producten hebben waaruit ik kan kiezen (kwaliteit/prijs) enz. Het beste is de service; snel en attent.
De bezorgservice is snel en goed gecommuniceerd wanneer er een vertraging of probleem is; en dit biedt veel vertrouwen. Ook de kwaliteit van de verpakking is over het algemeen erg goed, Persoonlijk heb ik geen problemen gehad met leveringen of defecte pakketten.
Ik aanbevelen deze winkel aan iedereen..., ook voor tweedehands spullen, boeken etc. Zeer goede service.
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Heel erg bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Maria! 😃

Hannie 10-03-2022

Ik koop regelmatig bij Bol.com, omdat ik er goede ervaringen mee heb. Een ruim assortiment, snelle levering, goed verpakt en ook met externe verkopers zijn mijn ervaringen goed. Ik vind Bol.com een betrouwbare webshop.
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Hannie! :)