Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Sheepworld 05-01-2022

Bol.com vind ik een hele prettige winkel. Ze hebben een breed assortiment, vaak kun je ook artikelen die je rechtstreeks via online webshops kunt bestellen, via Bol.com bestellen. Voordeel is dan geen verzendkosten en snelle levering, plus de garantie en service die Bol.com biedt. Wij bestellen heel veel via Bol.com. Soms biedt Bol alleen niet de laagste prijs, dus daar moet je wel even op letten. De service die Bol.com biedt, is daarentegen ook veel waard. Bij klachten of problemen wordt het altijd goed opgelost en daarom is het soms handig om toch via Bol te bestellen.
Helaas ben ik nu bezig om mijn Select abonnement bij Bol.com te verlengen en dat blijft maar niet lukken. Ik heb al 6x contact gehad met de Klantenservice en ben er al meer dan een week mee bezig, en het is nog steeds niet geregeld, dus dat is wel irritant. Maar Bol.com kennende komt het uiteindelijk goed. Weet ook niet waarom het nu zo lang duurt, meestal worden probleempjes snel en adequaat opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 06-01-2022

We gaan de vervelende kwestie zo snel mogelijk voor je oplossen!

Mippie 05-01-2022

Snelle bevestiging en razend snel bezorgd...altijd goed inorde en nog nooit een klacht gehad
Officiele reactie van Bol.com 06-01-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Lenneke 05-01-2022

Informatie, hulp van de klantenservice en resellers, gewoon goed.
Fijne webshop en dus een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 06-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Lenneke!

Pascal 05-01-2022

Bol.com is een fijne online winkel. Toch hebben ze een paar punten waaraan gewerkt kan worden: Je moet altijd goed kijken of ets nieuw of tweedehands is bij de partners van Bol.com. Bol.com zou tweedehands daarom moeten weren. Daar hebben we namelijk andere sites voor! Ten tweede stuurt Bol.com wel erg vaak mailtjes. 1x per maand zou meer dan voldoende zijn.
Officiele reactie van Bol.com 06-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Pascal! :)

Sandra Kuipers 05-01-2022

Veel keuze bij Bol en ik word altijd goed geholpen, als ik een keer een vraag heb. Heel fijn dat ik invloed heb op de ontvangsttijd van mijn spullen. Ook was het een uitkomst dat ik cadeaus voor mijn kleinkinderen ondanks lockdown direct bij hen kon laten afleveren.
Officiele reactie van Bol.com 06-01-2022

Bedankt voor je review! :)

Brigitte Gerritsen 05-01-2022

ik vind bol.com een fijne betrouwbare online winkel , alles snel geleverd, vaak achteraf betalen ( vind ik er prettig) als er problemen zij dan is dat met 1 telefoontje geregeld ,ook het retour sturen is goed geregeld en je wordt door een mail op de hoogte gehouden.
al met al een fijne winkel
Officiele reactie van Bol.com 06-01-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Brigitte!

Rijntje66 05-01-2022

Al jaren bestel ik regelmatig bij bol.com. Van boeken en Cd's tot knutselspullen, kleding, huishoudelijke artikelen en nog veel meer. Altijd correcte levering, ruime keuze, duidelijke productbeschrijvingen. En heb je eens een keer een klacht of vraag: dan wordt dit netjes opgelost. Met Select erbij een snelle en correcte levering. Zeker nu in de Corona pandemie is het gemak van online bestellen en laten bezorgen een uitkomst.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Onwijs bedankt dat je al zoveel jaren bij ons besteld! Dat waarderen we enorm! 😃

Sarine 05-01-2022

Die 9 is vooral voor de select mogelijkheid,ik vind het geweldig dat ik de kleinste dingen kan kopen zonder verzendkosten. Daarnaast is de betrouwbaarheid van levering ook 100%.
Mocht er iets mis gaan wordt het gegarandeerd opgelost👍
De reden dat ik geen 10 geef, omdat ze niet altijd de goedkoopste zijn.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Sarine! :)

Paul van Es 05-01-2022

Prima service! Artikelen worden netjes op tijd bezorgd zonder fouten. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je pakketje. Handig dat je heel veel artikelen kan bestellen omdat de keuze enorm is. Een dikke pluim!

Bedankt! 😃

marsoul 05-01-2022

Breed gamma, concurrentiële prijzen, snelle levering, degelijke verpakking . Goede follow up van bestelling en levering

Bedankt, Marsoul! 😃

Conchita 05-01-2022

Alles onder 1 dak, hoe service gericht is dat. Ik ben zeer tevreden. Wordt altijd geinformeerd over aanbiedingen ook wordt ik op de hoogte gesteld over mijn wensenlijst mocht een product in prijs zijn verlaagd. Als ik eenmaal een bestelling heb geplaats wordt ik goed geïnformeerd over het gehele proces tor aflevering thuis. Zo weet ik exact het tijdstip om thuis te zijn om producten in ontvangst te nemen. Eenmaal ontdekt ga je niet meer terug
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Harstikke bedankt voor je complimenten! 😃

Carmen van Walraven 05-01-2022

Ben zeer tevreden over bol.com. Erg toegankelijk en overzichtelijke website.. Bovendien een Nederlands bedrijf waar je altijd goed geholpen en geïnformeerd word over de leverdatum!! Ik bestel er alles!!

Ontzettend bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Carmen! 😃

Meintje 05-01-2022

Hallo ik wordt er elke keer weer blij van als ik hier heb besteld
Zo snel en altijd goed verzorgt bijna de volgende dag al thuis
Ook goede retour service als het eens nodig is fis echt fijn winkelen
Ga zo door en blij ik ook door gaan

Gaan we doen! 😃💪

Alma 05-01-2022

Hele fijne webshop, waar bijna alles te vinden is. Levering is altijd in orde. Één minpuntje, rond de feestdagen gaat de prijs van veel van de artikelen ineens omhoog.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Alma!

Bertus 05-01-2022

Bol.com is een veelzijdige webshop , waar men bijna alles vindt tegen redelijke prijzen...De naverkoop is prima en bij aankoop meestal heel snelle én gratis verzending ! Een aanrader

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Bertus! 😃

Sierraden muziekdoos 05-01-2022

Bestel nu al verschillende jaren bij bol.com,de reden is dat ik artikelen nodig heb die ik bij de winkels hier niet kan krijgen,of ze moeten het bestellen, wat weer weken duurt. De service is bij bol.com geweldig mocht het artikel onverhoopt retour moeten is het zo geregeld en geld retour.De aangesloten partnes van bol.com werken tot op heden goed mee.Een zeer tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel erg bedankt dat je al zoveel jaar bij ons besteld! 😃

Gerda 05-01-2022

ondanks december drukte toch volgende dag bezorgd, ik vind dit complimenten waard, ga zo door!

Gaan we doen!💪

Prima service 05-01-2022

Vooral de service vind ik uitstekend. Als iets niet bevalt kan je het zonder probleem terugsturen en wordt het snel afgehandeld. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar als het niet teveel scheelt vind ik service ook belangrijk.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Martijn Wessels 05-01-2022

Het verschilt wel eens per product hoe goed de ervaring is want het komt natuurlijk van verschillende leveranciers, echter kan ik zeggen uit vele ervaringen dat het altijd prima bevalt. Het is goed geregeld en ik kan er altijd van op aan dat het goed komt. Grote tevredenheid duss

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Martijn! 😃

Paul 05-01-2022

Eigenlijk is alles aan bol top. De service, de foto's op de website, de snelheid waarmee bestellingen geplaatst en vaak geleverd kunnen worden, het contact met de klantenservice (vooral via de chat), het retourneren van items, de bereikbaarheid van de klantenservice.....
Ik heb meerdere problemen gehad met leveringen die eigenlijk nooit de fout/schuld waren van Bol. (Maar van post.nl of dhl of gls)
Toch lossen ze zelfs ook dat soort dingen voor je op.
Ik vind het echt een topbedrijf en ook omdat ik Select heb zijn er soms dingen goedkoper en je betaald nooit voor een levering.
Prima
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Ontzettend bedankt voor de complimenten, Paul! :)

Kad 05-01-2022

Meestal alles op tijd geleverd, soms met wat problemen van de verkoper. Bol lost het wel zwz op. Juist nog meer controle van de bol verkopers zal beter zijn voor de rest zou het 10 op 10
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Dank voor je review en je feedback, Kad! Dat waarderen we enorm.

BC 04-01-2022

Ik bestel regelmatig op bol.com en ben erg tevreden. Snelle levering en gratis retour indien niet naar wens.
Mochten er zich problemen voordoen dan worden die goed opgelost door de klantenservice en dus zeker een aanrader !
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar! :)

Sunny 04-01-2022

Bij Bol al veel bestellingen gedaan en in de loop der jaren is het slechts 1 x misgelopen, Bol heeft toen alle verantwoordelijkheid op zich genomen en mij het bedrag terugbetaald.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Fijn dat we de kwestie naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Sunny! :)

Jo 04-01-2022

Ik koop hier regelmatig spullen en altijd gaat de bestelling helemaal goed en goede service gewoon top!

Bedankt! 😃

Marco 04-01-2022

Leveringen en after sales perfect. De vele externe verkopers met veel te hoge prijzen vind ik jammer. Select gebruik ik maar voordelen zijn mager.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Dank voor je review en je feedback, Marco! :)