Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Avo 22-08-2023

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over bol.com. Ze leveren snel, voor 10 euro extra per jaar kan je je pakketten ook ‘s avonds laten afleveren. En ze gebruiken nu ook gebruik ban fietsende koeriers. Top!

Alleen heb ik pakket besteld met 7 onderdelen. Krijg ik andere onderdelen toegestuurd zonder toelichting. Kijk daar hou ik niet van. Nu moet ik wederom hetzelfde pakket bestellen met het risico dat ik hetzelfde foute pakket toegestuurd krijg en ik moet me gaan verdiepen in retourneren. Ik heb wel wat anders te doen zeg. 😒

Beste Avo,

Bedankt voor je review. Vervelend om te vernemen dat je andere onderdelen hebt ontvangen. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

PeterB 22-08-2023

Gemakkelijk en netjes op tijd geleverd.
Gaat er toch iets mis wordt dit keurig opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Peter! 😄

Moniek 22-08-2023

Bij bol kun je makkelijk en snel allerlei producten kopen. Vaak zonder extra verzendkosten. Indien het product niet goed is, dan kun je het makkelijk retourneren.

Fijn dat je zo tevreden bent, Moniek! 😊

Jack 22-08-2023

Bol.com vind ik een vertrouwd en gemakkelijke winkel achteraf betalen en retourneren van beschadigde producten is voor mij een positief punt

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jack! 😄

ron 22-08-2023

Bol.com is een Internetwinkel waar je uit groot assortiment keuzes kunt maken en makkelijk bestellen. Vaak is het bestelde al binnen korte tijd geleverd. Mocht het bestelde niet aan je verwachtingen of beschadigd dan levert dat eigenlijk nooit problemen op.
Vaak is het dan een kwestie van contact opnemen met Bol.com of de leverancier en dan is het omruilen cq terugsturen zo geregeld.

Je kan altijd op ons rekenen, Ron! 🙂

Swaenvecht 22-08-2023

Ik beveel Bol.com zeker aan bij anderen. Her is een shop waar bijna alles te koop is en regelmatig met veel kortingen.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Bedankt dat je ons aanbeveelt! 🥳

piet francken 22-08-2023

prettig winkelen vaak lagere prijzen dan elders ook select vindt ik prettig dat het indien je een verkeerde keuze hebt gemaakt de goed de tijd hebt om terug te zenden
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Binnen het zichttermijn van 30 dagen kan je altijd het product retourneren als het voldoet aan de retourvoorwaarden 😀

MOX 22-08-2023

prima webshop. Bij vragen altijd goed geholpen door de helpdesk. Met chatbox wel gedoe….snapt vaak de vraag niet helaas. Over het algemeen vlotte verzending. Als het wat langer duurt dan ligt dat mrestal aan de transporteur en niet aan Bol

Bedankt voor je review! 😊

Anja 22-08-2023

Je kunt er bijna alles wel vinden ik probeer het meestal wel eerst hier in de buurt te kopen maar dan is de keuze zeer beperkt.
Je hebt het ook altijd snel in huis.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Anja! 😀

Nataly 22-08-2023

Fijne webshop ,altijd genoeg keus, goede prijzen en goede levertijden in al die jaren nog nooit geen probleem gehad ,ook niet met retourneren alles correct ,op tijd geld terug. ik gebruik bol.com regelmatig en ben dik tevreden

Bedankt! 😀

Toet 22-08-2023

Bestel regelmatig bij Bol maar ik wil ook als iets niet goed is iemand spreken en niet via een robot.
Verder dik tevreden over de service en snelheid van het bedrijf.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Mocht je problemen ervaren of je hebt een vraag, dan kan je zowel telefonisch als per mail contact met ons opnemen. Telefonisch zijn we bereikbaar op: NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999 en via de mail: klantenservice@bol.com 🙂

Gisella 22-08-2023

Altijd veel keuze vriendelijke uitstraling hele vriendelijke mails als je iets besteld hebt je wordt heel goed op de hoogte gehouden en levering altijd heel snel,meestal als ik iets zoek kijk ik eerst bij bol.com

De keuze is reuze! 🤩

Marianne 22-08-2023

Bol.com vind ik een geweldige site. Ik vind er van alles. Ook kan ik artikelen vergelijken qua prijs etc. Super snel geleverd en gelegd goede service van alle bedrijven welke via Bol.com aan mij geleverd hebben. Super!

Enorm bedankt voor de complimenten, Marianne! 😁

Banthum 22-08-2023

Ik bestel vaak bij bol com het is makkelijk alles is zowat te krijgen en hoef nooit lang te wachten op de spullen.Select is een goede optie waar ik ook gebruik van maak
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

We vinden het fijn om te lezen dat je blij bent met onze Select service! 🙂

Cees Riemens 22-08-2023

We shoppen regelmatig bij Bol, je hoeft de deur niet uit en altijd snel geregeld vaak de volgende dag al, we hoeven dan niet naar de stad scheelt weer een rit en tijd.

Bedankt! 🥳

Paul Nieuwendijk 22-08-2023

Wij bestellen als jonge ouders met weinig tijd steeds meer bij BOL. Prima service en groot assortiment. Ook bij een klacht, snel opgelost

Bedankt dat je bij ons winkelt, Paul! 👍

B10rn 22-08-2023

Steeds snel geleverd, ook uitstekende klantendienst indien iets kapot toekomt en teruggestuurd moet worden. Select is een meerwaarde wanneer je vaker besteld want je kan de kosten hiervoor terugverdienen in de vorm van een kortingsbon. Het enige minpuntje (vandaar 9 ipv 10), is dat externe leveranciers die rechtstreeks leveren nog niet allemaal leveren naar een pick-up punt en je daardoor achterna moet lopen bij de buren terwijl je soms op voorhand weet dat je bijvoorbeeld niet thuis bent.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Bedankt voor je review en je feedback! 😊

Ineke van Rijsingen 22-08-2023

Bol.com heeft een zeer ruim assortiment en meestal snelle levering. Heb je Select dan wordt er vaak ook in de avond geleverd en spaar je voor artikelen. De website is overzichtelijk
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😀

J.Leliveld 22-08-2023

Goede kwaliteit van de produkten en snel geleverd.
Betalen na ontvangst en ook gratis terugsturen, indien nodig.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over ons! 😄

AREA55 22-08-2023

Ben al jarenlang zeer tevreden over BOL.com. De bezorging verloopt altijd vlekkeloos. Ik koop bijna alles bij ze. Zelfs mijn wasmachine! De service is beter dan elders. Cadeautjes voor de familie bestel ik vanaf de bank.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft! 😁

Sanneke67 22-08-2023

Snelle levering, fatsoenlijke prijs en doen niet moeilijk over dingen terugsturen

Bedankt! 🙂

Riet Duykers 22-08-2023

Mijn ervaringen met Bol.com zijn erg goed. Als ik iets bestel is het binnen1/2dagen in huis. Vergeleken met andere online orderbedrijven is Bol.com verademing.
Temeer omdat zij zelf niets leveren maar tussenhandel zijn van andere leveranciers.
Hun distributieproces is gied op orde.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Heel fijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt, Riet! Dat is natuurlijk alles wat we willen 🥳

Stefaan 22-08-2023

De laatste tijds is de klantenservice van Bol.com mega, mega slecht.

Arrogante medewerkers die geen oplossing bieden, en dit na meer dan 20 min chatten.
Uiteindelijk moet je voor alles zelf zorgen.

Dus neen, mijn ervaring bij ... is van een superieure kwaliteit tegenover een onvriendelijke klantenservice van Bol

Volgende keer weet ik waar ik ga bestellen

Beste Stefaan,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Jack 22-08-2023

altijd goed geinformeerd en produchten worden op tijd afgeleverd, prima info over bestelstatus
betrouwbare webwinkel

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jack! 😊

Ricardo 22-08-2023

Ik ben best wel tevreden over hoe zij alles regelen.
Vandaag besteld is meestal de volgende dag in huis.
Soms komt het voor dat je iets besteld en dat je het dat zou moeten ontvangen over twee dagen maar dan krijg je niets .
Over het algemeen gaat het altijd goed

Fijn dat je zo blij met ons bent, Ricardo! 👍