Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Doret61 22-08-2023

Heel veelzijdig en altijd up-to-date wat betreft artikelen. Goede service en snelle levering. Gemak van eventueel achteraf betalen en de geweldige service van de selektoptie. Ondanks dat het af en toe wat duurder is dan elders, staat Bol bij mij toch nog altijd bovenaan wat betreft online bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

We vinden het belangrijk dat je blij bent met onze service! 😄

Carine De Bruyker 22-08-2023

Bij Bol ben je zeker ook als er iets verkeerd gaat met de koerierdiensten.
Ze lossen het op.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen als je problemen ervaart! 🙂

Sandra 22-08-2023

Super webshop, goede levering en service. Bol.com het beste wat je kunt krijgen...

Enorm bedankt! 🤩

Calista 22-08-2023

Ik vind het erg prettig dat het goed geregeld is. Van het bestellen tot het afleveren. Elke keer als ik het anders bestel bij een andere leverancier gaat er iets mis. Komen ze de afspraken niet na etc

Je kan altijd op ons rekenen, Calista! 😁

Jacques 22-08-2023

Krijg snel en goed verzorgd de spullen geleverd. Mocht het onverhoopt niet voes Ijn word er direct actie ondernomen om het alsnog goed op te lossen

Bedankt dat je bij ons winkelt, Jacques! 👍

Bobtje 22-08-2023

Heel tevreden met de verschillende betaalmogelijkheden en de goede communicatie.
Je kan er quasi alles op vinden. En gebruik het ook vaak als vergelijker indien ik een toch wel dure prijs in de fysieke winkel vermoed. (in de meeste gevallen is de prijs marktconform).
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😊

Jan 22-08-2023

Communicatie is één van de belangrijkste componenten in een verkoopproces. En dat doet bol.com prima. Eerder te veel dan te weinig. Zelfs als een bestelling een dag later wordt geleverd door haperingen van de transporteur, laat bol.com dat tijdig weten. Verder altijd conform afspraak, zowel qua produkt als qua levertijd. En mocht er eens iets misgaan, dan staat bol.com vooraan om het op te lossen. Conclusie: vooral houden zo!

Gaan we doen, Jan! 😀

Wilma 22-08-2023

Ik shop niet zoveel online maar als ik het doe is het meestal bij Bol.Com omdat het voor mij betrouwbaarheid uitstraalt. De snelle levering en het tijdstip klopt altijd, ik wordt exact op de hoogte gehouden waar mijn artikel zich op dat moment bevindt. Mocht er zich onverhoopt een leveringsprobleem voordoen dan wordt er met man en macht aan gewerkt om dit op te lossen. Ze weten exact waar het artikel zich bevindt is mijn ervaring. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het artikel wel was geleverd maar bij de buren, wat ook aangegeven was door de bezorger.
Daardoor weet ik dat Bol. Com er alles aan doet om het geleverde artikel op te sporen.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over ons, Wilma! 😄

D. 22-08-2023

Ik vind bol.com écht de beste soms íetsje duurder máár je hebt het wel meestal écht de volgende dag in huis! Website super overzichtelijk en retour sturen is denk ik van alleseniedereen het simpelst en met name het relaxed.

Bedankt voor je complimenten! 😁

Anneleen 22-08-2023

Ruim assortiment aan producten, levertermijn goed aangegeven, niet steeds voordeliger bij grote hoeveelheden.
De acties daarentegen zijn vaak zeer interessant!

De ene leverancier waar bol.com mee samenwerkt is sneller dan andere bij verschaffen factuur maar bol.col bezorgd steeds een infomail zodat je alles goed kan opvolgen.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Anneleen! 🙂

Steven 22-08-2023

Zeer betrouwbaar, hier kun je tenminste zonder zorgen bestellen. Mijn ervaring is dan ook zeer goed en raad het voor een ieder aan

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Steven! 💪

Lia 22-08-2023

Niet alleen is het bestellen simpel, de levering is vaak sneller dan je denkt en de producten zijn kwalitatief goed.
En heb je eens een klacht dan houdt bol.com de vinger aan de pols totdat het tot tevredenheid opgelost is.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Lia! 👍

Ic 22-08-2023

Goed assortiment, duidelijke vermelding van lever termijnen, gaat ook op een uitstekende manier om met klachten.

De keuze is reuze! 🥳

Danny & Marianne 22-08-2023

Bol. Come is de beste en betrouwbare je vindt er alles snelle leveringen en hele goede service je kunt altijd op hun rekenen daarom ik ben een tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Bedankt voor jullie vertrouwen en aankopen! 😊

Yvonne 22-08-2023

Ik besteld regelmatig bij bol en je kan ook als iets niet goed is makkelijk terug sturen en je geld heb je ook binnen een paar dagen weer op je bank teruggestort gekregen

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Yvonne! 😄

Sandra 22-08-2023

Zeker aan te bevelen. Zeer ruime keuze, snelle levering, goede tracking en je wordt correct op de hoogte gehouden van je bestelling. Ik heb in al de jaren dat ik hier bestel maar 1x klantenservice moeten inschakelen over een bestelling en ik was toen ook snel en netjesngeholpen.

Enorm bedankt dat je ons aanbeveelt, Sandra! 😀

Jos 22-08-2023

Met een zekere regelmaat shop ik bij Bol, de keuze bij hen is altijd groot. de levering altijd snel en zo ook omruilen of retourzenden gaat soepel en snel. Ook de partners van Bol zijn erg kwaliteitbewust en daarom vindt ik shoppen bij Bol plezierig en vertrouwelijk.

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Jos! 🙂

Joke 22-08-2023

Bol.com heeft vrijwel alles wat je zoekt, meestal de volgende dag geleverd en vaak aan de laagste prijs.
Wat wil een mens nog meer?
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij met ons bent, Joke! 😁

D.J Bolta 22-08-2023

Ja wie kent Bol. Com niet . Een goede website waar je artikelen snel kunt vinden . Ik moet toegeven dat prijs hier vaak goedkoper is dan in de winkel. Hierdoor kom je ook achter dat .... ip erg dure winkel is . Artikelen worden snel verstuurd en je word goed op de hoogte gehouden van verzending artikelen.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! 😊

Philippe 22-08-2023

Altijd alles oké ,stipt en verzorgd.Makkelijk bestellen en makkelijk betalen

Bedankt! 👍

Hein 22-08-2023

Bol.com een winkel voor iedereen, inderdaad. Laatste aankoop een HP printer.
Handig om een account te hebben als eerste start, groot assortiment en als Bol.com het niet heeft dan heeft een aangesloten winkel het wel, en alles loopt via Bol.com.........uitstekende service, snelle bezorging, "trek en trees", artikelen netjes verpakt.
Wat wil je nog meer..........ik ben nog steeds tevreden
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Hein! 🥳

Jan Sestig 22-08-2023

Overzichtelijke Site. Makkelijk om iets te vinden. Fijn met Select gratis bezorging en eventueel op te laten halen voor retour.

Fijn dat je zo te spreken bent over onze Select service, Jan! 😄

yvonne janssen 22-08-2023

super snelle levering, kunt er alles vinden.......top bedrijf....hopelijk nog lang plezier van
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

We doen samen met de bezorgdiensten er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Hub 22-08-2023

Nog nooit problemen ondervonden bij Bol. Niet met zoeken, niet met bestellen, niet met leveren (eventuele leverproblemen werden veroorzaakt door pakketdienst), niet met eventuele retourzendingen en ook niet als een derde partij die via Bol zou leveren het product niet leverde. Bol lostte het op. Kortom: voor mij, tot nu toe, perfect.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Hub! 🙂

Kruumel 22-08-2023

Je kunt snel vinden wat je zoekt en de bestelling en leverering zijn snel. Fijne webwinkel.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🥳