Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ben 16-08-2023

Het is heel makkelijk om iets te bestellen en ook snel geleverd wordt. Het is alleen jammer dat de levertijd niet altijd klopt.
Bol.com houdt je wel goed op de hoogte van wanneer de bestelde goederen komen.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over ons, Ben! 👍

Bianca 16-08-2023

Ben zeer tevreden artikelen snel binnen alleen jammer dat niet alles onder de select valt soms wil je iets snel in huis hebben en dan is er geen select
Verder alles top

Bedankt! 🙂

Ferry Smienk 16-08-2023

Snelle levering,goed bedrijf echter ondanks dat ik de fiets Courier een prachtig initiatief vindt is het toch vaak voor gekomen dat ik wel thuis was om mijn pakket te ontvangen,deze aangaf dat zij mij hadden gemist,dus misschien een tip maak alleen gebruik van post nl dan weet ik zeker dat het op tijd wordt bezorgd ofwel bij de buren
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent, Ferry! 😊

Esperanza 16-08-2023

Meestal bestellen wij bij BOLpuntcom. Over het algemeen zijn de producten niet duurder dan elders en wij hebben een abonnement op altijd gratis verzenden dus dat maakt het makkelijker. Het kiezen van een bezorgmoment is ook erg fijn.

Zakelijk bestellen wij ook weleens iets, dan kan je makkelijk de tenaamstelling/factuuradres aanpassen, heel handig.

Als er iets met een product is, dan is dat ook zo opgelost, ook als dat met een derde leverancier is.
Maar eigenlijk hoeft er bijna nooit iets terug :-)

Voor ons is BOLpuntcom een perfecte manier om producten in huis te halen.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Enorm bedankt voor de complimenten! 😄

José 16-08-2023

Ben erg tevreden. Producten worden snel bezorgd. De kwaliteit van de producten is goed. Beveel Bol.com iedereen aan.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, José! :)

Gert V. 16-08-2023

De aankopen bij Bol verliepen bij mij steeds correct en snel: je krijgt wat je besteld hebt (tegen de aangeduide prijs), er is goede communicatie over de levertijd, loopt het toch eens mis dan is er meestal direct contact met de handelaar om een regeling te treffen. Ik heb tot nu (en dat is toch reeds verschillende jaren) geen enkele negatieve ervaring met Bol gehad. Eén keer een probleempje gehad met een cadeaubon en dat werd snel opgelost via de klantendienst van Bol: snel en vriendelijk! Niets dan lof dus!

Bedankt, Gert! 😀

Jan 16-08-2023

Toegankelijke website, doorgaans duidelijke product informatie.
Snelle levering , makkelijk betalen
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Fijn dat je het bestellen op onze webwinkel zo makkelijk ervaart, Jan! 😄

marlie 16-08-2023

ik ben zeer tevreden over deze site. Als ik wat nodig heb kijk ik eerst op Bol, De leveringen zijn altijd correct.
Netjes verpakt en snel bezorgd.
Het eventueel retourneren is ook eenvoudig. Mijn man is ook fan.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Fijn dat je zo tevreden bent, Marlie! :)

Coxada 16-08-2023

Bij bol.com is heerlijk winkelen, betrouwbaar, houd je van je zending op de hoogte, en hebben ook altijd een navraag of alles goed is gegaan
Dus ik voel me er thuis! Top

Het doet ons heel goed dit te lezen, Coxada! 😁

vic 16-08-2023

Producten voldoen aan de beschrijving, levering gebeurt snel en volgens afspraak.

Bedankt voor je bestellingen, Vic! 👍

Niels 16-08-2023

Ruim assortiment, goede producten. Snelle levering . Alles altijd prima in orde !
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Niels! 🙂

R. Talman 16-08-2023

Bol is gebruiksvriendelijk. Komt afspraken na en heeft een adequaat mail programma wat je uitstekend op de hoogte houdt van je bestelling en de levering. Verder is het retourneren erg gemakkelijk. Met select is de service nog beter.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over onze Select service! 😊

Jan vakantieman 16-08-2023

Prima webwinkel, snelle levering. Geen problemen gehad.
alles op tijd geleverd en retour wordt prima afgewikkeld,

Bedankt voor je complimenten, Jan! 😄

Herman Cliet 16-08-2023

Levering Super
Alleen bij probleem ivm aanmaak zakelijk account zoekwerk vr contact oplossing,chat begteep het niet
Met contact via mail correcte opvolging.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Voor vragen of bij problemen, kan je altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Alma 16-08-2023

Graag bestel ik bij Bol.com. veel keus, snelle bevestiging en levering. Kwaliteit is zoals verwacht. Dik in orde

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Alma! 🥳

Essie 16-08-2023

Snelle levering!

En in het verleden meegemaakt dat artikel na tijdje niet meer werkte, ik een nieuwe kreeg!
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, Essie! 🙂

Wesley 16-08-2023

Shop bevalt mij goed. Heb zelf ook select voor mijn kleiner producten hier. Nog geen negatieve ervaring. Ook met retourneren geen probleem
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit negatieve ervaringen zult ervaren, Wesley!

Geert Veroude 16-08-2023

Bol.com is goed, muv de regeling betaling Verzendkosten. Ik betaal altijd achteraf het bedrag wat aan mij gemaild wordt door Bol.Com. Al tweemaal gehad dat nadien toch nog Verzendkosten betaalt moeten worden, terwijl dit NIET vermeldt stond in de mail mbt Achteraf betalen. In mijn overtuiging waren de jn rekening gebrachte kosten, INCL! Verzendkosten: immers het totale aankoopgedrag, dáár ben mee akkoord,

Bedankt, Geert! 🙂

Rob 16-08-2023

De shop is prima. De site duidelijk en goed
De levering van mijn bestelde product verliep echter totaal niet naar wens. Het op 3 juli bestelde product zou op 4 juli op mijn huisadres geleverd worden. Ik kreeg op 4 juli echter bericht dat ik het op 5 juli kon afhalen op een DHL afhaalpunt. Dat was al een minpunt. Op 5 juli daar heen gegaan. Het ging om een dik, zwaar fotoboek. Het bleek verpakt te zijn in een papieren zak - die bovendien geheel open was - waardoor het boek lichte beschadigingen vertoonde. Oftewel nog 3 minpunten. Ik hoop dat BOL.com maatregelen neemt, zodat de firma die deze boeken levert, betere verpakking en bezorging regelt!

Beste Rob,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Anne 15-08-2023

Een zeer groot assortiment, laatste snufjes, scherpe prijzen en op de afgesproken termijn netjes thuisgeleverd. Beter kan het niet ! We zijn al jaren tevreden klant bij Bol.com.

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Anne! Dat waarderen we 🥳

Karlien 15-08-2023

Veel keuze en dikwijls voor een heel goede prijs.
Bijna altijd een zeer snelle levering. Top!

Bedankt! 😁

Hans 15-08-2023

Bol.com heeft de zaken goed op orde. Mijn laatste bestelling is door een partner van Bol.com met post.nl verstuurd. Waar de vorige levering via post.nl na een week alsnog geleverd werd kwam er bij deze levering al meteen een bericht van trage levering. Na een week een vraag gesteld welke voortvarend werd opgepakt. Omdat men bij Bol.com ook geen reactie van post.nl kreeg is de bestelling door Bol.com geannuleerd en mijn geld terug gestort. Grote klasse.

Bedankt! 👍

Inge 15-08-2023

Het assortiment is geweldig!
Vooral het laatste jaar worden producten op tijd geleverd. En goed verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Inge! 😁

Ben Groeneweg 15-08-2023

zeer snelle levering van het product TOP geweldig en betrouwbaars ook goed geleverd

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Ben! 😀

G van Rhee 15-08-2023

Ik ben heel erg tevreden over bol com
De bestellingen worden altijd keurig geleverd, voor mij gratis omdat ik select heb. En hiermee spaar ik stiekem ook nog voor leuke cadeaus. Dus een aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft! 😊