Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

keijton 15-08-2023

keuze vrijheid en gorde service en afhandeling. Al jaren lang kan ik niets negatiefs verzinnen. Prima BOL.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent! 😄

Ingrid 15-08-2023

Kan vlot iets vinden als ik wil bestellen en vooral zeer betrouwbaar zowel met bestellen, betalen en ontvangen van de gewenste product.

Dank voor je aankopen en vertrouwen, Ingrid! 🙂

Positieve reactie Bol.com 15-08-2023

Nooit gedacht dat Bol.com me in zoveel gevallen van dienst kan zijn. Bol.com ga zo door!

Gaan we doen, bedankt! 😄

Brigitta 15-08-2023

Topbedrijf,klantvriendelijk,heel veel keuze, een aanrader.Al veel aankopen bij jullie gedaan en zal dit in de toekomst blijven doen .

Bedankt, Brigitta! 🙂

Jurgen 15-08-2023

Snelle en correcte dienstverlening. Ondanks de bouwwerken in de straten rondom mijn woning leveren de pakjesdiensten de bestellingen aan huis. Indien niet dan wordt ik onmiddellijk op de hoogte gebracht waar ik de pakjes kan ophalen.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, Jurgen! 💪

Louis 15-08-2023

Kort maar krachtig, Bol.com is voor mij TOP. Ik kan mij geen betere shop vinden dan Bol.com. Oh ja, gaan jullie vooral zo door. M.v.gr, Louis

Gaan we doen, Louis! 💪

Barbara50nl 15-08-2023

Bol. Com is niet alleen waar je snel al je producten online kan kopen. Is ook een bedrijf dat de moeite neemt om naar je te luisteren en te helpen als dingen niet lekker lopen. Levering van producten is goed, duidelijke communicatie en goede garantie. Maar zoals ik laatst ondervond, ook bereid om de extra kilometer te lopen. Mijn bonnen waren zoek, maar met advies en hulp is alles goed terecht gekomen.
Ik verkies het kopen bij Bol boven een andere online winkel als het kan. Hier ben ik verzekerd van goede producten en garantie. En als een product niet bevalt? Terugsturen binnen de geldige retour datum. Defect? Geen probleem. Geld terug of nieuw product. Thumbs up.👍
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Heel erg bedankt voor je mooie woorden! 😀

Yvonne 15-08-2023

Goede producten, veel keuze, snelle levering,altijd goed. Indien er onverhoopt een artikel niet leverbaar is, wordt je direct op de hoogte gesteld.
Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker klant blijven 👍🏻
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We hopen dat jullie nog heel klant bij ons blijven, Yvonne! 🥳

ErikvdSaag 15-08-2023

Bol.com: Bestel regelmatig. Uiterst snelle levering. Meestal de volgende dag. Goede service bij retour sturen of defect melden.
Erg belangijk, dus tot nu toe nooit gezeur. Trouwens bijna altijd goede kwaliteit door de leveranciers.
Groot assortiment. Klantvriendelijk systeem. Wat wil je nog meer.

De keuze is reuze! 😁

BeNice 15-08-2023

Eigenlijk altijd positieve ervaringen met bol.com! Zelden een probleem gehad met bezorging of producten, maar als dat wel zo is dan wordt ik altijd super goed geholpen door de klantenservice.
Blijf zelf wel kritisch met de dingen die je koopt, let op voor misbruikende verkopers die via bol.com hun aliexpress producten proberen te verkopen voor meer geld dan het waard is.
Ik heb zelf een select abonnement dus dat scheelt altijd heel erg met bezorging, vooral als ik goedkopere producten bestel.
Kortom, ik ben meer dan tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😊

Mieke 15-08-2023

Je vind er alles wat je nodig hebt als er problemen zijn met de levering kan je altijd terecht je we wordt goed geholpen

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Mieke! 😀

stanzamare 15-08-2023

Bestel al jaren bij Bol.com & perfecte service, goede prijzen, snelle levering & indien nodig goede na-service dienst.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent! 😁

W.G. van der Mark 15-08-2023

Ik bestel voornamelijk boeken. Die worden vrijwel altijd op of voor de afgesproken datum in goede staat geleverd. De keuze is vrijwel onbeperkt.

Heel veel leesplezier gewenst! 😄

Irma Kuypers 15-08-2023

Een heel ruim assortiment en supersnelle/vaak gratis levering maken Bol.com interessant genoeg om telkens weer terug te keren voor een nieuwe aankoop van het één of ander - dus zeer zeker het aanraden waard!

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Irma! 😀

Bart 15-08-2023

Handige en gebruiksvriendelijk app. Prijzen vergelijk ik op Tweakers en vaak scheelt het niet veel in prijs. Snelle levering en vaak meerdere mails over status verzending.
Zou wel wat vaker de optie willen zien wanneer ik het binnen wil hebben. Vaak heb ik het niet direct nodig namelijk.
Per ongeluk verkeerde kleur besteld en daags erna retour gestuurd, geld was vrij snel terug geboekt, super!

Bedankt, Bart! 😁

Rietje 15-08-2023

Fijn betrouwbaar en snel geleverd.
Ik koop het liefste bij bol.com, goede sales en after sales!!

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Rietje! 👍

Peet 15-08-2023

Tot nu toe gaat alles goed.
Levering van volgende dag tot enkele dagen.
Ik weet niet of het in de winkel goedkoper is maar je hoeft de deur niet uit. Bij bol.com kun je dan alsnog de goedkoopste uitzoeken.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We hopen dat je nog heel lang bij ons blijft bestellen, Peet!

Loes 15-08-2023

Bijna alles is te bestellen, prijzen zijn scherp en de levering is betrouwbaar.

Dank voor je vertrouwen, Loes! 😄

Anita 15-08-2023

Prima service. Je krijgt bij elke stap van je aankoop een duidelijke mail, zodat je weet waar je aan toe bent. Snelle levering en je kan ook zelf een datum kiezen. Retourneren komen ze zelfs bij jou thuis ophalen, zonder problemen, super😂
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over onze service, Anita :)

PLB 15-08-2023

Groot assortiment. Niet altijd de goedkoopste. Vergelijken met andere aanbieders van dezelfde producten loont!
Meestal snelle levering,.
Ev. klachten en retourneringen worden correct afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Wendy 15-08-2023

Vaak vind ik hier wat ik zoek, levering is snel en goed. Bij vragen of klachten wordt ik snel geholpen. Een heel fijne webwinkel voor elk wat wils!
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht, Wendy! :)

Tony Honig, Beverwijk. 15-08-2023

Ik ben altijd heel tevreden over Bol en toeleveranciers nog nooit geen klachten gehad over een aangeschaft kado altijd keurig verzorgd, altijd keurig op tijd geleverd. Dus ik zou niet weten wat ik nog meer moet op schrijven.
Een heel tevreden klant, Tony Honig.

Bedankt, Tony! 😄

Anita 15-08-2023

Super tevreden, snelle levering, groot assortiment, redelijke prijzen soms duurder soms goedkoper. Al met al een heel tevreden klant. Eventueel retouren worden ook altijd keurig afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden blijft, Anita! :)

Casper 18 15-08-2023

Groot aanbod producten
Vlugge levering
Aflevering altijd in orde
Goede Service
Tot nu toe alles naar wens
Ik ben tevreden over Boll.Com
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Casper! 😊

lucienne 15-08-2023

De website van Bol.com heeft veel producten over echt alles,het is snel geleverd,maar in de soldenperiode is het heel druk
maar dat ligt dan niet altijd aan Bol.com

Bedankt voor je review, Lucienne! 🙂