Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carry 12-08-2023

Bij bol.com vind ik zowat alles. Bezorging is supersnel, retoursturen is geen probleem. Verrassing is dat je ongemerkt nog punten hebt verzameld en dus een korting krijgt.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons, Carry! 😀

E.M. 11-08-2023

- Select program did not give anything they promised. I did not get to select the times for any orders. They just came with usual options. Return from home was never an option. I only saved a little bit from delivery costs but spent same or more to the subscription.
- Partner agreements are terrible. It was okay before. They get to select their own delivery and return method. I have been trying to return an item for a month now that did not work. Customer service does not do anything but giving me wrong advice.
- Sometimes I didn't get my money back before I go after the return. Sellers claimed that they didn't get the package or not in good condition while I could prove it. Bol.com doesn't take any prevention for this (could select more trusted partners).
- The chatbot is absolutely useless and very difficult to get through a human from there.
+ Only giving extra star for the previous years that I used it. It was better at first now it's not worth shopping from here so I cancelled my subscription.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2023

Dear Customer,

Thank you for your message.
I understand you find this is a bad situation.

I just checked the contact regarding the return and indeed the contact did not go well. To resolve it for you as soon as possible, I will start a refund immediately. You no longer have to return the item. The seller will also be held accountable for this.

Kind regards,
Natalya from bol.com

Peter 11-08-2023

Hebben zeer veel keuzes tegen redelijke prijzen. Resultaat tot nog toe zeer positief. Slechts 1 x leveringsprobleem gehad. Verder steeds afspraken nagekomen.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over ons, Peter! 😊

Suzanne 11-08-2023

Het bestellen bij bol.com gaat heel makkelijk. Ze hebben bijna alle artikelen tegen een goede prijs. Verzenden is top en snel. Wij blijven zeker select-klant!
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service, Suzanne! 😄

Wil 11-08-2023

Altijd op tijd geleverd 👌snel iemand aan de telefoon en vakkundig advies .
Klanteservice erg vriendelijk .

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Wil! 🙂

T. Kruithof 11-08-2023

Ze hebben enorm veel, door geen verzendkosten boven de 20 euro is dit vaak goedkoper dan op andere sites. Niet goed is retour en geld terug. Als er iets is (wat zelden voor komt) dan wordt het netjes opgelost.
Super blij met Bol.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Wij worden blij dat je zo tevreden met ons bent! 🤩

Martine 11-08-2023

Ik bestel meestal via Bol.com, want het is snel, gemakkelijk en een breed assortiment. Ook retourneren is eenvoudig. Ik ben fan.

En wij zijn fan van jou, Martine! 🥳

Diana 11-08-2023

Ik vind Bol.com geweldig. Soms alleen al om ideeën op te doen, kijken wat iets kost. Lekker zoeken. En als ik wat bestel, dan staat er precies wanneer het wordt geleverd. Ik ben nog nooit teleurgesteld.
De informatie is overzichtelijk.

Bedankt voor je mooie woorden, Diana! 😁

Marianna Vera 10-08-2023

Zeer tevreden, altijd snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje wordt geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marianna! 😄

Goed 10-08-2023

Fatsoenlijk en netjes. Snelle levering. En ik wordt goed op de hoogte gehouden via mail over de stand van zaken van de bezorging.
Officiele reactie van Bol.com 21-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 💪

John Dechamps 10-08-2023

Ik vind de klant behulpzameheid zeer slecht als je aan geeft dat schrijven zeer lastig is door ( dyslexie ) en ze keer op keer wijgeren je te bellen .en je gewoon door verbinden naar een colega ,die dan weet van vooraf aan het verhaal gaat vragen ((( schriftelijk)))) En weer en weer ne weer
Of verbreken de lijn ..

John Dechamps

Beste John,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Belbu 10-08-2023

Fijne webshop, goede klantensevice, snelle levering en hebben veel artikelen.

Bedankt voor de complimenten, Belbu! 😊

Mogelijkheid tot gratis levering
Goede retour mogelijkheden

Bedankt! 😁

Franske 09-08-2023

Breed assortiment, snelle levering en een gebruiksvriendelijke site. Kortom alles wat je wilt als je online iets gaat bestellen :-)
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Franske! 😄

Tweeling39 09-08-2023

ben zeer goed tevreden over bol,com
altijd snelle levering
prima kwaliteit
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 🥳

Soms artikel duurder dan elders 09-08-2023

Over het algemeen genomen ben ik tevreden over
bol.com, maar het valt soms op dat de prijzen van bv
xllymelth oi. Duurder zijn dan bij andere leveranciers, ondermeer onder het mom met gratis verzending!! En dat klopt niet volgens mij!
Te meer omdat ik lid ben van de select groep.

Bedankt voor je aankopen! 🙂

Frederikje 09-08-2023

9 vd 10 keer bestel ik via Bol.com vanwege de gebruiksvriendelijke site. Sommige bedrijven zijn voor mij onbekend en het is prettig om ze via een voor mij bekende en betrouwbare site te bestellen zelfs als het product duurder uitvalt. Informatie over bestelling en levering is heel duidelijk en de navraag of product geleverd is vind ik altijd prettig. Ben heel tevreden met Bol.dom
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft! 🥳

Jook 09-08-2023

Ik bestel vaak bij bol.com. Ik heb gekozen voor "Select" , Ik hoef me geen zorgen te maken over de bezorgkosten voor artikelen beneden de 20 euro, zo loont het bestellen van ook de goedkopere artikelen de moeite. Bol.com is zo onderhand een rots in de branding geworden, snelle bezorging, probleemloos retourneren, en de klantenservice is voor vragen is prima bereikbaar.
Ik denk dat ik nog wel even klant blijf...😁!

Bedankt voor je mooie woorden, Jook! 😀

Loes 09-08-2023

snelle en correcte levering en goede service toen er iets niet goed was gegaan
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Loes! 😊

Boonen 09-08-2023

Ik bestel met regelmaat bij/via Bol.com. Ze hebben een ruim assortiment. Ik vind de site gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Via de zoekfunctie kom ik snel bij het aanbod. Het bestellen en betalen gaat gemakkelijk. Naast een ruim aanbod is de site is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Na het bestellen, volgt altijd een verzendstatus. Ik ervaar Bol.com als betrouwbaar. De site voorziet in een eigen account met daarbij o.a. een verlanglijstje en een bestelhistorie. Met een gering verschil kan een artikel soms wat duurder zijn, maar zoals gezegd: ik kom dan geen grote verschillen tegen.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons! 😁

A. Cuci 09-08-2023

Via Bol.com worden de spullen snel verzonden maar de pakketbezorgers zijn te traag daarom ontvang ik mijn artikelen later dan beloofd.

dimon 09-08-2023

Bol.com verkoopt bijna alles. Soms wat duurder maar soms ook goede aanbiedingen. Eigenlijk is het een site die ik pak bij alles wat ik zoek. En eenmaal betaald is het ook erg snel in huis.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Dimon! 😄

Rijk Ploeg 09-08-2023

Er is een ongelofelijke hoeveelheid producten te koop bij of via Bol.com betrouwbare relaties. De zendingen worden snel verzonden en aageleverd. Bol.com is een top bedrijf !

Bedankt voor het compliment! 🤩

? 09-08-2023

Alles wat ik tot nu toe bij bol.com heb besteld is goed gegaan. Gaat er iets niet goed, dan wordt je goed behandeld door het telefoon personeel. Raad deze aan.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over ons! 🤩

Prachtig product 09-08-2023

Fijne schop duidelijke beschrijving makelijk te bestellen en zeer fijne kwaliteit mooi product voor een goede prijs een dikke 9 waard

Bedankt! 😀