Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elias 08-08-2023

Winkel is prima , veel verschillende keuzes , goede kwaliteit
bezorgdiensten laten de wensen over

Bedankt! 😊

Marian 08-08-2023

Aangezien ik geen shopper ben en winkel in, winkel uit niet zo zie zitten, is Bol.com voor mij een geweldig alternatief.
Alles heel goed te vinden op de site. Al veel bestellingen geplaatst en alles in goede staat en keurig op tijd geleverd. Op 1 keer na.....maar dat is door Bol keurig en snel opgelost. Probleem lag ook niet bij Bol, maar bij de bezorgdienst. Ook de keuze achteraf betalen vind ik heel prettig. Dus niets dan lof van mijn kant.

Bedankt dat voor je mooie woorden, Marian! 😀

ben vita 08-08-2023

snelle levering, houden zich aan de afspraak, goede prijzen, betrouwbaar.
goed verzorgd en verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 😄

Super webwinkel 08-08-2023

Bol.com is zeker altijd snel mee leveren, maar als het door PostNL bezorgd moet worden ben je vaak (te) laat aan de beurt.
Maar daarom blijft het wel fantastisch om bij Bol.com te bestellen want uiteindelijk komt je pakket toch👍.
Er is ook zoveel variatie, iets leuks om voor een bepaalde gelegenheid te vinden, ideetje opdien enz enz. Gewoon zo door blijven gaan Bol.com want dan blijf ik ook💪👍😘

Gaan we doen! 💪

Daphne Verheijden 08-08-2023

Allereerst een zeer uitgebreid assortiment; dan altijd op tijd de beloftes waarmaken en mocht er eens een artikel niet naar wens zijn dan is de klantenservice er om dit keurig op te lossen.

Else 08-08-2023

Ik bestel al bij Bol.com vanaf het moment dat ze alleen boeken en DVD's verkochten.
inmiddels heb ik al veel artikelen gekocht, de informatie is altijd heel duidelijk, de levering meestal snel en ik vind het prettig dat je achteraf kunt betalen. je wordt via mail en track and trace goed op de hoogte gehouden waar de bestelling en en hoe laat je hem kunt verwachten.
Hoewel ik het belangrijk vind om ook bij fysieke winkels te kopen, kom ik regelmatig tegen dat wat ik zoek niet te vinden is en dan is Bol een uitkomst.

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Else! Dat waarderen we 🙂

Marian van Dam Hofstra 08-08-2023

Een ruime collectie, goede service en goed bereikbaar! Zeker met de extra service van €12,00 per jaar voor gratis verzending.
Dus die kosten haal je er zo uit!

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Marian! 😁

R.Kuik 08-08-2023

Bol.com adverteert met; voor 23:00 uur besteld de volgende dag in huis. Helaas is de waarheid anders, na 2 dagen nog geen bestelling mogen ontvangen. Wanneer men ( nadat men een robot krijgt ) dit aangeeft bij een medewerkster probeert men je als een klein kindje af te schepen met € 2,50 alsof je een ijsje krijgt voor de pijn om die te verzachten. Dit is duidelijk niet hoe je met klanten omgaat. Ben hiervoor speciaal thuis gebleven en dit kost mij een werkdag zonder betaald te krijgen. Mijn dringend advies: Bestel nooit bij Bol.com, men komt de afspraken niet na. Ronduit belachelijk voor woorden zoals men behandeld wordt en afgescheept wordt.

Beste R. Kuik,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Jaap 08-08-2023

Pris/kwaliteit van de producten altijd prima. Ruime keus. Bezorging meestal op orde, maar laatste tijd met postnl wat minder. Select is handig

Fijn dat je zo te spreken bent over onze Select service, Jaap! 👍

Pieter 08-08-2023

Ben heel tevreden over Bol.com. nooit echte problemen gehad, en was er iets werd het in een mum van tijd opgelost.
Timon Denham 10-08-2023

Het is “ik word” en niet “ik wordt” met een t. Ik weet ook niet waarom dat er staat. Ik kan mij niet goed voorstellen dat het van mijn hand is.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Pieter! 😊

Ikgeefadvies 08-08-2023

Ik vind Bol.com over het algemeen een heel prettige winkel om te bestellen, alleen baal ik de laatste tijd van enkele ondernemingen die zij gebruiken/inhuren voor de verzending van hun spullen. De gevestigde (grotere) namen doen het over het algemeen best goed en ook de fietskoerier doet het erg goed en houdt zich aan de bezorgtijden, maar er zijn er bij en dan bedoel ik de bezorgers in de avonduren van de meest uiteenlopende ondernemingen die en er niet voor schromen om gewoon een dag later te komen en geld te vragen voor een andere bezorgtijd of als je toch op die dag zou willen. Dit is niet waar ik om vraag. Ik wens mijn pakketje gewoon op tijd en wil niet te hoeven rikraaien wanneer mijn pakketje misschien komt maar gewoon duidelijkheid. En dan gaat het niet over het feit dat er wel eens een dagje uitloop vanwege drukte in zit, maar gewoon standaard een of meerdere dagen vind ik erg raar en vooral ook heel vervelend.
Verder vind ik Bol als onderneming prima, maar maak je alsjeblieft gebruik van degelijke bezorgdiensten.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

Dank voor je review en je feedback. We gaan ermee aan de slag!

Anita 08-08-2023

Wij zijn zeer tevreden over bol.com Je kunt er makkelijk bestellen en de levering is vlot.
Een keer had ik zelf een fout gemaakt met het type wat ik nodig had, ook dat is geen probleem, je stuurt het artikel retour en je krijgt je geld terug. Gelukkig gebeurd dat niet vaak. Het assortiment is groot en omdat wij regelmatig iets bestellen bij bol.com hoeven wij ook geen verzendkosten te betalen, ook dat is een voordeel. Verder kun je ook lezen wat andere klanten van een product vinden, daar kun je je voordeel mee doen. Alles bij elkaar opgeteld een 8

Bedankt, Anita! 😀

Ditte 08-08-2023

Duidelijke site, goede omschrijving.
2 spelletjes gekocht tegelijkertijd en in 1 x afgerekend.
1 geleverd door Bol.com, via de brievenbus en de volgende dag in huis, zoals beloofd.
2 geleverd door heuting. In een doosje, dus paste daardoor niet door de brievenbus. Hetgeen betekende van 10.00 uur tot 13.00 uur wachten op dhl. Kwam bovendien een dag later en niet de volgende dag zoals beloofd.

Bedankt voor je review!

DeHassies 08-08-2023

ze don alles goed en als het een keer fout gaat lossen ze het snel op. Ik koop regelmatig bij Bol.com en ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

We doen er alles aan om je zo tevreden te houden! 😊

Nancy 08-08-2023

Fijne website. Je kunt er alles gemakkelijk vinden. Snelle levering. Achteraf betalen is ook fijn. En heel behulpzaam als een artikel stukgaat binnen de garantie. Kreeg bij de leverancier van het product maar geen gehoor. En bol. Com heeft dit prima voor mij opgelost.

Fijn dat de kwestie naar tevredenheid is opgelost, Nancy! 😄

Ronny Reynders 08-08-2023

Ze verwerken de retours te traag en dan krijg je betalingsherinneringen met de vleet ondanks dat je dan aangeeft artikel geretourneerd te hebben.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Ronny!

Rienus 08-08-2023

Ik ben altijd zeer tevreden over Bol.com
De leveringen zijn altijd snel en accuraat, goede prijs kwaliteit verhouding en ook lekker makkelijk om met de Select vracht goedkopere dingen te kopen zonder extra kosten. Als er ooit iets mis gaat wordt het heel snel in orde gemaakt dus zeer klantvriendelijk ook.
Bol.com heeft aan mij er een vaste klant bij 😊
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

We hopen dat je nog jaren klant bij ons blijft, Rienus! 🥳

Wat is de bedoeling? 08-08-2023

Ga graag naar de site van Bol.com
Alles wat ik nodig heb kan ik er vinden
Prima service. Alles verloopt snel en korrekt. Hoor wel eens dat levering via post nl problemen geeft. Dan heb ik blijkbaar geluk. Nooit problemen gehad de bezorger die bij mij aan de deur komt is bijzonder aardig, vriendelijk en korrekt.
Zonodig zal ik Bol. Com aanbevelen
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

We vinden het fijn dat je voor onze webwinkel kiest! 🙂

Lowie 08-08-2023

Efficiënte en snelle afhandeling.
Goede communicatie en informatieve website.
Vergelijkbare prijzen.

Bedankt! 😁

Remy 08-08-2023

Service was altijd een stuk beter. Laatste tijd gebeurd het met enige regelmaat dat pakketjes met PostNL te laat of helemaal niet aankomen. Duurt een aantal dagen voordat dit wordt opgepakt. Bol vind 5 dagen later leveren dan dat de leverdatum was acceptabel en die mening deel ik niet. Ik bestel vaak juist bij bol ivm de korte levertijden. Ik snap dat bol.com hierin weinig sturing heeft echter kiezen ze er wel voor om met dit bedrijf (PostNL) te werken. Ik kies er steeds vaker voor, als ik iets snel nodig heb, om iets te bestellen via een andere website waar datPostNL niet de bezorger is.

Bedankt voor je review en je feedback, Remy! 👍

Bart 08-08-2023

Ik beveel deze winkel aan, altijd zeer stipt met meldingen en leveringen.
Prijs kwaliteit van de aangeboden producten is zeker goed.
Waarom geen 10/10: Voor mij hoeft de bezorger niet om 23 uur nog te leveren/aan te bellen , de meeste producten die ik aankoop kunnen gerust een dagje wachten.

Bedankt dat je klant bij ons bent, Bart! 😊

Janny 08-08-2023

Een geweldige winkel waar je alles wat je zoekt kunt vinden. De artikelen zijn goed verpakt, en de levering is geweldig, binnen enkele dagen. Bij problemen, helpen ze je goed, en alles wordt opgelost. Mijn favoriet.

Enorm bedankt voor de complimenten, Janny! 😀

Angelique 08-08-2023

Gebruiksvriendelijke site. Wanneer je het nergens anders vindt probeer eens op bol.com. Leveringstermijnen correct weergegeven. Goed retourbeleid mocht het nodig zijn.

Bedankt! 🙂

Lennart 08-08-2023

Goede, zeer overzichtelijke website met prima zoekfunctie. Uitgebreid assortiment. Snelle en correcte levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling en levering.

Bedankt voor je review, Lennart! 😄

Bert Punter 08-08-2023

Prima overzichtelijke website, producten niet of bijna niet duurder dan bij andere aanbieders. Als lid van “Select” hebben wij gratis verzendkosten en sparen wij voor cadeau’s.
Als er problemen zijn worden ze altijd, maar dan ook altijd naar behoren opgelost.
Bezorgingen bijna altijd op de afgesproken dag, prima info betreffende de status van je pakket.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 💪