Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.Selen 22-08-2023

Bij Bol.com kan je altijd terugvallen op de overkoepelende organisatie, mocht je met de reseller er niet uitkomen. Ook betalingen kan via bol, ipv de reseller. Dat geeft mij een vertrouwd gevoel, van de een grote organisatie, ipv steeds individuele kleine verkopers.

Bedankt voor je review! 😁

Jennifer 22-08-2023

Ruime keuze, veel producten te verkrijgen via deze site, snelle bezorging en duidelijke communicatie

De keuze is reuze! 🤩

ida Olivers-Bouvrie 22-08-2023

correcte informatie. Op tijd en verzorgd geleverd. brievenbus pakje: altijd fijn !
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 🙂

Alexander 22-08-2023

Bol.com is een betrouwbare en bereikbare webwinkel. Ik vind het alleen wel jammer en een beetje bizar dat ze het niet toelaten om achteraf nog te betalen met een bon. Zo heb ik iets besteld met achteraf betalen en was ik vergeten dat ik nog bons had liggen thuis. Ik mocht deze bonnen toch niet meer gebruiken, das wel jammer terwijl dat eigenlijk iets van 2 keer niks zou moeten zijn om dit alsnog via bon te laten betalen.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Alexander! 😄

Tatiana 22-08-2023

De retourzending loopt niet altijd even goed. Er is geen lijst met beshikbare pakketpunten, waardoor ik urenlang moet rondrijden en zoeken. Niemand weet van iets.
En op de klantenlijn van Bol is er niemand te bereiken.

Beste Tatiana,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Miranda 22-08-2023

Bol doet wat ze beloven, snelle bezorging. Als er wat is word het altijd goed opgelost! Kortom zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Als je problemen ervaart of je hebt vragen, staat onze klantenservice voor je klaar! 😁

Klantvriendelijk! 22-08-2023

Vertrouwde webshop en bij problemen goed telefonisch bereikbaar.
Bolcom doet wat er beloofd wordt.

Bedankt voor je vertrouwen! 🙂

Marino verreth 22-08-2023

Als ik een mail stuur krijg ik er geen antwoord op heb een opblaasbare tent gekocht maar heb nog geen reactie gekregen waar mijn pakket al is maar qua service is alles goed

Beste Marino,

Chantal van bol.com

Dolf 22-08-2023

Vindt het een vertrouwd adres waar bij eigenlijk al je zorgen weg zijn genomen
Partijen die mee werken doen ook hun best om alles in de juiste lijnen te brengen en te behouden

Blij met select van bol.com
Ook echt een aanrader voor iedereen

Alleen dat Autobot dat je tegen een computer moet typen vind ik zeer storend maar dat heb ik bij elke instantie die dit doet zeer onpersoonlijk

Dank voor je review en je feedback, Dolf! 😊

Jopy 22-08-2023

Bol.com is de meest betrouwbare winkel als het gaat om internet winkelen je hoeft je nooit af te vragen of het wel goed komt want bol is gewoon O.K. het geeft een gerustellend gevoel en hoeft zeker niet bang te zijn dat je belazerd wordt. Ook de mensen achter de telefoon zijn erg aardig als je vragen heb of zo ,nemen de tijd voor je en rafelen het gesprek niet af . Bedankt bolletje. Groetjes jopy

Jij bedankt voor het winkelen bij ons, Jopy! 🙂

Nita 22-08-2023

Ik koop graag bij Bol.com. Zakelijk en privé !
Volgens afspraak wordt de bestelde producten geleverd en communicatie is altijd heel goed met de leveranciers. Ik heb laatst een klacht gehad over een product die ik via bol.com had gekocht. Deze werd binnen drie dagen opgelost. Ik ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Nita! 👍

Tiny 22-08-2023

Voor bol.com gekozen ivm de prima service, vooral de "select " geeft veel voordelen!
Zeker aan te bevelen.

Onze dank is groot dat je ons aanbeveelt, Tiny! 😁

Wim 22-08-2023

Bestel regelmatig iets bij Bol en de bestelling wordt altijd prima en op tijd bezorgd. Mocht er een keer vertraging ontstaan dan ontvang je op tijd bericht met excuses! Ben zeer tevreden over Bol.

Bedankt, Wim! 😄

Johan 22-08-2023

Ik bestel vaak bij Bol.com.
Nl. goed assortiment, meestal goede prijs voor het product, niet duurder dan rechtstreeks bij de leverancier.
Verder makkelijk retour te sturen indien nodig.
Met vr.gr. Johan

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons, Johan! 🙂

Gea 22-08-2023

Vind het fijn om bij Bol.com te kopen. Snelle levering. is er iets niet goed dan kun je het makkelijk weer terugsturen. Goede klantenservice.
Ik heb nog nooit te klagen gehad over Bol.
Select is ook erg fijn!
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Wij vinden het fijn dat je klant bij ons bent, Gea! 😀

Anneke 22-08-2023

Bol.com staat borg voor je als er iets niet goed gaat bij de levering. Vriendelijk en behulpzaam, en meestal snel bereikbaar. Ze doen echt hun best voor je om als er iets is, (dit zo) goed (mogelijk) op te lossen. In mijn geval is het altijd goed opgelost.

Fijn dat je zo tevreden bent, Anneke! 👍

Zomer 1213 22-08-2023

Al veel besteld via Bol.Com en alle artikelen zijn altijd tijdig aangekomen.Netjes en keurig verpakt,zowel de brievenbusbestellingen als de afleveringen via pakketpostbezorging. Altijd aangekomen en gemakkelijke website en betaling achteraf. Een zeer tevreden klant!!!
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft! 🥳

jack 22-08-2023

al veel besteld op bol.com in de afgelopen jaren. In al die jaren eenmaal gehad dat een pakketje niet aankwam, maar er werd meteen een nieuwe verstuurd nadat ik het gemeld had. Voor de rest altijd netjes op tijd geleverd en goed verpakt. Ook wat bij andere winkels gekocht werd via bol.com is altijd alles prima verlopen

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Jack! Dat waarden we 😊

Richard 22-08-2023

Deze winkel levert een goede service en mijn ervaring is dat de externe leveranciers bijna allemaal hun best doen om een uitstekende service te leveren. De kwaliteit van de geleverde producten is tot nu toe altijd prima geweest.

Bedankt voor je bestellingen, Richard! 😁

Jolanda 22-08-2023

Kopen bij bol vind ik geweldig .
Een heel ruim arortiment duidelijke foto's en geweldige sevice . Helemaal geweldig is select. Word daar lid van ern paar centen per jaar . Geen bezorg kosten meer en retour komen ze ophalen . Ik vind het een geweldige site . Ook als je belt heel vriendelijk personeel . Ik adviseer Bol .com aan een ieder

Heel erg bedankt dat je ons aanbeveelt, Jolanda! 🥳

Doret61 22-08-2023

Heel veelzijdig en altijd up-to-date wat betreft artikelen. Goede service en snelle levering. Gemak van eventueel achteraf betalen en de geweldige service van de selektoptie. Ondanks dat het af en toe wat duurder is dan elders, staat Bol bij mij toch nog altijd bovenaan wat betreft online bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

We vinden het belangrijk dat je blij bent met onze service! 😄

Carine De Bruyker 22-08-2023

Bij Bol ben je zeker ook als er iets verkeerd gaat met de koerierdiensten.
Ze lossen het op.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2023

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen als je problemen ervaart! 🙂

Sandra 22-08-2023

Super webshop, goede levering en service. Bol.com het beste wat je kunt krijgen...

Enorm bedankt! 🤩

Calista 22-08-2023

Ik vind het erg prettig dat het goed geregeld is. Van het bestellen tot het afleveren. Elke keer als ik het anders bestel bij een andere leverancier gaat er iets mis. Komen ze de afspraken niet na etc

Je kan altijd op ons rekenen, Calista! 😁

Jacques 22-08-2023

Krijg snel en goed verzorgd de spullen geleverd. Mocht het onverhoopt niet voes Ijn word er direct actie ondernomen om het alsnog goed op te lossen

Bedankt dat je bij ons winkelt, Jacques! 👍